Missä Rovaniemellä on autohajottamo? Hakevatko auton kotoa ja maksavatko mitään?
autohajottamo
2
1390
Vastaukset
- kiskurihinnat!
Hakevat varmasti, mutta tuskin mitään mainittavaa ainakaan maksavat. Lisäksi niitä purkuosia joita ne myyvät, ovat aivan sikahintasia. Uuden osan saat jo melkein autovaraosaliikkeestä halvemmalla ja uusi on kuitenkin aina uusi. Yhtä osaa kävin kyselemässä ja kävi ilmi, että jopa merkkiliikkeestä saa uuden jo miltei samaan hintaan. Naurettava esimerkki oli minusta siinä Prisman vieressä olevan hajottamon myynnissä olevat vanhat paskat autostereot. Kasettidekilläkin varustetusta vanhasta romusta taidettiin pyytää melkein 100 euroa! Huh, huh! Itse ostin Cittarista stereot, joissa oli USB-liitin ym. herkut eikä maksanut ees tuota sataa euroa ja oli vielä kaksi vuotta takuuta.
- rale 99
joo mie kans hoksin ostin mondeon pyörän navan.makso 80e romiksella.motonetissä uusi 45e tympii kyllä ku jälkeenpäin hoksasin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723