Ostin reilu kuukausi sitten nyörein kiristettävän korsetin. Sellainen vartaloa muokkaava rintojen alle jäävä tukeva malli.
Alkuun korsetti tuntuukin päällä upealle. Mutta en pysty pitämään sitä kauaakaan päällä(30min-1h) kun se puristaa niin että se on pakko saada pois. Myyjän mukaan koko oli "kuin tehty minulle". Siltä se aluksi tuntui minustakin, mutta kun en pysty pitämään sitä yhtään kiristettynä päällä??? Jos sen jättää löysemmälle, niin se jää lantiolta irti ihosta ja on kauhean näköinen. Olikohan se sittenkään sopiva vai onko korsettiin totuttelu näin vaikeaa?
Nyörein kiristettävä korsetti
28
10901
Vastaukset
- tintsu
Kyllä totut!
- tai kiristys väärin
Kyllä korsetin kuuluu olla joka puolelta kiinni ihossa. Joko et ole kiristänyt alimpia nyörejä tarpeeksi tiukkaan, tai sitten korsetti tosiaan on väärän mallinen. Mistä ostit korsetin? Sanotaanhan että parhaat korsetit ja sellaiset joita oikeasti voi käyttää päivittäin ovat mittatilaustyönä tehtyjä.
Tottakai korsettiin totutteluun menee aikaa, mutta ei sitä niin tiukalle pidä laittaa että alkaa ahdistaa tosissaan. Ja ideahan on että aloitetaan löysemmästä, ja kun siihen tottuu, kiristetään pikkuhiljaa enemmän. Eli hiljaa hyvä tulee.
Vaarana huonon mallisessa korsetissa on se, että se voi painaa sisäelimiä ja tehdä oikeasti jotain pysyvääkin vahinkoa. Siksi korsetin on aina istuttava omaan kroppaan hyvin! Esimerkiksi liian lyhyt korsetti painaa helposti sisäelimiä ja voi aiheuttaa pysyviä vaurioita jos sitä käytetään jatkuvasti.- Lastikka
Korsetin pitää olla vartalon myötäinen, eikä se saa tuntua päällä epämiellyttävältä. Nyörityksen raon selkäpuolella pitäisi olla yhtä leveä ylhäältä ja alhaalta, että korsetti istuisi hyvin.
Alussa on kiristyksen oltava löysä, että sekä vartalo että korsetti tottuvat toisiinsa, ja kiristystä on lisättävä vähitellen sitä mukaa kuin se tuntuu mukavalta. Nauhalenkkien pitää olla vyötärön kohdalla, ei ylhäällä eikä alhaalla, jotta kiristys toimisi oikein.
Korsettia voidaan siirtää jonkin verran korkeussuunnassa ja etsiä se paikka mikä tuntuu mukavimmalta. Jokin luu saattaa painaa jossakin paikassa ja korsettia siirtämällä haitta poistuu.
Korsetin alla on hyvä pitää aluspaitaa tai varsinaista suojaputkea eli tuubia, joka suojaa korsettia hieltä ja likaantumiselta.
Korsetti voi tietysti olla väärän mallinen jollekin henkilölle. Pitkä ihminen tarvitsee pitkän korsetin joka ulottuu kunnolla lantion päälle. Mittatilauskorsetti on paras, mutta kyllä valmiinakin on olemassa hyvän mallisia ja jatkuvaan käyttöön sopivia. - Vaikeuksia
Lastikka kirjoitti:
Korsetin pitää olla vartalon myötäinen, eikä se saa tuntua päällä epämiellyttävältä. Nyörityksen raon selkäpuolella pitäisi olla yhtä leveä ylhäältä ja alhaalta, että korsetti istuisi hyvin.
Alussa on kiristyksen oltava löysä, että sekä vartalo että korsetti tottuvat toisiinsa, ja kiristystä on lisättävä vähitellen sitä mukaa kuin se tuntuu mukavalta. Nauhalenkkien pitää olla vyötärön kohdalla, ei ylhäällä eikä alhaalla, jotta kiristys toimisi oikein.
Korsettia voidaan siirtää jonkin verran korkeussuunnassa ja etsiä se paikka mikä tuntuu mukavimmalta. Jokin luu saattaa painaa jossakin paikassa ja korsettia siirtämällä haitta poistuu.
Korsetin alla on hyvä pitää aluspaitaa tai varsinaista suojaputkea eli tuubia, joka suojaa korsettia hieltä ja likaantumiselta.
Korsetti voi tietysti olla väärän mallinen jollekin henkilölle. Pitkä ihminen tarvitsee pitkän korsetin joka ulottuu kunnolla lantion päälle. Mittatilauskorsetti on paras, mutta kyllä valmiinakin on olemassa hyvän mallisia ja jatkuvaan käyttöön sopivia.Kiitoksia vastauksista.
Tuo taitaa olla väärän mallinen. Nyörityksen raon kun pitää saman suuruisena niin ylhäältä se tosiaan kiristyy jo liikaa kun se lantiolla vasta juuri ja juuri on kiinni iholla. Sen varmaan kuuluisi olla joka kohdasta samalla kireydellä, eikä kiristää jostain kohtaa enemmän kun toisesta. Mulla kai on sitten "liian kapea lantio" kun aikaisemmissakin sovittamissa malleissa on ollut samaa ongelmaa. Tää tuntui vaan kaupassa niin hyvälle päällä että tuli ostettua. Seuraava kai pitä sitten raaskia teettää kun kaupasta ei saa sopivaa.
- käärmeenpalvoja
korsettiin totuttelu vie paljon aikaa(pari tuntia kerrallaan päällä) ja aluksi sitä ei saa kiristää liikaa korsetin pitää antaa muotoutua päälle..
- joustava korsetti
esim. sivuilla
http://www.liivia.org/burlesque.htm
http://www.liivia.org/alaliivit.htm
on joitakin, nyörit ja lycrakaistat. On huomattavasti mukavampi pitää. - juu...
joustava korsetti kirjoitti:
esim. sivuilla
http://www.liivia.org/burlesque.htm
http://www.liivia.org/alaliivit.htm
on joitakin, nyörit ja lycrakaistat. On huomattavasti mukavampi pitää.Nuo eivät kuitenkaan ole mitään kiristyskorsetteja, vaan tavallisia alusvaaterimpuloita. Eron tietää, kun on kerran kokeillut ihan oikeaa, kunnon kiristyskorsettia. Jollekulle sopii vain mittatilauskorsetti, toisille myös valmistajan mitoituksella tehty. Tähän vaikuttaa paljon vartalon muoto ja se, kuinka lähellä omat mitat ovat valmisvaatemitoitusta. Kunnon korsetti on mukava päällä, vaikka sitä pitäisi päällään koko päivän. Jos alla käyttää paitaa tai toppia, kannattaa huomioida saumojen hankaamisen mahdollisuus. Olen itse käyttänyt kiristyskorsetteja n. 16 vuotta (en päivittäin), eikä hankaumia ole tullut kuin muutaman kerran.
- Rkaisa
juu... kirjoitti:
Nuo eivät kuitenkaan ole mitään kiristyskorsetteja, vaan tavallisia alusvaaterimpuloita. Eron tietää, kun on kerran kokeillut ihan oikeaa, kunnon kiristyskorsettia. Jollekulle sopii vain mittatilauskorsetti, toisille myös valmistajan mitoituksella tehty. Tähän vaikuttaa paljon vartalon muoto ja se, kuinka lähellä omat mitat ovat valmisvaatemitoitusta. Kunnon korsetti on mukava päällä, vaikka sitä pitäisi päällään koko päivän. Jos alla käyttää paitaa tai toppia, kannattaa huomioida saumojen hankaamisen mahdollisuus. Olen itse käyttänyt kiristyskorsetteja n. 16 vuotta (en päivittäin), eikä hankaumia ole tullut kuin muutaman kerran.
Mistäpä löytäisi kunnollisia kiristyskorsetteja,
semmoisia joita kehtaa ja pystyy pitämään?
Ja edullisemmin, aina parempi! Monessa paikassa ei nuita valmisvaatemitoituksia ole kovin tarkkaan vaivauduttu erittelemään. - joustava korsetti
juu... kirjoitti:
Nuo eivät kuitenkaan ole mitään kiristyskorsetteja, vaan tavallisia alusvaaterimpuloita. Eron tietää, kun on kerran kokeillut ihan oikeaa, kunnon kiristyskorsettia. Jollekulle sopii vain mittatilauskorsetti, toisille myös valmistajan mitoituksella tehty. Tähän vaikuttaa paljon vartalon muoto ja se, kuinka lähellä omat mitat ovat valmisvaatemitoitusta. Kunnon korsetti on mukava päällä, vaikka sitä pitäisi päällään koko päivän. Jos alla käyttää paitaa tai toppia, kannattaa huomioida saumojen hankaamisen mahdollisuus. Olen itse käyttänyt kiristyskorsetteja n. 16 vuotta (en päivittäin), eikä hankaumia ole tullut kuin muutaman kerran.
eivät todellakaan ole mitään alusvaaterimpuloita, vaan oikeita tukevia korsetteja. Jos olet joskus kokeillut lycrasivukaistoilla varustettuja nyörikorsetteja, huomaat kyllä kuinka paljon suurempi käyttömukavuus niissä on. Itse tiedän tämän ja voin käyttää vaikka koko päivän tuota mallia.
- halvalla ei saa hyvä
Rkaisa kirjoitti:
Mistäpä löytäisi kunnollisia kiristyskorsetteja,
semmoisia joita kehtaa ja pystyy pitämään?
Ja edullisemmin, aina parempi! Monessa paikassa ei nuita valmisvaatemitoituksia ole kovin tarkkaan vaivauduttu erittelemään.Siis haluat juuri sinun vartalollesi sopivan laadukkaan korsetin, joka muokkaa vartaloasi? Ja edullisesti. Vastaus on: et mistään :D
www.bellemodeste.com tekee juuri sun mitoille korsetin, niiltä saa nykyään valmismitoillekin rinnan alle jääviä korsetteja. - Päiväys!
halvalla ei saa hyvä kirjoitti:
Siis haluat juuri sinun vartalollesi sopivan laadukkaan korsetin, joka muokkaa vartaloasi? Ja edullisesti. Vastaus on: et mistään :D
www.bellemodeste.com tekee juuri sun mitoille korsetin, niiltä saa nykyään valmismitoillekin rinnan alle jääviä korsetteja.Vastauksesi tulee kaksi vuotta myöhässä, mutta ehkäpä joku muu saa vinkkiä mainoksesta.
- Belle Modeste!
Päiväys! kirjoitti:
Vastauksesi tulee kaksi vuotta myöhässä, mutta ehkäpä joku muu saa vinkkiä mainoksesta.
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, ja hyvää kannattaa mainostaa. Täällä nääs tosi tyytyväinen asiakas.
- Cisela
olen vaan kiinostunnut mistä ostit sen korsetin?etsin itse jotakin samanlaista.
- ampiaisvyötärö
ostin itselleni kiristettävän vyötärökorsetin kohtuu hintaan Feminellistä (www.feminelli.fi)
Tällä vekkokaupalla löytyy mitataulukko korseteille.
- friikki
on tarkoitettu kiristämään ja silloin se tietysti vähän tuntuukin, mutta ei pahalta saa tuntua. Hanki se erikoisliikkeestä ei netistä niin johan löytyy mukava
- korsettifriikki
diiva.fi sieltä tilaan melkein joka palkasta korsetin aivan mahtavia. ja on melkein ilmaisia.
- ei oikein jaksaisi
korsettifriikki kirjoitti:
diiva.fi sieltä tilaan melkein joka palkasta korsetin aivan mahtavia. ja on melkein ilmaisia.
Miten te jaksatte mainostaa itseänne joka ketjussa, hohhoijjaaaaaa!
- ???????????
ei oikein jaksaisi kirjoitti:
täysin tyhjänpäiväisiä kommentteja? Oletko täydellinen tyhjäntoimittaja?
- yrittäjädiiva
ei oikein jaksaisi kirjoitti:
valitettavasti emme ole itseämme täällä mainostaneet vaan asiakkaamme :) että turhaan ruikutat :))
- totuudentorvi2
joo, ette varmaan niin... miten arveluttavaa että kaupassanne kaikki tuotteet ovat erikoistilaustuotteita, joita teillä ei ole itsellänne, vaan tilaatte ne asiakkaan rahoilla jostain Kiinasta... ties miten pitkällä toimitusajalla... facebook sivuillanne kerrotte jatkuvasti isoista ongelmista toimitusten suhteen....
ei kovin luottamusta herättävää...
Ja oma lukunsa on se, että poistatte asiakkaan negatiiviset kommentit rahojen palautusta koskien facebookista näkyvistä... aijaiaajjaijaiaijiai... - RouvaKuluttajansuoja
Tässä diiva kaupassa harrastetaan suoranaista asiakkaan kusetusta!
Käytetään suuressa määrin kuvina oikeiden valmistajien tuotekuvia ja sitten tavara on jotain vähän sinne päin olevaa KOPIOKAMAA!!
Ärsyttää tuollainen asiakkaan suoranainen kusetus! Monissa kuvissa on useiden satojen eurojen design korsetteja alkuperäisen valmistajan kuvien kera esiteltynä ja kauppias myy niiden KOPIOITA muutamalla kympillä. Missä kauppiaan moraali?? Kauppias vastatkoon tähän, kun kerran tätä ketjua lukee, kiitos! - thecorsetgurl
Itse ostin vyötärökorsetin lumingeriestä.
Se on ollut ihan hyvä, tosin noita ei ole näköjään tarkoitettu päivittäin käytettäväksi koska itse käytän joka päivä ja tuo alkaa vähän hajoamaan käsiin (metalliluut työntyy ulos jne). hahhah.
olen juuri kylläkin ostamassa uutta, ostan varmaan samalta sivulta kun tulee ainakin varmasti perille.- ei joka päivä päälle
Ei kannatakaan käyttää korsettia joka päivä. Ei sitä sais käyttää kuin harvoin, koska jos käyttää koko ajan niin vatsa- ja selkälihakset surkastuu kun niille ei oo työtä.
- Kasaan kurottu
ei joka päivä päälle kirjoitti:
Ei kannatakaan käyttää korsettia joka päivä. Ei sitä sais käyttää kuin harvoin, koska jos käyttää koko ajan niin vatsa- ja selkälihakset surkastuu kun niille ei oo työtä.
Tightlacingin harrastajan on käytettävä korsettia joka päivä. Itse olen käyttänyt monta vuotta ja aloitin juuri siksi että saan tukea heikoille vatsa- ja selkälihaksilleni kun seisomatyössä aina selkäni kipeytyi. Ja nyt kireässä korsetissa on hyvä. Kiristystä on vuosien saatossa tullut tietysti lisää ja nyt kavennan jotain 25 cm. Ennätys uudella vyötärökorsetillani on 32 cm, mutta työssä yleensä sellaiset 20 cm. Jumppaan kyllä ilman korsettia noin tunnin illassa.
- tiukempi
Kasaan kurottu kirjoitti:
Tightlacingin harrastajan on käytettävä korsettia joka päivä. Itse olen käyttänyt monta vuotta ja aloitin juuri siksi että saan tukea heikoille vatsa- ja selkälihaksilleni kun seisomatyössä aina selkäni kipeytyi. Ja nyt kireässä korsetissa on hyvä. Kiristystä on vuosien saatossa tullut tietysti lisää ja nyt kavennan jotain 25 cm. Ennätys uudella vyötärökorsetillani on 32 cm, mutta työssä yleensä sellaiset 20 cm. Jumppaan kyllä ilman korsettia noin tunnin illassa.
Kuulostat erittäin tervepäiseltä(?)
tiedätkö, että norminaiset harrastavat pilatesta, tekevät vatsalihasliikkeitä salilla ja treenaavat syviä vatsalihaksia lähes päivittäin oman miehensä kanssa.
Eikä ole mitään tarvetta mittailla vatsanympäryksiä, kun lihaksiakin löytyy...
- Tästä kaupasta ...
Itse ostin korsetin 2kk takaperin Tampereelta Adamista ja Evestä ja ikinä en ole törmännyt näin loistavaan tuotteeseen. Monia korsetteja itselläni on ollut, mutta muoviluisia pilipali juttuja, jotka menevät rikki alle vuoteen.
Nyk. korsetissani on kunnon spiraali luut ja ei ole ahdistanut tai kiristänyt ja on kyllä kunnolla saanut kiristellä nyösit ilman että on tarvinnut pelätä koko laitoksen menevän rikki.
Suosittelen muillekkin käyntiä Adamissa & Evessä, plussana myöskin aivan loistava ystävällinen ja asiantunteva myyjä. - Large => Medium
Itse ostin kiristettävän vyötärökorsetin feminellin verkkokaupasta...siellä on joku alekamppanja meneillään.
- Minäpidän36v
Minulla on varmaankin 30 erilaista satiinipitsikorsettia. Pidän päivittäin normaaleiden vaatteiden alla, eikä toistaiseksi ole kukaan nainen eikä mies huomauttanut asiasta. Olen tilannut osan ihan netistä ja osan olen käynyt ostamassa liikkeestä "vaimolle lahjaksi". Itsellenihän se on tullut :)
Kivat, tukee hyvin ja tuntuu hyvälle. Sexyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552533Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482367Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011059- 64891
- 65819
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648