mun pasmat..olin juuri ehtinyt lopettaa sun ajattelun kun tulit ja aloitit sen saman flirttailun...kun susta vaan ei tiedä ootko tosissas vai samanlainen joka tytölle.
miksi sä mies sekoitit
6
1238
Vastaukset
- Uneksijamies
saada sut jossain vaiheessa itselleni........jos vaan oot eräs vaalea, kaunis nainen töistä?
- sinä uneksijamies
mahdat olla töissä? -Eräs vaalea uneksijanainen
- Uneksijamies
sinä uneksijamies kirjoitti:
mahdat olla töissä? -Eräs vaalea uneksijanainen
...satakunnassa ollaan, menikö vikaan??
- vikaan
Uneksijamies kirjoitti:
...satakunnassa ollaan, menikö vikaan??
vähän etelempään menee..
- Syystä, että...
Olet yksinkertaisesti niin upea ja piristävä ilmestys työpaikalla, että tahtoisin vain sut omakseni. Hmmm... Enkä ole nähnyt sormusta sormessasi vähään aikaan, eli tarkoittaako se sitä, että olet vapailla markkinoilla? ;)
T: Sekoittaja pohjanmaalta...
PS. Hymyilethän huomenna taas yhtä kauniisti, kuin tänään... Ja olen myyty mies... ;) Meillä joillakin on semmonen taipumus siihen;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1324349SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763615Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.682240SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2221694Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1181587Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2471136Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49795- 62746
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall20736Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6725