mun pasmat..olin juuri ehtinyt lopettaa sun ajattelun kun tulit ja aloitit sen saman flirttailun...kun susta vaan ei tiedä ootko tosissas vai samanlainen joka tytölle.
miksi sä mies sekoitit
6
1249
Vastaukset
- Uneksijamies
saada sut jossain vaiheessa itselleni........jos vaan oot eräs vaalea, kaunis nainen töistä?
- sinä uneksijamies
mahdat olla töissä? -Eräs vaalea uneksijanainen
- Uneksijamies
sinä uneksijamies kirjoitti:
mahdat olla töissä? -Eräs vaalea uneksijanainen
...satakunnassa ollaan, menikö vikaan??
- vikaan
Uneksijamies kirjoitti:
...satakunnassa ollaan, menikö vikaan??
vähän etelempään menee..
- Syystä, että...
Olet yksinkertaisesti niin upea ja piristävä ilmestys työpaikalla, että tahtoisin vain sut omakseni. Hmmm... Enkä ole nähnyt sormusta sormessasi vähään aikaan, eli tarkoittaako se sitä, että olet vapailla markkinoilla? ;)
T: Sekoittaja pohjanmaalta...
PS. Hymyilethän huomenna taas yhtä kauniisti, kuin tänään... Ja olen myyty mies... ;) Meillä joillakin on semmonen taipumus siihen;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504