mun pasmat..olin juuri ehtinyt lopettaa sun ajattelun kun tulit ja aloitit sen saman flirttailun...kun susta vaan ei tiedä ootko tosissas vai samanlainen joka tytölle.
miksi sä mies sekoitit
6
1226
Vastaukset
- Uneksijamies
saada sut jossain vaiheessa itselleni........jos vaan oot eräs vaalea, kaunis nainen töistä?
- sinä uneksijamies
mahdat olla töissä? -Eräs vaalea uneksijanainen
- Uneksijamies
sinä uneksijamies kirjoitti:
mahdat olla töissä? -Eräs vaalea uneksijanainen
...satakunnassa ollaan, menikö vikaan??
- vikaan
Uneksijamies kirjoitti:
...satakunnassa ollaan, menikö vikaan??
vähän etelempään menee..
- Syystä, että...
Olet yksinkertaisesti niin upea ja piristävä ilmestys työpaikalla, että tahtoisin vain sut omakseni. Hmmm... Enkä ole nähnyt sormusta sormessasi vähään aikaan, eli tarkoittaako se sitä, että olet vapailla markkinoilla? ;)
T: Sekoittaja pohjanmaalta...
PS. Hymyilethän huomenna taas yhtä kauniisti, kuin tänään... Ja olen myyty mies... ;) Meillä joillakin on semmonen taipumus siihen;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 422910
- 672891
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492272Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3401956- 1401739
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161545Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71358Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101227- 421136
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661096