Viuhkaan
Vastaukset 4
- Ozmo Kuhta
on vielä ilman pelinjohtajaa?
Muuten hyvä lätkäjengi mutta ilman vetäjää. - vessix
... Tämä tästä vielä puuttuikin, että otitte sitten RR:n juttuketjun AIHEEKSI, kun ette pystyneet vasta-argumentteja hänen esittämiinsä asioihin löytämään...
No, se on huomattu muillakin foorumeilla, että kun asiaan ei löydy vastausta niin hyökätään asian esittäjää vastaan mitä ihmeellisimmillä keinoilla... No tämä ketju menee vielä varmaan huumorilla, mutta jos huumorin ottaa pois niin jää vain v****ilu. - Raija Rojalisti
Tarkoitan, että minulla on viuhkaa, jos saan Reijon viuhkaani. Fiksu ja filmaattinen ja tosi mies. Siksi valintani on Reijo Realisti.
- d-tytöt 2007
AA D-tytöt 2007 pm-kultajoukkue--sillä kun hakee niin Reijohan se siellä (jälkikasvunsa kera) seisoo kuvassa vas. ylhäällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511011- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et34607- 39547
- 63513
- 39512
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht315478kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449- 74448
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19411