Viuhkaan
Reijo Realisti
4
1323
Vastaukset
- Ozmo Kuhta
on vielä ilman pelinjohtajaa?
Muuten hyvä lätkäjengi mutta ilman vetäjää. - vessix
... Tämä tästä vielä puuttuikin, että otitte sitten RR:n juttuketjun AIHEEKSI, kun ette pystyneet vasta-argumentteja hänen esittämiinsä asioihin löytämään...
No, se on huomattu muillakin foorumeilla, että kun asiaan ei löydy vastausta niin hyökätään asian esittäjää vastaan mitä ihmeellisimmillä keinoilla... No tämä ketju menee vielä varmaan huumorilla, mutta jos huumorin ottaa pois niin jää vain v****ilu. - Raija Rojalisti
Tarkoitan, että minulla on viuhkaa, jos saan Reijon viuhkaani. Fiksu ja filmaattinen ja tosi mies. Siksi valintani on Reijo Realisti.
- d-tytöt 2007
AA D-tytöt 2007 pm-kultajoukkue--sillä kun hakee niin Reijohan se siellä (jälkikasvunsa kera) seisoo kuvassa vas. ylhäällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854930- 402351
- 1912320
- 882241
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231748- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461233- 351146