Löysin suomi24 treffi-palstalta ihanan itseäni vanhemman miehen. Kirjoittelimme toisillemme noin kaksi viikkoa ennen kuin tapasimme.
Ensitapaaminen johti siihen, että rakastuimme toisiimme. Olemme olleet siitä asti yhdessä ja nykysin olemme kihloissa. Eli tiedän sen, että täältä voi löytää sen oikean!
Se oikea
Nimetön
2
680
Vastaukset
- Löytyi
minullekkin 24:stä. Olemme nykyään naimisissa ja erittäin onnellisia. Emme kylläkään hakeneet kumpikaan alunperin muutakuin ihmistä, kenen kanssa viettää välillä aikaa, tehden kaikkea mukavaa yhdessä, mutta niin vaan kävi että rakastuimme vielä vanhoilla päivillä korviamme myöden ;) Ostimme yhdessä unelmiemme talon ja nyt tosiaan naimisissa. Että kyllä sen vaan täältäkin voi löytää, sen onnen.
- Anonyymi
kirjoitin molemmat viestit itse, olen suomi24N. ylläpitäjä
haha hah
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465450Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2395446Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2292944Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171442464- 692091
- 701860
- 2101749
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,531394Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1871379Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.3451281