Löysin suomi24 treffi-palstalta ihanan itseäni vanhemman miehen. Kirjoittelimme toisillemme noin kaksi viikkoa ennen kuin tapasimme.
Ensitapaaminen johti siihen, että rakastuimme toisiimme. Olemme olleet siitä asti yhdessä ja nykysin olemme kihloissa. Eli tiedän sen, että täältä voi löytää sen oikean!
Se oikea
Nimetön
2
707
Vastaukset 2
- Löytyi
minullekkin 24:stä. Olemme nykyään naimisissa ja erittäin onnellisia. Emme kylläkään hakeneet kumpikaan alunperin muutakuin ihmistä, kenen kanssa viettää välillä aikaa, tehden kaikkea mukavaa yhdessä, mutta niin vaan kävi että rakastuimme vielä vanhoilla päivillä korviamme myöden ;) Ostimme yhdessä unelmiemme talon ja nyt tosiaan naimisissa. Että kyllä sen vaan täältäkin voi löytää, sen onnen.
- Anonyymi
kirjoitin molemmat viestit itse, olen suomi24N. ylläpitäjä
haha hah
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei293866- 77748
- 82726
- 74714
- 50655
- 37646
- 45621
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609