Mistä löytys hyvä eläinlääkäri koiralleni Roi:sta?
eläinlääkäri
24
9470
Vastaukset
- suosittelisin
Pitää vastaanottoa siinä Pohjolankadulla monitoimi talossa tori puolella Pilailu Puodin vieressä Hot Cakesin alakerrassa. Puh. 016 313330.
- saarenkylässä
eli hakala,cittarin vieressä. en edes kuse muihin eläinlääkäreihin päin ;)
- löydät
Saarenkylästä ja hän on Hakalan Pekka.
Todella taitava eläinlääkäri. Osaa koirankin tutkia ilman, että pitäisi aloittaa röntgenillä yms kustannuksia nostavilla toimenpiteillä.
Jos Hakala lopettaa hommat täällä, pitää varmaan koirakin lopettaa. Ei täällä muut eläinlääkärit osaa kuin arvailla ja pistää lopetuspiikkiä.- Ehdottomasti
parhaat eläinlääkärit. Aina olen molemmilta saanut kissojeni kanssa asiantuntevaa palvelua/hoitoa. Jos joku asia jää käynin jälkeen mieltä painamaan, molemmille lääkäreille voi huoletta soittaa ja kysellä.
Erään lääkärin tiedän antaneen "tappotuomion" kahdelle koiralle(rottweiler ja bichon frise), jotka molemmat loukkasivat tassunsa erilaisissa onnettomuuksissa.
Eskelinen antoi molemmille koirille ruoka/venyttely/ liikuntaohjeita ja molemmat paranivat vaivastaan täysin. - kissalääkäreitä
Ehdottomasti kirjoitti:
parhaat eläinlääkärit. Aina olen molemmilta saanut kissojeni kanssa asiantuntevaa palvelua/hoitoa. Jos joku asia jää käynin jälkeen mieltä painamaan, molemmille lääkäreille voi huoletta soittaa ja kysellä.
Erään lääkärin tiedän antaneen "tappotuomion" kahdelle koiralle(rottweiler ja bichon frise), jotka molemmat loukkasivat tassunsa erilaisissa onnettomuuksissa.
Eskelinen antoi molemmille koirille ruoka/venyttely/ liikuntaohjeita ja molemmat paranivat vaivastaan täysin.Mun mielestä niistä ei kumpikaan ole kovin ammattitaitoinen.
Toinen on hirveä lässyttäjä ja toinen ei ilmeisesti tajua, että on Suomessa. - kullakin
kissalääkäreitä kirjoitti:
Mun mielestä niistä ei kumpikaan ole kovin ammattitaitoinen.
Toinen on hirveä lässyttäjä ja toinen ei ilmeisesti tajua, että on Suomessa.tutuillani on koiria ja kaikki käyvät Eskelisen tai Tuovin vastaanotolla. Tai yhden koiran tiedän kerran Hakalalla käyneen, johtuen siitä että omistaja ei muistanut varata aikaa rokotukseen Eskeliselle/Tuoville ajoissa.
Itse olen ollut pari kertaa kaverini mukana kun on vienyt isokokoiset koiransa Eskeliselle rokotukiin sekä lonkkakuviin. Ja niistä käynneistä päätellen Eskelinen on myös loistava lääkäri koirille. - santtu
Miespuoliset eläinlääkärit alkavat olla katoava luonnonvara Suomessa! "Tyttelit" ovat valloittamassa eläinlääketieteellisenkin alan. Se on todella harmi. Sama on tilanne esimerkiksi ev.luterilaisessa kirkossa. Roi:ssa ja muuallakin Suomessa on pian enemmistö papeista naisia ja samaan aikaan kirkoissa kävijöiden määrä pienenee koko ajan. Onneksi lääketieteellisten tiedekuntien pääsykokeet muuttuivat 2012 joten nyt lääkäriopintoihin pääsee taas enemmän miehiäkin.
- Saarenkylästä
Hakalan Pekka. Ehdottomasti paras eläinlääkäri Rovaniemellä.
Kiitos vihjeestä, käytin jo koiraani Vartiokadulla sijaitsevlla eläinlääkärillä ja saimme mielestäni hyvää palvelua. Ehkä joskus käymme myös siellä Hakalan vastaanotolla Saarenkylässä.
- NAINEN 57
Olen saanut hyvää hoitoa koirilleni Rovaniemen kaupungin eläinlääkäreiltä Ounasvaaran puolella.Ulla Eskelinen on kokenut taitava ja osaa käsitellä koiria, joilla on eläinlääkäripelko.
- :)
Itse olen saanut kaikkein laadukkainta hoitoa lemmikilleni Rovaniemen kaupungin eläinlääkäriasemalta, joka sijaitsee Ounasvaaran kauppakeskuksen tiloissa.
Erittäin asiantunteva nuori nainen. - Seisoppaa
Eskeline ja Pekka Hakala
- Tolleri asialla
Eskelisen Ulla on paras eläinlääkäri ja ihana ihminen.
Asiakkaita riittää, jolloin ei tarvitse ahnehtia turhilla tutkimuksilla.
- 18+10
Hakalan Pekka on loisto mies! :) Jos olisi tarvetta käyttää eläinlääkärissä, menisin Pekalle.
- ei millään pekalle
Ite varasin ajan kyseiselle söörille ja kun aika koitti ovet lukossa eikä ukko vastaa puhelimeen.. viimenen kerta kun sen puljun takia omia töitä järjestelen..
- ghjlöiul
Itselläni ei kyllä ole Tuovista hyviä kokemuksia. Kävimme 2 minuuttia vastaanotolla ja hän peri siitä 50 euroa!
- Doggy-69
Tuovi Joona tai Hakalan Pekka on ainakin meillä toiminut.
- dddddddddw
Kuinka paljon perii kukainenkin lonkka- ja kyynärkuvauksista? Eli kuka edullisin? HIntoja peliin!
- näin keväälä
Lonkka- kyynärkuvat Hakalalla 280€, hinta riippuu varmaan paljonko joutuu käyttämään rauhoittavia/nukutusainetta.
- mkfjbg ofrt
mitenkä hyvin nykyiset rovaniemen ell:t osaa tulkita röntgen kuvia? ja minkä hintaisia kuvat on?
- kunhan kyselen vain
paljon missäkin näissä kaikissa eläinlääkäreissä maksaa narttukoiran leikkaaminen? tarkkoja hintoja jos mielellään sais... :)
- dfn bf
2 vuotta sitten Hakalan Pekalla maksoi meidän 11 kiloisen nartun leikkautus 290€
- lklkllklk
Kannattaa selvittää myös Pellon eläinlääkärin, Salmisen Pekan, hintoja. Olen kuullut, että olisivat Rovaniemen taksoja pienemmät. Kyseinen eläinlääkäri on hyvä ja innostunut ammatistaan. Pitää paljon koirista. Mies ehkä hieman erikoinen, mutta mukava ja osaava tyyppi.
- kokemusta useista
Hei vaan, mielestäni kaikilla lääkäreillä aukkoja tietämyksessä, mutta toisen lääkärin mielipidettä voi ja kannattaa aina kysellä. Itseä ja koiria hoidattanut vuosikymmeniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1013098GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431157- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521045Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32997- 67868
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53847
- 44822
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24791