tietääkö kukaan happoradion laulajan Aki Tykin oikeeta nimeä? joku jussi?
happoradion laulajan oikea nimi
29
13123
Vastaukset
- pqw
Tietääks joku sen laulajan vasenta nimeä?
- ------------
Jos se haluaa jättää oikean nimeänsä paljastamatta esim. pitääkseen perheensä rauhassa seiska-lehdeltä niin kunnioitettakoon päätöstä.
- Vanha koulukaveri
Juhana Raittila
- Parempimuistinen
Vanha koulukaveri kirjoitti:
Juhana Raittila
Eikös se oo Juho eikä Juhana.
- Samas koulus
Parempimuistinen kirjoitti:
Eikös se oo Juho eikä Juhana.
Meil oli ainaki koulus yks saman näköne joka oli Aki Tolvanen. Seki osas laulaa.
- 0
Samas koulus kirjoitti:
Meil oli ainaki koulus yks saman näköne joka oli Aki Tolvanen. Seki osas laulaa.
ei se ainakaan oo juhana. sukunimikin on vähän epäilyttävä... jos jollain faktaa esittää niin tänne vaan...
- Linuxi Tee
Samas koulus kirjoitti:
Ei broidini osaa laulaa. Jos se kähinä on jonkun mielestä laulua niin pitää kyllä ihmetellä...
- tykkilumi
Jussi Riikonen=Aki Tykki ....
- eliv
joo on jussi
- Jussi myös muttei Juhana
Jep! Se on kyllä tuo Juhana "Jussi" Raittila! Uskokaa tai älkää. Samassa koulussa oltu ja muistan hyvin tyypin.
- --->
Jussi myös muttei Juhana kirjoitti:
Jep! Se on kyllä tuo Juhana "Jussi" Raittila! Uskokaa tai älkää. Samassa koulussa oltu ja muistan hyvin tyypin.
eli missä koulussa?
- Kutjale
mutta pitää ostaa niiden uusin levy kun Vappu sitä niin suositteli.
- HapporadioFANI
eiköhän se ole Aki Tykki??
- autstökstöks
Aki Typpö?
Henkilöstä toiseen,mikähän mahtaa olla Elonkerjuun Antero Naalin oikea nimi, tuo A.Naali kun on ilmiselvästi valenimi. - autstökstöks
autstökstöks kirjoitti:
Aki Typpö?
Henkilöstä toiseen,mikähän mahtaa olla Elonkerjuun Antero Naalin oikea nimi, tuo A.Naali kun on ilmiselvästi valenimi.
- ppss
Se on aki tykki! :)))
- gdtrjw
Aki Typpö
- typsy
Aki tykki on Ihan Aki tykki ei sen ihmeellisempi nimi miehellä14
- pussi
Jussi se on tmv. Seukannu tuttuni serkun kaa... Tykki on taiteilijanimi etc.
- tompa90
Tämän sivuston mukaan Aki Tykki olisi oikealta nimeltään Jussi Riikonen
https://www.discogs.com/artist/1180262-Aki-Tykki - Tarzan
Aki Tykki eli Ilkka Lipsanen?
- Cat
Aki Tykki eli oikealta nimeltään Jussi Pekka Markus Ranta.
- Anonyymi
Mä oon kanssa lukenu jostain et Aki Tykin oikea nimi on Jussi Pekka Markus Ranta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon kanssa lukenu jostain et Aki Tykin oikea nimi on Jussi Pekka Markus Ranta.
Mää olen kuullut, että hän on Aki Jussi-Pekka Tykkiranta...
- J.Jahnu
Aimo Kanuuna
- Enookuullumitään
En tiedä mutta kitaristi on nimeltään Happoradio Rakas.
Juuri erosi luodista. sen nimi on Pekka Ilmarinen
- Anonyymi
Samassa Oulussa oltiin. Nimi on Eero Raittinen ja veljensä jussi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131752Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761313
- 541183
- 741085
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81072- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850