Olen kalansyöjä ja tykkään paistetuista kaloista, siis paistinpannulla paistetuista. Olen aina pyöritellyt ne vehnäjauhoissa ja paistanut voissa. miten nyt kun aloitin tään vhh:oon, niin onko niin nöpön nuukaa jos teen edelleenkin näin. Eihän niitä jauhoja nyt sentään kovin paljon tule ....
paistetut silakat, maivat , muikut
4
1668
Vastaukset
- eroa?
Tuoko ne jauhot jotain lisämakua niihin voissa paistettuihin silakoihin?
- voisit
pyöritellä ne vehnän sijaan ruisjauhoissa, kuten perinteisesti tehdään.
- mitenkä laitetaan
Mun tietääkseni ne tarttuu pannuun kii jos niitä ei pyörittel jossain jauhoissa. Pitääpä ens kerralla kokeilla ilman jauhoja. Ja sattuu vaan kaapissa olemaan toi vehnäjauhopussukka, kun ennen vhh:lle ryhtymistä tein ruskeaa kastiketta niistä.
Ja oon tosiaan välistä keittänyt myös näitä mainitsemiani kaloja. keitinveteen suolaa ja sipulirenkaita ja sitten kun kalat on kypsiä, niin vesi pois ja iso nokare voita sekaan ja nam nam, mut paistinkalat on silti parempiiii. - on tarpeeksi
mitenkä laitetaan kirjoitti:
Mun tietääkseni ne tarttuu pannuun kii jos niitä ei pyörittel jossain jauhoissa. Pitääpä ens kerralla kokeilla ilman jauhoja. Ja sattuu vaan kaapissa olemaan toi vehnäjauhopussukka, kun ennen vhh:lle ryhtymistä tein ruskeaa kastiketta niistä.
Ja oon tosiaan välistä keittänyt myös näitä mainitsemiani kaloja. keitinveteen suolaa ja sipulirenkaita ja sitten kun kalat on kypsiä, niin vesi pois ja iso nokare voita sekaan ja nam nam, mut paistinkalat on silti parempiiii.rasvaa, niin kyllä ne kalat paistuvat ilman jauhojakin, ei ne kovin pahasti tartu, etenkin jos olet taitava ja pidät lämmön tarpeeksi alhaisena.
Mutta kokeile sitä karkeaa ruisjauhoa! Et tarvitse sitä kuin pari teeluksilallista per ateria, ja maku on ihan toista kuin vehnällä tai ilman mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1103297GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys451200- 831172
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja541116Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351072- 601007
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn27900- 67878
- 53877
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39872