Aloitimme taas kesätauon jälkeen sulkiksen peluun oikein tosissaan ja kyllä täytyy tunnustaa, että hyvää teki. Toki täytyy tunnustaa, että kävimme muutaman kerran hallilla jo olympialaisten aikana, kun saimme kipinän Långin mahtavien pelien ansiosta.
Nyt sulkapallon kulttipelaajan taipaleesta kohti Pekingin olympialaisia on tehty kirja nimeltään LUNGI KINGI – Ville Lång, särmikäs sulkapalloilija. Tilasin sen tänään villelang.com -sivuston kautta ja jään malttamattomana odottelemaan, onko se lupauksiensa veroinen ja kaiken kohun arvoinen.
Onko joku jo lukenut kirjan, kommentteja.
LUNGI KINGI
27
2217
Vastaukset
- Laura!
Hyvä kirja. Kahden vuoden aikana tapahtui vaikka mitä ja kaiken kruunasi onnellinen loppu. Ville Lång pääsi olympialaisiin ja pelasi vielä himskatin hyvät pelit. Kirja oli yllättävän hauskalukuinen siihen nähden, että on tietokirja sulkapalloilijan elämästä. Mukana ollut DVD oli myös ihan kiva.
Ville on oman tiensä kulkija...- Elisa.K
Hei, mahtava kirja! Ville on niin upea tyyppi.
- Aku Oulusta
Elisa.K kirjoitti:
Kirja on oiva läpileikkaus huippu-urheilijan elämään. Mielenkiintoista, joskin myös hauskaa luettavaa.
DVD innosti aloittamaan sulkiksen vaikkei tässä nyt mitään villelångeja ollakaan. - Tepsi-92
Aku Oulusta kirjoitti:
Kirja on oiva läpileikkaus huippu-urheilijan elämään. Mielenkiintoista, joskin myös hauskaa luettavaa.
DVD innosti aloittamaan sulkiksen vaikkei tässä nyt mitään villelångeja ollakaan.Kerrankin jaksoi lukea kannesta kanteen. Pienestä se on kiinni tuo menestyminen. Urheilu huipputasolla on kovaa puuhaa. Täytyy myöntää, että Långissa on särmää.
- Kyösti kyliltä
Tepsi-92 kirjoitti:
Kerrankin jaksoi lukea kannesta kanteen. Pienestä se on kiinni tuo menestyminen. Urheilu huipputasolla on kovaa puuhaa. Täytyy myöntää, että Långissa on särmää.
Harvoin näkee näin avointa ja rehellistä elämäkertaa.
- Pekka S
Kyösti kyliltä kirjoitti:
Mä laitan nyt semmosii terveisii et funtsais ite mitä teki joskus sillo apollos tai sillai. Ja mä puhun nyt Hjallis Harkimosta, se tulee ja ostaa Pk-35, pilkkarahalla. Meit oli täs pihlajamäes jonkin verran jengii kannustamas, pitämäs hauskaa, se oli meiän ainoo huvi, ja eikö tää yks tuu ja ostaa, pilkkarahalla ostaa tän pois! 200000 markkaa, mähan maksoin teiän velat, kiitosta päivää missä mennään!
Miksei Hjallis rupee villen manageriks? Mistä kiikastaa? - V.I.P.
Pekka S kirjoitti:
Mä laitan nyt semmosii terveisii et funtsais ite mitä teki joskus sillo apollos tai sillai. Ja mä puhun nyt Hjallis Harkimosta, se tulee ja ostaa Pk-35, pilkkarahalla. Meit oli täs pihlajamäes jonkin verran jengii kannustamas, pitämäs hauskaa, se oli meiän ainoo huvi, ja eikö tää yks tuu ja ostaa, pilkkarahalla ostaa tän pois! 200000 markkaa, mähan maksoin teiän velat, kiitosta päivää missä mennään!
Miksei Hjallis rupee villen manageriks? Mistä kiikastaa?Kyllähän sulkis on pallopeleistä jaloin. Tennis on yhtä ykkös- ja kakkossyötön viljelyä ja pallojen hakua, taskujen kopelointia. Pingis vain pikkukivaa puuhastelua, bilis alkoholisoivaa, squassi ahtaanpaikankammoon altistavaa, koris paikkapuolustusta, lentis passailua, fudis nilkoille potkimista, lätkä nuuskaamista ja käsipallo selkään tuuppimista. Sulkiksesta löytyy lisäksi sytyttävä persoona ja tulisieluinen taistelija - eli siis Långin Ville! Lungikingi oli nasta opus ja DVD siisti pätkä. Jos Hjallis ei ehdi manageriksi, niin lähtisköhän se Dong King Lungin Kingin asioidenhoitajaksi. Vai veikse kaikki Tysonin fyrkat. Mitäs muita näitä olis? Makusen Eino, niin tulis Mr. Finland kisatkin koluttua samaan syssyyn. Tai sitten Keskinen, joka järjestäisi miljoona - sulkiksen.
No, tää nyt oli vaan tämmöistä suun soittoa. Kaikki urheilulajit ovat nastoja, etenkin jos vähän osaa pelata.
Ei mulla muuta , kuin paljon tsemppiä sulle Långin Ville, suomenmestari ...!!!...!!!... - Badminton player
V.I.P. kirjoitti:
Kyllähän sulkis on pallopeleistä jaloin. Tennis on yhtä ykkös- ja kakkossyötön viljelyä ja pallojen hakua, taskujen kopelointia. Pingis vain pikkukivaa puuhastelua, bilis alkoholisoivaa, squassi ahtaanpaikankammoon altistavaa, koris paikkapuolustusta, lentis passailua, fudis nilkoille potkimista, lätkä nuuskaamista ja käsipallo selkään tuuppimista. Sulkiksesta löytyy lisäksi sytyttävä persoona ja tulisieluinen taistelija - eli siis Långin Ville! Lungikingi oli nasta opus ja DVD siisti pätkä. Jos Hjallis ei ehdi manageriksi, niin lähtisköhän se Dong King Lungin Kingin asioidenhoitajaksi. Vai veikse kaikki Tysonin fyrkat. Mitäs muita näitä olis? Makusen Eino, niin tulis Mr. Finland kisatkin koluttua samaan syssyyn. Tai sitten Keskinen, joka järjestäisi miljoona - sulkiksen.
No, tää nyt oli vaan tämmöistä suun soittoa. Kaikki urheilulajit ovat nastoja, etenkin jos vähän osaa pelata.
Ei mulla muuta , kuin paljon tsemppiä sulle Långin Ville, suomenmestari ...!!!...!!!......Ylöjärven Eliittikisoissa ens viikonloppuna.
Onk jengii tulossa kattoo kisoja. Mä meen ainakin tsekkaa ton Långin kunnon. - Pekka S
Pekka S kirjoitti:
Miksei Hjallis rupee villen manageriks? Mistä kiikastaa?Aina vaan pukkaa punasta valoa. Mä en omista muuta kuin maaläntin, se on neljä kertaa kaksi metriä tuolla maan alla malmilla. Nää vois vähän funtsii nää päättäjät, pitäiskös sporttia alkaa tukee vähän enemmänkin?
- Tuulikki.L
Kyösti kyliltä kirjoitti:
Långin kirja oli aika kokonaisvaltainen paketti
- Red Cantona
Elisa.K kirjoitti:
Mielestäni kymppi on aivan liikaa. Itse annan vahvan kasin. Kirja oli erilainen ja viihdyttävä, ennen kaikkea avoin. Pisteet Villen rehelliselle tilitykselle. Kirsikkana kermakakun päällä tietysti erittäin hyvät pelit Pekingissä.
Suosittelen Ville Långille uran jatkoa ja muille hänen kirjansa lukemista.
Cantona - Sammy91
Pekka S kirjoitti:
Aina vaan pukkaa punasta valoa. Mä en omista muuta kuin maaläntin, se on neljä kertaa kaksi metriä tuolla maan alla malmilla. Nää vois vähän funtsii nää päättäjät, pitäiskös sporttia alkaa tukee vähän enemmänkin?
Ville Lång, congratulations and good luck for next season!
- nappikauppaa
Pekka S kirjoitti:
Miksei Hjallis rupee villen manageriks? Mistä kiikastaa?Hjalliksella taitaa olla muita kuvioita. Siinä on sälli, jolta eivät ideat lopu. Seteliautomaatit, vierasvenesatamat, golfkentät etc... etc...Sulkkis on vaan liian pieni laji, vaikka Långi mestari onkin
- Upsala mielessäin...
Sammy91 kirjoitti:
Ville Lång, congratulations and good luck for next season!
Samma på här!
- P. Orno
Pekka S kirjoitti:
Aina vaan pukkaa punasta valoa. Mä en omista muuta kuin maaläntin, se on neljä kertaa kaksi metriä tuolla maan alla malmilla. Nää vois vähän funtsii nää päättäjät, pitäiskös sporttia alkaa tukee vähän enemmänkin?
Sulkis lähtis kulovalkean lailla vetämään, jos jengi vaan tajuis, kuinka kovaa se on. Pitäiskös tässä sääntöjä rukata siihen suuntaan, et alettaisiin pelaamaan paidatta. Saataisiin vähän porukkaakin hallille ja sitten seiskat sun muut lehdet paikan päälle kuvia räpsimään, kyllä lähtee.
Lungille terkkuja, tee Norjassa selviää jälkeä niin sut kukitetaan urheiluruudussa. - Himanko
Aku Oulusta kirjoitti:
DVD innosti aloittamaan sulkiksen vaikkei tässä nyt mitään villelångeja ollakaan.Hyvä kirja
- unibet
unibet on paras paikka Ville Långille, kun aikaa jää yli tinkimättömästä harjoittelusta - tuosta loputtomasta rääkistä - ja turnausmatkoista.
Ville"Lungi kingi" Lång / unibet! - kouluarvosanaksi kasi
Himanko kirjoitti:
Hyvä kirja
jos nyt multa kysyy
- jW!
Pekka S kirjoitti:
Miksei Hjallis rupee villen manageriks? Mistä kiikastaa?...oiskos hyvä diili?
- Vakanssi
jW! kirjoitti:
...oiskos hyvä diili?
Hjallis hoi, ohoii...
Nyt kunnon sponsseja firmoille, jotka toivovat näkyvyyttä Aasiassa. Ville Lång on tulossa ja viimeistään Intian MM.-kisoissa aivan tulessa!
- Keski-Suomen koskikalastaja
Kaksi vuotta Ville Långin elämästä toimii hyvin kirjan sivuilla
- Pee Koo
ei olisi meikämannesta ammattilaiseksi urheilussa. Liian kovaa touhua, epävarmuutta ja pienestäkii pelejä. varsinaista pokeria koko huippu-urheilu. Riskit loukkaantua ja hävitä pelejä ovat valtavat.
Onneksi jotkut uskaltavat lähteä leikkiin mukaan ja vieläpä voittavat pelejä olympialaisissa.
Taistelutahtoa ja hyvää jatkoa Villelle. Sulkapallokirja oli hyvin valaiseva, josta paljastui karu totuus siitä, mistä leikistä on kyse.
T; Pee Koo- somebody else
...oli muuten todella mielenkiintoinen kirja. Suosittelen sitä kaikille urheilusta ja liikunnasta, huippu- ja kilpaurheilusta sekä sulkapallosta ja Ville Långista kiinnostuneille. Ville Lång on LUNGI KINGI - sulkis rules.
Kannattaa tsekata www.villelang.com jos ei muuten usko. - kinkku kiusaus
Lungi kingi on hyvä sporttikirja
- Zero!
Jepulis jee,
Lungi Kingi -kirja on aika hyvä vaikka joululahjaksi.
Kukas tietää, miten Långi meinaa ensi vuonna kiertää maailmaa? MM-kisat sun muut ja tietysti SM ja FIC. Koska se mahtaa muuttaa sinne Hollantiin?
Hyvät joulut ja uudet vuodet ja menestystä myös vuonna 2009-2012.
Zero!
- tunnustaa
No tunnusta, tunnusta pois.
- Jukkis92
Ville Lång on viiden tähden suomenmestari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399