Onkohan Hämeenlinnassa puulaakitasoista lentopalloporukkaa naiselle? Myös sekaporukat käyvät, koska olen pelannut paljon myös miesten kanssa. Olen harrastanut lajia jo monta vuotta muualla Suomessa.
Lentopalloa Hämeenlinnassa
7
1988
Vastaukset
- mc-miller
menisitkö kaupungin sivulle ja sieltä liikuntalajit ja paikat,jos mikasa on päässyt hukkumaan
- Mikasasta
Millaisia joukkueita heillä on? Voinko pelata ihan vain harrastusmielessä?
- Eräpallo
Hei löysin ihan sattumalta sivun missä kyselit lentopalloporukoita, mahdoitko löytää sellaisen. itse olen pelannut myös lentopallo muualla ja on todella vaikeata löytää kaupungista pelimahdollisuksia, kun ei ole mitään huipputasoa...
- OiliE
Venäjän kulttuurin keskus KALINA (Hämeenlinna) etsii uusia lentopallopelaajia (harraste/kuntoilu). Harkat alkavat syyskuussa. Lisää tietoa: www.venyst.com, uutisblogi
- tuncay
OiliE kirjoitti:
Venäjän kulttuurin keskus KALINA (Hämeenlinna) etsii uusia lentopallopelaajia (harraste/kuntoilu). Harkat alkavat syyskuussa. Lisää tietoa: www.venyst.com, uutisblogi
hei mä kyllä haluan tulla mielellaan sinne pelamaan voisitko soitta mulle mä olen poika ja ulkomalainen turkista olen kotoisin mun no 0443258845
- TTV RULES
Team Tawast Volleyssä on harrasteryhmiä.. :D joten sinne vaan !
- tuncay
hei haluan pelata lentopallo kenen kansa mun pita puhu olen poika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998