Meikkaaminen on käynyt tosi vaikeaksi. Luomet roikkuu ja meikki paakkuuntuu. Luomet roikkuu ja on vaikea laittaa ripsiväriä. Viivaa luomiin en pysty vetämään kun käsi tärisee ja luomikin, ei ole enää rento.
Huulipuna tuntuu liian kuivalta oli merkki mikä tahansa. Laitan huulirasvaa alle, mutta se tuntuu nuhruiselta.
Missä vika? Mitä neuvoja? Alkaa tuntua siltä, että on parempi olla ilman silmämeikkejä ja laitan vain vähän poskipunaa ja huulipunaa. Ehkä niin on parasta. Haluaisin kyllä pitää vielä silmämeikkiä.
Vaikea meikata nykyään
8
441
Vastaukset
- ja lohduttavaa
Ei tarvitse opetella meikkausta miunkaan. On jo käynyt mielessä vaan jos asia on noin antaa olla. Olen muuten huomannut että ripsetkin ovat alkaneet pidentyä ja hiukset tuuheentua entisestään joten luonto hoitaa tehtävän muutenkin.
Luomien kevennysleikkaus varmaan auttaisi jos haluaa väriluomet. Huulikiilteet huulille. - ..............
peili on hyvä silmien ehostukseen ja muuhunkin esm.kulmien nyppimiseen.
Mutta samaa mieltä olen et meikki ei pysy hyvin,siksi käytän mackaraa joka on vedenkestävä.
Kulmia en mene maalaamaansillä se pitää tehdä hyvin,tulee muuten pellen näköseksi jos vetelee liian tummalla ja miten sattuu. Kysy neuvoa tavaratalon meikkimyyjältä tai kosmetologiltasi. Itse käytän yhtä samaa meikkiosastoa suuressa tavaratalossa, jossa on panostettu iäkkäämpiin asiakkaisiin. Myyjät ovat itsekin kypsiä tai jopa iäkkäitä naisia. He ovat pukeutuneet jakkupukuun ja ovat empaattisia ystävällisiä ja ammattitaitoisia ja antavat aikaa kyselemiseen ja opastavat todella hyvin.
- make uppia
Näinhän se on.
Kunhan on varautunut hyvään ja tukevaan rahapussiin, ainakin stokalla ne myyjät ja asiantuntijat myyvät kalliita ihonhoitotuotteita.(mutta hyviä.)
Kunhan hoksaa ihonhoituotteet päivittää ja saa tuon pohjan kuntoon niin siitähän se lähtee.
Toinen asia joka joskus hiukan huvittaa (anteeksi) on se kun ei huomata että ollaan jo 50 ja meikataan kuin 25 ja tulos on vanhentavampi ja naurettava. Toki jokainen saa olla millaisessa ehostuksessa vaan.
Itse olen nyt muotoillut kulmakarvani hyvin ja toinen kasvoja kokoonpitävä voima on poskipuna.
Naamani oli pyöristynyt kuin pullataikina ja näytin aina hiukan pallonaamaiselta kalalta.
Minulla on hieman huonoja kokemuksia kosmetologeista.
Täällä pikkukaupungissa ainakin tahtovat olla hiukan ylhäisen oloisia ja niin hienoja niin hienoja.
Kai se koulutus heidät sellaisiksi muovaa.
En tiedä ovatko he sitten suuressa kaupungissa enempi tottuneita erilaisiin ihmisiin.
Pitäisi kokeilla, sillä meikitkin ostan kyllä Turusta tai Helsingistä.
Kyllä jokainen ihminen on oleva potentiaalinen rahantuoja joka kosmetologin ovesta sisään astuu, joko ostaa jonkin tuotteen tahi palvelun.
Kyllä tämmöinen maatiaisiin kuuluva huomaa että hiukan ne nenä menee nyrppyyn kun en ole mihinkään seurapiiriin kuuluva.
Täällä maalla on vähän tämmöistä. make uppia kirjoitti:
Näinhän se on.
Kunhan on varautunut hyvään ja tukevaan rahapussiin, ainakin stokalla ne myyjät ja asiantuntijat myyvät kalliita ihonhoitotuotteita.(mutta hyviä.)
Kunhan hoksaa ihonhoituotteet päivittää ja saa tuon pohjan kuntoon niin siitähän se lähtee.
Toinen asia joka joskus hiukan huvittaa (anteeksi) on se kun ei huomata että ollaan jo 50 ja meikataan kuin 25 ja tulos on vanhentavampi ja naurettava. Toki jokainen saa olla millaisessa ehostuksessa vaan.
Itse olen nyt muotoillut kulmakarvani hyvin ja toinen kasvoja kokoonpitävä voima on poskipuna.
Naamani oli pyöristynyt kuin pullataikina ja näytin aina hiukan pallonaamaiselta kalalta.
Minulla on hieman huonoja kokemuksia kosmetologeista.
Täällä pikkukaupungissa ainakin tahtovat olla hiukan ylhäisen oloisia ja niin hienoja niin hienoja.
Kai se koulutus heidät sellaisiksi muovaa.
En tiedä ovatko he sitten suuressa kaupungissa enempi tottuneita erilaisiin ihmisiin.
Pitäisi kokeilla, sillä meikitkin ostan kyllä Turusta tai Helsingistä.
Kyllä jokainen ihminen on oleva potentiaalinen rahantuoja joka kosmetologin ovesta sisään astuu, joko ostaa jonkin tuotteen tahi palvelun.
Kyllä tämmöinen maatiaisiin kuuluva huomaa että hiukan ne nenä menee nyrppyyn kun en ole mihinkään seurapiiriin kuuluva.
Täällä maalla on vähän tämmöistä.kalliit meikit ovat yleensä myös riittoisia. Ja mukavasta palvelusta tulee iloinen mieli.
Me essolaiset emme koskaan meikkaa, sillä olemme muutenkin komeita miehiä. Silmämme ovat aina kirkkaat ja eloisat, joten huomaamme kyllä nopeasti kaikki baariin tulevat simpsakat neidot. Joskus silmämme kuitennkin harittavat, mutta meikkauksella tätä vaivaa ei poisteta.
Essolaisillakin on joskus aamupäivisin käsissä vapinaa, mutta osaamme parantaa tämän vaivan. Parin keskarin jälkeen vapina katoaa, ja sen jälkeen "meikkipullo" pysyy oikein hyvin kädessä. Vahinkoja ei ole koskaan sattunut.- sitten muuta
enää tehtävissä kuin 'Lordit' eli maski päähän vain kun edustamaan lähtee.
- making up is fun
Roikkuvatko luomesi todella pahasti? Jos ne roikkuu niin pahasti et se estää näkökykyä niin luomienkohotusleikkaukseen saa Kelalta tukea.
Mut jos kyseessä on vähäsempi roikkuminen, niin tässä muutama vinkki: Laita ensin luomiin luomivärinpohjustusainetta töpötellen ohuesti, sen jälkeen puuteroi luomet hyvin ohuella irtopuuterilla pensselin avulla.
Kun laitat ripsiväriä, katso peiliin alaspäin ja levitä väriä horisontaalisesti sik-sak-maisesti tyvestä ripsien päihin, niin tällä tavalla ripset saa eroteltua toisistaan.
Osta todella hyvä ripsiväri jossa on pieni ohut harja, ei paksu eikä klönttimäistä väriä.
Rajauskynäksi osta reilusti pehmeä voimakaspigmenttinen esim harmaanruskea kynä, levität sitä pehmeästi ja rennosti silmien ympärille, älä piirrä viivaa. Sen jälkeen "usvautat" rajauksen esim Topz-puikolla.
Ennen ku laitat huulipunaa rajaa huulet pehmeällä riittävän paksulla huultenrajauskynällä melko leveästi, sen jälkeen hoitavaa huulirasvaa (ohutta) tai kiiltoa, ja sen päälle pensselillä voimakaspigmenttistä huulipunaa. Painele huulet ohueen paperiin, ja laita pensselillä vielä toinen kerros, senkin voi painella paperiin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla7012773Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311376Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131324Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2511259- 1131245
- 1051085
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?112973Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105959Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50779- 64761