ja tunnetko olevasi tavalla tai toisella erilainen. Menestys ei kiinnosta eikä omistaminenkaan. Keskustelut samanhenkisten kanssa kyllä jos heitä vaan löytäisi. Jatkuva kuluttaminen ja vaatteiden nyppiminen vaatetangoilta nyrppii vaikka itsesi näköisistä kuteista periaatteessa tykkäätkin. haluaisit ehkä tuntea olevasi enemmän hyödyksi. Rakastat lapsiasi mutta kaipaat saada auttaa laajemminkin. Et halua olla haihattelija mutta kaipaat jotain enemmän.
tunnetko sisäistä yksinäisyyttä
10
370
Vastaukset
Olet näköjään omaksunut aitoja essolaisia elämänarvoja, joten olet kasvamassa aikuiseksi itsenäisesti ajattelevaksi ihmiseksi. Trendikkäät pintaliitäjät eivät Sinua arvosta, mutta meiltä viisailta essolaisilta saat kaiken tuen. Tulet vielä onnelliseksi ihmiseksi.
- kirjoittaa
Jostain Helsingin betonihelvetistä. Jos olisit maininnut väkivaltaisesta/pettävästä puolisosta, olisin ohittanut olankohautuksella. Onpa pallo hukassa totaalisesti. Otapa kossua ja mieti vakavasti missä mennään ja mitä haluat ennekuin on liian myöhäistä. Rohkeutta ratkaisuun!
- IKMA
Silloin kun elämäänsä arvottaa, miettii vaikka uusiksi kokonaan niin kossua siihen ei tarvita.
Tunnen voimakasta läheisyyttä ja onnea läheisistäni. Annamme apua ja turvaa aina toinen toisillemme.
- mutta siitä
ei uskalla puhua ääneen. Samoin ajattelevia on vaikea löytää. Tuttu tunne tuo, ettei kuulu joukkoon ja on jotenkin erilainen. Näennäisesti kaikki on hyvin, mutta silti...
- Meidän kun pitäs
olla iloisia, hymyileviä ja pidettyjä. Suomenkin telkkuun on tullut tekonauru-kulttuuri. Se on minulle hyvin vastenmielistä.
Meidän kun pitäs kirjoitti:
olla iloisia, hymyileviä ja pidettyjä. Suomenkin telkkuun on tullut tekonauru-kulttuuri. Se on minulle hyvin vastenmielistä.
Ne ovat näyttelijöitä televisiossa. Siis he näyttelevät, kun se on niiden ammatti. Jotkut dokumentit ovat tietysti ehkä aitoja, mutta niissäkin on kait se esiintymis palkkio.
Itse olen huomannut elämässäni, että itkeminen, valittaminen ja nyrpeän naaman näyttäminen ei hyödytä yhtään mitään asiaa, vaan ystävällisellä ja myönteisellä asenteella ja olemuksella, voi jopa vahingossa saada asiansa kuultavaksi.- oman elämäsi
miljoona kirjoitti:
Ne ovat näyttelijöitä televisiossa. Siis he näyttelevät, kun se on niiden ammatti. Jotkut dokumentit ovat tietysti ehkä aitoja, mutta niissäkin on kait se esiintymis palkkio.
Itse olen huomannut elämässäni, että itkeminen, valittaminen ja nyrpeän naaman näyttäminen ei hyödytä yhtään mitään asiaa, vaan ystävällisellä ja myönteisellä asenteella ja olemuksella, voi jopa vahingossa saada asiansa kuultavaksi.päänäyttelijä!
- IKMA
Meidän kun pitäs kirjoitti:
on, että nyökätään vaikka asia on kielteinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla7012773Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311376Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131324Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2511259- 1131245
- 1051085
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?112973Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105959Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50779- 64761