Eilen söin tällä tavalla:
Aamiainen
- 2dl kaurahiutaleita veteen keitettynä
- purkki rahkaa
- yrttiteetä
Aamutreenin jälkeen
- omena
- jugurtti
Lounas
- 200g merilohta
- 4 keitettyä perunaa
- 500g raakoja kasviksia
- 100g keitettyä parsakaalia
- 2,5 dl vaniljakiisseliä
Välipala
- 100g suklaata (Hups!)
Iltapäivätreenin jälkeen
- palautumisjuoma (1/2 dl jauhetta)
- banaani
Päivällinen
- reilusti vihanneksia (500g)
- 100g raejuustoa
- 100g kananfilettä
- 100g ruisleipää
- 2 rkl rypsiöljyä
- pähkinöitä
Iltapala
- jugurtti
- munakas (2 kananmunaa)
- ruisleipää/kalkkunaleikettä/juustoa
- manteleita ja pähkinöitä
Mitat 163/57, rasvaprossa 15. Treeniä tuli eilen 4 tuntia, joista 3,5 h aerobista ja 30 min. punttia.
Ei kai toi suklaa niin pahasta oo, kun muuten syön tarpeeks terveellistä, protskua ja rasvojakin tulee sekä runsaasti kasviksia...?
Tällanen ruokapäivä eilen
8
850
Vastaukset
- ap.
Unohtui aamupalalta mainita n. 100-150g marjoja.
- Tutkija*
liikut aika paljon. jos paino laskee niin syö enemmän hiilaria. proteiinia voisit syödä aamureenin jälkeen, muuten katabolia yllättää ja polttaa lihaksia. vaikka heraprotskua 30g treenin jälkeen tai raejuusto purkki. noilla liikuntamäärillä suklaalla tuskin on haittaa, mutta ei siitä mitää hyötyäkään ole. suklaa sisältää rasvaa ja hiilaria aikamoisesti. näitä kahta ei kannata syödä samaa aikaa ikinä (lukuunottamatta hyvää rasvaa ja hidasta hiilaria pieniä määriä). nopea hiilari rasva= huonoin yhdistelmä. tuo menee kyllä suoraan vyötärölle. mielummin vaikka pähkinöitä välipalalla, saat hyviä rasvoja ja proteiinia, terveellisempää! Muutenhan näyttää ihan hyvältä. 3h välein proteiinia ja hiilaria kulutuksen mukaan, iltaa kohti vähemmän, mutta jokaisen treenin jälkeen kuitenkin hiilaria, vaikka kello olisi jo 23. Ennen nukkumaanmenoa sitä ei tarvitse nauttia ainakaan isoja määriä, proteiini rasva ennen unia on paras yhdistelmä. Aika vähän käytät palautumisjuomajauhetta. kerran syöt banaanin niin voisit ostaa heraproteiinia sen kaveriksi. tai korvata banaanin isommalla määrällä palautumisjuomaa. nestemäisenä se imeytyy nopeiten. eikä edelleenkään tuo sinulle mitään tautia/sairautta tms. :D kunhan käytät tunnetun valmistajan testattuja tuotteita, mm. fast, evolution, ufs.
www.ufs.fi
www.fast.fi- Markkinoida tai mainostaa t...
Lopeta jo nuo mainospuheet!!!!!
- ap.
En todellakaan pelkää, että suklaa menisi vyötäröön näillä liikuntamäärillä. Olen aina saanut syödä mitä vaan ja rasvaprossa silti 15 ja vatsalihakset näkyy. Lähinnä mietin noin yleisesti sen terveellisyyttä. No, en minä nyt päivittäin sitä onneksi syö, vaikka mieli tekisi. Se vaan on niin, että kun paljon treenaa, niin kulutus on niin kova, ettei jaksa syödä pelkkää terveellistä niin paljon, että päivän kalorimäärä tulisi täyteen. Olen jostain lukenut, että kestävyysurheilijoille suositellaan makeita jälkiruokia juuri tämän takia. Kalorikulutus saattaa olla jopa 8000 päivässä miehillä. Itse olen joskus laskeskellut, että 5000-6000 kaloria on saattanut joutua syömään päivässä, kun oikein paljon harjoittelee...
- Jos haluat parasta..
Noin kovilla harjoitusmäärillä ei kyllä pelkillä rusinoilla ja omenalla palaudu. Kannattaa kokeilla Skipin Topfuelia. Se on todennäköisesti kaikista monipuolisin palautusjuoma mitä Suomen markkinoilta löytyy. Vertaa vaikka muihin vastaaviin tuotteisiin niin mistään ei löydy yhtä monipuolista koostumusta. http://skip.fi
t.hiihtäjäpoika- Anonyymi
Mikä tossa Top Fuelissa oikein on kun sitä niin paljon edelleenkin kehutaan?
https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwj5oqqwk5zuAhV_AxAIHV_SCZM4ChAWMAJ6BAgDEAI&url=https://www.suomenparasvitamiini.fi/41380&usg=AOvVaw0OSthqikDpaO6RzvbSxLtz
- kuupperissa`?
onko mielestäsi sulla hyvät muodot?
- ap.
menee. Ei huippu, mut en olekaan juoksija. Muodoista en tiiä, lihaksia löytyy ja ne erottuu mut en oo mikään bodari. Oon kyllä ihan tyytyväinen kroppaani, tietysti ainahan on omasta mielestään parantamista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124030MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822081Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin941366Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216916Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828