Istumisesta

adsaddas

Tuli tässä bussissa istuessani mieleen, et miksi miehet istuu haarat auki? On se jännä.

47

2383

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyrpä :

      vaatii paljon tilaa

    • sirpamaikkarilta

      Ja ajoittain ollut hivenen närkästynytkin kun itse en viereen kunnolla mahdu. Ja sehän ei tosiaankaan ole minun ylileveän ahterini syy.

      Mut heteromiehet istuu jalat harallaan. Homot taas istuu jalat ristissä naismaisesti. Näin yleistettynä. Sen verran on tullu tarkkailtua kumpiakin ryhmiä. =D

    • pitäisi istua?

      Koitin tässä koneella istua sillein polvet yhdessä miten naiset istuu yleensä. Ei tuntunut luonnolliselta ollenkaan. Jouduin jännittämään jalkoja koko ajan ja uskon että ajan myötä ne olisivat puutuneet. Syy erilaiseen istumiseen saattaa liityä fysiologisiin eroihin (lantio)?

      • ................

        Koitin vielä kerran ja kiveksiin sattui...


    • Se on mukavempi asunto. Joissain busseissa lisäksi polvet osuvat edelläolevaan penkkiin jos jalkoja pitää suorassa. Itse pidän kyllä jalkoja ristissäkin jos tilaa on :(.

    • de_monte

      reisistä,nainen ei voi tajuta kuin herkkiä ne on puristukselle.

      • de_monte

        ylös reisien välistä,mut siitähän taas nousisi haloo kun äijät työntelisivät kätensä housunkauluksista sisään saadakseen kivekset reisien välistä pois.

        tiukat alushousut voisivat olla yksi vaihtoehto,mut ne pilaa siittiöt,kivesten tulisi oikeasti lepattaa vapaana.


      • kumma :
        de_monte kirjoitti:

        ylös reisien välistä,mut siitähän taas nousisi haloo kun äijät työntelisivät kätensä housunkauluksista sisään saadakseen kivekset reisien välistä pois.

        tiukat alushousut voisivat olla yksi vaihtoehto,mut ne pilaa siittiöt,kivesten tulisi oikeasti lepattaa vapaana.

        miehet taas tykkäävät jos naiset nostavat tissit pois puristavista liiveistä.


      • de_monte kirjoitti:

        ylös reisien välistä,mut siitähän taas nousisi haloo kun äijät työntelisivät kätensä housunkauluksista sisään saadakseen kivekset reisien välistä pois.

        tiukat alushousut voisivat olla yksi vaihtoehto,mut ne pilaa siittiöt,kivesten tulisi oikeasti lepattaa vapaana.

        että perinteiset kuusamolaiset lepakonsiipikivespussit, joiden riippuhelttoja tuuli heiluttelee?


    • manna gryn

      paino jakautuu tasaisemmin.

    • Ja fiksuahan se onkin pitää arvokas tavara sopivan ilmastoituna ja viileänä ettei ahtaa pieneen kuumaan tilaan, siitä voi kuulemma olla haittaa jopa hedelmällisyydelle. Kuvittelisin myös jalat harallaan istumisen olevan miehille huomattavasti mukavampaa kuin jalat puristettuna tiiviisti yhteen.

      • de_monte

        ne ei tunnu kivalta reisien väliin puristuessaan


      • de_monte kirjoitti:

        ne ei tunnu kivalta reisien väliin puristuessaan

        Keskiajallahan käytössä oli sellaiset tyylikkäät kukkarot tuon ongelman poistamiseen.


      • de_monte kirjoitti:

        ne ei tunnu kivalta reisien väliin puristuessaan

        Ei mun mielestä naisenakaan ole mukava istua jalat tiiviisti yhdessä niin saati sit jos siellä välissä olis jotain erittäin tuntoherkkää materiaalia...


      • de_monte
        buddy-love kirjoitti:

        Keskiajallahan käytössä oli sellaiset tyylikkäät kukkarot tuon ongelman poistamiseen.

        siihen aikaan kalukukaron koko määräytyi varallisuuden ja aseman mukaan.
        nykyään jo tiedetään että köyhilläkin voi olla hirmuinen leka.


      • de_monte kirjoitti:

        siihen aikaan kalukukaron koko määräytyi varallisuuden ja aseman mukaan.
        nykyään jo tiedetään että köyhilläkin voi olla hirmuinen leka.

        Standardoidaan koko kaikille riittäväksi ja vain jalokivien määrä on vapaasti valittavissa.


      • buddy-love kirjoitti:

        Standardoidaan koko kaikille riittäväksi ja vain jalokivien määrä on vapaasti valittavissa.

        matskua se olis? Mä vaan tuota hygieniaa mietin... Ja sit avaamismekanismiki tarttis olla sellanen, että siitä suoriutuis puolessa sekunnissa vaikka olis pienessä jurrissakin.


      • de_monte
        buddy-love kirjoitti:

        Standardoidaan koko kaikille riittäväksi ja vain jalokivien määrä on vapaasti valittavissa.

        pikkuriikkinen kukkarokin :(

        meinaan vaan ettei joku aikaisemmasta viestistä vedä väärää johtopäätöstä


      • Aurinko79 kirjoitti:

        matskua se olis? Mä vaan tuota hygieniaa mietin... Ja sit avaamismekanismiki tarttis olla sellanen, että siitä suoriutuis puolessa sekunnissa vaikka olis pienessä jurrissakin.

        Jotain mikrokuitua ja tarranauhoitettuna. Nykyisin on myös näppäriä antibakteerikäsitelyjä ja kapistukseen kuuluu luonnollisesti myös tasku, jossa voi säilyttää Wunderbaumista murrettuja pikku paloja.

        Syksyn suosikkituoksu on New Car.


      • de_monte kirjoitti:

        pikkuriikkinen kukkarokin :(

        meinaan vaan ettei joku aikaisemmasta viestistä vedä väärää johtopäätöstä

        Ratkaisee kaikki pulmat, ja kaikki ovat saman kokoisia ulkoisesti.

        Satunnaisille ylikokotapauksille järjestetään asian standardoiva kylmäpakkaus.


      • buddy-love kirjoitti:

        Jotain mikrokuitua ja tarranauhoitettuna. Nykyisin on myös näppäriä antibakteerikäsitelyjä ja kapistukseen kuuluu luonnollisesti myös tasku, jossa voi säilyttää Wunderbaumista murrettuja pikku paloja.

        Syksyn suosikkituoksu on New Car.

        No eihän tuo sitten niin pahalta kuulostakaan.

        Sulla on selkeesti hyvä silmä tuotekehittelylle.


      • Aurinko79 kirjoitti:

        No eihän tuo sitten niin pahalta kuulostakaan.

        Sulla on selkeesti hyvä silmä tuotekehittelylle.

        Galaktisena Sankarinahan minun pitää olla hyvä kaikessa.


      • buddy-love kirjoitti:

        Galaktisena Sankarinahan minun pitää olla hyvä kaikessa.

        tällaset käy sulta leikiten.

        Ei huono titteli, galaktinen sankari. Mulla on paljon tylsempi.


      • Aurinko79 kirjoitti:

        tällaset käy sulta leikiten.

        Ei huono titteli, galaktinen sankari. Mulla on paljon tylsempi.

        Mutta eivätkö planeetat kierrä aurinkoa?


      • buddy-love kirjoitti:

        Mutta eivätkö planeetat kierrä aurinkoa?

        Mutta siltikin aurinko on vain yksi kahdesta miljardista samankaltaisesta tähdestä pelkästään meidän linnunradassamme. Kovin arkista kun sitä noin ajattelee eikö?


      • Aurinko79 kirjoitti:

        Mutta siltikin aurinko on vain yksi kahdesta miljardista samankaltaisesta tähdestä pelkästään meidän linnunradassamme. Kovin arkista kun sitä noin ajattelee eikö?

        Vain harvojen ympärillä on elämää.


      • buddy-love kirjoitti:

        Vain harvojen ympärillä on elämää.

        se on, mutta se johtuu vain onnenkantamoisesta. Aurinko sattui olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan, mutta aivan yhtä hyvin se olis voinut olla joku toinen tähti niistä kahdesta miljardista.


      • Aurinko79 kirjoitti:

        se on, mutta se johtuu vain onnenkantamoisesta. Aurinko sattui olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan, mutta aivan yhtä hyvin se olis voinut olla joku toinen tähti niistä kahdesta miljardista.

        Mutta maailmankaikkeudessa kaikki riippuu lopulta sattumasta (paitsi jos tarkastellaan aika-akselia todellisena ulottuvuutena).


      • buddy-love kirjoitti:

        Mutta maailmankaikkeudessa kaikki riippuu lopulta sattumasta (paitsi jos tarkastellaan aika-akselia todellisena ulottuvuutena).

        Asettaa oman elämän aika jännään mittakaavaan, kun miettii että ollaan täällä pelkästä sattuman oikusta.


    • Yksinkertainen blondi

      toi istumistyyli on yleistynyt. Tulee mieleen esim. joitakin näyttelijöitä (Leea Klemola jne.)Itse olen joskus havainnut, että jotenkin remseät ja itsevarmat naiset istuvat noin. Sellaiset jotka nauravat myös isolla ja kuuluvalla äänellä. Mä jotenkin kadehdin tollasta rentoutta, mutten osaa itse istua niin. Mutta olen huomannut, että jos olen porukassa jossa muut on miehiä ja tulee tarve kuulua porukkaan/olla samanhenkinen, en välttämättä istu jalat ristissä vaan vierekkäin...

      • lady.

        Hieno nainen ei koskaan istu jalat ristissä.



    • tuota analysoin, että pelkän haarat auki istumisen selkeä syy on vain rento asento, eli kun päästää nivuspidätyksen löysäksi, niin jalat vain hakeutuvat erilleen ja mitäpä sitä turhia jännittämään, ellei tilanne sitä nimenomaan vaadi. Tuskin kenenkään pariluumuviljelmä ryhmysauvalla väkipakolla vaatii reisiä leivttämään.

      Bussin penkki tms. on tietenkin sellaisia paikkoja, jossa tulisi ajatella vieruskaveria, olipa siinä sitten kukatahansa. Ehkäpä sitä vieruskaveria ajattelee eniten silloin, kun siinä jököttää naapiripenkillä kaiken tilan valtaava puhelintolpan paksuinen luonnonkiharakarvainen reisi, joka ei ole naisen reisi, jonka haluaisi siirtää sinne "omalle puolelle".

      Vielä jos tuumii, jotta onkohan naisen lantio/istumafysiologia erilainen, kuin miehellä ja nainen voi täten istua rennommin, vaikka jalat olisikin enemmän yhdessä? Ainakin minulla jalat hakeutuvat toisistaan erilleen ilman lihasten tekemää vastintyötä. Toisaalta se istuminen voi olla vain ja ainoastaan kiinni sieltä pään sisältä, eli nainen taitaa luonnostaan vältää "rivoja" istuma-asentoja olipa sitten vaikka yksin vaatehuoneessa istumassa. Alastomuus vapauttaa toki tämän "hameistumatyylin", jota vaalitaan myös farmarit jalassa.

      Miehellä ei taas ole rivoja istuma-asentoja, vaan kaikki on luonnollisia asentoja, paitsi jalat ristissä istuminen :)

      • Hieno analyysi :)

        Onpa kiva "nähdä" suakin täällä, en oo juurikaan sun kirjoitteluja viime aikoina bongaillut. Mitäs sulle kuuluu?


      • Aurinko79 kirjoitti:

        Hieno analyysi :)

        Onpa kiva "nähdä" suakin täällä, en oo juurikaan sun kirjoitteluja viime aikoina bongaillut. Mitäs sulle kuuluu?

        mä oon ollut vähän hukassa jossakin ;) mut kyllä se mieli aina palajaa tänne takaisin teidän luokse ja vielä kun sattui heti silmiin tällainen hyvä avaus, johon löysi itsekin jotain järkevää sanottavaa.

        Eihän mulle oikeastaan sen ihmeempiä kuulu, kaikki lomat on viimein saatu tuhlattua ja nyt sitten suuren murheen vallassa pitää koittaa vääntää tää työnkiireinen syksy jotenkin ruotuun >:(

        Suunnittelin kyllä jo maaliskuulle yhden reissun valmiiksi, jotta olisi jotain odotettavaa joulun jälkeenkin :)


      • suminagashi kirjoitti:

        mä oon ollut vähän hukassa jossakin ;) mut kyllä se mieli aina palajaa tänne takaisin teidän luokse ja vielä kun sattui heti silmiin tällainen hyvä avaus, johon löysi itsekin jotain järkevää sanottavaa.

        Eihän mulle oikeastaan sen ihmeempiä kuulu, kaikki lomat on viimein saatu tuhlattua ja nyt sitten suuren murheen vallassa pitää koittaa vääntää tää työnkiireinen syksy jotenkin ruotuun >:(

        Suunnittelin kyllä jo maaliskuulle yhden reissun valmiiksi, jotta olisi jotain odotettavaa joulun jälkeenkin :)

        että löysit ties takas kotiin ;)

        Kiirettähän tämä syksy aina tuppaa olemaan, mutta älä nyt sentään alakuloon vaivu. Töitä ne vaan on :)

        Reissailu kuulostaa hyvältä. Mulla on ens vuonna kuus viikkoa lomaa ja mä mietin jo innoissani miten ne jaan. Lähtiskö tammi-helmikuussa pitemmälle matkalle vai pitäiskö oikein kunnollisen vanhanajan pitkän joululoman, laittaisin kännykän kiinni ja karkaisin pohjoseen... Saas nyt nähdä mihin vaihtoehtoon päädyn. Suunnittelu on lähes yhtä hauskaa ku toteutus matka-asioissa :)


      • Aurinko79 kirjoitti:

        että löysit ties takas kotiin ;)

        Kiirettähän tämä syksy aina tuppaa olemaan, mutta älä nyt sentään alakuloon vaivu. Töitä ne vaan on :)

        Reissailu kuulostaa hyvältä. Mulla on ens vuonna kuus viikkoa lomaa ja mä mietin jo innoissani miten ne jaan. Lähtiskö tammi-helmikuussa pitemmälle matkalle vai pitäiskö oikein kunnollisen vanhanajan pitkän joululoman, laittaisin kännykän kiinni ja karkaisin pohjoseen... Saas nyt nähdä mihin vaihtoehtoon päädyn. Suunnittelu on lähes yhtä hauskaa ku toteutus matka-asioissa :)

        sä voisit vipata mulle yhden viikon, jotta molemmilla olisi sit 5 viikkoa lomaa ens kesänä ja mulla vielä talvilomaviikko siihen päälle. Eipä sun ainakaan tarvis jakamista tältä osin enempää miettiä, tässähän toteutus ihan varmasti tasa-arvo täydellisesti, eikä tarvis olla edes itsekäs ;D

        Matkat on vähän sellaisia, et joskus on kiva suunnutella hyvissä ajoin kaikki etukäteen ja toisinaan lähteä pelkät rahat mukana suunnittelematta mitään jonnekin ja katsoa, minne päätyy ja mistä löytää yöpaikan.


      • suminagashi kirjoitti:

        sä voisit vipata mulle yhden viikon, jotta molemmilla olisi sit 5 viikkoa lomaa ens kesänä ja mulla vielä talvilomaviikko siihen päälle. Eipä sun ainakaan tarvis jakamista tältä osin enempää miettiä, tässähän toteutus ihan varmasti tasa-arvo täydellisesti, eikä tarvis olla edes itsekäs ;D

        Matkat on vähän sellaisia, et joskus on kiva suunnutella hyvissä ajoin kaikki etukäteen ja toisinaan lähteä pelkät rahat mukana suunnittelematta mitään jonnekin ja katsoa, minne päätyy ja mistä löytää yöpaikan.

        Tota, mä luulen et työnantaja ei suostuis tuohon järjestelyyn, kyllä mä muuten voisin sulle sen viikon antaa ;)

        Matkailusta ei koskaan tiedä mitä tapahtuu vaikka vähän suunnitteliskin, se on se ihanuus. Mä tykkään myös sellasista "mennä minne huvittaa"-tyyppisistä jutuista, esim autoreissut hyvässä seurassa on mun lemppareita, mutta mulla on jäänyt sen verran takataskuun tuosta matkatoimistokokemuksesta, että mä rakastan asioiden selville ottamista, suunnittelua, parhaan mahdollisen vaihtoehdon löytämistä jne. Mulla vaan alkaa sormet syyhyämään kun mietin jonnekin lähtöä ja sitten surffailen pitkin nettiä ettimässä kaikkea mahdollista ja mahdotonta... Tuossa asiassa mä oon kai liian malttamaton, en malta odottaa perille pääsyä vaan otan osan nautinnosta jo kotimaassa :)

        Mutta oot oikeassa tuossa, että fiiliksestä riippuen eri tyyppiset reissut on tarpeen. Joskus kaipaa vain rauhaisaa oloa, joskus taas jännittävämpiä kokemuksia ja toisinaan taas enemmän kulttuuria. Seuraava reissu tuleekin olemaan kulttuuri/shoppailureissu loistavassa seurassa joten lepoa tuohon reissuun ei mahdu mutta tällä hetkellä sitä ei kaivatakaan :)


      • Aurinko79 kirjoitti:

        että löysit ties takas kotiin ;)

        Kiirettähän tämä syksy aina tuppaa olemaan, mutta älä nyt sentään alakuloon vaivu. Töitä ne vaan on :)

        Reissailu kuulostaa hyvältä. Mulla on ens vuonna kuus viikkoa lomaa ja mä mietin jo innoissani miten ne jaan. Lähtiskö tammi-helmikuussa pitemmälle matkalle vai pitäiskö oikein kunnollisen vanhanajan pitkän joululoman, laittaisin kännykän kiinni ja karkaisin pohjoseen... Saas nyt nähdä mihin vaihtoehtoon päädyn. Suunnittelu on lähes yhtä hauskaa ku toteutus matka-asioissa :)

        aiemmin lähettämä viesti ylös, kun jäi piiloon :)


      • Aurinko79 kirjoitti:

        Tota, mä luulen et työnantaja ei suostuis tuohon järjestelyyn, kyllä mä muuten voisin sulle sen viikon antaa ;)

        Matkailusta ei koskaan tiedä mitä tapahtuu vaikka vähän suunnitteliskin, se on se ihanuus. Mä tykkään myös sellasista "mennä minne huvittaa"-tyyppisistä jutuista, esim autoreissut hyvässä seurassa on mun lemppareita, mutta mulla on jäänyt sen verran takataskuun tuosta matkatoimistokokemuksesta, että mä rakastan asioiden selville ottamista, suunnittelua, parhaan mahdollisen vaihtoehdon löytämistä jne. Mulla vaan alkaa sormet syyhyämään kun mietin jonnekin lähtöä ja sitten surffailen pitkin nettiä ettimässä kaikkea mahdollista ja mahdotonta... Tuossa asiassa mä oon kai liian malttamaton, en malta odottaa perille pääsyä vaan otan osan nautinnosta jo kotimaassa :)

        Mutta oot oikeassa tuossa, että fiiliksestä riippuen eri tyyppiset reissut on tarpeen. Joskus kaipaa vain rauhaisaa oloa, joskus taas jännittävämpiä kokemuksia ja toisinaan taas enemmän kulttuuria. Seuraava reissu tuleekin olemaan kulttuuri/shoppailureissu loistavassa seurassa joten lepoa tuohon reissuun ei mahdu mutta tällä hetkellä sitä ei kaivatakaan :)

        on onneksi siinä, että kiireiset työreissut ja ennen kaikkea niiden aikatauluttaminen siirtymisineen ym. tekee joku muu ja itse saa keskittyä vain omiin menoihin, josissa ei maailma kaadu, vaikka vähän säheltääkin :D


      • suminagashi kirjoitti:

        on onneksi siinä, että kiireiset työreissut ja ennen kaikkea niiden aikatauluttaminen siirtymisineen ym. tekee joku muu ja itse saa keskittyä vain omiin menoihin, josissa ei maailma kaadu, vaikka vähän säheltääkin :D

        Meillä työnantaja taas näyttää uskovan meidän omaavan monipuoliset kyvyt hoitaa kaikki asiat itse erilaisten mukavien ja todella helppokäyttöisten työkalujen avulla joita lanseerataan ja uudistetaan suunnilleen joka toinen kuukausi, joten meillä pääasiassa reissutkin ja niiden varaus hoidetaan tavallaan itse, yhteistyössä tietty matkatoimiston kanssa.

        Epistä...


    • Serpico

      Miksi niin? Kun se tuntuu hyvältä, tuntuu luonnolliselta. Mut onhan nuo jänniä kuttuja. Se on vähän saman tyyppinen ihmetyksen aihe kuin miksei naisilla ole rintakarvoja. Tai että miksi miehille kasvaa parta, mut pojille ei.

      Te myös haluatte että mies istuu haarat levällään. Ette te halua että mies istuu reidet kiinni toisissaan. Sellainen on knapsua.

      • puristuksissa

        Niin ja pussit vois joutua puristuksiin.
        menis pian vielä lapsilykky :)


      • Serpico
        puristuksissa kirjoitti:

        Niin ja pussit vois joutua puristuksiin.
        menis pian vielä lapsilykky :)

        Tuli mieleen että mulla on monesti kassit siinä viereisellä penkillä. Tai sitten toinen penkillä ja toinen jalkojen välissä lattialla. Mutta se onkin jo toinen juttu...


      • Anonyymi
        Serpico kirjoitti:

        Tuli mieleen että mulla on monesti kassit siinä viereisellä penkillä. Tai sitten toinen penkillä ja toinen jalkojen välissä lattialla. Mutta se onkin jo toinen juttu...

        Täst tuli tosi hämärät mielikuvat...


    • Anonyymi

      Varmaan että ei rupee sattumaan... sinne. Mä kyl pystyn istuu kaikellaisis asennois ku on niin laihat jalat.

    • Anonyymi

      Miksei naiset istu haarat levällään?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      277
      2943
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1001
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe