Salibandy-biisi

???

Kenen tekemä ja minkäniminen se salibandy-biisi on?

4

1062

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oslo

Eikös Hifkin Reeo Tiiainen ole tehnyt jonkun salibandy-biisin? En muista biisin nimeä, olisko ollut jotain flush of victory tai vastaavaa. Jos välttämättä tahdot, voin kaivaa biisin tarkan nimen arkistoista.
      Biisin voi ladata salibandy.netistä mm-kisojen sivuilta.

• ???

tosin ei halunnut linkki sivuilta aueta, liekö jo poistettu kun on niin vanha. Onko ko. biisissä suomenkieliset sanat?

• oslo
        ??? kirjoitti:

tosin ei halunnut linkki sivuilta aueta, liekö jo poistettu kun on niin vanha. Onko ko. biisissä suomenkieliset sanat?

Mun mielestä biisissä ei lauleta mitään. Se on semmonen konemusiikkisysteemi. Olen imuroinut biisin myös salibandy.netin sivuilta, minullakin heitti tilttiä, mutta kokeile seuraavaa (olettaen siis, että biisi on vielä siellä):
        Sitä linkkiä mitä pitäisi klikata saadakseen kuulla biisi, tee niin että painatkin oikeanpuoleista hiirennappia ja painat sitten tallenna nimellä. Näin saat ladattua biisin koneelle ja saat sen auki jollain musiikkiohjelmalla. Tosin oman koneeni Winamp ei soita biisiä (biisi on väärää muoto tai vastaavaa), joten joudun soittamaan sitä aina Real playerilla.

• ???
        oslo kirjoitti:

Mun mielestä biisissä ei lauleta mitään. Se on semmonen konemusiikkisysteemi. Olen imuroinut biisin myös salibandy.netin sivuilta, minullakin heitti tilttiä, mutta kokeile seuraavaa (olettaen siis, että biisi on vielä siellä):
        Sitä linkkiä mitä pitäisi klikata saadakseen kuulla biisi, tee niin että painatkin oikeanpuoleista hiirennappia ja painat sitten tallenna nimellä. Näin saat ladattua biisin koneelle ja saat sen auki jollain musiikkiohjelmalla. Tosin oman koneeni Winamp ei soita biisiä (biisi on väärää muoto tai vastaavaa), joten joudun soittamaan sitä aina Real playerilla.

Siinä biisissä mitä etsin on laulukin joten ilmeisesti eri biisi toi Tiiaisen tekemä. Harmi kun en muista yhtään niitä sanoja, niillä olis helppo hakea.

Kiitos kuitenkin avustasi oslo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1763
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1179
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1178
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1038
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      833
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      811
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      754
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella

Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.
      Maailman menoa
      132
      698
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    Aihe