puttimatto talveksi

joku

Olisin kiinnostunut puttipaikan tekemisestä talveksi. Onko kellään tietoa mistä kannattaa kysellä irtohuopaa "greenin" tekoa varten??

11

4590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • newbieHki

Kaikenlaisia verhoilutekstiilejä löytää tietysti Eurokankaasta (liikeketju) ja Etolasta, jos tarvii rakentaa jotain muutakin pehmustetta yms.

Itse rakentelin pokeripöytää aikaisemmin ja siihen löytyi hyvää ja edullista verkaa, sekä' keinonahkaa reiliin Helsingin Metallista ja Raudasta. Todella edullinen ostospaikka Helsingin Tattarisuolla.

http://www.luettelomedia.fi/helsingin-metalli-ja-rauta-oy-helsinki-100169/

Ajattelin itsekkin aloittelevana golffarina, että jos rakentelisi jonkin laisen puttaus/ chippaus paikan talveksi.

• joku

www.verhomatto.fi/laatumatto

Tuolta löytyy paljon erilaisia tekoruohomattoja metritavarana... ja eiku tilaamaan :D

• Put

Itse ostin viime talvena Honkkarista 1,2m leveätä terassimattoa (osta urallista, menee helpommin kuppiin, heh, heh. No sileetä tietysti). Noi matot on suht nopeita, mutta ihan ok jos haluaa edullisen. Jos haluat luksusta, kysele esim Kultarantagolfista matto, jolla he ovat tehneet ympärivuotisen harjoitusradan (oli golfmessuilla esittelyssä talvella)

• pohjanystyrät

Noissa halvoissa nystyrämatoissa on ongelmana reunojen kipartuminen yläsuuntaan ja sitten nuo kuplamaiset nystyrät murenevat helposti alta pois. Veneissä nystyrämatot murenevat ja pitää vaihtaa parhaimmillaan jopa vuosittain. Tuo umpisolumuovipohjainen termomatto, lämpömatto, pysyy paremmin paikoillaan ja on kestävämpää laatua ja sopii paremmin golf käyttöön.

• ajatellut

talveksi mitään järkevää tekemistä!
      Jos en väärin muista,niin varmaan 30vuotta sitten kaupoissa myytiin sellaisia golfpelejä lapsille.Etsi jostain sellainen ja lisäsi se menee tosi pieneen tilaan!

• sajmalla lämmin

Löydät tukevan ja lämpöisen Dry Step Termomaton tuolta, kannattaa kysyä.

http://www.takkatohtori.fi

• kattoo

ideaparkin Budget sportista. siel näin jonku sellasen

• Reijl

Tai melkein oikeeta greeniä www.nordicturf.fi

• Anonyymi

Tuolta tilasin ja olen todella tyytyväinen mattoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolta tilasin ja olen todella tyytyväinen mattoon

Sama.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2482
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      301
      2084
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      23
      1872
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1615
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      24
      1475
    6. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      44
      1366
    7. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1339
    8. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      38
      1315
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1295
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1076
    Aihe