puttimatto talveksi

joku

Olisin kiinnostunut puttipaikan tekemisestä talveksi. Onko kellään tietoa mistä kannattaa kysellä irtohuopaa "greenin" tekoa varten??

11

4707

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • newbieHki

Kaikenlaisia verhoilutekstiilejä löytää tietysti Eurokankaasta (liikeketju) ja Etolasta, jos tarvii rakentaa jotain muutakin pehmustetta yms.

Itse rakentelin pokeripöytää aikaisemmin ja siihen löytyi hyvää ja edullista verkaa, sekä' keinonahkaa reiliin Helsingin Metallista ja Raudasta. Todella edullinen ostospaikka Helsingin Tattarisuolla.

http://www.luettelomedia.fi/helsingin-metalli-ja-rauta-oy-helsinki-100169/

Ajattelin itsekkin aloittelevana golffarina, että jos rakentelisi jonkin laisen puttaus/ chippaus paikan talveksi.

• joku

www.verhomatto.fi/laatumatto

Tuolta löytyy paljon erilaisia tekoruohomattoja metritavarana... ja eiku tilaamaan :D

• Put

Itse ostin viime talvena Honkkarista 1,2m leveätä terassimattoa (osta urallista, menee helpommin kuppiin, heh, heh. No sileetä tietysti). Noi matot on suht nopeita, mutta ihan ok jos haluaa edullisen. Jos haluat luksusta, kysele esim Kultarantagolfista matto, jolla he ovat tehneet ympärivuotisen harjoitusradan (oli golfmessuilla esittelyssä talvella)

• pohjanystyrät

Noissa halvoissa nystyrämatoissa on ongelmana reunojen kipartuminen yläsuuntaan ja sitten nuo kuplamaiset nystyrät murenevat helposti alta pois. Veneissä nystyrämatot murenevat ja pitää vaihtaa parhaimmillaan jopa vuosittain. Tuo umpisolumuovipohjainen termomatto, lämpömatto, pysyy paremmin paikoillaan ja on kestävämpää laatua ja sopii paremmin golf käyttöön.

• ajatellut

talveksi mitään järkevää tekemistä!
      Jos en väärin muista,niin varmaan 30vuotta sitten kaupoissa myytiin sellaisia golfpelejä lapsille.Etsi jostain sellainen ja lisäsi se menee tosi pieneen tilaan!

• sajmalla lämmin
    • kattoo

ideaparkin Budget sportista. siel näin jonku sellasen

• Reijl

Tai melkein oikeeta greeniä www.nordicturf.fi

• Anonyymi

Tuolta tilasin ja olen todella tyytyväinen mattoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolta tilasin ja olen todella tyytyväinen mattoon

Sama.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      236
      5433
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      57
      4751
    3. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      12
      3589
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      288
      3306
    5. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      19
      3275
    6. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      182
      3189
    7. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      73
      2840
    8. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      65