Hei!
Te, joilla on myös luonnon kiharat hiukset, antakaapas minulle hyviä leikkausmalleja. Laittakaapa vaikka linkkiä nettisivuille, joissa on kivoja malleja luonnonkihariin hiuksiin =)
Minulla on lähes aina ollut pitkähköt hiukset, melko vähän olen antanut kerrostaa, että lyhyimmätkin ovat ylttäneet kiinni pompulalla. Yleensä kun lähes aina minulla on hiukset kiinni, kun aukiollessaan ne menee aina minne sattuu... Mutta nyt tuntuu, että olis niin kiva saada jotain vaihtelua, kun hiukset ovat ihan lättänät pään päältä.
Otsatukkaa mietin... onko kokemuksia luonnonkihara ihmiset :)? Minulla ei ole koskaan ollut, kun en ole uskaltanut leikata- tuntuu että kiharat pukkaavat sitten vielä enemmän ja ompas ihana kun edessä hirveä sökköräpilvi :/. Se voi tieten olla, että jos luonnonkihariin leikkaa otsista, niin on vaan oltava valmis suoristamaan joka aamu *ei taida jaksaa....*
Tuntuu, ettei muutosta saa mitenkään, kun tämän luonnonkihara hius on aina niin huonossa kunnossakin, kun se on sellainen "koostumukseltaan", sellainen säkkärä, niin ei siihen uskalla kovin kovia käsittelyjä tehdä muutenkaan, ettei se kokonaan tipu päästä :/.Siis värjäillä, ainakaan vaalentaa. Itselläni on siis ollut punertavan ruskea pitkä hius lähemmäs kymmenen vuotta, vaihtelua kiitos :) :) :)
Kiitos teille, jotkla ehidtte vaivautua!
Ne linkit kuviin olisivat kivoja, niistä ymmärtää helposti :)
Luonnonkiharat. Leikkaus?
3
4458
Vastaukset
- on.
luonnonkihara kyrpä.
- Hattarapää
Tuossa on sinulle loistosivusto, vaikket englantia kovin osaisikaan. Aloita vaikka kohdasta CurlPix ja klikkaile kutrien kuvia näkyviin. Kohdasta "What is your CurlType?" pääset määrittelemään omien kiharoidesi asteen ja näkemään vinkkejä juuri omanlaisillesi hiuksille. Ohjeita, malleja ja kaiken maailman infoa on tarjolla, ja muillekin sivustoille tuolta pystyy linkittäytymään. :)
http://www.naturallycurly.com/index.php - Ei otsista
Mulla on ollut ottis luonnonkiharien kaa, ut kasvatin sen pois. Otsatukka on hieman hankala luonnonkiharilla. Suoristin niitä, laitoin litran geeliä jne. Silti ne nousi aina takaisin pystyyn ja kihartui. Sain kyllä tarpeekseni ottiksesta!!! Mielestäni luonnonkihariin hiuksiin sopii tasapitkät ja melko pitkät hiukset. Itse pidän hiuksia usein pannalla takana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257017Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451295Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271102- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49875Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62867Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96836Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43753