mitä maksaa PERSONAL

TRAINER???

Hei!
Osaako kukaan sanoa paljonko maksaa personal trainer?
Eli olen käynyt kuntosalilla vain muutaman kerran kauan sitten ja nyt olisi innostusta lähteä, mutta haluaisin opastusta laitteiden käytöstä, sekä minulle laaditun kunto-ohjelman (kuinka usein, mitä ja miten). Eli opastusta tarvitsin ehkä parilla ekalla kerralla.
Onko kellään mitään hajua mitä sellainen opastus voisi maksaa?

12

2632

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • TRAINER?

Eli jos menen salille ja otan esim. kk-kortin, niin siihen hintaan ei kuulu minkäänlaista opastusta laitteista yms.?
        Eli itse pitää opetella kantapään kautta...

• pitäisi
        TRAINER? kirjoitti:

Eli jos menen salille ja otan esim. kk-kortin, niin siihen hintaan ei kuulu minkäänlaista opastusta laitteista yms.?

kuulua opastus.

• jokaisella salilla
        TRAINER? kirjoitti:

neuvotaan laitteiden käyttöä. Elixiassa sopimukseen kuului kaupan päälle kuntosaliohjaajan tekemä henkilökohtainen ohjelma. tosin en elixiaa muuten suosittele. Mutta kysy asiasta saliltasi, varmasti neuvovat.
        Ei kannata pelkän ohjelman takia hankkia personal traineria. tulee hyvin kalliiksi.
        Kuntosaliohjaajan avulla pääsee pitkälle! :)

• Arska
        TRAINER? kirjoitti:

Kyllä joka salilla opastetaan alkuun. Ei sun kannata maksaa tonnia mistään saliohjelmasta, ei herran jesta.

• TRAINER?
        Arska kirjoitti:

Kyllä joka salilla opastetaan alkuun. Ei sun kannata maksaa tonnia mistään saliohjelmasta, ei herran jesta.

"Eli olen käynyt kuntosalilla vain muutaman kerran kauan sitten ja nyt olisi innostusta lähteä, mutta haluaisin opastusta laitteiden käytöstä, sekä minulle laaditun kunto-ohjelman (kuinka usein, mitä ja miten). Eli opastusta tarvitsin ehkä parilla ekalla kerralla.
        Onko kellään mitään hajua mitä sellainen opastus voisi maksaa?"

Niin... en siis tarvitse personal traineria jos kerran opastus kuuluu kk-kortin hintaan.

• Asha.

Etsi sali, jossa saa kuukausihintaan tms. mukaan henkilökohtaisenohjaajan. Henkilökohtainenohjaaja ei ole sama asia kuin PT, mutta he osaavat neuvoa sinua laitteiden käytössä (yleensä henkilökohtaisenohjaajan tehtäviin kuuluu pääasiassa näyttää ollaanko laitteessa pää ylös- vai alaspäin yms.)

• JuhaV

Tiedätkö onko Lauttasaaren suunnalla sellaista salia?

- Juha -

• hyvinvointiopas

50e/h www.hyvinvointiopas.fi

• K3

http://k3fitness.fi/personal-training/

60 e / yksittäistunti, eikä tarvitse osata potkia noin korkealle ;)

Paketit ovat kokonaisuutena halvempia ja antavat runsaasti vastinetta rahalle. Normaalisti ihmiset ostavat 3 kk:n aloittelijapaketin johon kuuluu treeniohjelma, 1 yhteisharjoitus / vko PT:n kanssa kuntosalilla (tai muualla), sekä Hyvinvointivalmennus Avalonian ravintovalmennus.

• pt turku

300-700€/kk riippujen pakettin lajuudesta. Pakettin laajus riippuu

a. tavoitteesta( esim. haluatko rasvaprosentti alas viidellä vai kymmenellä yksikköllä)
      b. kuinka paljon on aika (kuukauden vai vuoden päästä)
      c. asiakkaan alkukunto ( 1 vai 100 punnerusta minutissa)

Tavoite on monesti kiinni eri asioista. Kuntosali on vain yksi( ei edes aina välttämätön) niistä. Hyvä PT opettaa ne jutut teille ja auttaa soveltamaan oman elämän.Tästähän se raha maksetaan.

• Traineri veloittaa 50-100€/kerta. Ja yleensä tehdään se aloituspaketti, eli 10x.
      Jos homma lähtee hyvin pyöriin sen aloituspaketin jälkeen, niin sen jälkeen riittää seurantakerrat esim 1x/viikko tai harvemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2288
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1883
    3. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      24
      1568
    4. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1540
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      1293
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      184
      1204
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1120
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      110
      1115
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      942
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      939
    Aihe