Suosittu ketjuni poistettiin.
Tiedustelu enirolle selvitti sen poikinneen 6 kappaletta ilmiantoja, miksi sitä ei tiedä kukaan.
Kuten huomasitte
33
1417
Vastaukset
- asia..
selvisi, siis tällä palstalla on 6 tiukkapipoa jotka poistattaa viestejä. Saisivat kertoa, mikä siellä ärsytti niin, että pois oli saatava?
- edetessä
huomaavat itse olevan sitä mitä toisesta sanovat, et se on suurin syy noihin heidän tekemisiin ja pyyntöihin!
Ja tämä on asia miksi en edes tikulla koske suomalaiseen naiseen nyt enkä tulevaisuudessa.
Tiedän kyllä että täällä moni voi tästäkin ottaa itsensä, mutta on mulla kokemusta naisista, äiti, neljä siskoa exä ja yksi tyttö, joten tiedän kyllä mistä puhun. - Meriläinen
edetessä kirjoitti:
huomaavat itse olevan sitä mitä toisesta sanovat, et se on suurin syy noihin heidän tekemisiin ja pyyntöihin!
Ja tämä on asia miksi en edes tikulla koske suomalaiseen naiseen nyt enkä tulevaisuudessa.
Tiedän kyllä että täällä moni voi tästäkin ottaa itsensä, mutta on mulla kokemusta naisista, äiti, neljä siskoa exä ja yksi tyttö, joten tiedän kyllä mistä puhun.on ulkolainen nainenkin. Ja monesti vaativampi kuin suomalainen. Ykskin kehu mulle että miehen TÄYTYY käydä töissä jotta hän saa mitä haluaa. Ja kävikin shoppailemassa miehen perikatoon.
En kuitenkaan ole ottanut itseeni mielipiteestäsi koska niin makaa kun petaa.
- heipparallaa
heti uudelleen ääliöksi, niin
ainakin mahdun joukkoon mukaan?
Lisään vielä edelllisen viestini lopun, että en usko pitäväni sinua maailman ihanimpana, vaikka tuntisinkin. - tuumiskelija tolonen
Täällä häärää jos mimmosta uuvattia. Plus 50 ei tarkoita järjenkäyttöä.
- turhaa tänne mitään
on naputella.
Ilmeisesti se Heikki homma oli liikaa.
Lisäksi alkoi nimimerkkien takaa paljastua mitä lie. - Mistä se
tiedetään?
Olipa nopeaa toimintaa, salli epäillä! - kun häämötti...
jo loppusuoralla pelkät pistesijat.
Tämä lienee totuus...- se muuten
noin nopeesti olis kerenny poistosta ilmoittamaan, toi kuusi poistoilmoitusta voi olla hihasta vedetty luku.
- kukaan voi
se muuten kirjoitti:
noin nopeesti olis kerenny poistosta ilmoittamaan, toi kuusi poistoilmoitusta voi olla hihasta vedetty luku.
tietää lukumäärää, kun kone ottaa vastaan vain yhden?
- aloitukset
kukaan voi kirjoitti:
tietää lukumäärää, kun kone ottaa vastaan vain yhden?
ovat olleet sitä sorttia, että paras panna kone kiinni.
- -tiina
soviteltua mielipiteemme sanoo tässä töihinlähtöä tekevä älytön.
- sanoo_suttura*
Ihme juttu.
Liekö joku loukkaantunut henkilökohtaisesti vai mikä lie syynä.
Minulla on sellainen periaate että kaikki kommentit jotka eivät ole rienaavia, pitää sallia silläkin uhalla että se sattuu omaan nilkkaan.
Se voi kyllä vaatia hammasten kiristelyä ja oman ylpeyden nielemistä. :)- vanha gubbe
Kuten aiemmin sanoin sinua rakastan vihaisen tiinan ja runomiehen lisäksi.
Minun on mahdotonta tietää mitkä ajatuskuviot saivat kutakin ihmistä vaatimaan täysin tavallisen aloitukseni poistamista.
Ehkä jollain on rohkeutta tulla kertomaan se, jota kyllä vahvasti epäilen.
- jyllää.
Ei tosin pidä itkeä bittiavaruuteen kaatuneen maidon perään. Mutta tuokin ketju jäi sitten lukematta.
Elämme Orwelin ennustusten mukaan. Muuten hyvä ennustus, mutta meitä valvoo jostain syystä pikkuveli..... - Meriläinen
tämänkö se työelämä tekee että jää parhaista paitsi. Jos ei kerkiä ajoissa niin jo juttuja poistellaan
- sanoo_suttura*
jää kaikesta hyvästä paitsi. :)
On tietysti kesälomat, mutta kesällähän tänne ei kukaan kirjoita mitään mielenkiintoista.
Flussan korventamana olen tänään pois töistä ja olen pystynyt aitiopaikalta seuraamaan palstan tapahtumia. Voin sanoa ette poistetut ketjut olivat mielenkiintoisia...sanoisinpa melkein että ainutlaatuisia. - Meriläinen
sanoo_suttura* kirjoitti:
On tietysti kesälomat, mutta kesällähän tänne ei kukaan kirjoita mitään mielenkiintoista.
Flussan korventamana olen tänään pois töistä ja olen pystynyt aitiopaikalta seuraamaan palstan tapahtumia. Voin sanoa ette poistetut ketjut olivat mielenkiintoisia...sanoisinpa melkein että ainutlaatuisia.lukiessani näitä ketjuja ja varsinkin kielteisiä kommentteja olen miettinyt: MIKSI kukaan viittii ottaa niin tosissaan. Minäkin olen jo saanut osani ja uhkauksen???
Kuitenkin näkemäni mukaan jos jollakin on oikea hätä täällä on tukijoita. Ja provot on minusta hauskoja. Ehkä joku on laittanut jotain provon tapasta tosissaan ja sitten suuttunut kun siihen on huulilla vastailtu. Mene ja tiedä mutta on täällä kaikenlainen ihmisen luonto näkynyt näide muutaman viikon aikana. - sanoo_suttura*
Meriläinen kirjoitti:
lukiessani näitä ketjuja ja varsinkin kielteisiä kommentteja olen miettinyt: MIKSI kukaan viittii ottaa niin tosissaan. Minäkin olen jo saanut osani ja uhkauksen???
Kuitenkin näkemäni mukaan jos jollakin on oikea hätä täällä on tukijoita. Ja provot on minusta hauskoja. Ehkä joku on laittanut jotain provon tapasta tosissaan ja sitten suuttunut kun siihen on huulilla vastailtu. Mene ja tiedä mutta on täällä kaikenlainen ihmisen luonto näkynyt näide muutaman viikon aikana.niin helppo heittää.
Jostkut provoilevat tietoisesti, toiset tiedottomasti. Yleensä on vaikea arvata miten aloitukset ja kommentit otetaan vastaan jos ei ole ylettömän selkeä tarkoitusperistään.
Mutta olen huomannut, että huumorin avulla kipakkakin viesti menee helpommin perille ja siitä on vaikeampi loukkaantua...
Luulen kuitenkin että tulkintavastuu on lukijalla. - Meriläinen
miljoona kirjoitti:
Empä ehtinyt lukemaan minäkään.
ketjut ei lopu tähän. Me nähdään vielä monta hyvää.
- paitsi
Flussan korventamana olen tänään pois töistä ja olen pystynyt aitiopaikalta seuraamaan palstan tapahtumia. Voin sanoa ette poistetut ketjut olivat mielenkiintoisia...sanoisinpa melkein että ainutlaatuisia.Onko se hyvää, jos aloituksessa haukkuu toisia palstalaisia ääliöiksi?
- , toivon.
Meriläinen kirjoitti:
lukiessani näitä ketjuja ja varsinkin kielteisiä kommentteja olen miettinyt: MIKSI kukaan viittii ottaa niin tosissaan. Minäkin olen jo saanut osani ja uhkauksen???
Kuitenkin näkemäni mukaan jos jollakin on oikea hätä täällä on tukijoita. Ja provot on minusta hauskoja. Ehkä joku on laittanut jotain provon tapasta tosissaan ja sitten suuttunut kun siihen on huulilla vastailtu. Mene ja tiedä mutta on täällä kaikenlainen ihmisen luonto näkynyt näide muutaman viikon aikana.Pirstaloituminen.
Olen minäkin saanut kahden päivän sisään kaksi kehoitusta tappaa itseni.
Eka poistettiin, kun tein ilmoituksen krp:lle. Oli epäilys, että moderaattori voi tietää henkilöllisyyteni.
Toinen roikkuu tuolla, seurailen poistaako kukaan ikinä sitä....
Kyllä netistä saa apuja, niitä pitää vain osata suodattaa. Medialukutaito, miksihän sitä tietääkseni vieläkään opeteta kouluissa.... ai niin vaalit taas.
Joku tuossa mainitsikin jo huumorin. Se auttaa kestämään yllättävänkin kovia juttuja. Netti on vain pähkinöitä, elo kovempaa.
Multimediaopeni sanoi aikanaan, "näissä hommissa auttaa kiero huumori". Siihen tulokseen olen itsekin tullut. Joskus menee liian pitkälle itselle, silloin voi painaa virtanappulaa, tai odottaa pari minuuttia, että suoli24 kaataa itsensä.
Provoaminen on ihan tekniikkalaji. Karsein provo oli jollain. uteli kun abortteja tehdään, miksi sikijöitä ei syötetä maailman nälkäänäkeville....
Tuo oli liian mautonta. Tsiii, olipa sananvalinta minullakin. No hyvä provo asettaa kaksi aivan erilaista asiaa rinnakkain. Ihan kuin kaikessa huumorissakin Perusaiheen täytyy olla mahdollisimman monia ihmisiä ärsyttävä jne. Tekniikka kun pelaa, keksii aiheita jne, kyllä keskusteluketjuja tulee.
Itse en provoa. Kirjoittelen mit mielessä sattuu pyörimään. Jotkut ottavat kirjoitukseni provoamisena. Sitä en tarkoituksella tee, ihmisillä on erilaisia mielipiteitä. Kaikki eivät vaan voi hyväksyä sitä.
Miksihän sitä piti innostua taas keuhkoamaan. Meen hakeen keskiolutta ja alan riiteleen tupla a:n kanssa tuolla pulipalstalla sitten...
........ - voivoi...
paitsi kirjoitti:
Onko se hyvää, jos aloituksessa haukkuu toisia palstalaisia ääliöiksi?
Sitähän ne ihmiset tekee livessäkin, selän takana.
Ei muuten ole olemassa mitään "palstalaisia". Vain ihmisten kirjoituksia. - sanoo_suttura*
paitsi kirjoitti:
lähtölaukaus keskustelulle. On kommentoijan vastuulla miten se etenee.
- Meriläinen
paitsi kirjoitti:
hyvä itsetunto mulla on etten siitä lokkaannu jos mua ääliöksi sanoo, ja jos sanoo kaikkia palstalaisia niin en ota sitä silloin kovinkaan henkilökohtasesti.
Puhuttiin systerin tytön kanssa vähän aikaa tulevista 50 vuotis päivistäni ja kun sanoin etten oikeestaan olisi innoissani viettää niitä ollenkaan, hänen vastauksensa oli: Kun et ole tähänkään mennessä elänyt niin kuin muut ihmiset yleensä ei sun tarvi alkaa nytkään.Me tullaan jos vietät ja jos et niin ei siitä kukaan suutu.
Tällä vaan halusin sanoa että minusta ollaan hyvin montaa mieltä ja jos ääliönä pidetään niin so what. - saivar.....
voivoi... kirjoitti:
Sitähän ne ihmiset tekee livessäkin, selän takana.
Ei muuten ole olemassa mitään "palstalaisia". Vain ihmisten kirjoituksia.saivar..... Eikö tänne kirjoittavia ja täältä lukevia voi sanoa palstalaisiksi?
- Meriläinen
lähtölaukaus keskustelulle. On kommentoijan vastuulla miten se etenee.
yleensä on. Ilman alotuksia täällä tuskin keskusteltas lainkaan, ja mielipiteitähän saa ja pitää olla
- tietenkin
Meriläinen kirjoitti:
yleensä on. Ilman alotuksia täällä tuskin keskusteltas lainkaan, ja mielipiteitähän saa ja pitää olla
Asiallisiakin ja asiapitoisia aloituksia olisi pilvin pimein mutta kas kummaa kun useinkaan ne ei kiinnosta mutta nämä tämmöset toisten tölvimisaloitukset kyllä panee runosuonet sykkimään.
- sanoo_suttura*
paitsi kirjoitti:
minä olenkin suvaitsevainen tänään. :)
Minun mielestäni aloitus ei ollut sen hävyttömämpi kuin osa siihen tulleista vastauksistakaan.
Ylipäätänsäkin olen sitä mieltä että kaikista karmeimpia kommentteja tulee puskistahuutelijoilta.
Ja jotta ei tulisi väärinkäsitystä, niin puskista pyörii esille myös todellisia helmiäkin. :) - laaduntarkk.
Meriläinen kirjoitti:
ketjut ei lopu tähän. Me nähdään vielä monta hyvää.
Tietenkin laadukkaimmat ovat brittiläisiä. Saksalaisissa sarjoissa vaivaa 2 luokan näyttelijät.
Scotit duunaavat parhaat whiskyt, fransmannet hyvät cocnakit.
Summassa valmistettiin ennen upeimmat puiset meriläiveneet. - Meriläinen
laaduntarkk. kirjoitti:
Tietenkin laadukkaimmat ovat brittiläisiä. Saksalaisissa sarjoissa vaivaa 2 luokan näyttelijät.
Scotit duunaavat parhaat whiskyt, fransmannet hyvät cocnakit.
Summassa valmistettiin ennen upeimmat puiset meriläiveneet.sarjojen ainoa vika liian vähän näyttelijöitä. Sama joka on edellisessä pahis onkin seuraavassa hyvis. Tykkään saksalaisten psykologiasta.
Viski ja konjakki ei oo mun juomia vaan ihan reilu lähdevesi on paras.
Ja saa se vene olla muuallakin kun summassa tehty, vaikka joskus asuin siellä
- huomattiin
ja huomattiin paljon muutakin. Ei pelkkä nimmarin vaihto sinua muuksi muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6662512Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,301246- 1091158
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki111083- 93955
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k104915Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101873Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e236815Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50769- 64741