Entiset nikit

Jokaisella rekkaantuneella on ennen vakinikkiään ollut jotain ei_niinkään_vakavasti_otettavaa_heilastelua puskanimmareiden kanssa.

Omani oli nimeltään Kipsa-mies (ei rek.) ja hänen kioski-fiksoituneet tarinansa saivat niin tyrmäävän vastaanoton naisten-logiikka palstalla, että meinasin lopettaa kirjoittelun kokonaan (gek-ko oli ainoa lukijani)

Tästä suivaantuneena päätin hylätä kiltin Kipsa-mies hahmoni ja muuttua omaksi itsekseni eli MarttyyriMallari-TTt:si.


http://www.youtube.com/watch?v=86-RwD4cHY8&feature=related



"Ja enää en jää sanattomaksi missään tilanteessa"



MarttyyriMallari-TTt

17

1163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis..

      on syyttäminen gekon epätasapainosta? Arvelinkin niin.

      Tällä kertaa nimimerkillä: siis..

      • gek-ko ei ole epätasapainossa.


        "Olet itse sekopää"


        MarttyyriMallari-TTt


      • huomiostanne,
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        gek-ko ei ole epätasapainossa.


        "Olet itse sekopää"


        MarttyyriMallari-TTt

        tämä on suuri kunnia kun palstan johtaja on huomioinut maan matosen kommentin.


    • Jooooooo

      Jokaisella rekisteröidyllä on edelleen yks tai useampi puskanimimerkki. Paljastakaa ne myös. Ja perseenne.

    • entisestään :

      kahelit vahvistavat toistensa uskoa

    • ketju :

      kestääkö Eniron järjestelmä listaa Mettiksen ja Kukkomiehen entisistä ja nykyisistä nikeistä?

      • edes itse. Hyvä ny ku rekkaamani nikit muistan.


    • nikkejään?

      Siis rekisteröityjä sellaisia?

      Tänäänkin joukossamme on kirjoitellut vanha tuttu, mutta uudella nimimerkillä.

      Ette muuten arvaa ketä tarkoitan. Taisi se viimeksi lähtiessään vannoa, ettei ikinä palaa. Siinä syy nikin vaihtoon?

      Terveisin
      -valvomo-

      • kulua :

        käytössä joten ne vaihdetaan linjalta uusiin :)


    • En.kerro

      kun rekkauduin en ole käynyt puskissa.

      Kesäkuussa (tänä vuonna) tulin 24:lle elämäni ensimmäistä kertaa ja miehen logiikka-palstan löysin vasta myöhemmin kesällä.

      • kertoisitko nikkisi tarinan.


        "Liittyykö siihen jotain kielteistä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • En.kerro
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kertoisitko nikkisi tarinan.


        "Liittyykö siihen jotain kielteistä"


        MarttyyriMallari-TTt

        sen jo joskus aiemmin täällä.

        Silloin kun omaa nikkiä ei ollut, oli etenkin kivaa vierailla noitten rekattujen gallerioissa katsomassa millaisia ihmisiä nimimerkkien takana on. Sitten monesti niissä omissa jutuissa luki että "en halua kertoa" (esim. mielimusiikkiani on: en halua kertoa). Ajattelin sitten pistää paremmaksi eli en kerro edes nimimerkkiä :) Käytin sitä nimeä jo puskissa ja en oikeasti vain raaskinut enää luopuakaan...

        Eli ei siihen mitään kielteistä liity. Itse asiassa olen varmaan kertonut ihan liikaa täällä :)


    • cookos

      olin cookos puskissakin ja siitä se sujuvasti siirtyi rekki-puolellekin. Taidan muuten muistaa lukeneeni kipsa-miehen kirjotuksia, kun oikein muistelen..

      • joo, olin Kipsa-mies ja muistaakseni minä kehoitin sinua rekkaantumaan sen jälkeen kun olit joutunut nikkivarkaiden uhriksi.


        "Et pitänyt ajatuksesta"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        joo, olin Kipsa-mies ja muistaakseni minä kehoitin sinua rekkaantumaan sen jälkeen kun olit joutunut nikkivarkaiden uhriksi.


        "Et pitänyt ajatuksesta"


        MarttyyriMallari-TTt

        tämäpä oli yllätys, joko sulla on hyvä muisti tai sitten olen ollut jotenkin erityisen huomion kohteenasi. Taisin rekkaatua totta pitkin hampain...vaan eihän tässä mitään.

        Paljon tää palsta on opettanut, olen kasvanut :D aikuiseksi naiseksi.


    • perhana...

      respectisi nous kolmanteen potenssiin tältä puskalta. vau. En olis uskonu.

    • mielenkiintoista...

      ..itsereflektiota. Mites tota, tällaista kysyisin:

      Tuleeks sulla lopullinen kickspotku juttuus julkisuudesta, vaiko jostakin muusta?

      *yrittää flirtata, hih hih;)*

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe