Voiko hiukset värjätä heti uusiksi??

Ampalo

Apuva!!

Värjäsin jo valmiiksi vaaleita hiuksiani Carnierin "luonnolliset sävyt"-kestovärillä numerolla 8. Vaalean kullan sijaan hiuksistani tuli maantien harmaat!!! Itkettää pelkkä katsominenkin...
Voiko hiukset värjätä heti perään uudestaan??? En pysty elämään pvkään tämän värin kanssa...

10

16452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *skm

      Itse värjäsin sunnuntaina myös Garnierin luonnolliset sävyt-värillä, numero 5 vaaleanruskea. Tuli hieman epätasainen lopputulos, joka ei miellyttänyt. Maanantaina laitoin siihen päälle paria astetta tummemman sävyn ja hyvä tuli :)

      Eli en näe miksi et voisi hiuksiasi uudelleen värjätä. Muista vaan huolehtia hiusten hyvästä hoidosta ;)

      • Ampalo

        Huh,olin jo ihan kammoissani, et joudun elämään tän värin kanssa muutaman viikon!:D
        Ei IKINÄ kannata värjätä Garnierin Luonnolliset sävyt väreillä...Jollei halua epämiellyttäviä yllätyksiä...
        Nyt sitten skeptisenä kauppaan, uskaltaako enää ollenkaan värjätä...:S


      • Kirsikkah

        Niin, nuo luonnolliset sävythän ovat ihan kampaamossakin sellaisia, joihin ei ole lisätty mitään vivahdetta toisesta sävystä. Monissa muissa väreissähän on nimenäkin esim. Kullanruskea tuhka. Eli pohjasävy on kullanruskea ja vivahteena tuhka, eli kylmä vivahde. Jos liian kylmän sävyn, (usein myös luonnollisen, tavisruskean) menee heittämään esim. vaaleisiin hiuksiin tai hiuksiin joihin on juuri tehty värinpoisto, käy niin, että tukka muuttuu mukavasti vihreäksi. Vaalea tai käsitelty tukka myös imee herkemmin väriä, joten siksi tulos saattaa usein olla paljon tummempi mitä on tarkoitettu. Siksi vaaleiden hiusten kanssa kannattaa toimia varovasti ja ostaa haluamaansa tummuusastetta vaaleampi sävy!!! Aina on helpompi värjätä tummemaksi kuin takaisin vaaleammaksi, muistakaa tämä.
        Jos värjäät hiukset värinpoiston jälkeen ja haluat lopputuloksen olevan kylmän sävyinen, OSTA SILTI väri jossa on hitunen punertavaa tai yleisesti lämmintä sävyä. Olen monesti värinpoiston jälkeen laittanut itsellenikin esim. kullanruskean tai punertavan ruskean ja kun tulos on valmis niin väri on usein onnistunut kylmän ruskea. Mutta tosiaan onnistunut sellainen, VAIN koska mukana oli sitä punaista. Jos ostat suoraan kylmäsävyisen värin, niin saat aika varmasti vihreät tai muuten vain väärän sävyiset hiukset. Tämä siis ihan vinkkinä jatkossa kenelle tahansa joka tekee esim. värinpoiston...


    • dcedce

      Mulle kävi ihan samalla lailla ja samalla värillä! Mutta sitten värjäsin samalla vielä uudelleen niin hyvät tuli. Värjäsin heti perään.

    • Luota

      ammattilaiseen, ettet pilaisi hiuksiasi.

      • Ampalo

        Täytyy sanoa, että ne "ammattilaiset" joiden luona mie oon käyny on pilannu mun hiukset useemmin ku itselaittamani hiusväri(tämä oli ensimmäinen kerta)...Voi olla, että olen käynyt sit just niissä "väärissä" kampaamoissa(vaikkakin olen kokeillut jokaista paikkakuntamme kampaajaa..)...
        Nyt tehää kaverin kanssa damega controlia mun hiuksiin..Värjäsin ne siis ekaksi tällä Garnierin lunnolliset sävyt värillä nro 8 ja lopputulos oli aivan kamala( vihertävänmaantienharmaa). Vedin päälle seuraavana pvna Lorealin Chigago värin(nro. 8.36 tai jtn) ja väri on nyt todella tumma kulta(melkeinpä kulta/messinki)...
        Tänään kokeillaan jtn "luonnollisia vaalennus menetelmiä". Rypsiöljyä desi tukkaan, elmukelmua päälle muutamaksi tunniksi..Sen piäisi kuulemma irrottaa vähän väriä..?
        Sitten vielä syvähoito päälle...Jos näimä eivät tuota tulosta, vaalennuspesu ja taas uusi väri..
        Onneksi hiukset on loistavassa kunnossa, niin mahdollinen vahinko ei ole kovin suuri..


      • serafiiiina
        Ampalo kirjoitti:

        Täytyy sanoa, että ne "ammattilaiset" joiden luona mie oon käyny on pilannu mun hiukset useemmin ku itselaittamani hiusväri(tämä oli ensimmäinen kerta)...Voi olla, että olen käynyt sit just niissä "väärissä" kampaamoissa(vaikkakin olen kokeillut jokaista paikkakuntamme kampaajaa..)...
        Nyt tehää kaverin kanssa damega controlia mun hiuksiin..Värjäsin ne siis ekaksi tällä Garnierin lunnolliset sävyt värillä nro 8 ja lopputulos oli aivan kamala( vihertävänmaantienharmaa). Vedin päälle seuraavana pvna Lorealin Chigago värin(nro. 8.36 tai jtn) ja väri on nyt todella tumma kulta(melkeinpä kulta/messinki)...
        Tänään kokeillaan jtn "luonnollisia vaalennus menetelmiä". Rypsiöljyä desi tukkaan, elmukelmua päälle muutamaksi tunniksi..Sen piäisi kuulemma irrottaa vähän väriä..?
        Sitten vielä syvähoito päälle...Jos näimä eivät tuota tulosta, vaalennuspesu ja taas uusi väri..
        Onneksi hiukset on loistavassa kunnossa, niin mahdollinen vahinko ei ole kovin suuri..

        mula on hiukset, jotka on värjätty 4 kertaa vaaleemmiksi. haluan värjätä päälle tolla luonnolliset sävyt värillä, numero 111:sellä. nyt oleva värini on sellainen hieman ruskeaan vivahtava vaalea. millainen lopputulos tulee??


    • ..............

      Laita siihen päälle nyt esim. kultaan tai toffeeseen vivahtava sävy.
      Punainen neutraloi vihertävää väriä ja kulta tuo väriä siihen maantienharmaaseen, näin olen käsittänyt.
      Esim. garnierin helmiäiskulta?

      Mä värjäsin kesällä Lorealin kultatuhkalla välttääkseni vihreää/harmaata lopputulosta, sitten laitoin kullan vaalean värin coloristelta josta tuli enemmänkin maantienharmaa ja nyt sitten vaihdoin polycolorin värishamppooseen ja väri on suklaan ruskea, josta tuli kumma kyllä hieman punertava.

      Mutta siis jos sinulla ei luonnostaan ole väriä hiuksissa niin älä värjää niillä väreillä jossa ei ole lämmintä taittoa, tosin täytyy olla varovainen ettei sävy ole liian lämmin/kultainen. Varsinkin mitä tummemmaksi värjää sitä enemmän pitäis olla lämmintä sävyä mukana (tai punaista) tai sitten tehdä ihan esipigmentointi.

    • Anonyymi

      Olen luonnostaan blondi. Tasoitin 4pv sitten ihan blondilla värillä ja nyt ajattelin heittää harmaan värin heti perään. Kärsiikö hiukset tästä? Kannattaisiko oottaa esim pari vkoa? En oo koskaa värjänny ennen ni osaiskohan joku auttaa?

      • Anonyymi

        Itse olen värjännyt about 4 kertaa kestovärillä hiukseni ja aina välissä on ollut hieman taukoa koska minulla on luonnostaan ei niin paksut hiukset muttei niin ohuetkaan ja pelottaa että hiukset tippuisivat. Suosittelen odottamaan ainakin pari tuntia ennenkuin värjäät uudestaan tai muutaman päivän, koska niissä on aineita jotka vahingoittavat hiuksia todella paljon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      107
      7714
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2852
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2432
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1583
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1436
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1434
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1397
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1359
    Aihe