Onks kellään tietoa mikä mahtaa olla palkkahaitari?
Aluemyyntipäällikön palkka
3
5425
Vastaukset
- Myyntipäällikkö
riippuu ihan siitä mitä saat aikaiseksi. Käytännösähän päälliköt ovat myyjiä joille on vain annettu komealta kalskahtava titteli (kuin myös ittellenikin). Yleensä noissa hommissa on provisiopalkkaus tai kiinteä provisio. Kovalla työllä jä hyvillä tuotteilla pääsee varmasti kohtuullisiin ansioihin.
- kessuli
eikös tuo homman vetovoima perustu tuohon aluemyyntipäällikön titteliin , ei siinä se palkka ole tärkeä . mites ne vilperin perikunnan pojat lauloivat 90-luvulla "auton saan sekä nmt :n, mä oon piirimyyjä" . ja eikös noissa hommissa ole kiinteä osa palkkaa ja lisäksi provikka ?
- Civiili
, sieltä varmasti saat selville yhtiön palkkahaitarin. Kokemuksesta voin sanoa KIINTEÄN palkan olevan haarukassa 2200-3600 €/kk yrityksestä riippuen. Provikan kiinteän palkan taso on kiinteä n. 1680 €/kk provikat joihin vaikutat itse,,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207