Kävin mökillä ollessani kaupassa.Kävelin siis 12,5km,kauppaan.Takasin tullessani alkoi mietityttämään.Nimittäin autoilijat ajaa autoillaan kovin läheltä.Ei kaikki,vaan joku yksittäinen tapaus.Ehkä kerran tunnissa.Käsi oikein heilahtaa ilmanpaineesta.Sitten juolahti.Otamnn ensikerralla kävelysauvat mukaan.Ehkä ne muutamat siten ajavat vähän varovaisemmin.Pyhä peltilehä kun voi naarmuuntua.
Sauvakävely on
3
1720
Vastaukset
- kuntoilijatypy
Samaa olen ajatellut pyöräillessäni.
Terävä viiri niin eiköhän väistä kauempaa.- Se.....
...jos niitä muovisia sivulle vedettäviä viirejä vielä jossain myydään/löytyy.
Eilen kävelin sitten sauvakvelyä.Tollaset 8km ja kyllä.Autoilijat antaa enempi liikkumatilaa.Tänään laitan sellasta tarraheijstin-juttua sauvoihin.Löytyy kotoa,keltasta arkkia.Tulen nähdyksi sitten pimeälläkin.Sauvakävely on kivaa :D - Sauvakävelynisti
Se..... kirjoitti:
...jos niitä muovisia sivulle vedettäviä viirejä vielä jossain myydään/löytyy.
Eilen kävelin sitten sauvakvelyä.Tollaset 8km ja kyllä.Autoilijat antaa enempi liikkumatilaa.Tänään laitan sellasta tarraheijstin-juttua sauvoihin.Löytyy kotoa,keltasta arkkia.Tulen nähdyksi sitten pimeälläkin.Sauvakävely on kivaa :DSauvakävely on kivaa. Parhaan nautinnon saan, kun painan hartiat körmyssä pitkää mäkeä maastossa ylös ja hoen itselleni ´jaksaa, jaksaa, jaksaa, vielä vähän jaksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079