Sokeroinnista (sänkeä jäi)

-A-

Kävin tänään ensimmäistä kertaa säärten sokeroinnissa, maksoi 35e ja toimenpide kesti niinkin kauan kuin 40min. Iho ei kuitenkaan ole sileä samalla tavalla kuin höylällä ajettaessa tai silloin, kun olen vahannut karvoja itse. Eli ihan lyhyitä karvoja jäi. Ei pitäisi johtua siitä, että karvat olisivat olleet liian lyhyet, sillä en ollut sheivannut jalkoja viiteen viikkoon... Ilmeisesti siis karvat katkeilivat ja siksi tuntuu sänkeä? Onko tämä normaalia vai mokasiko tekijä jotenkin?

5

3677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............................

      Parhaimman vastauksen saat kun otat yhteyttä sokeroinnin tehneeseen hoitolaan, reklamaation saa asiakas kuluttajasuojalain mukaan aina tehdä jos aihetta.

      Karvan sängelle jäämiseen on monta syytä tai tekijää.
      Täällä ei voi kukaan sinulle ilmoittaa näkemättä itse varsinaista sokerointia tapahtumana että tekijä "mokasi" tai karvat liian lyhyet, koska näistä surffailevista vastaajista ei kukaan ole ollut paikalla sokerointia tehtäessä.

      • -A-

        Eli siis on aivan mahdollista, ettei sokeroinnilla saada karvoja pois? Miksei tästä ole kerrottu missään? Esitteessäkin sanottiin, että ihosta tulee silkkinen. Ymmärsin, että tällä tarkoitetaan silkin sileää ja pehmeää. En näe mitään järkeä maksaa siitä, että lopputulos on huonompi kuin itse tehdessä. Ja miksi kukaan haluaisi maksaa tuon summan, jos on olemassa suuri riski, että sänkeä jää? Niin kuin sanoit, on ilmeisesti MONTA syytä sängen jäämiselle. Eli siis on iso todennäköisyys, että sitä jää, vai?

        Karvat olivat noin sentin pituiset, joten jos alle 2mm karvatkin pitäisi saada poistettua, ei kai tuo ole normaalia? Ja pisimmät karvat, mitkä sokeroinnin jäljiltä jäi, olivat reilusti yli 2mm.

        Haluaisinkin nyt kysyä, oletteko saaneet kaikki karvat poistettua sokeroinnissa? Vai onko tosiaan usealle käynyt samoin kuin minulle?


      • sokeroitu
        -A- kirjoitti:

        Eli siis on aivan mahdollista, ettei sokeroinnilla saada karvoja pois? Miksei tästä ole kerrottu missään? Esitteessäkin sanottiin, että ihosta tulee silkkinen. Ymmärsin, että tällä tarkoitetaan silkin sileää ja pehmeää. En näe mitään järkeä maksaa siitä, että lopputulos on huonompi kuin itse tehdessä. Ja miksi kukaan haluaisi maksaa tuon summan, jos on olemassa suuri riski, että sänkeä jää? Niin kuin sanoit, on ilmeisesti MONTA syytä sängen jäämiselle. Eli siis on iso todennäköisyys, että sitä jää, vai?

        Karvat olivat noin sentin pituiset, joten jos alle 2mm karvatkin pitäisi saada poistettua, ei kai tuo ole normaalia? Ja pisimmät karvat, mitkä sokeroinnin jäljiltä jäi, olivat reilusti yli 2mm.

        Haluaisinkin nyt kysyä, oletteko saaneet kaikki karvat poistettua sokeroinnissa? Vai onko tosiaan usealle käynyt samoin kuin minulle?

        Minulle ei ole vielä kertaakaan jäänyt yhtään sänkeä - sokerointi on tehty nyt 4 kertaa.
        Joitakin yksittäisiä karvoja on, jotka eivät ole lähteneet sokerilla, mutta ne kometologini on lopuksi nypännyt pois pinseteillä.
        Ja aina on pyytänyt myös minua itseäni hyväksymään jäljen.


    • tietoa

      Sokeripoiston jälkeen voi tarvittaessa käyttää viimeistelyyn Sundepil-ihokarvojen poistajaa, se poistaa kevyellä hionnalla karvat ja myös pehmentää ihoa. Tätä uutuutta saa jo esim. joiltakin kosmetologeilta ym. alan liikkeistä. Tai suoraan maahantuojan nettisivuilta: www.korulandia.fi

    • Pettynyttt

      Jäi sänki ja olen sitä ihmetellyt,luulin myös että ihosta tulee sileä. Ei tullut.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6273
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3808
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1975
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1478
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1468
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe