Palstan tarkoitus

Osa käyttää tätä kanavaa oman mitättömän elämän esille tuomiseen, toiset yrittävät saada aikaan keskustelua jonninjoutavista asioista ja järkevät tajuavat, että tämä systeemi on kuin luotu loanheittoon.


http://www.youtube.com/watch?v=rDjAN8sKb1A



"Uskokaa jo hyvällä että kukaan ei ole kiinnostunut siitä millaisia te olette ja mitä teette"



MarttyyriMallari-TTt

23

1050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuvittelee

      aina olevansa viisaampi kuin muut ja hullu luulee kaikkien muiden olevan hulluja.

      "Se pöljä ei sitä vaan itse tajua"

      • enkö juuri kirjoittanut etten ole kiinnostunut siitä että millaisia ihmisiä te olette.


        "Taidat olla hullu"


        MarttyyriMallari-TTt


      • huomannut
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        enkö juuri kirjoittanut etten ole kiinnostunut siitä että millaisia ihmisiä te olette.


        "Taidat olla hullu"


        MarttyyriMallari-TTt

        että heitin juuri lokaa päällesi?

        "Taidat olla yksinkertainen"


      • huomannut kirjoitti:

        että heitin juuri lokaa päällesi?

        "Taidat olla yksinkertainen"

        ja sinä et huomannut kuinka väistin heittosi.


        "Hahahahahaha"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sitten
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ja sinä et huomannut kuinka väistin heittosi.


        "Hahahahahaha"


        MarttyyriMallari-TTt

        lokaa on olkapäälläsi?

        "Et sinä tästä puhtaana selvinnyt"


    • kuulut...

      mihin ryhmään?

      • tietysti kuulun siihen viimeksi mainittuun ryhmään.


        "You know what i mean"


        MarttyyriMallari-TTt


      • yrittäny...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tietysti kuulun siihen viimeksi mainittuun ryhmään.


        "You know what i mean"


        MarttyyriMallari-TTt

        sitä loanheittoo? Jaa...


    • Jotakin_juu

      Kun joku lukee viestin ja kirjottaa, niin pitäähän se miettimään, ja koneen sulkeuduttuakin saattaa miettiä ja aivot olla täällä palstalla. Miten niin elämä on mitätön, ei kyllä ole. Ja täytty muistaa se perhosvaikutus.

    • caput.mortuum

      Tämähän on kuin kantakapakka.

      • ---

        ---


    • väliaika

      fiksuimmat vittuilee kaikille tasapuolisesti. Oletko koettanut riidankylvämistä puskista? Se voisi olla toimivaa.

      • luulen...

        että just marttyyri on nämä kaikki häirikköpuskat. Sen Kipsamiespaljastuksen jälkeen tää mysteeri aukeni mulle ja nyt hänen nimmarinsakin tuntuu oikein järkevältä. Marttyyri, jota kaikki kiusaa.


      • on...
        luulen... kirjoitti:

        että just marttyyri on nämä kaikki häirikköpuskat. Sen Kipsamiespaljastuksen jälkeen tää mysteeri aukeni mulle ja nyt hänen nimmarinsakin tuntuu oikein järkevältä. Marttyyri, jota kaikki kiusaa.

        myöntymisen merkki!

        MÄ TIESIN TÄN!!!


    • .....

      Palstan tarkoitus
      MarttyyriMallari-TTt 2.10.2008 klo 20.26

      "Osa käyttää tätä kanavaa oman mitättömän elämän esille tuomiseen, toiset yrittävät saada aikaan keskustelua jonninjoutavista asioista ja järkevät tajuavat, että tämä systeemi on kuin luotu loanheittoon."

      Ei, vaan: Osa käyttää tätä palstaa loanheittoon nolostuttavalla ja keskustelukyvyttömällä tavalla omaa elämäänsä esiin tuomalla, toiset osaavat linkitellä youtube-linkkejä ja olla samaa mieltä, kolmannet ajattelevat, että systeemi on luotu loanheittoon ja neljännet koevat sääliä kaikkien muiden puolesta.:( Kuinka moni älykäs nimittäin enää haluaa keskustella tällaisella palstalla?

      ;(

      • ethän sinä itsekään säästele sanojasi silloin kun arvioit palstalaisia.


        "Anna vinkkejä hyvistä keskustelusaiteista ja käyn tutkimassa mitä olet saanut aikaan"


        MarttyyriMallari-TTt


      • .....
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ethän sinä itsekään säästele sanojasi silloin kun arvioit palstalaisia.


        "Anna vinkkejä hyvistä keskustelusaiteista ja käyn tutkimassa mitä olet saanut aikaan"


        MarttyyriMallari-TTt

        ""Anna vinkkejä hyvistä keskustelusaiteista ja käyn tutkimassa mitä olet saanut aikaan"


        MarttyyriMallari-TTt"


        Mun saavutukset on kyllä kirjallisessa muodossa, mutta niiden paikkaa en kerro.;D

        Sulle taas riittää tutkimussarkaa riittämiin varmasti tältäkin palstalta.

        :)


      • älykkäät

        ovat toisilla palstoilla, niin miksi sinä roiut täällä?

        "Oletko tyhmä?"


      • ..... kirjoitti:

        ""Anna vinkkejä hyvistä keskustelusaiteista ja käyn tutkimassa mitä olet saanut aikaan"


        MarttyyriMallari-TTt"


        Mun saavutukset on kyllä kirjallisessa muodossa, mutta niiden paikkaa en kerro.;D

        Sulle taas riittää tutkimussarkaa riittämiin varmasti tältäkin palstalta.

        :)

        eli suuret puheet ja vähäiset näytöt.


        "Tasoissa ollaan :)"


        MarttyyriMallari-TTt


      • älykkäät kirjoitti:

        ovat toisilla palstoilla, niin miksi sinä roiut täällä?

        "Oletko tyhmä?"

        ole tyhmä, mutta osaan näytellä sellaista tarpeen vaatiessa.


        "You never know"


        MarttyyriMallari-TTt


      • lahjasi
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ole tyhmä, mutta osaan näytellä sellaista tarpeen vaatiessa.


        "You never know"


        MarttyyriMallari-TTt

        menevät jo ylinäyttelemisen puolelle.

        "Job tvoje madj"


      • .....
        älykkäät kirjoitti:

        ovat toisilla palstoilla, niin miksi sinä roiut täällä?

        "Oletko tyhmä?"

        Sul ei nyt vältämättä ole kovin älyllinen ote, mutta ei se mitään.

        "Jos
        älykkäät 2.10.2008 klo 23.22

        ovat toisilla palstoilla, niin miksi sinä roiut täällä?

        "Oletko tyhmä?""

        Ok.!!;D Yritän siis samaistua ajatusmaailmaasi ja seurata logiikkaasi.:) Miks älykkäät on toisil palstoil ja miks tiedät niiden olevan älykkäitä?:D Miksi sulla on ajatus, että mä "roikun"?

        *eipä sillä, että itse muka mitenkään erityisesti välittäisin puhua erityisesti itsestäni.;(*


    • kauhiasti yritetään keskustella asioista asioina, mut eihän tääl kukaan mitään/ketään kuuntele. Jankataan vaan menemään, oli sit kyse asioista, ihmisistä tai sit siitä loanheitosta.

      Mut, sehän tästä osaksi niin kiehtovan paikan tekeekin.

      Ja äläkä puhu paskaa siin mielessä, et kyllä mä oon ainaki näistä tääl kirjoittavista ihmisistä ja niiden tekemisistä kiinnostunu, vaikkei kukaan muu oliskaan.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      325
      3847
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      274
      2206
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      111
      1535
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe