Palstan tarkoitus

Osa käyttää tätä kanavaa oman mitättömän elämän esille tuomiseen, toiset yrittävät saada aikaan keskustelua jonninjoutavista asioista ja järkevät tajuavat, että tämä systeemi on kuin luotu loanheittoon.


http://www.youtube.com/watch?v=rDjAN8sKb1A



"Uskokaa jo hyvällä että kukaan ei ole kiinnostunut siitä millaisia te olette ja mitä teette"



MarttyyriMallari-TTt

23

1093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuvittelee

      aina olevansa viisaampi kuin muut ja hullu luulee kaikkien muiden olevan hulluja.

      "Se pöljä ei sitä vaan itse tajua"

      • enkö juuri kirjoittanut etten ole kiinnostunut siitä että millaisia ihmisiä te olette.


        "Taidat olla hullu"


        MarttyyriMallari-TTt


      • huomannut
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        enkö juuri kirjoittanut etten ole kiinnostunut siitä että millaisia ihmisiä te olette.


        "Taidat olla hullu"


        MarttyyriMallari-TTt

        että heitin juuri lokaa päällesi?

        "Taidat olla yksinkertainen"


      • huomannut kirjoitti:

        että heitin juuri lokaa päällesi?

        "Taidat olla yksinkertainen"

        ja sinä et huomannut kuinka väistin heittosi.


        "Hahahahahaha"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sitten
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ja sinä et huomannut kuinka väistin heittosi.


        "Hahahahahaha"


        MarttyyriMallari-TTt

        lokaa on olkapäälläsi?

        "Et sinä tästä puhtaana selvinnyt"


    • kuulut...

      mihin ryhmään?

      • tietysti kuulun siihen viimeksi mainittuun ryhmään.


        "You know what i mean"


        MarttyyriMallari-TTt


      • yrittäny...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tietysti kuulun siihen viimeksi mainittuun ryhmään.


        "You know what i mean"


        MarttyyriMallari-TTt

        sitä loanheittoo? Jaa...


    • Jotakin_juu

      Kun joku lukee viestin ja kirjottaa, niin pitäähän se miettimään, ja koneen sulkeuduttuakin saattaa miettiä ja aivot olla täällä palstalla. Miten niin elämä on mitätön, ei kyllä ole. Ja täytty muistaa se perhosvaikutus.

    • caput.mortuum

      Tämähän on kuin kantakapakka.

      • ---

        ---


    • väliaika

      fiksuimmat vittuilee kaikille tasapuolisesti. Oletko koettanut riidankylvämistä puskista? Se voisi olla toimivaa.

      • luulen...

        että just marttyyri on nämä kaikki häirikköpuskat. Sen Kipsamiespaljastuksen jälkeen tää mysteeri aukeni mulle ja nyt hänen nimmarinsakin tuntuu oikein järkevältä. Marttyyri, jota kaikki kiusaa.


      • on...
        luulen... kirjoitti:

        että just marttyyri on nämä kaikki häirikköpuskat. Sen Kipsamiespaljastuksen jälkeen tää mysteeri aukeni mulle ja nyt hänen nimmarinsakin tuntuu oikein järkevältä. Marttyyri, jota kaikki kiusaa.

        myöntymisen merkki!

        MÄ TIESIN TÄN!!!


    • .....

      Palstan tarkoitus
      MarttyyriMallari-TTt 2.10.2008 klo 20.26

      "Osa käyttää tätä kanavaa oman mitättömän elämän esille tuomiseen, toiset yrittävät saada aikaan keskustelua jonninjoutavista asioista ja järkevät tajuavat, että tämä systeemi on kuin luotu loanheittoon."

      Ei, vaan: Osa käyttää tätä palstaa loanheittoon nolostuttavalla ja keskustelukyvyttömällä tavalla omaa elämäänsä esiin tuomalla, toiset osaavat linkitellä youtube-linkkejä ja olla samaa mieltä, kolmannet ajattelevat, että systeemi on luotu loanheittoon ja neljännet koevat sääliä kaikkien muiden puolesta.:( Kuinka moni älykäs nimittäin enää haluaa keskustella tällaisella palstalla?

      ;(

      • ethän sinä itsekään säästele sanojasi silloin kun arvioit palstalaisia.


        "Anna vinkkejä hyvistä keskustelusaiteista ja käyn tutkimassa mitä olet saanut aikaan"


        MarttyyriMallari-TTt


      • .....
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ethän sinä itsekään säästele sanojasi silloin kun arvioit palstalaisia.


        "Anna vinkkejä hyvistä keskustelusaiteista ja käyn tutkimassa mitä olet saanut aikaan"


        MarttyyriMallari-TTt

        ""Anna vinkkejä hyvistä keskustelusaiteista ja käyn tutkimassa mitä olet saanut aikaan"


        MarttyyriMallari-TTt"


        Mun saavutukset on kyllä kirjallisessa muodossa, mutta niiden paikkaa en kerro.;D

        Sulle taas riittää tutkimussarkaa riittämiin varmasti tältäkin palstalta.

        :)


      • älykkäät

        ovat toisilla palstoilla, niin miksi sinä roiut täällä?

        "Oletko tyhmä?"


      • ..... kirjoitti:

        ""Anna vinkkejä hyvistä keskustelusaiteista ja käyn tutkimassa mitä olet saanut aikaan"


        MarttyyriMallari-TTt"


        Mun saavutukset on kyllä kirjallisessa muodossa, mutta niiden paikkaa en kerro.;D

        Sulle taas riittää tutkimussarkaa riittämiin varmasti tältäkin palstalta.

        :)

        eli suuret puheet ja vähäiset näytöt.


        "Tasoissa ollaan :)"


        MarttyyriMallari-TTt


      • älykkäät kirjoitti:

        ovat toisilla palstoilla, niin miksi sinä roiut täällä?

        "Oletko tyhmä?"

        ole tyhmä, mutta osaan näytellä sellaista tarpeen vaatiessa.


        "You never know"


        MarttyyriMallari-TTt


      • lahjasi
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ole tyhmä, mutta osaan näytellä sellaista tarpeen vaatiessa.


        "You never know"


        MarttyyriMallari-TTt

        menevät jo ylinäyttelemisen puolelle.

        "Job tvoje madj"


      • .....
        älykkäät kirjoitti:

        ovat toisilla palstoilla, niin miksi sinä roiut täällä?

        "Oletko tyhmä?"

        Sul ei nyt vältämättä ole kovin älyllinen ote, mutta ei se mitään.

        "Jos
        älykkäät 2.10.2008 klo 23.22

        ovat toisilla palstoilla, niin miksi sinä roiut täällä?

        "Oletko tyhmä?""

        Ok.!!;D Yritän siis samaistua ajatusmaailmaasi ja seurata logiikkaasi.:) Miks älykkäät on toisil palstoil ja miks tiedät niiden olevan älykkäitä?:D Miksi sulla on ajatus, että mä "roikun"?

        *eipä sillä, että itse muka mitenkään erityisesti välittäisin puhua erityisesti itsestäni.;(*


    • kauhiasti yritetään keskustella asioista asioina, mut eihän tääl kukaan mitään/ketään kuuntele. Jankataan vaan menemään, oli sit kyse asioista, ihmisistä tai sit siitä loanheitosta.

      Mut, sehän tästä osaksi niin kiehtovan paikan tekeekin.

      Ja äläkä puhu paskaa siin mielessä, et kyllä mä oon ainaki näistä tääl kirjoittavista ihmisistä ja niiden tekemisistä kiinnostunu, vaikkei kukaan muu oliskaan.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe