Osa käyttää tätä kanavaa oman mitättömän elämän esille tuomiseen, toiset yrittävät saada aikaan keskustelua jonninjoutavista asioista ja järkevät tajuavat, että tämä systeemi on kuin luotu loanheittoon.
http://www.youtube.com/watch?v=rDjAN8sKb1A
"Uskokaa jo hyvällä että kukaan ei ole kiinnostunut siitä millaisia te olette ja mitä teette"
MarttyyriMallari-TTt
Palstan tarkoitus
23
1061
Vastaukset
- kuvittelee
aina olevansa viisaampi kuin muut ja hullu luulee kaikkien muiden olevan hulluja.
"Se pöljä ei sitä vaan itse tajua"enkö juuri kirjoittanut etten ole kiinnostunut siitä että millaisia ihmisiä te olette.
"Taidat olla hullu"
MarttyyriMallari-TTt- huomannut
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
enkö juuri kirjoittanut etten ole kiinnostunut siitä että millaisia ihmisiä te olette.
"Taidat olla hullu"
MarttyyriMallari-TTtettä heitin juuri lokaa päällesi?
"Taidat olla yksinkertainen" huomannut kirjoitti:
että heitin juuri lokaa päällesi?
"Taidat olla yksinkertainen"ja sinä et huomannut kuinka väistin heittosi.
"Hahahahahaha"
MarttyyriMallari-TTt- sitten
ja sinä et huomannut kuinka väistin heittosi.
"Hahahahahaha"
MarttyyriMallari-TTtlokaa on olkapäälläsi?
"Et sinä tästä puhtaana selvinnyt"
- kuulut...
mihin ryhmään?
tietysti kuulun siihen viimeksi mainittuun ryhmään.
"You know what i mean"
MarttyyriMallari-TTt- yrittäny...
tietysti kuulun siihen viimeksi mainittuun ryhmään.
"You know what i mean"
MarttyyriMallari-TTtsitä loanheittoo? Jaa...
- Jotakin_juu
Kun joku lukee viestin ja kirjottaa, niin pitäähän se miettimään, ja koneen sulkeuduttuakin saattaa miettiä ja aivot olla täällä palstalla. Miten niin elämä on mitätön, ei kyllä ole. Ja täytty muistaa se perhosvaikutus.
- caput.mortuum
Tämähän on kuin kantakapakka.
- ---
---
- väliaika
fiksuimmat vittuilee kaikille tasapuolisesti. Oletko koettanut riidankylvämistä puskista? Se voisi olla toimivaa.
- luulen...
että just marttyyri on nämä kaikki häirikköpuskat. Sen Kipsamiespaljastuksen jälkeen tää mysteeri aukeni mulle ja nyt hänen nimmarinsakin tuntuu oikein järkevältä. Marttyyri, jota kaikki kiusaa.
- on...
luulen... kirjoitti:
että just marttyyri on nämä kaikki häirikköpuskat. Sen Kipsamiespaljastuksen jälkeen tää mysteeri aukeni mulle ja nyt hänen nimmarinsakin tuntuu oikein järkevältä. Marttyyri, jota kaikki kiusaa.
myöntymisen merkki!
MÄ TIESIN TÄN!!!
- .....
Palstan tarkoitus
MarttyyriMallari-TTt 2.10.2008 klo 20.26
"Osa käyttää tätä kanavaa oman mitättömän elämän esille tuomiseen, toiset yrittävät saada aikaan keskustelua jonninjoutavista asioista ja järkevät tajuavat, että tämä systeemi on kuin luotu loanheittoon."
Ei, vaan: Osa käyttää tätä palstaa loanheittoon nolostuttavalla ja keskustelukyvyttömällä tavalla omaa elämäänsä esiin tuomalla, toiset osaavat linkitellä youtube-linkkejä ja olla samaa mieltä, kolmannet ajattelevat, että systeemi on luotu loanheittoon ja neljännet koevat sääliä kaikkien muiden puolesta.:( Kuinka moni älykäs nimittäin enää haluaa keskustella tällaisella palstalla?
;(ethän sinä itsekään säästele sanojasi silloin kun arvioit palstalaisia.
"Anna vinkkejä hyvistä keskustelusaiteista ja käyn tutkimassa mitä olet saanut aikaan"
MarttyyriMallari-TTt- .....
ethän sinä itsekään säästele sanojasi silloin kun arvioit palstalaisia.
"Anna vinkkejä hyvistä keskustelusaiteista ja käyn tutkimassa mitä olet saanut aikaan"
MarttyyriMallari-TTt""Anna vinkkejä hyvistä keskustelusaiteista ja käyn tutkimassa mitä olet saanut aikaan"
MarttyyriMallari-TTt"
Mun saavutukset on kyllä kirjallisessa muodossa, mutta niiden paikkaa en kerro.;D
Sulle taas riittää tutkimussarkaa riittämiin varmasti tältäkin palstalta.
:) - älykkäät
ovat toisilla palstoilla, niin miksi sinä roiut täällä?
"Oletko tyhmä?" ..... kirjoitti:
""Anna vinkkejä hyvistä keskustelusaiteista ja käyn tutkimassa mitä olet saanut aikaan"
MarttyyriMallari-TTt"
Mun saavutukset on kyllä kirjallisessa muodossa, mutta niiden paikkaa en kerro.;D
Sulle taas riittää tutkimussarkaa riittämiin varmasti tältäkin palstalta.
:)eli suuret puheet ja vähäiset näytöt.
"Tasoissa ollaan :)"
MarttyyriMallari-TTtälykkäät kirjoitti:
"Oletko tyhmä?"ole tyhmä, mutta osaan näytellä sellaista tarpeen vaatiessa.
"You never know"
MarttyyriMallari-TTt- lahjasi
ole tyhmä, mutta osaan näytellä sellaista tarpeen vaatiessa.
"You never know"
MarttyyriMallari-TTtmenevät jo ylinäyttelemisen puolelle.
"Job tvoje madj" - .....
älykkäät kirjoitti:
"Oletko tyhmä?"Sul ei nyt vältämättä ole kovin älyllinen ote, mutta ei se mitään.
"Jos
älykkäät 2.10.2008 klo 23.22
"Oletko tyhmä?""
Ok.!!;D Yritän siis samaistua ajatusmaailmaasi ja seurata logiikkaasi.:) Miks älykkäät on toisil palstoil ja miks tiedät niiden olevan älykkäitä?:D Miksi sulla on ajatus, että mä "roikun"?
*eipä sillä, että itse muka mitenkään erityisesti välittäisin puhua erityisesti itsestäni.;(*
kauhiasti yritetään keskustella asioista asioina, mut eihän tääl kukaan mitään/ketään kuuntele. Jankataan vaan menemään, oli sit kyse asioista, ihmisistä tai sit siitä loanheitosta.
Mut, sehän tästä osaksi niin kiehtovan paikan tekeekin.
Ja äläkä puhu paskaa siin mielessä, et kyllä mä oon ainaki näistä tääl kirjoittavista ihmisistä ja niiden tekemisistä kiinnostunu, vaikkei kukaan muu oliskaan.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002