Millä tavalla hoidat

fyysistä kuntoasi?

Teetkö sen päivittäin ohjatussa jumpassa vai miten?

10

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • punttailija

Käyn viidesti viikossa kuntosalilla vetämässä omat treenini.

Yhdistelen aerobista ja lihaskuntoharjoitteita.
      - soutuvekotin
      - maasta- ja rinnalleveto
      - jalkaakyykky ja prässit
      - vatsa lisäpainoilla ja ilman
      - käännöt ja punnerrukset käsipainoila
      - kohdistetut ähellykset putkivempaimilla
      En tietenkään joka kerralla kaikkea.

Aika / käynti 1 - 1,5h.
      Juttukavereista ja ohjelmastani riippuen.

• Tuuli hattu...

ollanen mut kun en oo. Kävelen vaan ja varpaassa nivelrikko rupee aika herkästi kiukutteleen. Pieniä puntteja kotona ja vähän vatsaliikkeitä yritä äheltää.

• Snig.

liikuttu paljoa ylimääräistä, emme ole urheilullista kotikasvatusta saaneet.

itse juoksen kauppaan menomatkalla johon on 1 km , 2-3 kerta 100 m pätkiä, muuten ei liikunta harrasteta.

Meillä on sellainen juttu, jos kuntoilemme,
      syömme sitten hieman liikaa ja paino nousee pikkuhiljaa,
      tärkeintä on pysyä mielestämme ihannepainossa, on hyvin kevyttä elää ja olla,
      173cm, 62kg ja halpoja vaatteita on paljon sopivia.

Lapset siten ovat täysin erilaisia, ovat aloittaneet naisvoimistelut, ringetet, jääkiekot, yms. jo 4-5-v iässä ja kun heillä on nyt kevyt työ, usein juoksevat työmatkatkin 10 km ja harrastavat monenlaista.

• Mohel

Neljä kertaa viikossa liikuntaa, jotain 1-1,5 tuntia kerrallaan. Muoto vaihtelee sesongin ja mielialan mukaan; sauvakävelyä, hölkkäilyä, kuntopyöräilyä, melontaa tai sitten salitreenausta.

• -tiina

lihaskuntoa isekseni ja kertaviikkoon pee teen kanssa sillon tehdään yleensä muuta millon sambataan millon venytellään ryhmiäkin löytyis mielin määrin mutta en oo ryhmäliikkuja sauvakävelyä vesijuoksua mitä milloinkin mieleen juolahtaa ja kuinka paljon aikaa löytyy työn lomassa koska melkein aina on liikuttava kesken työpäivän koska se tahtoo venyä aina tonne yli yhdeksään arkisin ja yks juttu mikä mulla on parantanu fyysistä kuntoakin olen opetellut nukkumaan säännöllisesti ja pitkään kahdeksan yhdeksän tuntia yössä vaikka aina puhutaanettä vanhemmiten unentarve vähenee kyllä kai se vähenee jos tottuu nukkuu vaan muutaman tunnin mutta pitkätkin unet onnistuu harjoittelemalla sinnikkäästi vaikka olen nainen olen lihakunnon puolestapuhuja ollut aina kun on lihaksissa voimaa niin jaksaa kaikin tavoin paremmin pitää itsensä kasassa jos joku nyt sanoo että en mää voi kun mulla on sitä nivelrikkoo niin on mullakin äidin perintönä paremmin senkin kestää kun on lihaksissa voimaa.

• heipparalla*

minäkin nukun mielelläni vähintään kahdeksan tuntia.
        On huomattavasti pirteämpi olo, kun on saanut tarpeeksi unta.

Menehän laitattamaan kynnet iskukuntoon ja tukka
        nätiksi reissua varten:)

• -tiina
        heipparalla* kirjoitti:

minäkin nukun mielelläni vähintään kahdeksan tuntia.
        On huomattavasti pirteämpi olo, kun on saanut tarpeeksi unta.

Menehän laitattamaan kynnet iskukuntoon ja tukka
        nätiksi reissua varten:)

kakstoista täytyy startata jäsähdin tähän aamukahvipöydän ääreen lukemaan en keskisuomalaista enkä hesaria vaan tätä aparaattia ja sattu oleen kirjoituksissa sellaisia kysymyksiä mihin on tullu vastattua täytyy sanomani vielä että nyt on mulla ollu blondikausi ohi jo kuukauden verran hiukset on tummaakin tummemmat ja tänään vielä väri syvenee ja kiilto lisääntyy on se vaan niin kätsyä kun voi vaihtaa väriä ja tyyliä millon vaan.

• heipparalla*
        -tiina kirjoitti:

kakstoista täytyy startata jäsähdin tähän aamukahvipöydän ääreen lukemaan en keskisuomalaista enkä hesaria vaan tätä aparaattia ja sattu oleen kirjoituksissa sellaisia kysymyksiä mihin on tullu vastattua täytyy sanomani vielä että nyt on mulla ollu blondikausi ohi jo kuukauden verran hiukset on tummaakin tummemmat ja tänään vielä väri syvenee ja kiilto lisääntyy on se vaan niin kätsyä kun voi vaihtaa väriä ja tyyliä millon vaan.

sitten esittelyysikiin kaupan sivuilla,
        että ihmiset tunnistaa:)
        Mukavaa päivää!

• Pirre*

, vaikka pitäisi - venytellä ja jumpata..ei ei jaksa..

Mutta noin yleisemmällä tasolla, uimalla, sauvakävelylenkeillä..ja hyötyliikunnalla - tässä tuvassa :)

• Sullahan olisi kiva pitää säännöllistä jumppaa työksesi.

Itse käyn uimassa, pallokoulussa ja urheilen monella tapaa työni puolesta. Teen myös jooga venytyksiä päivittäin töissäni musiikkituokioiden kera ja siis kuntoilen ihan palkkani eteen. Kiva kun sellaisesta lystistä maksetaankin vielä, hih hih.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      666
      2512
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      30
      1246
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1158
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      11
      1083
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      93
      955
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      104
      915
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      101
      873
    8. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      36
      815
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      769
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    Aihe