En tilannut tätä elämältä vaikka kuinka ajattelen syyn ja seurauksen lakia.
Joku "viisas" voisi sanoa että pitihän sen arvata. Täytyy vaan vatkaa, jatkaa elämää.
Antoiko elämä sitä mitä tilasit?
54
2115
Vastaukset
- koskaan sitä saa mitä tilaa
Olisin tilannut aluksi vaikka kauniin, mukavan naisen petikaveriksi, lottopotin ja jotain muutakin.
Mutta sitä saa mitä kylvää. Paljon jäi haaveeksi, mutta mitäs siitä:) - ========
kaiken sain,mutta sain helvetinkin sitä en tilannut, tuli sivu tuotteena loppu hyvin kaikki hyvin.
- jatkuvuus!
Vain lastenlapset puuttuvat.
En voinut kuvitella kuoriessani alle murrosikäisenä pöllejä saaressa tai paetessani vanhempieni riitaisesta kodista Ruotsiin,
puitteiltaan, sisällöltään ja parisuhteeltaan näin hyvää elämää.
Karu alku antaa mahdollisuuden tyytyä vähään. - tilata
Tilaamalla voi toivoa vain sattumaa ja tuuria, niinkuin Lotossa.
Elämältä saa sen mitä on itse antanut.
Moneen tapahtumaan on voinut itse vaikuttaa, mutta jos ei ole tehnyt silloin mitään kun aika olis ollut vaikuttaa, niin on turha ruikuttaa myöhemmin. - tavoitteet
Tavoitteet ja päämäärät , niiden saavuttaminen
on vaatinut kaikenlaista omatoimista touhua.
En ole tilannut mitään enkä odottanut "lotto"
voittoa. Elämää ei kannata ajelehtia vaan ohjailla .- beessisloggi
joilla on tahto, ei voimaa.... (E.L.)
Ajelehtimista on tainnut olla, mutta varman väylän olen yrittänyt valita. Epäonnistui sekin, en maisemien lumoissa, lintujen laululta kuullut, että putous oli edessä. Ei tässä vieläkään pahemmin pysty ohjailemaan, mutta kaipa se suvanto tuolla edessä on.
Mutta auttaako se ohjailukaan aina, ethän kuitenkaan kaikkea ja kaikkia voi ohjata?
- ylä-ja alamäkiä
reissun varrella,mutta kaikenkaikkiaan olen tyytyväinen nykyisin.
Nuorena sitä toivoi tietenkin hyvää parisuhdetta ja vaikkei sellaista ollut,olen saanut paljon rakkautta osakseni monilta ihmisiltä ja saan yhä,joten kaikki on todella hienosti.
Lapset järjestävät 60 vuotispäiviäni kohdakkoin ja lastenlapset ovat mukavia tenavia. - histanoomi
Meillä ei ole kaikilla mahdollisuutta ollut tilata mitään. Koko ajan kädestä suuhun ja osa tippui lattiallekin devalvaatioiden ja julkisten manipulaattioiden takia.
- antoi.
Mutta antoi myös tilaamatonta.
- minusta tuli
Minusta tuli vararehtori ja kirjailija ( 23 julkaistua kirjaa) vaikka olin kotona paskan haroja ja isä ahdisteli pistoolin kanssa lapsia. Sodasta
tuli usein kotiin hulluja miehiä. Siitä pitäisi
kirjoittaa kirja. - Takkutukka
elämä on etupäässä kysynyt ja haastanut, vastaajan mielenkiintoinen asema on jäänyt itselle.
- Emmehän me voi tilata
...oikeasti, tuulentupia voi rakennella. Unelmien sanotaan olevan jopa terveellisiä henkisen kehityksen kannalta. Tunnen muutaman ihailtavan tarmokkaan henkilön, jotka rakentelevat elämälleen säännöllisesti kolme- ja viisivuotissuunnitelmia. Eivät suunnitelmat kaikilta osilta toteudu, mutta henkilöt ovat sen luontoisia, että tuollainen tavoiteasetanta heille istuu.
Minulle ei. Olen peluri, otan ne kortit, jotka - sanotaan vaikka Kohtalo- eteen viskaa. Eikös me kaikki ainakin osittain olla tässä suhteessa samanlaisia? Jos kysytään olenko saanut rikkaan elämän: olen todellakin. En viitsi masentaa itseäni noilla pitihän se arvata-mietteillä, ne useinmiten tuntuvat liittyvän ikäyyksiin ja ikäviin kokemuksiin. Hyväksyn itseni,toisaalta kaikille sattuu ikäviä juttuja hyvien vastapainoksi. Eikä aina toteudu syyn ja seurauksen laki, pikemminkin sattumuksen.
Eikö elämä ole sinulle lahja, kokemus vailla vertaa? En ole tilannut mitään enkä saanut lahjaksi.
Olen onnistunut ottamaan enemmän kuin koskaan kuvittelin.
Älykkäät, menestyvät lapset.
Pikä, harmoninen parisuhde.
Tyydyttävät elämisen puitteet.
Riittävät sosiaaliset kontaktit.- beessisloggi
Ottamalla olen saanut vain tyydyttävät elämisen puitteet.
Älykkään menestyvän lapsen ja riittävät sosiaaliset kontaktit, en koe niitä ottamalla saaneeni.
Pitkä harmoninen parisuhde oli ja meni, ei siinäkään ottamisesta ollut kysymys. beessisloggi kirjoitti:
Ottamalla olen saanut vain tyydyttävät elämisen puitteet.
Älykkään menestyvän lapsen ja riittävät sosiaaliset kontaktit, en koe niitä ottamalla saaneeni.
Pitkä harmoninen parisuhde oli ja meni, ei siinäkään ottamisesta ollut kysymys.Perimälle emme voi mitään mutta mielestäni sen puitteissa voi, enemmän tai vähemmän, ohjailla asioita.
Penskoilla on ne peruseväät kuin on mutta opastamalla, kannustamalla ja jopa kasvattamalla voi vaikuttaa lopputulokseen.
Sosiaaliset kontaktit riippuvat, ainakin kohdallani, omasta aktiivisuudesta.
Parisuhde on antamista ja saamista.
Kyllä minä koen hyvin pitkälle itse tehneeni elämäni.
Kotoani en saanut muuta kuin kovettuneen luonteeni ja keljuilut lähtiessäni.- beessisloggi
laiska-lasse kirjoitti:
Perimälle emme voi mitään mutta mielestäni sen puitteissa voi, enemmän tai vähemmän, ohjailla asioita.
Penskoilla on ne peruseväät kuin on mutta opastamalla, kannustamalla ja jopa kasvattamalla voi vaikuttaa lopputulokseen.
Sosiaaliset kontaktit riippuvat, ainakin kohdallani, omasta aktiivisuudesta.
Parisuhde on antamista ja saamista.
Kyllä minä koen hyvin pitkälle itse tehneeni elämäni.
Kotoani en saanut muuta kuin kovettuneen luonteeni ja keljuilut lähtiessäni.niin samaa mieltä kuin olla voi, menetellytkin noin. Mutta kyllä minun mielestäni sattumallakin on suuri osuus. Enhän minä esimerkiksi poikani puolison valintaan olisi pystynyt vaikuttamaan. Ellei nyt sitten kasvatus vaikuttanut?
Minä en ole erityisen aktiivinen sosiaalisten kontaktien hakemisessa, niissäkin minulle laatu korvaa määrän.
Kun parisuhde alkaa elämää suurempana rakkaustarinana, niin eipä siinä paljon mietitä yhteensopivuutta.
Minä en koe että olisin pystynyt itse vaikuttamaan juuri muuhun kuin aineelliseen puoleen elämässäni. beessisloggi kirjoitti:
niin samaa mieltä kuin olla voi, menetellytkin noin. Mutta kyllä minun mielestäni sattumallakin on suuri osuus. Enhän minä esimerkiksi poikani puolison valintaan olisi pystynyt vaikuttamaan. Ellei nyt sitten kasvatus vaikuttanut?
Minä en ole erityisen aktiivinen sosiaalisten kontaktien hakemisessa, niissäkin minulle laatu korvaa määrän.
Kun parisuhde alkaa elämää suurempana rakkaustarinana, niin eipä siinä paljon mietitä yhteensopivuutta.
Minä en koe että olisin pystynyt itse vaikuttamaan juuri muuhun kuin aineelliseen puoleen elämässäni.En ymmärrä miten lastemme puolisoiden valinnat liittyisivät minun elämäni säätelyyn?!
Mitä tulee elämää suurempaan rakkaustarinaan niin huippuhurmion aika kului levottomina poikamiesvuosina.
Rauhoittumisen jälkeen sopiva sekoitus kiimaa, yhteisiä arvoja ja viihtymistä on turvannut parisuhteen pitkäjännitteisyyden.- beessisloggi
laiska-lasse kirjoitti:
En ymmärrä miten lastemme puolisoiden valinnat liittyisivät minun elämäni säätelyyn?!
Mitä tulee elämää suurempaan rakkaustarinaan niin huippuhurmion aika kului levottomina poikamiesvuosina.
Rauhoittumisen jälkeen sopiva sekoitus kiimaa, yhteisiä arvoja ja viihtymistä on turvannut parisuhteen pitkäjännitteisyyden.Ensimmäisessä viestissäsi sanoit pystyneesi ottamaan enemmän kuin kuvittelitkaan. Mainitsit ensimmäiseksi "älykkäät, menestyvät lapset".
Minä sisällytin siihen oman lapseni menestykseen poikani ihastuttavan puolison, rakkaat lapsenlapseni, heidän onnen ja rakkauden täyttämän kotinsa.
Minulla oli huippuhurmion aikaa vain parisuhteessa. Ja oli myös sopiva sekoitus noita mainitsemiasi asioita. Osoittautui kuitenkin, että toinen oli valehdellut aika tavalla arvoista puhuttaessa.
Saamani geenit vaikuttavat varmasti siihen, miten koen asioita, elän. Naisen on tehtävä se, mikä naisen on tehtävä.
Elämä antaa ja ottaa.
Syntymän ja kuoleman välissä ihminen tekee valintoja, tai joutuu valitsemattaan, valittamatta, tyytymään siihen mitä kulloinkin kykenee saamaan, tai saavuttamaan.
Pyysin elämää antamaan minulle taidon hyväksyä se mitä on tapahtunut, vaikeaa oli oppia, mutta sen taidon saaneena kiitän elämää.
En vieläkään tiedä mitä sain valitsemalla, mitä kohtalon lahjana tai tuomiona, mutta vaihtelevissa tuulissa se on minunkin purttani kuljettanut, joten, olen paljon saanut, paljon antanut ja toivottavasti osasin myös kiittää.- ajatus ..
Ehkä ei pidä niin tarkkaan edes miettiä. Jotenkin ajatukset kulkevat taloudellisten seikkojen pariin, kun se on monella päivittäinen taistelu tuo rahan riittäminen.
Nyt on rahamies mennyt ja pyytänyt maailman mahtavimmalta vallanpitäjältä - Amerikan kongressilta - mielettömän summan rahaa. Nämä uskoivat rahamiesta ja antoivat. Eivät olleet edes tulleet ajatelleeksi tätä ennen kuin tuo pyysi. Parissa päivässä rahat annettiin ilman vakuuksia ja enempiä kysymyksiä. - Ja muu maailma seuraa perässä tukien pankkejaan.
Eli jotkut tilaavat rohkeasti ja saavat käden ojennuksella. Tunnen itseni todella tyhmäksi. - koskaan tilannut
yhtään mitään, niin paljon olen saanut aivan tilailematta.
Sain syntyä, huolenpitoa sain lapsena.
Rakkautta sain, lapsia myös. Lapsenlapsia, ja jopa lapsenlapsen lapsen. Ystäviä sain, ja suvaitsevaisuutta myös.
Sain kiertää maapallomme, sain naurun ja itkun, sain tunteet.
Elämä on lahja.- lupiini
en minäkään koe tilanneeni mitään, mutta olen saanut paljon. Loistavan aviopuolison, mukavan lapsen, toivottavasti vielä lapsenlapsenkin. Elämässäni on ollut paljon huippukohtia, mutta myös syövereitä. Kaikenkaikkiaan koen, että elämäni on suuri seikkailu ja tuntosarveni heiluvat vielä innokkaana kohtaamaan uusia seikkailuja.
- Tikavalma
lupiini kirjoitti:
en minäkään koe tilanneeni mitään, mutta olen saanut paljon. Loistavan aviopuolison, mukavan lapsen, toivottavasti vielä lapsenlapsenkin. Elämässäni on ollut paljon huippukohtia, mutta myös syövereitä. Kaikenkaikkiaan koen, että elämäni on suuri seikkailu ja tuntosarveni heiluvat vielä innokkaana kohtaamaan uusia seikkailuja.
Siehä mukavast oot asian aatelt. Tuntosarvet - hihihii.
Tutkimusmatkailijoit mie en oo koskaan ymmärtänt. Hyö ovat lähtenneet epämukavii olosuhteisii kohti tuntemattomii haasteit. Mie evakkoihe lapsen kuulin siit lähtemisest pienen joka kääntees, mite pelottavvaa se ol, nii mie ymmärsin pyssyy mukavis omis oloissain ja lämpimissäin.
Miust jos ois riippunt, ois maailma kartat vieläkkii täynnä valkossii länttei. ;) - ihan murteella
Tikavalma kirjoitti:
Tutkimusmatkailijoit mie en oo koskaan ymmärtänt. Hyö ovat lähtenneet epämukavii olosuhteisii kohti tuntemattomii haasteit. Mie evakkoihe lapsen kuulin siit lähtemisest pienen joka kääntees, mite pelottavvaa se ol, nii mie ymmärsin pyssyy mukavis omis oloissain ja lämpimissäin.
Miust jos ois riippunt, ois maailma kartat vieläkkii täynnä valkossii länttei. ;)jo vain me ollaan lepposii.
- murrettasi
Tikavalma kirjoitti:
Miust jos ois riippunt, ois maailma kartat vieläkkii täynnä valkossii länttei. ;)mutta ymmärrän sanomasi, melkein näen kuvina, mitä sanoit.
Sydänjuuriani liikuttaa loppulauseesi.
- Saimander
Ei aina heti mitä tilasin, mutta myöhemmin. Ei antanut traktoria eikä moottoripyörää silloin kun pyysin, antoi vasta kun en niitä enää tarvinnut. Antoi paljon muutakin, mutta myös otti.
Antoi terveyden ja työkyvyn, ammattitaidon ja työn. Elämä jatkuu. - herra otti
tyydy siihen
hottentotti! - Mrs nobody
Sain paljon, enemmän kuin koskaan kuvittelin saavani, mutta sita ainoaa, tärkeintä en saanut..
rakkautta- on ilmassa,
kas kun et saanut? Minä sain, menetin, sain, menetin jne.
Saanen vieläkin. - vai mite se
on ilmassa, kirjoitti:
Saanen vieläkin.minä taas sen koin henkilö kohtasesti...En tiedä tilattua vai mitä tämä päin persettä menny elämä on?
Tilasin eile illaksi hitusen onnea.Mut pieleen meni;("ei lottoa".Kai se on laitettava uustilaus vetämään;)Tiie miten nopeesti tilaus kuitataan;) - beessisloggi
on ilmassa, kirjoitti:
Saanen vieläkin.suunnilleen on mennyt.
Kiitos hyvästä kommentistasi, ei muuta kuin eteenpäin! - jo,
vai mite se kirjoitti:
minä taas sen koin henkilö kohtasesti...En tiedä tilattua vai mitä tämä päin persettä menny elämä on?
Tilasin eile illaksi hitusen onnea.Mut pieleen meni;("ei lottoa".Kai se on laitettava uustilaus vetämään;)Tiie miten nopeesti tilaus kuitataan;)sit ilmassa;( Eikä tilauksessa..Tyttäreni juuri soitti appiukkonsa kuolemasta;((Tällästä on tämä elämä vaik et tilaisikaan..
- ukkoparka (harmaat ohimot)
Minä sain mitä tilasin - poikamiesillan. ;D
- ihan kivat juntti
orgiat menossa...
- ukkoparka harmaat ohimot
ihan kivat juntti kirjoitti:
orgiat menossa...
Niihä se pittääkii lauvantaiyönä ..
- koko porukkka
ukkoparka harmaat ohimot kirjoitti:
Niihä se pittääkii lauvantaiyönä ..
jos ei nuo alaikäset pyöris tässä niin kertosin mitä näen.
- ukkoparka
koko porukkka kirjoitti:
jos ei nuo alaikäset pyöris tässä niin kertosin mitä näen.
Kerro nyt ihmeessä! ;)
- 17 vuotias
osaisi tilata elämältä jotakin?
Minä tiesin, kenen kanssa menisin naimisiin, vaikka en ollut edes nähnyt tyttöä.
Siitä tulee enskesänä 50 vuotta, kun alettiin.- asetelma!!
Täyttä hurmiota alusta alkaen?
Perimä ja olosuhteet vaikuttavat tietenkin tapausten kulkuun.
Kuitenkin omilla valinnoilla, tavoiteasetannalla ja määrätietoisella, pitkäjännitteisellä toiminnalla voi tapahtumien kulkuun vaikuttaa, milloin enemmän, milloin vähemmän.
Alkaen parinmuodostuksesta.
Huippuhurmion asemesta on hyvä katsoa hieman pitemmälle eteenpäin, arkeen.
Tietenkin fyysinen veto on tärkeää mutta arjessa tulevat vastaan mm. perhebudjetin hoito, lasten kasvatusperiaatteet, yhteiset harrastukset(?), pitemmän tähtäyksen tavoitteet, maailmankatsomus ylipäätään yms.
Tunneihminen voi nauttia spontaanista ajautumisesta siihen kuuluvinen vuoristoratoineen.
Kaikille se ei sovi.- tunneihminen
kokee paljon.
Päivääkään en vaihtaisi pois!
Elämä on ollut monimuotoista, erittäin rikasta, nousuineen ja laskuineen.
Siksi kai useat pitävät lintsillä vuoristoradastakin ;) tunneihminen kirjoitti:
kokee paljon.
Päivääkään en vaihtaisi pois!
Elämä on ollut monimuotoista, erittäin rikasta, nousuineen ja laskuineen.
Siksi kai useat pitävät lintsillä vuoristoradastakin ;)Ilmeisesti sain hallitsemattomasta vaihtelusta kiintiöni täyteen jo nuoruusvuosina.
Kaikki vaihtelu ei ollut välttämättä edes miellyttävää.
Opettavaa kuitenkin.
Ihmissuhteista opin myös jotain.
Ilman suunnittelua ja tavoitteita olisin taatusti ajautunut ja vetänyt perheeni mukaan vähemmän toivottavaan olotilaan.
Levottoman vaiheen jälken aloin arvostamaan vakaampaa olotilaa.
Vaihtelua ovat tuoneet valta- ja paikkakuntien vaihdot työn merkeissä.
Siitäkin tuli valmisteltu loppu 53-vuotisena.
Tähtäys oli 50:ssä joten ei aina kaikki mene suunnitellusti.- Sinulle,
laiska-lasse kirjoitti:
Ilmeisesti sain hallitsemattomasta vaihtelusta kiintiöni täyteen jo nuoruusvuosina.
Kaikki vaihtelu ei ollut välttämättä edes miellyttävää.
Opettavaa kuitenkin.
Ihmissuhteista opin myös jotain.
Ilman suunnittelua ja tavoitteita olisin taatusti ajautunut ja vetänyt perheeni mukaan vähemmän toivottavaan olotilaan.
Levottoman vaiheen jälken aloin arvostamaan vakaampaa olotilaa.
Vaihtelua ovat tuoneet valta- ja paikkakuntien vaihdot työn merkeissä.
Siitäkin tuli valmisteltu loppu 53-vuotisena.
Tähtäys oli 50:ssä joten ei aina kaikki mene suunnitellusti.minulle taas sopii paremmin nämä ala-ylämäet.
eri maissa myös asuneena, olen oppinut paljon.
En kestä "lakeuksia", kunnon nousut, ja ryminällä alas, niin pääsee taas kiipeämään ylämäkeen ;D
Joskus kolmikymppisenä minulle tehtiin astrologinen kartta. Jopa tekijä sanoi että huimaa. Nyt voinen todeta hymyssä suin niin olleen.
Olen elänyt, vetänyt välillä henkeä, ja uteliaana jatkanut matkaa. Jokainen tapahtuma on myös kasvattanut. Jos elinpäiviä vielä riittää, ompahan mitä muistella.
En vieläkään usko, etteikö olisi jotain "jännää" tulevaisuudessakin. Liiaksi seikkailija luonne varmaan. Sinulle, kirjoitti:
minulle taas sopii paremmin nämä ala-ylämäet.
eri maissa myös asuneena, olen oppinut paljon.
En kestä "lakeuksia", kunnon nousut, ja ryminällä alas, niin pääsee taas kiipeämään ylämäkeen ;D
Joskus kolmikymppisenä minulle tehtiin astrologinen kartta. Jopa tekijä sanoi että huimaa. Nyt voinen todeta hymyssä suin niin olleen.
Olen elänyt, vetänyt välillä henkeä, ja uteliaana jatkanut matkaa. Jokainen tapahtuma on myös kasvattanut. Jos elinpäiviä vielä riittää, ompahan mitä muistella.
En vieläkään usko, etteikö olisi jotain "jännää" tulevaisuudessakin. Liiaksi seikkailija luonne varmaan.Soveltuvuustesteissä minua on luonnehdittu mm. seuraavasti.
"Pitää enemmän matkanteosta kuin perillä olosta."
Ilmenee ehkä lukuisina työpaikan ja paikkakunnan vaihtoina.
Osoitteeni on vaihtanut valtakuntaa vain neljästi.
Ehkä tarkastelukulmani on "levotonjalka" pohjainen ja tuntemuksiani vertaan siihen?- voihan se olla
laiska-lasse kirjoitti:
Soveltuvuustesteissä minua on luonnehdittu mm. seuraavasti.
"Pitää enemmän matkanteosta kuin perillä olosta."
Ilmenee ehkä lukuisina työpaikan ja paikkakunnan vaihtoina.
Osoitteeni on vaihtanut valtakuntaa vain neljästi.
Ehkä tarkastelukulmani on "levotonjalka" pohjainen ja tuntemuksiani vertaan siihen?niinkin :)
Suomessa en stadista ole kuin yhden harharetken tehnyt tuonne Espoon puolelle, ja kipinkapin takaisin.
Stadissa sitten olenkin kaikki ilmansuunnat kolunnut.
Maanosista aussi käymättä, kun ei koskaan sinne ole mitään suurempaa mielenkiintoa ollut. Taitaa jäädäkin, ei enää kiinnosta istua sitä tuntimäärää ahtaassa koneessa.
Matkatöissä leipäni myös ansaitsin, levoton sielu, nuoruudesta lähtien. 14vuotiaana jo sveduissa kesäduunis 6h päiviä, kun ikä ei riittänyt enempään.
Nyt iski vade, mikähän tän ketjun aihe oli?
- jäi tilaamatta
En minä älynnyt tilata mitään, mutta kohtalo on johdattanut minua usein oikeitten ratkaisujen tekoon.
Tosin joskus on nämä ratkaisuni menneet siten, että olisin toivonut toisin käyvän, mutta mitä niistä vaihtaisin pois? En mitään.
Näitä mahdollisuuksia, joita joskus mietin olevan toisin, on osoittautunut turhaksi ja siis täydelliseksi fiaskoksi, jos olisin valinnut toisin.
Olen onnellinen pikku asunnossani, nauttien lapsenlasteni rakkaudesta silloin, kun se minulle sopii ja joita voin tavata halutessani vaikka päivittäin, mutta perheellekkin on suotava rauhansa.- fiaskoko?
kalenteris on tosi paljon tilaa;))
- beessisloggi
fiaskoko? kirjoitti:
kalenteris on tosi paljon tilaa;))
Ja kuinka? Saako tuotteelle jonkinlaisen takuun?
- vai onko
beessisloggi kirjoitti:
Ja kuinka? Saako tuotteelle jonkinlaisen takuun?
laisinkaan kun noi beessit vaivaa? jotenkin ei niin naiselliset. voipa melkein kuvitella minkä näköiset ovat. slogitkin ovat laadussa huonontuneet. valkoiset tai mustat on maxinakin eettisemmän näköiset. vaiha hyvä muija väriä.
- beessisloggi
vai onko kirjoitti:
laisinkaan kun noi beessit vaivaa? jotenkin ei niin naiselliset. voipa melkein kuvitella minkä näköiset ovat. slogitkin ovat laadussa huonontuneet. valkoiset tai mustat on maxinakin eettisemmän näköiset. vaiha hyvä muija väriä.
vaatinut. Kiitos sinulle neuvoistasi, täytynee ruveta tuota naisellisuuttaan vähän korostamaan.
Tosin tällä hetkellä tunnen itseni enemmän naiseksi kuin koskaan. Tapasin ihanan miehen, näin rakastunut en ole ollut ikinä! En nyt muista, minkä väriset minulla oli ensi treffeillä - minulla kun on niitä joka lähtöön, laidasta toiseen.
Kaiken muun muistan kyllä loppuelämäni, sellaista ilotulitusta! - vai mite se
vai onko kirjoitti:
ja slokeista olen koittanu pitää huolen;)Etteivät pääse pahasti kellastumaan;)Viesteissäni oli otteita aivan tapahtuneista asioista.Sille en voi mitään, jos ei kukakin osaa minun tyhmiä juttujani oivaltaa.En tilannu tilata ikäviä kommentteja....
Tämän kaiken muun keskelle.HYMYÄ KYL!
- sudensukuinen
Antoi väärät kortit elämä. Kohtalo on huorahtava narttu.
- huorahtava narttu
minä haluaisin olla jonkun yksinäisen suden kohtalo
- 1943
toivottuna lapsena ja elämäni on ollut onnellista. Surun hetket ovat muistuttaneet kaiken katoavaisuudesta ja hauraudesta. Mitään tilausta en ole tehnyt.Otan elämän suurena seikkailuna.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272263Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t271730Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281240Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157