Mikäli tunnet useampien näistä piirteistä osuvan itseesi, ET OLE ainakaan minun tyyppiäni.
Poikamainen kapea takapuoli
Pitkät ohuet jalat
Pitkän huiskea hoikka olemus, korkeat kasvot
Lyhyt poikatukka tai heikko hiusten kasvu
Kapeat huulet
Pienet tihru silmät tai ruskeat silmät
Paksut pullonpohja silmälasit
Ei kulmakarvoja tai vain ihoon piirretty värjäys
Eriskummallinen epäsovinnainen vaatetus, josta löytyy usein niittejä, ketjuja, mustaa nahkaa. Vaatteet ovat ehkä yliseksikään tiukat tai sitten löysät lökkänät josta ei takaa päin tunnista onko mies vain nainen. Hiukset joko takuilla, rastoilla tai lievemmissä tapauksissa vain hoitamattomana rasvalettinä. Ylimääräisiä lävistyksiä (esim. huulissa, poskissa, nenässä tai navassa). Epäsovinnaisia värejä kuten esim. mustat tai muuten kummallisen väriseksi laitetut tai rakennetut kotkankynnet. Hiukset värjätty mustaksi tai aivan eriväriseksi kuin ovat luonnostaan.
Naisen pahimmat kauneusvirheet
126
11390
Vastaukset
- -JT
Kuvailemasiasi 'epäsovinnaisia' vaatteita, asusteita tai koruja käyttävät tuskin ovatkaan hihkumassa minkään ihannenaisen tittelin perään.
Ruumiilliset vajavaisuudet ovat taas asia erikseen, mutta eiköhän niistäkin olla jo ihan tietoisia itsekkin.
Turha kuulutus. - katseen vangitsija.....
eli sun ihanne naisia on vielä olemassa täälläkin.Mutta missä mun ihanne mies??se onkin sit yhtä vaikeeta löytää hänet..
- FrozenCorpse
Jahas, onpas kovat mielipiteet.
- Alkuperäinen kirjoittaja
Ongelma on vain siinä, että sinä olet niin pirun kova mimmi, että juuri kaltaisesi kierrän kaukaa.
Mikäs noissa muka niin kovaa oli ? - myötä...
Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:
Ongelma on vain siinä, että sinä olet niin pirun kova mimmi, että juuri kaltaisesi kierrän kaukaa.
Mikäs noissa muka niin kovaa oli ?Heh...olen nainen ja hetero mutta otanpa tähän kantaa. Nuorena ajattelin noin, että mustiin pukeutuvat miehet kiertäisin kaukaa enkä haluaisi että tyttäreni pukeutuisi mustiin. Mutta kun on elämää nähnyt niin on maailmankuva laajentunut eikä katso enää maailmaa ja kauneutta noin rajoittuneesti vaan olen tullut huomattavasti avarakatseisemmaksi. Nätin näköinen tyttö siinä kuvassa ja varmasti monelle nuorelle miehelle mieleen :). Onpa omaan vaatekaappiinikin luikertanut mustaa nahkatakkia ja muuta mustan sävyistä vaatetta :).
- mies..
Kuvasin juuri minun ihanne naisen :)
- se on
kaikkein pahin kauneusvirhe.
Muun voi ehkä ohittaa mutta ihraa hankalampi varsinkin jos se pursuaa joka puolelta ulos.- Say No To XL
Jep. Läskihän se on pahin kauneusvirhe. Lihavia ihmisiä vastaan minulla ei ole mitään, mukavia ovat ne jotka tunnen, mutta seurustelukumppaniksi en läskiä hyväksyisi. En vaikka voissa paistaisi :D
Say No To XL kirjoitti:
Jep. Läskihän se on pahin kauneusvirhe. Lihavia ihmisiä vastaan minulla ei ole mitään, mukavia ovat ne jotka tunnen, mutta seurustelukumppaniksi en läskiä hyväksyisi. En vaikka voissa paistaisi :D
Enkä varsinkaan lähtisi yleistämään tuota läskiäsi. Entäs ne läskittömät ?
Tietysti jos aiot eukon kannossa pärjätä, miksikäs tuossa ei voisi olla olla perääkin. - läskissä on
Say No To XL kirjoitti:
se etu, että sen saa halutessa pois mutta muita "virheitä" ei oikein voi korjata.
- Mie vain.
Enkä varsinkaan lähtisi yleistämään tuota läskiäsi. Entäs ne läskittömät ?
Tietysti jos aiot eukon kannossa pärjätä, miksikäs tuossa ei voisi olla olla perääkin.yleistämään ja yleistämään. Kyllä se läski on rumaa, olipa se missä kehinosassa tahansa. Ennemmin ottaisin pienen takamuksen omaavan ja vaikka ne tikkujalatkin kuin ihraperseen, tanakoilla tonnijaloilla
- juu eips
läskissä on kirjoitti:
se etu, että sen saa halutessa pois mutta muita "virheitä" ei oikein voi korjata.
Ei pidä paikkaansa, lski jättää jälkensä kroppaam, arpina, roikkuvana nahkana. Aloitus on punkeron kirjoittama, selkeesti. Hoikkuus on terveyden merkki. Ja aina kaunista, lukuunottamatta anorektikkoja, mut hehän eivät olekkaan enää hoikkia vaan luurangon laihoja.
- oho virheitä
juu eips kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, lski jättää jälkensä kroppaam, arpina, roikkuvana nahkana. Aloitus on punkeron kirjoittama, selkeesti. Hoikkuus on terveyden merkki. Ja aina kaunista, lukuunottamatta anorektikkoja, mut hehän eivät olekkaan enää hoikkia vaan luurangon laihoja.
läski jättää jälkensä kroppaan, piti kirjoittamani.
- näin kertoo silmät
oho virheitä kirjoitti:
läski jättää jälkensä kroppaan, piti kirjoittamani.
Ihminen joka on jo nuoresta ollut läski, ei todellakaan helposti näytä korjaavan sitä, hyvä jos onnistuu ollenkaan ja silloinkin tulos on usein tilapäinen.
- little girl
Mulla on pieni timmi takapuoli ja ruskeet silmät. Oon myös vähän keskimääräistä pitempi ja hoikka 171cm/58kg. En kuitenkaan mitenkään huiskea :)
Onneks oon kuitenkin omasta mielestäni kaikkien miesten ihannenainen. Se riittää =)- Äläs nyt viitsi
Taidat olla sellainen turhantärkeä "tiedän olevani hyvännäköinen" muija...mikään ei ole pahempaa kuin nainen joka luulee olevansa hyvännäköinen. Onneksi itse olen sentään unelmien mies.
- ...........
No huh huh tosiaan, tuskinpa nyt kuitenkaan KAIKKIEN miesten ihannenainen olet :D
- m--21
"Poikamainen kapea takapuoli
Pitkät ohuet jalat
Lyhyt poikatukka tai heikko hiusten kasvu
Kapeat huulet
Pienet tihru silmät tai ruskeat silmät
Paksut pullonpohja silmälasit
Ei kulmakarvoja tai vain ihoon piirretty värjäys"
En toki vaadi naiseltani täydellisyyttä koska itsekin olen täydellisyydestä kaukana mutta nämä ovat piirteitä joita en toivoisi ihannenaiselleni.- Ihannenaisesti
Heh! Mulla ei ole mitään noista, mitä kuvailit! Eli taidan olla ihannenaisesi.
- ......
Nimenomaan. Iso peppu ja läskit reidet ne olla pitää :)
- voi harmi
Hyvin kaunis kivellinen nenälävistys koru. Olen siis melkein täydellinen. Et sitten sattunut mainitsemaan ikähaarukkaa, sopisinko kehyksiin?
Voisit sitten olla jo lähes täydellinen. Eikö kannattaisi? Voitko muuten myöntää itsellesi, että olet tehnyt ns, vikainvestoinnin.
Tuo ikä on varmaan niin paljon tapauskohtaista. Paljonkos on mittarissa ?
- ei mikään
osunut kohdalleen.
- jotain pielessä
Ei löydy mitään noista, paitsi että hoikka olen, mutta silti muodokas (en luuviulu), ja pituutta 168cm.. Ja kait korkea otsa, vähän niinkuin Tyra Banksilla. Silmät ei suuret, ei pienet, normaalit. Ja hiuksiani olen joskus värjännyt blondiksi vaikka brune olenkin.
Voi ei, miten mä kestän nämä vikani?!! Mikä järkytys, en voi olla sun ihannenainen, nyt surettaa:( - ruskeista silmistä
jotain pielessä kirjoitti:
Ei löydy mitään noista, paitsi että hoikka olen, mutta silti muodokas (en luuviulu), ja pituutta 168cm.. Ja kait korkea otsa, vähän niinkuin Tyra Banksilla. Silmät ei suuret, ei pienet, normaalit. Ja hiuksiani olen joskus värjännyt blondiksi vaikka brune olenkin.
Voi ei, miten mä kestän nämä vikani?!! Mikä järkytys, en voi olla sun ihannenainen, nyt surettaa:(Mä kun olen luullut, että ruskeat silmät ovat kauniit. Itsellänikin siis on ruskeat silmät...kyllä ruskeat silmät näyttää paremmalle esim. ilman meikkiäkin, kun on jo valmiiksi melko tummat. Mutta ihmetyttää, kun joskus täällä jotkut morkkaa ruskeita silmiä. Mä aion olla omistani ylpeä...ja no joo, makuasioista ei kai voi kiistellä...
- on se,
ruskeista silmistä kirjoitti:
Mä kun olen luullut, että ruskeat silmät ovat kauniit. Itsellänikin siis on ruskeat silmät...kyllä ruskeat silmät näyttää paremmalle esim. ilman meikkiäkin, kun on jo valmiiksi melko tummat. Mutta ihmetyttää, kun joskus täällä jotkut morkkaa ruskeita silmiä. Mä aion olla omistani ylpeä...ja no joo, makuasioista ei kai voi kiistellä...
että ne näyttää puisilta ja tylsiltä, elottomilta.
Vaaleissa jääsilmissä on sitä jotain.
Mutta makuasioita täysin. Eihän sitä ikinä voi tietää varmaksi minkä väriset silmät ihastuksella tulee olemaan. - marggox
on se, kirjoitti:
Mutta makuasioita täysin. Eihän sitä ikinä voi tietää varmaksi minkä väriset silmät ihastuksella tulee olemaan.jääsilmissä ei ole mitään. Pelkät tyhjyydet sä niistä näät ja niitä suomessa riittää. Kauneimmat on ruskeat ihanalla pinkillä tai lilalla laitetut. Ne on lämpimät ja herkulliset.
- 0ma mielipide
marggox kirjoitti:
jääsilmissä ei ole mitään. Pelkät tyhjyydet sä niistä näät ja niitä suomessa riittää. Kauneimmat on ruskeat ihanalla pinkillä tai lilalla laitetut. Ne on lämpimät ja herkulliset.
Ne on todellakin tylsät, jotenkin koiran silmät. Sinisen ja vihreän koko väriskaala on silmien värinä kaikista kaunein. Ruskeasilmäisiä on maailmassa eniten, joten ne ovat kauneusvirhe naisella.
0ma mielipide kirjoitti:
Ne on todellakin tylsät, jotenkin koiran silmät. Sinisen ja vihreän koko väriskaala on silmien värinä kaikista kaunein. Ruskeasilmäisiä on maailmassa eniten, joten ne ovat kauneusvirhe naisella.
Ne ovat jotenkin niin eläimelliset, petomaiset ja oudot. Jos ne ovat suuret, loistaa se ruskea, jos taas pienet niin sitten ne ovat sellaiset mustat napit. Sitä paitsi vanhemmiten ruskea väri ikään kuin alkaa kulua reunoilta pois ja käy epätasaiseksi.
Muuten brunette nainen on ihan yhtä hyvä ja nätti. Pitkä kiltävä tumma tukka, se on tosi kaunis. - ihan hyviä
Ne ovat jotenkin niin eläimelliset, petomaiset ja oudot. Jos ne ovat suuret, loistaa se ruskea, jos taas pienet niin sitten ne ovat sellaiset mustat napit. Sitä paitsi vanhemmiten ruskea väri ikään kuin alkaa kulua reunoilta pois ja käy epätasaiseksi.
Muuten brunette nainen on ihan yhtä hyvä ja nätti. Pitkä kiltävä tumma tukka, se on tosi kaunis.analyysejä, mutta silti maailmassa ei ole mitään yöntummia iranilais-persialaisia naissilmiä kauniimpaa (koko katse). Tai mantelimaisia vietnamilais-orientteja, tai iholtaan esim. tuommoisilla lämpöisen kahvin värisävyisillä afrikalaisnaisilla, tai tai tai... räiskyvällä, syvät tummat värit omaavalla latinonaisella.
ihan hyviä kirjoitti:
analyysejä, mutta silti maailmassa ei ole mitään yöntummia iranilais-persialaisia naissilmiä kauniimpaa (koko katse). Tai mantelimaisia vietnamilais-orientteja, tai iholtaan esim. tuommoisilla lämpöisen kahvin värisävyisillä afrikalaisnaisilla, tai tai tai... räiskyvällä, syvät tummat värit omaavalla latinonaisella.
Hyvä että niilläkin ihalijansa ja ottajansa.
- olekaan väittelemässä
Hyvä että niilläkin ihalijansa ja ottajansa.
ja kiinostavia perusteluja, mielipiteitä, jotka ymmärrän jollain tasolla, mutten omalla kohdallani.
- kgmjn
0ma mielipide kirjoitti:
silmissä johtuvat pigmentin puutoksesta iiriksessä, eli värivirhe. Vähän kuin maalauttaisit autosi mustaksi, mutta maalari on unohtanut tärkeän ainesosan ja autostasi tulee vaikkapa sininen. Siksi ruskeita silmiä on maailmassa eniten, koska ne ovat "normaalit". Toisaalta se tekee sinisistä ym. silmistä "erikoiset", mutta johtuu vain pigmentin puutteesta. Ruskea on hyvin dominoiva väri juuri tästä syystä. Isoisälläni oli ruskeat silmät, äidilläni sinharmaat ja isällä vihreät, veljelläni sinivihreät mutta minullapa ruskeat :) Arvatkaa olenko kuullut posteljoonijuttuja kun kummallakaan vanhemmista ei ole ruskeita silmiä :D Ruskea siis pomppaa vaikka sukupolven yli ja jos itse saan lapsia (mieheni siniharmaa), 2/3 tulee olemaan hyvin todennäköisesti ruskeat silmät :)
- Parhaat
ihan hyviä kirjoitti:
analyysejä, mutta silti maailmassa ei ole mitään yöntummia iranilais-persialaisia naissilmiä kauniimpaa (koko katse). Tai mantelimaisia vietnamilais-orientteja, tai iholtaan esim. tuommoisilla lämpöisen kahvin värisävyisillä afrikalaisnaisilla, tai tai tai... räiskyvällä, syvät tummat värit omaavalla latinonaisella.
on vaaleat sudensilmät kuten vaikka Adriana Limalla tai Megan Foxilla.
- kun sua pelottaa
Muuten brunette nainen on ihan yhtä hyvä ja nätti. Pitkä kiltävä tumma tukka, se on tosi kaunis."Ne ovat jotenkin niin eläimelliset, petomaiset ja oudot"
Olen samaa mieltä, että sinisilmäisille mammanpojille ne voivat olla oudot :-)
Ruskeat silmät ovat eläimelliset ja seksikkäät, kauneimmat silmät mitä naisella voi vain olla! - posteljoonijutut
kgmjn kirjoitti:
silmissä johtuvat pigmentin puutoksesta iiriksessä, eli värivirhe. Vähän kuin maalauttaisit autosi mustaksi, mutta maalari on unohtanut tärkeän ainesosan ja autostasi tulee vaikkapa sininen. Siksi ruskeita silmiä on maailmassa eniten, koska ne ovat "normaalit". Toisaalta se tekee sinisistä ym. silmistä "erikoiset", mutta johtuu vain pigmentin puutteesta. Ruskea on hyvin dominoiva väri juuri tästä syystä. Isoisälläni oli ruskeat silmät, äidilläni sinharmaat ja isällä vihreät, veljelläni sinivihreät mutta minullapa ruskeat :) Arvatkaa olenko kuullut posteljoonijuttuja kun kummallakaan vanhemmista ei ole ruskeita silmiä :D Ruskea siis pomppaa vaikka sukupolven yli ja jos itse saan lapsia (mieheni siniharmaa), 2/3 tulee olemaan hyvin todennäköisesti ruskeat silmät :)
taitaa olla kohdallasi totta...no ei vaineskaan:D Mutta oikeasti, ainakin mitä minä asiasta tiedän (ja jos en ihan väärässä ole), niin jos molemmilla vanhemmilla on siniset silmät, niin ei voi tulla ruskeasilmäisiä lapsia!
mutta ehkä tuo isäsi vihreäsilmäisyys sitten mahdollistaa tuon. - huikkaan..
posteljoonijutut kirjoitti:
taitaa olla kohdallasi totta...no ei vaineskaan:D Mutta oikeasti, ainakin mitä minä asiasta tiedän (ja jos en ihan väärässä ole), niin jos molemmilla vanhemmilla on siniset silmät, niin ei voi tulla ruskeasilmäisiä lapsia!
mutta ehkä tuo isäsi vihreäsilmäisyys sitten mahdollistaa tuon.Kuuleppas, kyllä vaan voi. Etkös ole ollut biologian tunneilla? Se ruskeasilmäisyys voi periytyä jomman kumman vanhemman suvusta. Oli ihan pakko kommentoida tähän tuo asia. Mut eipä mulla muuta. Jatkakaa..
- todella tylsät,
0ma mielipide kirjoitti:
vihreet on ok, mutta ruskeat on seksikkäimmät!
- ruskeat on
todella tylsät, kirjoitti:
tylsät ja siinä on se miinus, ettei pupillia näy. Aivan kuten pikimustassa ihonvärissä on se haittapuoli, ettei kaukaa näe, minkänäköinen ihminen on. Täytyy tulla ihan lähelle että erottaa piirteet. Pupilli kertoo paljon mielenliikkeistä, alitajuisesti sitä tulkkaamme. Se mm. laajenee jos näkee jotain viehättävää tai supistuu jos on epämukavaa. Sen takia siniset ja vihreät silmät on todella kauniit, että näkee kunnolla. Toki ruskeatkin silmät on kauniit tai oikeastaan silmän kauneus riippuu siitä nahasta, joka ympäröi silmää. Minä pidän vinosilmistä :)
- gb 4§
on se, kirjoitti:
Mutta makuasioita täysin. Eihän sitä ikinä voi tietää varmaksi minkä väriset silmät ihastuksella tulee olemaan.Mä oon tismalleen samaa mieltä. Mutta ei se silmienväri silti ole mikään hylkäysperuste, kokonaisuus ratkaisee.
- jep..
on se, kirjoitti:
Mutta makuasioita täysin. Eihän sitä ikinä voi tietää varmaksi minkä väriset silmät ihastuksella tulee olemaan.Eipä se väri siihen vaikuta näyttääkö silmät elottomilta. Kaikenväriset silmät voivat näyttää elottomilta jos silmien omistaja itse on eloton.
- ......
ruskeat on kirjoitti:
tylsät ja siinä on se miinus, ettei pupillia näy. Aivan kuten pikimustassa ihonvärissä on se haittapuoli, ettei kaukaa näe, minkänäköinen ihminen on. Täytyy tulla ihan lähelle että erottaa piirteet. Pupilli kertoo paljon mielenliikkeistä, alitajuisesti sitä tulkkaamme. Se mm. laajenee jos näkee jotain viehättävää tai supistuu jos on epämukavaa. Sen takia siniset ja vihreät silmät on todella kauniit, että näkee kunnolla. Toki ruskeatkin silmät on kauniit tai oikeastaan silmän kauneus riippuu siitä nahasta, joka ympäröi silmää. Minä pidän vinosilmistä :)
Ruskeissa silmissä pupillit näyttävät kokoajan laajentuneilta mikä on siis vain hyvä juttu!
- Ihailija...
ruskeista silmistä kirjoitti:
Mä kun olen luullut, että ruskeat silmät ovat kauniit. Itsellänikin siis on ruskeat silmät...kyllä ruskeat silmät näyttää paremmalle esim. ilman meikkiäkin, kun on jo valmiiksi melko tummat. Mutta ihmetyttää, kun joskus täällä jotkut morkkaa ruskeita silmiä. Mä aion olla omistani ylpeä...ja no joo, makuasioista ei kai voi kiistellä...
Ai että ruskeat silmät elottomat, hoh hoh. Kyllä kaikki muut silmän värit on suht mitättömät, haaleat jopa vetiset, paitsi ruskeat.
- 24
Tylsät ?
Kyllä minun passaa näillä perintö kalleuksillani räpsytellä ja siniset ovat.
Kukaan ei ole tohtinut rumiksi sanoa.
Näistä ei saa tylsiä tekemälläkään ; ) - RuskeaSilmänenTyyppi
posteljoonijutut kirjoitti:
mutta ehkä tuo isäsi vihreäsilmäisyys sitten mahdollistaa tuon.jos jommalla kummalla vanhemmalla on piilevänä ominaisuutena ruskea (eli on vaikka siniset, mutta sillee jännästi en jaksa selittää). Voi tulla :P
- Tummatar number one!
on se, kirjoitti:
Mutta makuasioita täysin. Eihän sitä ikinä voi tietää varmaksi minkä väriset silmät ihastuksella tulee olemaan.Tiedätkö, se niiden ilme johtuu ihmisen sisimmästä, ruskeat silmät ovat todellakin apaattisen tylsän näköiset, tämä ei varmasti osu kaikkiin ruskea silmäisiin mutta osaa ne olla kauniit ja sädehtivätkin.
Omani ovat melko syvän ruskeat ja pitkät ripset, kulmakarvat sekä ripset ovat luonnostaan todella tummat ja ainakin itselläni ne korostavat silmiäni.
Tuosta ruskeiden silmien apaattisuudesta olen samaa mieltä, olen kironnut väliin omiani koska ne ovat olleet "tyhjän" näköiset, tajusin että se johtuu suoraan mielialasta, sillä kun olen onnellinen niin hymy näkyy myöskin silmistäni, ne suorastaan loistavat ja saavat aivan uuden ulottuvuuden kauneudessaan.
Ennen sain valtavasti kehuja siitä kuinka kauniit silmät minulla on, aivan vieraatkin saattoivat tulla kaupungilla mainitsemaan asiasta, varmasti ne silloin olikin kun olin siihen aikoihin todella onnellinen ja nautin elämästä, mutta nyt sieluni on rikottu melkein kuoliaaksi ja se näkyy silmistäni, mutta jos koen onnellisen päivän silmäni loistavat jälleen, kun olen onnellinen kasvoissani säteilee hymyäkin enemmän silmät jotka nauravat, niihin palaa se sisäinen sielukkuus.
Varmaan siihen vaikuttaa ihonväri ja hiusten väri miltä ruskeat silmät näyttävät, itselläni on tavallista tummempi iho ja tämä silmieni sävy lienee se oikea.
Silmät on sielun peili, se asia on aivan tosi, silmät kertoo ihmisestä enemmän kuin monikaan ymmärtää.
Tahtoisin tosin itselleni siniset silmät, vaihtelua.. - Jor-gos
Ihailija... kirjoitti:
Ai että ruskeat silmät elottomat, hoh hoh. Kyllä kaikki muut silmän värit on suht mitättömät, haaleat jopa vetiset, paitsi ruskeat.
Vaaleista väreistä näkyy paremmin silmän katse, ilme.
Ruskea sulautuu mustaa mykiöön, tylsä ja koiramainen. - sinivihreäharmaa
Ruskea on tylsä ja koiramainen, no voihan sekin olla jollekin seksikästä ;-)
- tseh tseh
kun sua pelottaa kirjoitti:
"Ne ovat jotenkin niin eläimelliset, petomaiset ja oudot"
Olen samaa mieltä, että sinisilmäisille mammanpojille ne voivat olla oudot :-)
Ruskeat silmät ovat eläimelliset ja seksikkäät, kauneimmat silmät mitä naisella voi vain olla!eläimelliset, kuin suoraan koirapuistosta
- hey sister
Mä olisin sun mieleen, koska en ole pitkä, mulla on "takapuolessa massaa" (jota itse inhoan) vaikka sitä nyt lähinnä suhteessa muuhun kroppaan eikä määrässä paljon.Isot silmät, pyöreät kasvot ja paksut huulet.Toivottavatsi kohdataan! Tunnen ystävinä paljon kuvailemasi naisia, ja ei heillä ongelmia viennissä ole.In fact olen joskus kadehtinut erittäin kapealanteisia ja XXS-peppuisia naisia.
Sellainen ei todellakaan sytytä. Naisten omia naisihanteita on joskus todella vaikea ymmärtää. Usein olisi parempi, kun ei laittautuisi muuta kuin vetäisisi aamulla vain prontaljan päällensä ja eikun menoksi.
- Ei mikään ihannenainen
Tässä ennen synttärijuhliin menoa lueskelen hieman palstoja ja sattui tämä silmään.
Minä en siis todellakaan ole ihannenaisesi, en kyllä kenenkään muunkaan :)
Ja tässä viat
Poikamainen kapea takapuoli
ohuet jalat
Kapeat huulet
ruskeat silmät
Eriskummallinen epäsovinnainen vaatetus, josta löytyy usein mustaa nahkaa. Vaatteet ovat ehkä yliseksikään tiukat... muuten kummallisen väriseksi laitetut kynnet. Hiukset värjätty mustaksi tai aivan eriväriseksi kuin ovat luonnostaan.
ps. Ei sattunut, hyvää lauantaita ja onnea etsintään :) - ei sattunna sitten yhtään...
Minnua alkoi naurattaa niin, että piti oikeen vedet silmissä vielä kerran katsoa, että mitäs se poika on oikeen kirjottannu : D
Mikäs sinua niin siinä nauratti ?
Sinällään olen suorastaan otettu, jos kirjoitukseni sai sinut nauramaan.
- Miesmetso...
Minun tyypiäni ei taas ole reitevä tai persevä nainen, jolla on pitkä selkä ja kapeat kasvot. Myöskään pitkä lätsähtänyt hiustyyli on yökköttävä.
Ruskeat silmät taas ovat ihanat eikä silmälasit haittaa ollenkaan.
Lävistykset, pitkät kynnet ja niittityyli ovat myös out! - tosiaankaan
ole parempaa tekemistä???!!! Teidän on pakko olla jotakin finninaamasia teinejä, ei näitä juttuja aikuinen, kypsä ihminen kirjoittele.
Kirjoitin tämän siksi, koska usein näen kuinka naiset tavoittelevat jotain mitä eivät ole ja suorastaan pyrkivät olemaan rumia ja ei haluttavan näköisiä. Tarkoituksella vain tyhmyyttän - siitä en ole päässyt selville. Jokatapauksessa se on säälittävää ja sitä minun vaikea ymmärtää.
Jos hermot ei kestä näitä lukea, voithan varmaan tutkia jotain muuta palstaa. Täällä puhutaan näistä asioista.
- Markus32
Muuten hyvä, mutta itse olen hulluna ruskeasilmäisiin naisiin. Suomalaisilla naisilla varsinkin on ruskean sävy ainutlaatuinen. Kauniit ja ilman meikkiä ja upeat myös meikin kanssa. Mistään ei löydy niin kauniita rukeita sävyjä kuin suomalaisilta naisilta. Tarkoitan siis aitoa väriä, piilolinsseillä ei sitä aivan tavoita. Yhtään vähättelemättä etelä-eurooppalaisia tummia myös kauniita silmiä. Niin ja ne huulet vielä...Eli on paljon naisesta kiinni millainen huulten muoto sopii. Liian täyteläiset huulet eivät kuitenkaan ole se juttu...tosin ei tarvitse viivatkaan olla ;-)
Niin ja naisen muodothan ovat naisellisina kauneimmat. Pepusta olen samaa mieltä. Pyöreä on kaunis.- Alkuperäinen kirjoittaja
Kuitenkin enemmistö niin miehistä kuin naisistakin taitaa pitää enemmän sinisisistä silmistä.
Lisäksi ulkomaalaiset (=ruskeasilmäiset) ovat heikkona suomalaisten sinisiin silmiin.
Että se siitä. - se menee
Kuitenkin enemmistö niin miehistä kuin naisistakin taitaa pitää enemmän sinisisistä silmistä.
Lisäksi ulkomaalaiset (=ruskeasilmäiset) ovat heikkona suomalaisten sinisiin silmiin.
Että se siitä.niin, että miehet pitävät ruskeasilmäisistä.
- vm83.,.,
Että se siitä.Ite oon ruskeasilmäinen nainen, etelänmaita myös kiertänyt. Miehet aivan heikkoina, koska omistan vaalean ihon, mutta tummat hiukset ja silmät. Olen siis erikoisuus, toisaalta niin "eteläinen", toisaalta niin "pohjoinen" :) Hauskaa on kyllä ollut kun ovat ihastelleet juuri tuota ruskean sävyä silmissäni, mutta eivät pysty käsittämään miten näin vaaleaihoisella on luonnostaan tumat hiukset & silmät. Egyptissä ollessani sanoivat minua aivan Kairolaisen naisen näköiseksi, jos ihoni olisi tummempi :) Oletkin ensimmäinen mies (kansallisuudesta riippumatta), jonka olen kuullut sanovan noin. Itse myös kyllästynyt ruskeisiin silmiin (niitä kun ei pysty piilareilla peittämään/väriä vaihtamaan) mutta toisaalta nistä saa aina kehuja, kun ovat kaiken lisäksi todella suuret, "bambinsilmät", kuulemma. Mutta mieluummin pähkinän ruskeat kuin sinivihreät tai siniharmaat, kuten n.60-70% suomalaisista. Täysin sinisiä silmiä on valitettavan vähän... Itse suhtaudun varauksella ruskeasilmäisiin miehiin. Ovat yleensä petollisia koska ovat naisten mieleen enemmän kuin sinisilmät (taitaa kyllä päteä toisinkinpäin) :/ Mutta aika karskia, tai sanoisinko pinnallista jaotella naiset eri kategorioihin (tai mainita väri kriteerinä) silmien värin perusteella...
- se meni niin
vm83.,., kirjoitti:
Ite oon ruskeasilmäinen nainen, etelänmaita myös kiertänyt. Miehet aivan heikkoina, koska omistan vaalean ihon, mutta tummat hiukset ja silmät. Olen siis erikoisuus, toisaalta niin "eteläinen", toisaalta niin "pohjoinen" :) Hauskaa on kyllä ollut kun ovat ihastelleet juuri tuota ruskean sävyä silmissäni, mutta eivät pysty käsittämään miten näin vaaleaihoisella on luonnostaan tumat hiukset & silmät. Egyptissä ollessani sanoivat minua aivan Kairolaisen naisen näköiseksi, jos ihoni olisi tummempi :) Oletkin ensimmäinen mies (kansallisuudesta riippumatta), jonka olen kuullut sanovan noin. Itse myös kyllästynyt ruskeisiin silmiin (niitä kun ei pysty piilareilla peittämään/väriä vaihtamaan) mutta toisaalta nistä saa aina kehuja, kun ovat kaiken lisäksi todella suuret, "bambinsilmät", kuulemma. Mutta mieluummin pähkinän ruskeat kuin sinivihreät tai siniharmaat, kuten n.60-70% suomalaisista. Täysin sinisiä silmiä on valitettavan vähän... Itse suhtaudun varauksella ruskeasilmäisiin miehiin. Ovat yleensä petollisia koska ovat naisten mieleen enemmän kuin sinisilmät (taitaa kyllä päteä toisinkinpäin) :/ Mutta aika karskia, tai sanoisinko pinnallista jaotella naiset eri kategorioihin (tai mainita väri kriteerinä) silmien värin perusteella...
että miehet suuntautuvat ruskeisiin silmiin, naiset sinisiin. Tästä oli jokin lähes oikea tutkimus olemassa, ja jokin "geenien viisaus" juttu taustalla. Täytyy yrittää tutkia verkosta, jos jaksaa. Eihän värillä todella ole merkitystä, kun tunne iskee. ja hyvä niin.
- bambinsilmät ovat
vm83.,., kirjoitti:
Ite oon ruskeasilmäinen nainen, etelänmaita myös kiertänyt. Miehet aivan heikkoina, koska omistan vaalean ihon, mutta tummat hiukset ja silmät. Olen siis erikoisuus, toisaalta niin "eteläinen", toisaalta niin "pohjoinen" :) Hauskaa on kyllä ollut kun ovat ihastelleet juuri tuota ruskean sävyä silmissäni, mutta eivät pysty käsittämään miten näin vaaleaihoisella on luonnostaan tumat hiukset & silmät. Egyptissä ollessani sanoivat minua aivan Kairolaisen naisen näköiseksi, jos ihoni olisi tummempi :) Oletkin ensimmäinen mies (kansallisuudesta riippumatta), jonka olen kuullut sanovan noin. Itse myös kyllästynyt ruskeisiin silmiin (niitä kun ei pysty piilareilla peittämään/väriä vaihtamaan) mutta toisaalta nistä saa aina kehuja, kun ovat kaiken lisäksi todella suuret, "bambinsilmät", kuulemma. Mutta mieluummin pähkinän ruskeat kuin sinivihreät tai siniharmaat, kuten n.60-70% suomalaisista. Täysin sinisiä silmiä on valitettavan vähän... Itse suhtaudun varauksella ruskeasilmäisiin miehiin. Ovat yleensä petollisia koska ovat naisten mieleen enemmän kuin sinisilmät (taitaa kyllä päteä toisinkinpäin) :/ Mutta aika karskia, tai sanoisinko pinnallista jaotella naiset eri kategorioihin (tai mainita väri kriteerinä) silmien värin perusteella...
käsittämättömän kauniit!
- tutkimuksesta
Että se siitä.nuo sun "tiedot" ovat?
Suomalaiset eivät ole mitään maailman kauneinta rotua. Matkustelepas joskus Suomea kauempana, niin näet kuinka kauniita nämä ruskeasilmäiset naiset ja miehet muissa maissa ovat.
Siniset silmät ovat mitäänsanomattomia ruskeisiin nähden. - Nainen Savosta
Aika harvoin törmään kuvaukseen ihannenaisesta, johon sovin, mutta jeij, kerrankin! Tulin hyvälle mielelle, kiitos siitä.
- missujjs itse
pitkä ja laiha nainen joka on varustettu nenäkkäällä olemuksella.hyi hyi
On aika karski. Onneksi se on suomalaisilla aika harvinainen. Nenä voi olla suora tai vähän kippura, mutta ei sellainen korkea gallialainen linnun nokka.
- arska
Listalla on aika monta piirrettä, jotka liitän ihannenaiseeni.
Hoikka olemus ja kapea takapuoli lisättynä erittäin pienillä rinnoilla.
Poikatukka ja ruskeat silmät.
Huulet saa kyllä olla pehmoiset, oikein imevät. (suuseksiin sopivat)- mullakin
mutta hiukset saa olla pitkätkin.
Värinä tietenkin brunette on paras! - arska
mullakin kirjoitti:
mutta hiukset saa olla pitkätkin.
Värinä tietenkin brunette on paras!Väri tosiaan mieluiten ruskea, mutta ihannenaiseni kyllä joutuisi leikkauttamaan hiuksensa ihan poikatukaksi.
- jokin erityinen syy ?
arska kirjoitti:
Väri tosiaan mieluiten ruskea, mutta ihannenaiseni kyllä joutuisi leikkauttamaan hiuksensa ihan poikatukaksi.
Olisiko pitkä tukka muuten ongelmaksi vai etkö todellakaan sellaisesta pidä? Harvemmin täällä näkee naisille poikatukkaa haluttavan.
- arska
jokin erityinen syy ? kirjoitti:
Olisiko pitkä tukka muuten ongelmaksi vai etkö todellakaan sellaisesta pidä? Harvemmin täällä näkee naisille poikatukkaa haluttavan.
En itsekään tiedä syytä. Jostain syystä vaan pidän lyhyistä hiuksista ihannenaisellani, on jotenkin sievät.
- adalmina_S
Tuohan on ruumiinrakenteensa osalta ihan ku minä :D tosin hiukset on pitkät ja paksut, silmät suuret ja ei-ruskeat, silmälaseja en käytä ja kulmakarvatkin löytyy.
- oma mielipide
- ruma kasvojen profiili. Joko kupera tai kovera. Sellainen joka näyttää sivulta siltä että koko profiili pullistuisi ulospäin nenä edellä leuan jäädessä pieneksi tai vaihtoehtoisesti naama menee suorastaan kuopalle tyyliin Irina Björklund.
-luisut pullonkaulahartiat ja leveä, roikkuva takapuoli jota korostaa vielä lyhyet, paksut, suonikkaat ja kalvakat karvaiset tolppakoivet.
-ketunnenämäiset ja pienet roikkuvat rinnat
-luominen, pisamainen ja löysä nahka
-kaikki 80-luvun kampaukset tai poikamaiset kampaukset.
-silmälasit. Ei iske, ei sitten vaikka olis muuten kuinka täydellinen.
-viiksikarvat tai kovaksi parkkiintunut, punasävyinen iho
-huono ryhti ja ruma kävelytyyli - vain.
Onko oikeesti paha jos on piirretyt kulmakarvat? Kai ne nyt kuitenkin on paremmat kuin sellaset rehottavat joille ei ole tehty yhtään mitään??
- ei ole milään
tavalla sinänsä ja kaikkien mielestä. Mikä tahansa on jonkun (useimmiten nuorten) mielestä aivan kauheata, ja sama asia jonkun toisen mielestä aivan ihanaa. Parasta vain tehdä niin kuin itse kokee hyväksi. Niin se vain on.
- .........................
ei ole milään kirjoitti:
tavalla sinänsä ja kaikkien mielestä. Mikä tahansa on jonkun (useimmiten nuorten) mielestä aivan kauheata, ja sama asia jonkun toisen mielestä aivan ihanaa. Parasta vain tehdä niin kuin itse kokee hyväksi. Niin se vain on.
esim minun kulmat on värjätty kajaalilla, mutta kyllä minulla silti on kulmakarvat. Harvempi niitä ajaa pois ja piirtää päälle, hyi. Mutta nekin piirretään yleensä aika ylös rumasti.
- SAKKKE
......................... kirjoitti:
esim minun kulmat on värjätty kajaalilla, mutta kyllä minulla silti on kulmakarvat. Harvempi niitä ajaa pois ja piirtää päälle, hyi. Mutta nekin piirretään yleensä aika ylös rumasti.
naisen pahimmat kauneusvirheet- oma listani
kroppa:
-silmiin pistävä lihavuus
-pituus alle 160 tai vastaavasti yli 180
-löllökroppaisuus. hyvä esimerkki on vaatteet päällä tiukaksi treenatun näköinen nainen, mutta sitten kun mennään sänkyyn ja hän riisuu kiristävät vaatteensa, kaikki ne makkarat pullahtavat esille.
-rakenteellinen kaksoisleuka
-tubulaariset rinnat
-olemattomat rinnat
-lättäperse, josta ei erota missä kohtaa perse muuttuu reisiksi
-perjalkaisuus, eli pitkä selkä ja lyhyet paksut tolpat jalkoina
-gorillan harteet ja kapea lantio- yhdistelmä
kasvot:
-otsa leukaa kapeampi
-korkea otsa
-olematon hiusten kasvu
-olematon leuka, tai jopa selvä alipurenta, vastaavasti myös ylipurenta
-rumat keltaiset hampaat, jotka on vinksin vonksin suussa.
-akne iho. siihen ei mitkään peittomeikit auta, vaan ihohuoksoet vain tukkeutuvat entisestään
-rumat huulet, esimerkiksi sellaiset että huulilla on huima kokoero
-silmälasit on aina out, ja tieto piilareista on miinus, mutta kuitenkin rillejä parempi
-miesmäiset kasvon piirteet
-ruskeat silmät.
-niin ja vielä lisään sen rakenteellisen kaksoisleuan tähänkin osioon, se on niin rumaa että huhhuh
luonteen kauneusvirheet naisella:
-koppavuus ja kiittämättömyys
-laiskuus, lorvailu ilman mitään päämääriä
-julkinen röyhtäily, piereskely
-alapäähuumori
-on julma eläimiä kohtaan
-ei osaa hymyillä, ja on vakava tosikko
-hälläväliä elämäntavat ja tupakointi
-vähäinen naisellisuus
-ei omia mielipiteitä, toisaalta taas niiden ylikärkäs esiintuominen - Heempp
SAKKKE kirjoitti:
kroppa:
-löllökroppaisuus. hyvä esimerkki on vaatteet päällä tiukaksi treenatun näköinen nainen, mutta sitten kun mennään sänkyyn ja hän riisuu kiristävät vaatteensa, kaikki ne makkarat pullahtavat esille.
-tubulaariset rinnat
-olemattomat rinnat
kasvot:
-otsa leukaa kapeampi
-korkea otsa
-olematon hiusten kasvu
-akne iho. siihen ei mitkään peittomeikit auta, vaan ihohuoksoet vain tukkeutuvat entisestään
-silmälasit on aina out, ja tieto piilareista on miinus, mutta kuitenkin rillejä parempi
-ruskeat silmät.
-niin ja vielä lisään sen rakenteellisen kaksoisleuan tähänkin osioon, se on niin rumaa että huhhuh
-alapäähuumori
-vähäinen naisellisuus
-ei omia mielipiteitä, toisaalta taas niiden ylikärkäs esiintuominenMinusta mies joka noin tarkasti pystyy kuvailemaan naisen virheitä on todella vastenmielinen. En ole edes tiennyt että tuollaisia on. En ole ikinä kuullut että naiset listaisivat miehistä tuollaisia. Hyi, tiedänpä kiertää tuollaiset kaukaa.
- naineeeeeeen
Olen nainen, mutta mielestäni piirretyt kulmakarvat on pahemmat kuin rehottavat.
- PiilareittenKäyttäjä
SAKKKE kirjoitti:
kroppa:
-tubulaariset rinnat
-olemattomat rinnat
kasvot:
-otsa leukaa kapeampi
-korkea otsa
-olematon hiusten kasvu
-ruskeat silmät.
-alapäähuumori
-vähäinen naisellisuus
-ei omia mielipiteitä, toisaalta taas niiden ylikärkäs esiintuominenÖh...
''Tieto piilareista miinus, silmälasit aina out''
Vaadit siis että naisella ON OLTAVA luonnostaan hyvä näkö tai käynyt kalliissa (ja pelottavassa) laserleikkauksessa.
Mikä piilareissa muka mättää?
- fab_n_happy
Tekeekö naisetkin tällaisia listoja miehistä? Mihin tällä listauksella pyritään? Hei kaikki naiset jotka jotenkin eivät olekaan tämän jampan "tyyppiä", itketään minuutti keskiviikkona klo 12 ... ja sit ollaan taas just tyytyväisiä siihen mitä me ollaan .... Heh :)
- 8
Minusta melkein kaikki ihmiset ovat edes jossain määrin kauniita, joten mietin tässä ennen kaikkea luonteen virheitä naisilla.
- Ylimielisyys, joka näkyy ilmeissä ja eleissä. Pahimmillaan jopa sanoissa ja käytöksessä.
- Aina huonolla tuulella oleminen ja kaikesta valittaminen.
- Jatkuva juoruilu ja muiden parjaaminen selän takana.
- Kontrollifriikkeys. Esimerkiksi ilta menee pilalle, jos on päätyy goottibaariin vaaleanpunaisessa t-paidassa tai jos kaverit tulevat kylään, eikä ole ehtinyt puunata kotia.
- Ylenpalttinen itsevarmuus, joka näkyy liian suurina kuvitelmina omista kyvyistä ja mahdollisuuksista. - sweetsweet1
kolme ekaa osu ja uppos=P
Juhuu!!! - 20
Ja mitäköhän joku nainenkin siinä häviää, jos ei ole jonkun nettiin listoja raapustavan arvatenkin hiirulaismaisen miehen ihannelistoilla : ) Eihän tommosia jaksa edes lukea. Miksiköhän jotkut miehet kuvittelee, että jos he eivät pidä jonkun naisen ulkonäöstä, olisi sillä jotain merkitystä sen naisen elämälle. Ja ennen kaikkea, mitä saatte siitä, että haukutte ihmisiä asioista joille he eivät voi mitään, kuten nyt sitten vaikka ne pienet silmät... Olette varmaan jotain pikkupoikia vielä joilla ei edes kasva karvat vielä.
- Apparikapparipappari
Monet naiset on nättejä. Kuitenkin mulla selvät turn offit ovat lihavuus, kaksoisleuka, nainen itseäni pitempi, epämuodostuneet kasvot/kroppa ja aivan liian pienet rinnat. Lisäksi alakulttuureihin kuuluvat eivät ole mun makuun ihan tyylin takia ulkoisuuteen katsomatta, en esimerkiksi itse kuuntele metallimusiikkia ja pukeudu sen mukaan. Henkisiltä ominaisuuksila ei kiinnosta itseäni voimakasluonteisemmat naiset, masentuneet naiset jotka vain vähättelevät itseään minkä kerkiävät, sekä liian koppavat ja LIIAN pinnalliset tapaukset. Naisen kuitenkin tulee kantaa itsensä naisellisen arvokkaasti, itseään häpeilemättä ja muita arvostaen. Eli sanoisin että riittää että on ulkoisesti tyypillisen naisen näköinen, sekä luonteeltaan itsenäinen ja itseään ja muita arvostava tapaus.
- trässi
Minulla on pitkät ohuet jalat, minkäs sille voin. Urheilemalla ei tapahdu mitään, ja vähiten syömällä, keskivartaloon se kaikki rasva menee eikä jalkoihin. Ja vaatetuksesta, itse rakastan mustaa, nahkaa, niittejä yms. Onneksi on hevarit joilta saa huomiota.
- enminäainakaan
kuka sut edes haluaisi?
- Neito_88
Jos napakoru lasketaan "piirrehaitaksi" ihanne naisesta, niin sitten tämä tyttö lentää..
Muuten muodokas, itsestään huolehtiva, siisti ja fiksu olen.. Enkä omaa mtn muita ominaisuuksia listaltasi,
kuin tuon pahaisen korun..- vähän äkkiä
No hyvä, hienoa, onneksi sinussa ei ole muita virheitä. Kannattaa varmaan kyllä ottaa se koru nyt äkkiä pois...!!!! Mitä ne kaikki miehetki siitä ajattelee?????
- näin on.
Ruskeet silmät on ihanimmat!
- Doggy Dog
Paskanväriset silmät on tusinakamaa!
- dolores..
mulla ei oo paljoa tosta vikaa siis,taidan sittenkin olla jonkun ihanne nainen..parasta mussa on tipsit kaunnit luomu muodot..suu, silmät ja iho..tukka pitkä paksu,naisellinen olemusmuu menettelee..seksikäs olemus pakkaus kuulemma moni sanoo mutta sanooko kehuakseen vai päästäkseen pitemmälle..
Eiks kaikkien ihanne ookkaan luurangon laiha tekonaatis kaikki tehtyä siis??
luulin jo masennuin ihan..arvatkaa vaan arvostetaanko esim työpaikalla sitä luurankoa tyhjän naurajaa enempi?????? ko tämmöstä tavallista lumikkia...tuhkimoa..
koska joku on luomu ehta aito..
vauuuu täs ihan piristy ja masis katos ehkä ehkä sittenkin..toivoo on siis:-))))))))))ehkä joku katsoo mua sittenkin.. joo naapurinkoira..se rakastaa mua. - Ashley Tisdale<3<3
Ei taida olla kauheasti sinun *tyyppisiä* naisia. Jokaisella naisella on varmasti joku noista sinun luettelemista asioista. Kannattaisiko hyväksyä jokainen ihan vaan omana itsenään. Esim. 8 prosenttia 10 naisesta käyttää silmälaseja. Eli taitaa olla vähän vaikeeta löytyä se sinun*tyyppinen* ;)
Ei nyt noin tyytymätön kannata olla.- Morgan-Kane
Pahin virhe naisilla on siniset silmät. Toiseksi pahin tosi kiharat säkkärähiukset.
- Pilkkuvirhe-Vahti
"8 prosenttia kymmenestä naisesta?"
Tarkoititko: 8:lla kymmesestä naisesta?
- OnneksiEi
Yksikään kohta omalle kohdalle :D
- 10009
Jes, nyt sait varmasti hyvän itsetunnon, kaikki rakastavt sinua
- Yöäk !
No kuule ei satu mikään muu kuin se, että voi olla olemassa noin h-n tyhmiä ja tyhjiä ihmisiä, joille ihmisyys on / tarkoittaa luettelemasi laisia asioita.
- viallinen versio
näitä listoja tällä ihannenainen-palstalla lukee, mulle tulee yhä vaan selvemmäks ja selvemmäks, ett miks mä en kelvannut koskaan kellekään. Musta kun löytyy kaikki virheet ja viat, hyvää ei musta löydy vaikka tyrkättäis mikroskoopin alle ja oikein tarkkaan tutkittais. Paska, mikä paska :D. Listan laatijat jatkakoot naisten vikojen kertomista, mä katson aina, että mikä vika nyt nasahtas kohdilleen. Nyt viimeistään mun täytyy uskoa painettua sanaa, että ruma oon ja vain kelvoton tapaus naiseksi.
- antakee anteeks
kirjoitusvirhekin tuohon. No, se on yks vika lisää tämän naisen listalla. Piti kirjoittaa ett aivan kelvoton tapaus naiseksi.
- nainen30vvvvvvvvv
Musta ei ketään voi sanoa rumaksi, sillä toinen tykkää siitä toinen ei taas tykkää siitä mistä se toinen tykkää vaan se tykkääkin tosta ja joku muu taas pitää sitä rumana.
Mä en kauheasti tykkää semmosista IHAN piikkisuorista maantienvärisisä hiuksista.
En tykkää myöskään kauheasti isosta nenästä tai liian pienistä silmistä.
Mun mielestä jokainen nainen on kaunis omalla tavallaan, jokaisessa on jotain virheitä ja hyviä puolia. - epätäydellinen naine
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa näitä lukiessa. :D Löysin itsestäni lukemattomia vikoja mitä miehet pitää huonoina asioina, mutta en usko että sillä on loppujen lopuksi merkitystä. Ainakin uskon, että saan virheet anteeksi muilla avuilla :D
Ja oletteko huomanneet, hyvin monella naisella on nykyään kaksoisleuka? Onnea vain täydellisen naisen etsintään! - sappispede
Pieni piukka takamus ja ruskeat silmät ja vaikka kapeat huulet ja pitkän huiskea ja hoikka. Mitäs vikaa noissa muka on? Makunsa kullakin.
Oma listani naisten "kauneusvirheistä"
- liikaa meikkiä (koko naama maalin peitossa, kulmakarvat tussilla piirretty jne.)
- paha akne
- lävistyksiä naamarissa korvisten lisäksi
- isoja tatuointeja tai monta pientä (tatuoinnit on mauttomia ja rumia, eikä ne lähde pois, ehkä yks tai kaks pientä hyväksytään, jos ei ole liian näkösällä)
- liika lihavuus (sopivasti pyöreä saa olla)
- liika laihuus (kylkiluut törröttää)
- kuolleet silmät (ei ketään kotona)
- vittumainen olemus
- mauton pukeutuminen tai ylitrendikäs (pinnallinen/turhamainen) - toivoton keskustelu
säälittävää hahah =)) miten ees erehdyin tämmösee keskusteluun? =D
- nkjnnnm
silmäni ovat ruskeanvihreät. kauniin väriset ovat. naisella kaunein silmienväri on puhdas vihreä. omani siis eivät tällaiset ole. itsekään en pidä tummanruskeista silmistä vaan miehillä paras on turkoosiin vivahtava sininen:)
- kinkykinkku:P
No miksei nyt sais edes tukkaa värjätä?? Ja ei nahkavaatteita? Lävistykset ilmeisesti kans liian rankkaa ketjufetisismiä....Blaah
- ....................
rakastuneen silmissä aknearvetkin näyttää hymykuopilta. Älkää nyt ihmiset olko noin valikoivia, se elämäsoi rakkaus saattaa mennä ohi kun (varsinkin miehet) valikoi noin lapsellisesti. Mitäs jos löydät sen fyysisesti unelmanaisesi ja hän vaikka loukkaantuu liikenneonnettomuudessa ja jalat kuihtuu tikkujaloiksi? Sanotko "et enää ole ihannenaiseni" ja häivyt?
Näiden "listojen" tekijät voi ihan reippaasti mennä peilin eteen ja katsoa millainen uros siellä näkyy.. ;) miettiä ehkä miksi on yksin? - silmä käteen
"Poikamainen kapea takapuoli
Pitkät ohuet jalat
Kapeat huulet
Pienet tihru silmät tai ruskeat silmät"
Siis miten nuo on jotain "kauneusmokia"? Nuohan ovat ihmisen omia piirteitä joille ei voi mitään. Jos olet pitkä tai silmäsi ovat pienet niin mitä niille muka pitäisi tai voisi tehdä? Ihan naurettavaa listata sellaisia ominaisuuksia jollaiseksi jotkut ihmiset vain ovat syntyneet.
Luulin että näitä "kauneusvirheitä" olisivat asiat joihin naiset itse voivat vaikuttaa kuten meikkaaminen ja pukeutuminen. Missä miesten on myös turha lähteä neuvomaan koska ei ole olemassa sellaista tyyliä joka miellyttäisi automaattisesti kaikkia joten aina jonkun mielestä joka ei saa meikata tai pukeutua oikein. Siis voi elämä mikä keskustelunaihe taas..- silmä käteen
"Joku ei osaa" piti kirjoittaa..
- Jos sattuu...
Jos nyt kerran olet pahoillasi ja oletat kirjoituksesi jotakuta sattuttaneen niin poistat reippaasti alkuperäisestä tekstistäsi kohdat jotka mielestäsi satuttavat lukijoita.
Tämän jälkeen ei tarvitse pahoitella satuttavansa ketään !
Virheensä voi aina korjata vai mitä vaikkei kyse olisikaan
kauneusvirheistä ? - meikitketjutjavyöt
Mitä ihmeen vikaa on pitkässä ja hoikassa olemuksessa? Joo ymmärrän tikkujalat, mut et luonnostaan hoikat sääret?
Niin siis tietenkin olen itse hoikka ja hoikkasäärinen. Minulla on kyllä vähän enemmän tuota takapuolta kuin näillä XXS-perseen omaavilla, että poikamaiseksi sitä ei tosiaan voi sanoa..
Mut tälläset ärsyttää. Tekee mieli mennä vetämään nahkavaatteita ja ketjuja päälle (oma tyyli ei ihan sellainen mut varmasti kaapista löytyy) ja maalata vielä pitkät kynteni oikein pelottavaksi kotkankynsiksi ja lähteä ulos etsimään aloittajaa. Ihan sen verran ärsyttää. Minihameen ja 13 cm korot laitan et laihat jalat korostuu..
Kun teette näitä listoja, tulee sellainen vastareaktio (minulla ja joillain kavereillani, ollaan keskusteltu asiasta). Että tekee tahallaan mieli olla joku epäihannenainen. Ettei tekisi asioita vain teidän listojenne takia.
Taidankin tästä lähteä ulos niissä nahkavetimissä - Gitta Dee
Hei onneton musta varis!
- lupaan istua useammin sohvannurkassa.Siten saa TV-mäisen neliörumppun.
- liian tuuhea tukka näyttää rautalankakasalta
- naisen ihannepituus mun mielestä on 175cm
- ruskeat silmät ovat HERKÄT - muija20w...
oho :OO
miksi ruskeat silmät ja mustat hiukset?? :OO
itselläni on tumman rusketa silmät ja oikeasti tumman rusket hiukset jotka olen värjännyt mustiksi :DD ihoni on aika latinomainen :) ei siis kanan valkoinen :D itse ainakin pidän itsestäni (: 163cm ja 47kg
aika outoa ettet sinä tykkää... mutta ehkä sinä tykkäät sitten valkoisesta ihosta ja blondeista ja sinisilmäisistä :) jokaiselle jotakin- green eyes
Tummanruskeat silmät ovat ilmeettömät ja ruskeat silmät on suurimmalla osalla maailman ihmisistä, tusinakamaa.
Tummanvihreät silmät ovat harvinaiset ja kauniit! - Sinisilmäinenihanuus
green eyes kirjoitti:
Tummanruskeat silmät ovat ilmeettömät ja ruskeat silmät on suurimmalla osalla maailman ihmisistä, tusinakamaa.
Tummanvihreät silmät ovat harvinaiset ja kauniit!Sähän trollailet suht ahkeraan kaikenlaista shaibee ruskeesilmäsistä. Saitko pakit ruskeesilmäseltä äsken? HÄHHHHÄÄÄÄHH. LOoseri.
- toinen vihersilmä
Sinisilmäinenihanuus kirjoitti:
Sähän trollailet suht ahkeraan kaikenlaista shaibee ruskeesilmäsistä. Saitko pakit ruskeesilmäseltä äsken? HÄHHHHÄÄÄÄHH. LOoseri.
Sun fantasioissa varmaan sai pakit ! Eikö se juuri kertonut, mistä ei tykkää.
- HAHHAHHHAHAHHAAA
toinen vihersilmä kirjoitti:
Sun fantasioissa varmaan sai pakit ! Eikö se juuri kertonut, mistä ei tykkää.
Joo niin just mun pikkufantasiat. Justiin nytkin runkkailen sille ajatukselle. Tai sitten en. Ja tiedän että se olet juuri SINÄ joka itse vastasit kolmantena persoonana. Stnan hullu.
Mutta vakaasti uskon että sait varmasti pakit ruskeasilmäiseltä kaunottarelta tai komistukselta, jutuistasi päätellen ehkä jopa koiralta, ja nyt katkeruudessasi avaudut täällä siitä. - Runkkaa rauhass!
HAHHAHHHAHAHHAAA kirjoitti:
Joo niin just mun pikkufantasiat. Justiin nytkin runkkailen sille ajatukselle. Tai sitten en. Ja tiedän että se olet juuri SINÄ joka itse vastasit kolmantena persoonana. Stnan hullu.
Mutta vakaasti uskon että sait varmasti pakit ruskeasilmäiseltä kaunottarelta tai komistukselta, jutuistasi päätellen ehkä jopa koiralta, ja nyt katkeruudessasi avaudut täällä siitä.Usko rauhassa, kaikki väärin tähän mennessä. HAHAHAHAHA
Jopa TIEDÄT väärin, koska green eyes en ole minä HÄHÄHÄHÄHÄHÄ
- jotainhuomannut
Naisen pahimmat kauneusvirheet: ROIKKUVA naama, ROIKKUVAT paikat, karvaisuus, rasvainen iho, isot hampaat
- virheitä täynnä
Vanhetessaan jokaisen paikat rupeavat roikkumaan enempi ja vähempi. Ei taida vielä taida täysin karvatonta ihmistä olla olemassakaan. Rasvaiselle ihotyypillekään ei aina voi mitään, vaikka kuinka hinkkais ja puunais ja puhdistelis oikeaoppisesti. Paremman näköset ne isommat hampaat on kuin pienet. Kerran hammaslekurissa kuultua :" ei ole ennen näin isoissa leuoissa nähnyt noin pieniä hampaita". Tuskin oli kohteliaisuudeksi tarkoitettu :D. Kaikissa on virheitä ulkonäössä, ketään ei voi miellyttää vaikka mitä tekis tai olis tekemättä. Sen tiedän että mulla on kaikki mahdolliset virheet ulkonäössä, jos olis ollut jotain nättiä tai sievää, kai mullekin olis joku joskus löytynyt.
- aawwawae
taas on teinipojat kirjoittelemassa täällä..
se on aikas jännä huomata että miehet vaativat ns."unelmanaiseltaan" vaikka minkälaisia kriteerejä, mutta eivät vaivaudu itse sinne peiliin kurkistamaan saatika tarkastamaan omaa käytöstään, sillä jos naiselta vaatii;"ulkonäköä, luonnetta ja koulutusta työpaikan sekä käytöstapoja ja raittiutta" niin eikö miehellä pitäisi vähintäänkin olla myöskin nuo asiat kunnossa?
ja jos mies nyt sattuukin löytämään tällaisen unelmanaisen niin aina hän tulee löytämään jotain vikaa hänestä, kun oikein etsimällä etsii..
eli toisin sanoen nainen ei ole koskaan miehelle mieleinen, oli hän sitten kuinka "unelmanainen" tahansa.
miehet ottavat naisen kuitenkin itselleen vain "näyttelyesineeksi" jota esitellään kavereille kuin uutta autoa, ja jos kaverilla sattuu olemaankin "uudempi malli" niin johan aletaan eroa pyörittelemään mielessä, ja etsimään parempaa kun ei se "unelmien nainen" ollutkaan tarpeeksi "nykyaikainen". - Täkin vaan mielipide
Huvittavaa kun tyttöset vastaa tähän innoissaan, "mulla ei oo mitään noista, tiedän olevani hyvännäköinen, moni sanoo seksikkääksi". Tuo lista on yhden, ilmeisesti aika pinnallisen eikä ehkä edes tutustumisen arvoisen ihmisen laatima. Kyllä te pärjäätte hyvin elämässä, vaikka ette yrittäisikään miellyttää satunnaista tyyppiä netissä. Tai jos ootta noin pinnallisia niin pyytäkää toistenne puhelinnumerot, mikäs siinä!
Minusta luonteen rumuus on pahin kauneusvirhe. - Lisa83
Hahhah tuo alkuperäinen ei ole miehen kirjoittama, tai mikäli on, on kyseessä homomies. Normaali heteromies ei erittele yksityiskohtia tuolla lailla! Heteromiehille riittää kokonaisuus, joka joko sytyttää tai sitten ei.. miehet ovat sokeita yksityiskohdille ja monesti nainen joko sytyttää tai sitten ei. Yksi esimerkki miehen mielipiteestä on "hyvä perse". Sellainen voi olla melkein mikä tahansa, sen tarkemmin kuvailematta. Toinen miehen sanoma on usein "hyvät muodot".
Yksikään täysillä käyvä heteromies ei kirjoittaisi tuollaista!- ncbvn,cb,
No kyllähän niitä asioita voi eritellä. Harva niitä todellisessa elämässä tulee sanoneeksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612805Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152645Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2691582Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841184Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56889
- 79875