Suomen paras tatuoija?

Skelli

Elikäs, tehdään pieni galluppi Suomen parhaasta tatuoijasta.
Omasta mielestä parhaimistoon kuuluu Individual Inkin Lasse.

45

29325

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tatuoija???

      Tuohon kysymykseen on mahdotonta vastata. Ainakaan mä en osaa sanoa, kuka on paras.
      Yksi erittäin hyvä on Antti Rossi, mutta sitä en mene väittämään, että olisi Suomen paras... (vaikka ehkä saattaa olla).
      :)

    • saddd

      Joku teistä arvuuttajista ottaa kaikilta tatskan itteensä ja numeroi ne, joista sitten valitaan paras.

      • .........

        liskogallerian therese tekee hyvännäköistä jälkeä, itse en tosin ole hänellä vielä kuvaa ottanut.


      • Ötzi
        ......... kirjoitti:

        liskogallerian therese tekee hyvännäköistä jälkeä, itse en tosin ole hänellä vielä kuvaa ottanut.

        Olen ottanut Theresellä jo muutaman leiman enkä mene enää muualle. Siitä voi tulkita jo jotain.


      • Ei voi suositella mitenkään
        Ötzi kirjoitti:

        Olen ottanut Theresellä jo muutaman leiman enkä mene enää muualle. Siitä voi tulkita jo jotain.

        Olen käynyt ja munasi tatuointini siten, että jouduin käymään 5 kertaa laserhoidossa vaalentamassa sitä ja vihdoin sain coverin vedettyä siihen hivenen paremmalla tatuoijalla.. että tervemenoa sinne.


      • Cidale
        ......... kirjoitti:

        liskogallerian therese tekee hyvännäköistä jälkeä, itse en tosin ole hänellä vielä kuvaa ottanut.

        Therese osaa piirtää ainoastaan mustaa viivaa ja värittää mustia juttuja, niihinkin pukkaa aivan liikaa mustetta ja liian syvälle ihoon. Todella heikkoa jälkeä, mutta tyyli on tietysti yksilöllinen ja "taiteellinen", jos tribaaleja arvostaa.


    • Tatuoitu.

      Riippu siitä, mitä hakee. Individual Inkin Lasse on loistava fotorealismissa, samoin Petri Syrjälä (Art for Life). Joissakin jutuissa Jarno Kantanen (Tatuata). Vida Locan hemmot... Jokaisella oma tyylinsä.

      • Tässä yksi hyvä myös

        Suosittelen. Erinomaista jälkeä eikä rajoitu tuohon genreen, vaan osaa tehdä oman kuvan perusteella todella hienoa kuvaa.


    • ________*

      Musta Antti Rossi on ehdottomasti paras. Mut makuasioista ei kannata kiistellä.

      • 567890

        Minun mielestä taas valkea antti rossi on parempi, sori oli ihan pakko XD


    • ^^^__^^^

      oulun paras on mielestäni ehdottomasti mikko hiltunen. useamman kuvan minullekkin hakannut. olen myös muuallakin ottanut.

    • muuss

      Mitä mieltä tampereen PUTKAN ilestä??

    • Rollins76

      Diego Duck`s Tattoo

    • dgsdhsr

      Omassa mittajärjestelmässä on tärkeänä myös artistin mukavuus, asiaksystävällisyys.
      Yläpuolisessakin listauksessa on muutama totaalinen kusipää, jolla en tule ikinä enään käymään vaikka taiteellista taitoa on hurjasti.

    • tytsyy_____

      Joensuun Black&yellow:n pepe ja inkku(:
      Pepee mukavampaa miestä ette löyä ! On saanu seurata vierestä mite se on vieraillekki sellane niinku se tuntis ne pitemmältä ajalta :P

      • hoh typeryyttäääääää

        TYPERÄ TYTSY . Helkkari. Kysyttiin parasta tatuoijaa eikä sitä joka on "vieraillekki" saatanan mukava pepe..... DORKA !!!


      • 87654

        Nyt ei kyllä liikuta millään tasolla parhaiden joukossa, näillä tekijöillä!


    • 123456789.......

      Juho Juntunen. Tampereella.

    • miepä miee

      Raining Bloodin Juha Lensu Lappeenrannasta ja Helsingistä Legacy tattoon pojat! Ihania ihmisiä kaikki :))

    • nostalgikko

      Duck's Tattoon Jartsa on todella taitava tatuoija, kovan luokan osaaja.

    • ökvckl

      pientä listaa..osa jo kyl ollu esillä keskusteluissanne..mut muutamia kovia luita on syrjälän pete, kimmo rosti, individualin lasse, zombie tattoon matzon ja gustav on molemmat kovia, ducksin jartsa, bigP tattoo tuusulassa olisko ollu pete pihlaja tai jotain..listaa vois jatkaa pitkäänkin mut tossa nyt osa mun mielestä kovimpia luita suomen scenessä..

    • bestintown

      Tatuointistudio Stigmatassa (Helsingin keskustassa) teki minulle tatuoija mahtavan kuvan... en vain tähän hätään muista nimeä, mutta rennon ilmapiirin ja loistavan lopputuloksen takia suosittelen paikkaa lämpimästi.

    • montamakiaa

      Nettisivuja on tässä jokin aika tarkkailtu ja sieltä gallerioita; Legacy, Tatuata, Stigmata, Art for Life... on monia hyviä ja sitten on niitä vähemmän hyviä. Ite tein itelleni kotona, siitä tuli kamala!! Ei ois kantsinu...

    • Viimeinen kerta.....

      JOO.Kävin Vida Localla. vieläkin vituttaa. varasin ajan Rostille 3 kk ennen h-hetkeä,ihme sönkkääjä,2 kertaa soitti että aika vaihtuu ja sitten kun menin niin siellä oli joku Bulgarialainen karvaranne sijaisena.HALOOO.Jätkä valuu paikalle 1/2 H MYÖHÄSSÄ Pulla pussi kourassa sönkkää jotain saibee, jee jee .leimaa nahkaan ihan pihalla/ TAI niin täynnä itseään että morjens.Pitäs pikkasen laskeutua alas TAI kenties vaihtaa alaa... Jos aika varataan hänelle niin silloin siellä ollaan ja tehdään töitä, jos sattuu kiinnostamaan..... Elikkä annoin tän bulgaarin tehdä tatskan kun MESTARI EI OLLUT PAIKALLA... SIKSI TÄMÄ RANKKA VITUTUS. Nääs jälki on sinne päin..Täytyy mennä korjaa jollekkin AMMATTILAISELLE.. vittu.

    • fjvjjff

      no voin tohon sanoa et rosti on todellinen "taiteilija luonne" jonka kanssa saattaa olla hankala löytää yhteinen "kieli", mut kuvan tekijänä loistava ainakin uusklassisissa kuvissa..myös muut tyylit luonnistuu hyvin..bulgarialainen tatuoija on varmaankin smokov joka on kova tekijä ja ollut monesti vida locassa vierailemassa..joten tuskin kuvasi sen takia vituiks menny..mut kaikilla on oikeus valita tatuoijansa..olisit sanonu kimmolle et haluat kuvan juuri häneltä niin eiköhän se olis onnistunu..

    • muutenvaan333

      kukahan tekee parhaita veriryhmä tatuointeja? Moni?

    • tottakai1

      Black art tattoo Tampereella . Osaa kaikki tyylilajit täydellisesti . Suosittelen! :D

      • tyx

        Hyvä vitsi.


      • Ihankotosi?

        You have got to be kidding me?!?! :D No way, ei ikinä! Kattokaa ny se portfoliokin, LOL!


    • Hair&ink Fuusio

      Juhis!

      • Iloinentyytyväinen

        Todellakin, Juhis on ihan ykkönen! Teki mulle ihan yyberhienon tatskan! :)


    • Lahdesta löytyy

      The Clinic! mahtavii tatskoja : ) etenkin värilliset!

    • deadwanker

      Lifemocker varmasti tietää kuka on paras. Saadaan päätös tällekin keskustelulle.

    • wifelocker

      HAhhaa, niinpä! Missäs se universumin kuningas muuten luuraa ku ei oo vielä käynyt tänne levittämässä tietoa jota hänellä on aivan sikana, ei mahdu kaikki tieto edes omaan päähänsä ku sitä oikein loiskuu yli meille kuolevaisille.

    • Dattoos!

      kävin ensimmäisen leimani hakemassa One Eye tattoo studiolla ja todella tyytyväinen kuvaani. en tiedä että onko suomen paras mutta todella taidokasta väkeä.
      tatuoija oli Taneli Jarva joka taisi siirtyä nytten tatuataan one eyen muutettua alppikadulle...
      mutta olen vakuuttunut myös one eye peten ja Miila Katinka Kondratjeffin kuvista.
      suosittelen.

    • MattivaiTeppo

      Hexa tai Samulione. Myös Miilasta tulee tulevaisuudessa kova tekijä.

    • MattivaiTeppo666

      Unohdin Gustav Fröbergin tosta äsken.

    • saatananpaskaa

      no ei ainakaan tuo one eye tattoo. Sain sieltä niin hirveän kuvan 10vuotta sitten että olen hävennyt sitä joka päivä viimeisen 10vuotta. Kaveri siellä laittoi ihan omasta päästä kaikkia värejä vaikka piti olla musta tatuonti. nuorena pojan kloppina sitä sitten kun aikakin on varattu ei sitten osannut tuolista lähteä pois ja sanoi okei ööö joo..öö... aa.... muutenkin kuva ei vastannut sitä mitä hain ollenkaan

      • todellapettynyt

        taisi olla nimenomaan tuo jarva joka teki sen


      • Twoeyemf

        Älä liikettä mollaa jos Jarvasta et tykkää. Tosin hyvä että tarkensit tuohon perään kyseessä olleen Tanen joka ollut jo muutaman vuoden pois One eyestä.


    • knlklk

      kysymykseen ei voi vastata ellei ensin jaotella tekijöitä tyylisuuntien edustajiin.
      Eli ei joku realismia totaalisen hyvin taitava osaa tehdä välttämättä old schoolia jne.

      Ja kyllä asiassa pitää ottaa huomioon muitakin asioita, kuin vain itse tatuoinnin työstäminen. Kuten yläpuolella mainittiinkin, niin ei joku tunteja myöhästelevä ym duuniansa ryssivä ansaitse listalle pääsyyn.

    • Stadisti87

      Petri paronen pete's tattoo

    • Hmm, emme ole vältämättä parhaita, mutta te saatte itse päättää.
      Tutustuka meidän verkkosivuun ja kertoka mielipiteenne.
      https://www.artworktattoo.fi/

    • Anonyymi

      Matzon. Palkittu tatuoija eikä todellakaan suotta. Vuoden jonotin, mutta se todellakin kannatti. Lähinnä harmittaa etten ole kaikkia kuvia ottanut samalla kaverilla. Nyt en enää tule vaihtamaan.. Ikinä.

      Eli hyvin vahvat suositukset Zombie Tattoolle, joka nykyisin operoi Keravalla👍🏼

    • Anonyymi

      Siis mä oon keski suomesta nii mun mielestä Otto Paananen on paras tatuoijja ja se on ollu missä lie muissa maissa tatuointi kisoissa ja tekee muutes musiikkiakin vähän, Häät ja hautajaiset ja toinen kujakollit

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      225
      1963
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      68
      1711
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1506
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1199
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1110
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1075
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      5
      995
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe