Vanha kottura teki tenän ja nyt tarvitsisi tuoretta tilalle. Kannattaako lähteä etsimään autoa rajantakaa? Onko autoverojen ja tullien maksaminen vaikeaa? Mistä liikkeestä kannattaa auto ostaa ja mistä ei? Onko paikkakunnalla hyviä liikkeitä, lähellä rajaa tai suomenpuolella?
Kiitos etukäteen, nyt on kiire!
Auto hakusessa
9
3489
Vastaukset
- huijjattu asiakas
elkää ihmiset missään nimessä ostako mitään autoja,moottori kelkkoja taikka saatika yhtään mitään RUOTTALASTA j&j AUTO JA KONE MYYNTI AY:STÄ..HALVAHKOT HINNAT SAATTAVAT HOUKUTELLA JA MYYJÄ ON ERITTÄIN "LIPEVÄ" JNE..ITSE OSTIN AUTON SIELTÄ JA MYYJÄ KEHUI SITÄ,MUTTA KUN KÄYTIN AUTON AUTOTOHTORILLA NIIN OSOITTAUTUI AIVAN ROMUKSI.NE OSAA LAITTAA AUTOT KAUHEEN SIISTIKSI,MUTTA VÄHÄN AJAN PÄÄSTÄ RUOSTEET RÄJÄHTI KAVERINIKIN AUTOSTA ESIIN.KIERTÄKÄÄ KAUKAA SITÄ LIIKETTÄ!!!!!MINUN MIELESTÄNI KEMINMAAN LAATU AUTOSTA SAA AIKA HALVALLA HYVIÄ AUTOJA,JA MYYJÄ ON TODELLA ASIAKAS TYÖSSÄ.
- monkku 95
nettiautosta löytyy ku laittaa tarkemman haun esim: lappi kunta kemi tai pelkästään tuon lapin kyllä on tarjontaa.Itse löysin sieltä ja olen tyytyväinen vaikka yksityiselta ostin.
- nettiautosta
monkku 95 kirjoitti:
nettiautosta löytyy ku laittaa tarkemman haun esim: lappi kunta kemi tai pelkästään tuon lapin kyllä on tarjontaa.Itse löysin sieltä ja olen tyytyväinen vaikka yksityiselta ostin.
Ainahan se on parempi jos löytää auton suoraan yksityiseltä, autoliikkeiden hinnoissa kun aina ilmaa välissä..
- Ostin liikkeestä
nettiautosta kirjoitti:
Ainahan se on parempi jos löytää auton suoraan yksityiseltä, autoliikkeiden hinnoissa kun aina ilmaa välissä..
Yksityiset myy mitä sattuu ja mihin hintaan sattuu. Autoliikkeestä saa kuitenkin auton ostettua takuulla ja muutenkin kaupanteossa ostajallakin on oikeuksia. NÄIN EI OLE YKSITYSELTÄ OSTETTAESSA. Olen ostanut 2xyksityiseltä, sen ensimmäisen ja viimeisen oston tein samallakertaa.
- näin..
Ostin liikkeestä kirjoitti:
Yksityiset myy mitä sattuu ja mihin hintaan sattuu. Autoliikkeestä saa kuitenkin auton ostettua takuulla ja muutenkin kaupanteossa ostajallakin on oikeuksia. NÄIN EI OLE YKSITYSELTÄ OSTETTAESSA. Olen ostanut 2xyksityiseltä, sen ensimmäisen ja viimeisen oston tein samallakertaa.
Ne on samoja yksityisten autoja siellä liikkeessä ja yksityisillä. Yleensä vain yksityiseltä ostaessa paremmassa kunnossa.
Liikkeeseen kun voi viedä minkä tahansa paskan vaihdossa jota ei itse kehtaa myydä.
Ja tuo takuu ja oikeudet ovat yhtä tyhjän kanssa jos niitä oikeasti tarvii! Senhän tietää kaikki, ehkä yli 20ke autoissa on mutta silloin siinä on hinnassa sen 4ke korjausvaraa verrattuna yksityisen hintoihin. - Ostanut
Itse ostin vuosi sitten auton ko liikkeestä ja sain mielestäni tosi hyvää palvelua ja edulliset kaupat. Käykää ihmeessä siellä!!!!
- Anonyymi
Kyllä samaan ansaan menin, tuli kalliksi
- Huijattuolo
En suosittele j&j auto ja konemyynti ay:tä. Isoissa liikkeissä asiat hoidetaan mutta pienemmissä ei.
- asd1234
Mitä tarkoitat noilla asioilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011620- 2101497
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31979Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54797Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49755Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36715The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40696