Eilen lupasin

tehdä sen kännianalyysin kaikista ja jotka sen haluaa itsestään, ni tähän alotukseen voi ilmottatua. Muutaman tunnin päästä oon siinä kunnos, et kykenen sen tekemään.

82

2003

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cookos

sellasta ei oo koskaan tehtykää. kaikki otetaan vastaan..

• Sä etsit itses ulkopuolelta niitä ratkaisuja...elä, elä tee niin..ulkopuolinen maailma on vain peili.

• cookos
        relaxed_eyes kirjoitti:

Sä etsit itses ulkopuolelta niitä ratkaisuja...elä, elä tee niin..ulkopuolinen maailma on vain peili.

maailmaa ulkopuolisin silmin..taustavaikuttajana. Se sopii mulle.

• cookos kirjoitti:

maailmaa ulkopuolisin silmin..taustavaikuttajana. Se sopii mulle.

kattelisit ittees....

• cookos
        relaxed_eyes kirjoitti:

kattelisit ittees....

:-)...kun peiliin kattelen, pakkelia vedän naamaan. Ja mietin , että ulkoisesti pitää tulla mutos..huomenna se alkaa, rääkki.

• rusalkaa

tehä aloituksen: Mikä mussa on vikana?

Tää sopii mulle ihan mainiosti. Tee minusta kännianalyysi. Pitääkö minunkin laittautua känniin?

• Mut saathan sä tietty känninki ottaa.

• kuulemista
        relaxed_eyes kirjoitti:

Mut saathan sä tietty känninki ottaa.

varten monen olis varmaan hyvä olla kännissä.

• Sussa on vikana se, että etsit ja ihastut sellasiin miehiin, jotka etsii tai pitävät sua naisellisemmista naisista. Olet ronski ja suora, eikä se oo huono juttu, mut kaikki miehet eivät siitä pidä. Tai, useimmat miehet.

• rusalkaa
        relaxed_eyes kirjoitti:

Sussa on vikana se, että etsit ja ihastut sellasiin miehiin, jotka etsii tai pitävät sua naisellisemmista naisista. Olet ronski ja suora, eikä se oo huono juttu, mut kaikki miehet eivät siitä pidä. Tai, useimmat miehet.

naiselliselta ja jopa kauniilta. Eikö perkele saa olla kaunis ja ronski?

• rusalkaa kirjoitti:

naiselliselta ja jopa kauniilta. Eikö perkele saa olla kaunis ja ronski?

ulkonäön pitää täsmätä luonteeseen ja päinvastoin.

• rusalkaa
        relaxed_eyes kirjoitti:

ulkonäön pitää täsmätä luonteeseen ja päinvastoin.

tälle mitään. Justiin katottiin tyttöjen kanssa kymmenen vuotta vanhoi kuvii ja ne tokas: Äiti sää oot OLLUT kaunis!

Mun on ollut kuule pakko selvitä. Nyt alan ehkä ymmärtää tän mun ongelman kun sinä sanoit. Mä avaan suuni ja tartun liian moniin asioihin ja uskallan puhua sellaisesta ja sellaiselle, josta muut vaikenee. Sori nykyään oon aika hiljaa.

Miksen mä löydä miestä?

Tuola luin yhtä juttuu:

****...epäkohdista ääneen puhuvia syrjitään****

Tää tulosta tutkimuksesta, jossa tutkittiin käyttäytymistä ja että eleet ym. peritytyy muinaiselta heimoajalta nykypäivään. ...toi yllä oleva vissiin hajottaa heimon turvallisuudentunnetta tai jotain. Tässä juttu

http://www.yle.fi/uutiset/24h/id103521.html

• rusalkaa kirjoitti:

tälle mitään. Justiin katottiin tyttöjen kanssa kymmenen vuotta vanhoi kuvii ja ne tokas: Äiti sää oot OLLUT kaunis!

Mun on ollut kuule pakko selvitä. Nyt alan ehkä ymmärtää tän mun ongelman kun sinä sanoit. Mä avaan suuni ja tartun liian moniin asioihin ja uskallan puhua sellaisesta ja sellaiselle, josta muut vaikenee. Sori nykyään oon aika hiljaa.

Miksen mä löydä miestä?

Tuola luin yhtä juttuu:

****...epäkohdista ääneen puhuvia syrjitään****

Tää tulosta tutkimuksesta, jossa tutkittiin käyttäytymistä ja että eleet ym. peritytyy muinaiselta heimoajalta nykypäivään. ...toi yllä oleva vissiin hajottaa heimon turvallisuudentunnetta tai jotain. Tässä juttu

http://www.yle.fi/uutiset/24h/id103521.html

mä luulen, et sen tyyliset olis sulle sellasia oikeenlaissia.

• sirpamaikkarilta

Ja jos tarpeeks kännissä oon ni lupaan tehä susta takasin päin. Oon jopa MELKEIN hyvällä tuulellakin. =)

• Emmä sua voi kritisoida, ku sä oot kuitenki ihan kehityskelpoinen, joka oikeesti kuuntelee ja haluaa tietää/oppia asioita.

No kokkaamaan voisit opetella.

• sirpamaikkarilta
        relaxed_eyes kirjoitti:

Emmä sua voi kritisoida, ku sä oot kuitenki ihan kehityskelpoinen, joka oikeesti kuuntelee ja haluaa tietää/oppia asioita.

No kokkaamaan voisit opetella.

Milläs ihme pehmotuulella sä nyt olet? Ensin Gekkis ja nyt sinä! Perkele!

Ja sitä paitsi! Johan mä olen sitä ruokaa tehny pariin kertaan. Kysy vaikka ellet usko! ;)

• sirpamaikkarilta kirjoitti:

Milläs ihme pehmotuulella sä nyt olet? Ensin Gekkis ja nyt sinä! Perkele!

Ja sitä paitsi! Johan mä olen sitä ruokaa tehny pariin kertaan. Kysy vaikka ellet usko! ;)

sanon vaan sen miltä asiat ja ihmiset mun silmin näyttää.

Nii..ai, et oot oike ruokaa tehny...osaaksä kans?

• sirpamaikkarilta
        relaxed_eyes kirjoitti:

sanon vaan sen miltä asiat ja ihmiset mun silmin näyttää.

Nii..ai, et oot oike ruokaa tehny...osaaksä kans?

Ei kai se nyt vaikeeta oo keittää tuorepastaa ja laittaa sinne pestokastike joukkoon! Toisella kerralla taisin keittää peräti riisiä. Lihaan en ole koskenut. Enkä koske!

Ei kai se nyt vaikeeta oo keittää tuorepastaa ja laittaa sinne pestokastike joukkoon! Toisella kerralla taisin keittää peräti riisiä. Lihaan en ole koskenut. Enkä koske!

Kuinkas niiden keittämine?

Ja hei, missäs se analyysi musta viipyy?

• sirpamaikkarilta
        relaxed_eyes kirjoitti:

Kuinkas niiden keittämine?

Ja hei, missäs se analyysi musta viipyy?

perunoiden kanssa. En oo kyl muutamaan vuoteen kokeilukkaa.

En oo vielä kännissä. Täytyy vaan tehdä myöhemmin se analyysi.

perunoiden kanssa. En oo kyl muutamaan vuoteen kokeilukkaa.

En oo vielä kännissä. Täytyy vaan tehdä myöhemmin se analyysi.

Siis kumpaakin, sekä analhyysia, että perunoiden keittämisen onnistumista.

(saas nähdä kumpi onnistuu ennemmin)

• vaan.

• aluks en oikein tajunnu sun missiota ja pidin ihan huuhaa-hörhönä, mut aikojen saatossa olen oppinut arvostamaan näkemyksiäsi, vaikka eri mieltä monestakin eri asiasta ollaan.

Pitkään aikaan ei oo taas törmätty, ni ei osaa nyt oikein enempää sanoa.

• relaxed_eyes kirjoitti:

aluks en oikein tajunnu sun missiota ja pidin ihan huuhaa-hörhönä, mut aikojen saatossa olen oppinut arvostamaan näkemyksiäsi, vaikka eri mieltä monestakin eri asiasta ollaan.

Pitkään aikaan ei oo taas törmätty, ni ei osaa nyt oikein enempää sanoa.

jengi pitäisi mielessä sen tosiasian, että ihmiset riitelee ei asiat, niin tää maailma olis paljon parempi paikka elää.

Piis.

• vänkyrä-nainen

laita tulemaan vaan.:)

• sä oot niin surumielisen kultanen, et joskus kun lukee sun kommentteja, ni tekis mieli vaan ottaa ja halata.

• vänkyrä-nainen
        relaxed_eyes kirjoitti:

sä oot niin surumielisen kultanen, et joskus kun lukee sun kommentteja, ni tekis mieli vaan ottaa ja halata.

kunpa joku toinenkin mies ajattelis noin.:)

• vänkyrä-nainen kirjoitti:

et muutkin miehet aattelee niin, tällä palstallaki. Mä niin toivon...

• dayum
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

Kyllä mullekin tulee tuollainen mieliteko aina välillä mieleen. Mutta eri diagnoosin johdosta kuin tuo r_e, sillä en vieläkään osaa mieltää sinua mitenkään erityisen surumieliseksi, senkin menninkäinen.

• vänkyrä-nainen
        dayum kirjoitti:

Kyllä mullekin tulee tuollainen mieliteko aina välillä mieleen. Mutta eri diagnoosin johdosta kuin tuo r_e, sillä en vieläkään osaa mieltää sinua mitenkään erityisen surumieliseksi, senkin menninkäinen.

:) :)) :)))
        :)) :) :)
        :) :)
        :))

• dayum
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

:) :)) :)))
        :)) :) :)
        :) :)

mieli vastata pelkällä hymiöllä, mutta jahka täytyy odottaa että saan ostettua uuden näppiksen kun ei tässä mun nykyisessä ole tuollaista merkkiä.

Hymyilen siis itsekseni.

• vänkyrä-nainen
        dayum kirjoitti:

mieli vastata pelkällä hymiöllä, mutta jahka täytyy odottaa että saan ostettua uuden näppiksen kun ei tässä mun nykyisessä ole tuollaista merkkiä.

Hymyilen siis itsekseni.

mulla ollut tarpeeksi hymyjä, et niistä riittää kyllä pari sullekin...

• St Jude

sellasia lupailemaan:)
      Noh...anna tulla sit vaan,jos nyt on jotain mitä analysoida;)

• mitäs sulle kuuluu pitkästä aikaa? Enkä mä sua voi analysoida, kun tunne sut paremmin reaalista kuin täältä. :)

• St Jude
        relaxed_eyes kirjoitti:

mitäs sulle kuuluu pitkästä aikaa? Enkä mä sua voi analysoida, kun tunne sut paremmin reaalista kuin täältä. :)

silleesti :)
        Niin no,tottahan se on.Enhän mä juuri ole kirjotellut...
        Mitäs täs,kurjuutta kummempaa..no ei vain,ihan hyvää kuuluu.
        Kuis itte?Ootko sä ny täällä samalla suuntaa kuin mä?Vai jäitkö kotikonnuille?

• St Jude kirjoitti:

silleesti :)
        Niin no,tottahan se on.Enhän mä juuri ole kirjotellut...
        Mitäs täs,kurjuutta kummempaa..no ei vain,ihan hyvää kuuluu.
        Kuis itte?Ootko sä ny täällä samalla suuntaa kuin mä?Vai jäitkö kotikonnuille?

olen mä vähä lähempänä sua kuin ennen, mut opiskelut on kuitenki pääosin tuos maakunnan toises pääpaikas.

• St Jude
        relaxed_eyes kirjoitti:

olen mä vähä lähempänä sua kuin ennen, mut opiskelut on kuitenki pääosin tuos maakunnan toises pääpaikas.

hyvä että sait kuitenkin aloitettua ne opiskelut sit!Hieno juttu.
        Ei sit kesällä tullut törmäiltyä,vaikka piti vauhtiajois nähdä...ne oli je meni,enkä koskaan päässy sinne asti:)

• St Jude kirjoitti:

hyvä että sait kuitenkin aloitettua ne opiskelut sit!Hieno juttu.
        Ei sit kesällä tullut törmäiltyä,vaikka piti vauhtiajois nähdä...ne oli je meni,enkä koskaan päässy sinne asti:)

mäkin olin häissä vauhtiajojen aikaan. Ehkä sit ens vuonna. :)

• St Jude
        relaxed_eyes kirjoitti:

mäkin olin häissä vauhtiajojen aikaan. Ehkä sit ens vuonna. :)

ettei kauhiasti lupaile:)..mutta kattotaan ens vuonna sitä sit.

• SupremeSatan

Minäminäminä!

• on melko herkkä ja ennenkaikkea kiltti. Vaikka pitkään ollaanki tääl pyöritty, ni aika vaikee mun on silti mitään tuon syvällisempää sanoa.

• yhtäkään miestä ei kiinnosta. Vai, eiköhän ne vaan uskalla...

• mitä helvettiä? Pist tulee nyt sitä psykoanalyysia, lueskelen sen sitten kun ennätän.

• Einsten1 kirjoitti:

mitä helvettiä? Pist tulee nyt sitä psykoanalyysia, lueskelen sen sitten kun ennätän.

heh

Emmä vielä, ku eihän täs oo viel edes humalassa.

• Voisit vähä kuitenkin säkin joskus skarpata.

• Pullopersesika

..koko remmistä vaan Luppasilmä. Anna tälle roskasakille ruoskaa niin että tuntuu nikamissa asti..

;)

• että teen siihen saakka niitä analyysejä kun sammun. Siis täs pitkin iltaa ja vähä väliä, mut viel ei oo niin terässä, et pääsis edes alkuun.

• Muistan nakkisodan ajan ja sen kun mult meni jalka ja sit yhen koulukeskustelun ja emmä osaa sust oikein muuta sanooku, et sä oot aika paljo enemmän ja jotai... olet sä kyl hyvä tsemppaaja.

• Pullopersesika
        relaxed_eyes kirjoitti:

Muistan nakkisodan ajan ja sen kun mult meni jalka ja sit yhen koulukeskustelun ja emmä osaa sust oikein muuta sanooku, et sä oot aika paljo enemmän ja jotai... olet sä kyl hyvä tsemppaaja.

..on norsun muisti, otetaan sille. Kippis!
        ;)

• Pullopersesika kirjoitti:

..on norsun muisti, otetaan sille. Kippis!
        ;)

Sille siis. Kippis!

• tuossa kahdeksan maita vois ottaa sen analyysin vastaan... jos sattuu sopivan analyyttinen fiilis sulla iskemään päälle.

• Mitähän mä sanoisin... jos olisit vähemmän mitä olet, tai yrität olla, ni sä olisit enemmän. Ei ihmisen tarvi olla niin paljon ollakseen hyvä ja kelpo ihminen.

• En.kerro

• vähä niinku kirpelallekin, ni jotain sä oot täält etsimässä, mutten tiiä mitä. Jaa, niin..mukava säkin oot.

• En.kerro
        relaxed_eyes kirjoitti:

vähä niinku kirpelallekin, ni jotain sä oot täält etsimässä, mutten tiiä mitä. Jaa, niin..mukava säkin oot.

En tiedä itsekään mitä etsin, joten et kai sinäkään voisi tietää :) Kiitti kuitenkin, olet mukava itsekin

• dayum

*yrittää luoda paineita*

• sininen_sitruuna

vaikka taitaapi mennä sellasen arvio-kännianalyysin puolelle.

Ja nyt saunaan..

• eipä ole tullu sun kans paljoo sitten s
        'suuren sodan' jälkeen juteltua... Sä oot ehkä palstan syvällisimmin ajatteleva mies, erittäin harkitseva. Ja joka suunnasta.

• sininen_sitruuna kirjoitti:

vaikka taitaapi mennä sellasen arvio-kännianalyysin puolelle.

Ja nyt saunaan..

tylsyyskissäs surffailit pitkin poikin nettiä ja törmäsit harvinaisen aktiiviiseen nettiyhteisöön, jossa on melkein kodinomainen tunnelma.

Ja päätit jäädä kattelemaan, kohta koukkuun jääden.

• sininen_sitruuna
        relaxed_eyes kirjoitti:

tylsyyskissäs surffailit pitkin poikin nettiä ja törmäsit harvinaisen aktiiviiseen nettiyhteisöön, jossa on melkein kodinomainen tunnelma.

Ja päätit jäädä kattelemaan, kohta koukkuun jääden.

noinhan se meni.

• dayum
        relaxed_eyes kirjoitti:

eipä ole tullu sun kans paljoo sitten s
        'suuren sodan' jälkeen juteltua... Sä oot ehkä palstan syvällisimmin ajatteleva mies, erittäin harkitseva. Ja joka suunnasta.

Mutta nyt kun tuli tilaisuus ja jos miettii parin vuoden takaisia hommeleita / tapahtuneita asioita, niin millä tolalla asiat on nykyään? Ei tarvitse sen tarkemmin kertoilla sen aikaisista jutuista jos et halua, mutta noin yleisellä tasolla tiedusteltuna / vastattuna.

• dayum kirjoitti:

Mutta nyt kun tuli tilaisuus ja jos miettii parin vuoden takaisia hommeleita / tapahtuneita asioita, niin millä tolalla asiat on nykyään? Ei tarvitse sen tarkemmin kertoilla sen aikaisista jutuista jos et halua, mutta noin yleisellä tasolla tiedusteltuna / vastattuna.

mun ja kundin ystävyys, eipä paljoakaan muuta. Ja tietty laran ja timantin tunnen.

Siinäpä se, noin kärjistetysti sanottuna.

• dayum
        relaxed_eyes kirjoitti:

mun ja kundin ystävyys, eipä paljoakaan muuta. Ja tietty laran ja timantin tunnen.

Siinäpä se, noin kärjistetysti sanottuna.

Epäilinkin jotta olisi pitänyt kirjoittaa tarkemmin mutta kun ei järki juossut yrittäessäni olla ympäripyöreä. Jatkan siis urkintaa. Siis suhun liittyvä parin vuoden takainen asia, niin ilmeisesti kaikki ok sen suhteen..?

• dayum kirjoitti:

Epäilinkin jotta olisi pitänyt kirjoittaa tarkemmin mutta kun ei järki juossut yrittäessäni olla ympäripyöreä. Jatkan siis urkintaa. Siis suhun liittyvä parin vuoden takainen asia, niin ilmeisesti kaikki ok sen suhteen..?

Jos sitä tarkotat, ni kaikki on paljo paremmin mitä kukaan olis uskonu, tai osannu ennustaa, se on iha normaali.

• dayum
        relaxed_eyes kirjoitti:

Jos sitä tarkotat, ni kaikki on paljo paremmin mitä kukaan olis uskonu, tai osannu ennustaa, se on iha normaali.

Ja hyvä niin. Tai siis noin.

• dayum kirjoitti:

Ja hyvä niin. Tai siis noin.

Otetaas sillekin. Ja vanhoille ajoille.

Kippis!

• dayum
        relaxed_eyes kirjoitti:

Otetaas sillekin. Ja vanhoille ajoille.

Kippis!

Kippis!

*nostaa olemattoman juomansa*

Taidankin kohtapuoliin lähteä piipahtamaan baarissa. Tai parissa, miten se nyt meneekään.

• dayum kirjoitti:

Kippis!

*nostaa olemattoman juomansa*

Taidankin kohtapuoliin lähteä piipahtamaan baarissa. Tai parissa, miten se nyt meneekään.

jos mieli baariin tekee, ni sinne vaan!

• dayum
        relaxed_eyes kirjoitti:

jos mieli baariin tekee, ni sinne vaan!

elämänohjeeni jota en aina noudata.

• Ärsyttävän itsetietoinen, mutta ymmärtää kuitenkin kun heitetään läppää, eli huumorin päälle. Ei enää niin ärsyttävä, kuin mitä aikoinaan oli puskissa ollessaan.

Kuitenkin pidän tyypistä. Aina olen pitänyt.

• Ei me kaikki muut olla idiootteja ja täysin kokemattomia.

• hähää, ei mul susta mitään sanottavaa ole, toimit niinku ajatus. Niinku aina ennenki. :)

• no kyllä se niin on, että teitä minä täl palstal rakastan. Ja fanitan.

• ite,

ja vedä sitä viinaa.

• ite, kirjoitti:

ja vedä sitä viinaa.

täysillä yritän.

• enkelivaillanimee.

Oikeesti oon silloin tällöin seuraillu palstatouhujasi ainakin parin vuoden ajan. Voipi olla enemmänkin... Kirjoitellu oon aina puskista. Oot tehny sellaisen suoran ja rehellisen oloisen kuvan itsestäs minulle. Ja oon pitänyt siitä kuvasta. Sen vielä sanon, että kauniisti oot palstaystävistäsi kirjoittanu analyysejäsi. Olet hyvä mies, ei epäilystäkään.

• ota kuule ja tsemmppas vähä. Et sä nii huono oo.

• oot sä jossain tääl? älä turhaan kanna kaunaa, se ei johda mihinkään. Ei se ainakaan sulle hyvää tuota, jotta paremman tuoton pääomalle saat kun annat vanhojen asioiden olla(koski ne ketä/mitä tahansa) ja annat mennä. Pääomaa se on se henkinenkin pääoma..

• Vaan niin, ettei minua pysty analysoimaan niillä promilleilla mitä normaali ihminen kestää. :)

• tunnut vähä turhalta.

• relaxed_eyes kirjoitti:

tunnut vähä turhalta.

Sehän juuri on tarkoituskin.

• ootte kovia jätkiä.

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      261
      9328
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      314
      6504
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      69
      1513
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1361
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      88
      1157
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1141
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      983
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      43
      828
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      726
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      311
      718
    Aihe