Erotiikkaa palstalla?

32

925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä oon kohta siin kunnossa, että painu jo valmiiksi sinne maan alle.

      • älä ota enää...


        "Alkoholimyrkytys"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        älä ota enää...


        "Alkoholimyrkytys"


        MarttyyriMallari-TTt

        lähes puoleen vuoteen eka erakkolauantai-ilta pelkästään palstan ja palstalaisten kanssa, ni kyllä tässä nyt sen kunniaksi vähä pitää ottaa.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        lähes puoleen vuoteen eka erakkolauantai-ilta pelkästään palstan ja palstalaisten kanssa, ni kyllä tässä nyt sen kunniaksi vähä pitää ottaa.

        ota sitten oikein pohjanmaan kautta.


        "Sillä ilo ilman viinaa on teeskentelyä vaan"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Mr.Kalluppi
        relaxed_eyes kirjoitti:

        lähes puoleen vuoteen eka erakkolauantai-ilta pelkästään palstan ja palstalaisten kanssa, ni kyllä tässä nyt sen kunniaksi vähä pitää ottaa.

        Sama täällä. Yksin olen. Päivystys tosin estää kaljottelun. Saunaan silti menen.

        Jk. Ota ilo irti elämästä kun siihen on kerrankin mahdollisuus.


    • En.kerro

      ne miun eroottiset asiat on muualla kun täällä palstalla :)

      Kuka täällä nyt flirttailis? Sinäkö?

      • en todellakaan flirttaile :) Tarkoitin sitä että se olisi typerää jos joku kehtaisi ryhtyä moiseen puuhaan täällä.


        "Dont use sex as a weapon"


        MarttyyriMallari-TTt


      • En.kerro
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        en todellakaan flirttaile :) Tarkoitin sitä että se olisi typerää jos joku kehtaisi ryhtyä moiseen puuhaan täällä.


        "Dont use sex as a weapon"


        MarttyyriMallari-TTt

        kehtaa :) Ihan vapaasti miun puolesta.


    • sirpamaikkarilta

      vielä 10 vuotta ennen kuin olen yli nelkyt ja ruma nainen! Mut mä flirttaan vaan harvan ja valitun kanssa!


      http://www.youtube.com/watch?v=bg_XDYB5SPI


      "Olen ollut kyseisessä tilaisuudessa eturivissä"


      Humalahakuisesti juova suomalainen akka

      • sinähän muistat millaisia neitejä palstan miehet ovat.


        "Älä tuhlaa elämääsi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sinähän muistat millaisia neitejä palstan miehet ovat.


        "Älä tuhlaa elämääsi"


        MarttyyriMallari-TTt

        huomannut itse olevani vielä enemmän neiti. 8( Mutta sisäinen äijäni edelleen taistelee kokoomusta vastaan. Poliittinen kannanottoni edelleenkin on miehekkäämpi kuin kokoomuksella tulee ikinä olemaan. 8)



        "En tuhlaa elämääni. Lupaan sen!"



        Suomalainen neiti


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        huomannut itse olevani vielä enemmän neiti. 8( Mutta sisäinen äijäni edelleen taistelee kokoomusta vastaan. Poliittinen kannanottoni edelleenkin on miehekkäämpi kuin kokoomuksella tulee ikinä olemaan. 8)



        "En tuhlaa elämääni. Lupaan sen!"



        Suomalainen neiti

        sitten asia on ok.


        "Olet sitä mitä ajattelet olevasi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • viestini ei ollut vitsi. Ihan oikeesti olen sitä mieltä ettei tämä palsta missään nimessä saa olla parisuhde tai seksi-orientoitunut.


        "Siis se on ihan jotain muuta"


        MarttyyriMallari-TTt


    • rusalkaa

      Missä?

      Mitäs siinä moitit etukäteen! Mä voisin tänään halutakin...jotain

      • sano vaan mitä haluat, mutta muista ettei se ei sitten velvoita minua mihinkään.


        "En ota riskejä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • rusalkaa
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sano vaan mitä haluat, mutta muista ettei se ei sitten velvoita minua mihinkään.


        "En ota riskejä"


        MarttyyriMallari-TTt

        riisua multa vaatteet päältä.


      • rusalkaa kirjoitti:

        riisua multa vaatteet päältä.

        riisu!


        "En ole valmis kohtaamaan sinua ainakaan niissä merkeissä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • rusalkaa
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        riisu!


        "En ole valmis kohtaamaan sinua ainakaan niissä merkeissä"


        MarttyyriMallari-TTt

        laitellessa aattelin, että taisin olla liian ronski...eihän toi ole eroottista ollenkaan.

        Kannoin pari väliovea liiteristä ja laitoin paikoilleen...

        Istusikko mun kanssa pihamaalla ja juotais sitte huikka puolukkaviinaa?


      • rusalkaa kirjoitti:

        laitellessa aattelin, että taisin olla liian ronski...eihän toi ole eroottista ollenkaan.

        Kannoin pari väliovea liiteristä ja laitoin paikoilleen...

        Istusikko mun kanssa pihamaalla ja juotais sitte huikka puolukkaviinaa?

        voin toki istua kanssasi pihamaalla, mutta puutarhaasi en koskettele.


        "Se olisi väärin"


        MarttyyriMallari-TTt


      • rusalkaa
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        voin toki istua kanssasi pihamaalla, mutta puutarhaasi en koskettele.


        "Se olisi väärin"


        MarttyyriMallari-TTt

        *tarjoo snapsilasin, jossa punaista viinaa*

        Se on puolukkaa ...mallari


      • rusalkaa kirjoitti:

        *tarjoo snapsilasin, jossa punaista viinaa*

        Se on puolukkaa ...mallari

        tulet humalaan niin en osaa olla kanssasi, koska silloin et ole enää oma itsesi ja en pysty arvioimaan mitä mielessäsi liikkuu.


        "Nämä ovat vaikeita asioita"


        MarttyyriMallari-TTt


      • rusalkaa
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tulet humalaan niin en osaa olla kanssasi, koska silloin et ole enää oma itsesi ja en pysty arvioimaan mitä mielessäsi liikkuu.


        "Nämä ovat vaikeita asioita"


        MarttyyriMallari-TTt

        saunaan?


      • rusalkaa kirjoitti:

        saunaan?

        olen nyt töissä ja menen sitten illemmalla erään toisen naisen kanssa saunaan.


        "Lupaan kyllä ajatella sinua"


        MarttyyriMallari-TTt


      • rusalkaa
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olen nyt töissä ja menen sitten illemmalla erään toisen naisen kanssa saunaan.


        "Lupaan kyllä ajatella sinua"


        MarttyyriMallari-TTt

        ei näy susta päälle päin.

        se on moro


      • rusalkaa kirjoitti:

        ei näy susta päälle päin.

        se on moro

        selvä ja palaillaan juttuun joskus myöhemmin.


        "Olen kiinnostunut taiteestasi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • rusalkaa
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        selvä ja palaillaan juttuun joskus myöhemmin.


        "Olen kiinnostunut taiteestasi"


        MarttyyriMallari-TTt

        olet kiinnostunut...onko sulla rahaa?


    • enkelivaillanimee.

      Sitähän tapahtuu täällä koko ajan. ;)

      • mutta se ei onneksi johda mihinkään sellaiseen mitä kenties katuisit jälkeenpäin.


        "Älä ota kun ajat"


        MarttyyriMallari-TTt


      • enkelivaillanimee.
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mutta se ei onneksi johda mihinkään sellaiseen mitä kenties katuisit jälkeenpäin.


        "Älä ota kun ajat"


        MarttyyriMallari-TTt

        toistaiseksi ei ole johtanut.... mukavia hyvänolontuntemuksia ja hymyjä en ole joutunut katumaan.


    • -eroottinen vastaaja-

      No sitä tällä palstalla ei ainakaan näy olevan.

    • cookos

      ja just telkus menevä 60-luvun kotimainen elokuva sopiikin yhteen ;)
      Eihän täällä voi flirttailla..se vaatii katsekontaktin. Siinä vois käydä niin, että flirttais jonkun kauhee mörököllin kanssa, yök.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe