Juomagalluppi.

Mitä juot?

Mä jhuon Sandelsia, Suomiviinaa ja Pepsiä.

30

818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teetä.

      • sininen_sitruuna

        varmaan 20 mukillista kahvia.. Kohta saunaan ja olutta tai siideriä sitten.


    • sirpamaikkarilta

      Viru Valgeta lantrattuna karpalomehuun. Tämmönen limuviinasysteemi. Mut kun ei oo kun yks pullo ni siirryn piakkoin votkaan ja pepsi maxiin.

    • Ennen keikkaa punkkua pohjiksi, ettei kuseta niin kauheasti ja sen jälkeen keppanaa.

      • Mikä keikka?


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Mikä keikka?

        Mahtaakohan niitä edes ulkonäöltä tunnistaa. Katsoin eilen vanhaa levynkantta, jossa oli todella hilpeä ysäri-tyyli. ;-)


    • Äsken jois lageria, tosin aika vahvasti humaloitua, hyvää oli. Just nyt en juo mitään, kohta ehkä viinimarja-vadelma-puolukkamehua. Kotitekoista, ei liian sokeroitua. Sun yhdistelmä kuulostaa rajulta.

      • relaxed_eyes

        sillo tällö tölkki sandelsia ja sit taas sillo tällö kuppi, ei ainakaan viel täs vaihees iltaa kaikkee samassa kupissa sekaste.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        sillo tällö tölkki sandelsia ja sit taas sillo tällö kuppi, ei ainakaan viel täs vaihees iltaa kaikkee samassa kupissa sekaste.

        jos sekoituksista tykkää, mutta Sandels ehkä mieluummin raakana. x)


    • yhden kaljan. Muutaman tuopin vettä ja pari kahvia... Pyörät pyörii ja balalaikka soi.

    • Ygg

      hetkellä juon pepsi maxia ja illemmalla ajattelin kokeilla tuota rommia jonka vastikään ostin.

      • Ygg

        sopii hyvin viikon teemaan. Katsonut 4 Monty Pythonin leffaa tällä viikolla ja lauantai-iltaa varten on varattu Live at the Hollywood Bowl.

        Brittikomedia on parasta!


    • rusalkaa

      Tahallani hukkasin vissii pyöränavaimen ja vara-avaimen, etten päässyt hakemaan lonkeroa. Nyt on sitten omatekoista puolukka-votkaa.

      Ensi viikolla aion mennä mehupuristamoon ja osasta omenia teen sitten viintä. En olekaan pitkään aikaan tehnyt. Puristetusta mehusta saattaa tullakin vaaleaa viiniä.

      Mä katoin kanssa, että sun yhdistelmä on raju, mutta joku toinenkin näköjään huomautti.

      *ihan vähän vaan rouskuttelen puolukkaa ja sauna on lämmin kohta*

    • de_monte

      mut ei ole varaa juoda noin kalliita juomia.
      olisimpa kimi räikkönen :(

    • Mr.Kalluppi

      karpalotuoremehua.

      Jk. Voi kun saiskin lirauttaa sekaan Suomiviinaa :(

      • de_monte

        viinoja vastaan :(


      • Mr.Kalluppi
        de_monte kirjoitti:

        viinoja vastaan :(

        Tuosta aloituksesta vain poimin tuon Suomiviinan.

        Jk. Smirre (Smirnoff) on suosikki vodkani.


    • St Jude

      ei putoo kuin olut..
      Liian tuoreessa muistissa edellis viikonlopun rapujuhlat:(
      Silloin meni kaikkia sekasin ja olo oli sit sen mukainen..nyt ei iske sellanen olotila.
      Ihan hissuksiin vaan muutaman jos ottais..ehkä:)

    • vieraileva mies

      juuri nyt maitoa

    • takaisin

      vaikka tölkki kerrallaan.

    • ...

      Bacardi/banaanilikööri/Cokis-sekoitus.

      • kun te jaksatte tehdä kaikenmaailman drikkejä. Itte en uskalla / jaksa kokeilla. Mulla se on aina jotain ihan sellaisenaan. Paitsi joskus jotain sangrian tyylistä omaa sotkosta.


    • hilda-hymy

      siideriä, kossua vissyllä, jollain kirpeällä mehulla lantrattuna. Oluista Sandels tai saunakaljana Karhu.

      Mutta mikään ei voita kunnon viskiä. Ja ehdottomasti silloin Pohjois-Amerikkalaista, Jim Beam tai Jack Daniels.

      Mut nyt mä juon kahvia, kun huomenna on työpäivä.

    • menee..mitä voi lantrata kossulla;)

    • Pullopersesika

      ..ihan juoppoja koo remmi.
      Korkkasin just tumman rommin. Ja kolaa.

      • Se juo vaan vettä.


      • Pullopersesika
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Se juo vaan vettä.

        Mikä sitä vaivaa?


      • Pullopersesika kirjoitti:

        Mikä sitä vaivaa?

        emmä tiedä. Tai ainaki se luulee olevansa tosi aikuinen..eiku siis vanha.


    • Vettä, pepsiä ja teetä

    • cookos

      Karhua, Sandelsia, kossua, kukkoviinaa, bacardia, ja nykyisin yleensä campparia appelsiinimehulla.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe