Työskentelen asiakaspalvelualalla. Päivittäin törmään ilmiöön nimeltä Hormoni Hulk. Vastassa on vaihdevuosi-ikäinen nainen jolle on täysin mahdotonta olla mieliksi. Oli asia mikä hyvänsä on pakko saada riita aikaiseksi. Ystävälliseen puhutteluun vastataan töykeästi. Kiroillaan, huudetaan ja rähistään. Kyse ei ole palveluhalun puutteesta. Mielelläni autan ja palvelen, sehän on minun työtäni. Mutta minkäs teet kun vastassa on ihminen jonka on jo periaatesyistä pakko loukata ja käyttäytyä huonosti.
Ainahan niitä hankalia asiakkaita on ja pakko siihen on sopeutua. Olen kuitenkin huomannut ettei tuollaista käytöstä ilmene muilla kuin vaihdevuosi- ikäisillä naisilla. Tiedän kyllä että hormoonitasapainon vaihtelut vaikuttavat mielentilaan. Nykypäivänä on kuitenkin olemassa hormoonikorvaushoitoja ja muitakin lääkkeitä. Mikä hiton oikeus naisilla on käyttäytyä huonosti?
Muutama päivä sitten kollegani, 25 vuotias nainen, sanoi ettei millään jaksaisi kuunnella kun vanhat ämmät kiroilevat. Tämäkö on se naisen malli jonka tahdotte nuoremmille opettaa?
Itselläni nuo "kultaiset vuodet" ovat vasta edessäpäin. Olen päättänyt ottaa vastan kaiken avun mitä lääketiede voi tarjota. Minä en näe itselläni mitään oikeutta terrorisoida ympäristöni vaikka munasarjat tekeekin kepposia.
Nuorison käytöksestä väännetään aina virsiä. Mitäs jos te Hormoni Hulkit välillä analysoisitte myös omaa käytöstänne
Naisten käytöksestä
63
2659
Vastaukset
- myös alalla
asiakas on kunkku tai pitäis olla, mutta kun joku tulee kiekumaan vaihdevuosissa niin tekis mieli sanoa että painu v*ttuun jos osaat hiihtää. Mun mielestä menty liian pitkälle asiakas-kunkku-hommassa, joku roti siinäki mitä pitää kuunnella hymyssä syin. Jos joku erehtyisi mua hen.koht. loukkaamaan(vielä ei oo tapahtunut) niin antaisin varmana palaa, potkut tai ei. Ja jos tulisi potkut, niin nostaisin pienimuotoisen metelin.
- Nainen 40+
Itse aikoinaan kuvittelin itsekin että asiakas on aina oikeassa ja että asiakkaat puhuvat totta. Mutta samat pelisäännöt koskevat kaikkia asiakkaita eikä Hormooni Hulkkeja voi laittaa eri asemaan. Mutta jostain nämä tädit ottavat itselleen oikeuden haistatella ja huutaa asiakaspalvelijalle joka tekee ainoastaan työtään. Ystävällisesti hymyilevänä vaikka asiakas ei sitä edes ansaitse.
- jutut
Nainen 40+ kirjoitti:
Itse aikoinaan kuvittelin itsekin että asiakas on aina oikeassa ja että asiakkaat puhuvat totta. Mutta samat pelisäännöt koskevat kaikkia asiakkaita eikä Hormooni Hulkkeja voi laittaa eri asemaan. Mutta jostain nämä tädit ottavat itselleen oikeuden haistatella ja huutaa asiakaspalvelijalle joka tekee ainoastaan työtään. Ystävällisesti hymyilevänä vaikka asiakas ei sitä edes ansaitse.
Odotahan, kun päivä valkenee, Sinä saat kyytiä mielipiteines. Otollinen aika tuolle aloitukselle porukka nukkuu.
- edellinen
Nainen 40+ kirjoitti:
sitä yrittää palvella asiakasta ja kaikkein parasta jos asialliselle tyypille saa hymyn naamalle. Mä onnistuin kerran jihuu!!!! Tuli hyvä mieli. Mutta en katso että mun tarttis hymyillä tyypille joka haistattelee päin naamaa, nimittelee ja arvostelee. Kerran yksi käski mut saattohoitoon kun olen kuulemma liian vanha, olin niin uusi kassalla että kuuntelin nitisemättä. Enää en sitä tekisi tolkku kaikessa.
- Nainen 40+
jutut kirjoitti:
Odotahan, kun päivä valkenee, Sinä saat kyytiä mielipiteines. Otollinen aika tuolle aloitukselle porukka nukkuu.
Heräshän se eka Hormooni Hulk:)
- tais mennä
Nainen 40+ kirjoitti:
Heräshän se eka Hormooni Hulk:)
hutiksi, käsittääkseni hormooni hulkilla ei ole munia , mulla on. Hymyilytti, kun luin näitä juttuja.
- Nainen 40+
tais mennä kirjoitti:
hutiksi, käsittääkseni hormooni hulkilla ei ole munia , mulla on. Hymyilytti, kun luin näitä juttuja.
Eiks miehiläkin ole jotkut vaihdevuodet? Vaikka en kyllä ole törmännyt miehiin jotka käyttäytyisivät noin. Toki osa miehistäkin on huonokäytöksisiä mutta heidän kohdallaan kyse taitaa todella olla luonteesta ja huonosta kasvatuksesta:)
- naisten keksintö
Nainen 40+ kirjoitti:
Eiks miehiläkin ole jotkut vaihdevuodet? Vaikka en kyllä ole törmännyt miehiin jotka käyttäytyisivät noin. Toki osa miehistäkin on huonokäytöksisiä mutta heidän kohdallaan kyse taitaa todella olla luonteesta ja huonosta kasvatuksesta:)
nuo miesten vaidevuodet. Kun ikää tulee, niin muutoksia tulee, eikai siinä sen kummempaa. Se kummastutti, kun kuulin jossain työpaikalla olevan huono ilmapiiri sen vuoksi, kun siellä on niin paljon naisia.
- tohtorien
naisten keksintö kirjoitti:
nuo miesten vaidevuodet. Kun ikää tulee, niin muutoksia tulee, eikai siinä sen kummempaa. Se kummastutti, kun kuulin jossain työpaikalla olevan huono ilmapiiri sen vuoksi, kun siellä on niin paljon naisia.
tutkima tosiasia, nuo miesten vaihdevuodet.
40 ikävuoden jälkeen testosterinotaso alkaa laskemaan, fakta, ei fiktio. - Nainen 40+
naisten keksintö kirjoitti:
Olen itsekin ollut työpaikassa jossa henki oli todella huono. Jostakin syystä myös siellä ne pahimmat pukarit kuului ikäluokkaan -50, naisia luonnollisesti.
- akkoja
tohtorien kirjoitti:
tutkima tosiasia, nuo miesten vaihdevuodet.
40 ikävuoden jälkeen testosterinotaso alkaa laskemaan, fakta, ei fiktio.tai jos on olleet miehiä, niin ovat tutkineet naisten mieliks. Ja minähän sanoin, että ikä tuo muutoksia, tietäähän tuon tutkimattakin. Siihen tutkimukseen on haaskattu ihan turhaan rahaa, olisivat käyttäneet nekin rahat naisten rauhoittamiseen.
- hyrräys
akkoja kirjoitti:
tai jos on olleet miehiä, niin ovat tutkineet naisten mieliks. Ja minähän sanoin, että ikä tuo muutoksia, tietäähän tuon tutkimattakin. Siihen tutkimukseen on haaskattu ihan turhaan rahaa, olisivat käyttäneet nekin rahat naisten rauhoittamiseen.
loppuu vähitellen, ihan riippumatta sukupuolesta, niin se vain on!
- tullut mielen
viereenkään vierittää huonoa käytöstä kenenkään munasarjojen tilille.
Onko tuo asiakaspalvelijoiden yleinenkin käsite keski-ikäisistä naisista?
Samat vaihdevuodethan miehetkin läpikäyvät, niistä vain vähemmän vitsaillaan.
Kyllä asiallinen tai asiaton käyttäytyminen ohjautuu ihan muualta, kuin munasarjoista.
Itselläni tuo ajanjakso meni ihan huomaamatta, ilman mitään hormooneja.
Käytöskukkasesi olisi kannattanut laittaa 40 palstalle, koska meistä monilla tuo aika on jo förbii.- Nainen 40+
Miksi nuoremmat naiset eivät käyttäydy noin?
- ikäisiisi,
Nainen 40+ kirjoitti:
Miksi nuoremmat naiset eivät käyttäydy noin?
ja nuorempiin suuremmalla sympatialla.
Et liene toiveammatissasi, joten pahan olosi pitää purkautua johonkin? - Nainen 40+
ikäisiisi, kirjoitti:
ja nuorempiin suuremmalla sympatialla.
Et liene toiveammatissasi, joten pahan olosi pitää purkautua johonkin?Kyllä toiveammatissakin mieli mustenee kun saa päivittäin kuunnella kiroilua ja asiatonta huutamista. En minä suhtaudu kielteisesti ikään vaan näiden hormooni Hulkkien käytökseen.
- että on noin.
Nainen 40+ kirjoitti:
Kyllä toiveammatissakin mieli mustenee kun saa päivittäin kuunnella kiroilua ja asiatonta huutamista. En minä suhtaudu kielteisesti ikään vaan näiden hormooni Hulkkien käytökseen.
Ikävää on myös nimittelysi, mietipä sitä, mielessäsi!
- Nainen 40+
että on noin. kirjoitti:
Ikävää on myös nimittelysi, mietipä sitä, mielessäsi!
Jos nimitys loukkaa jotakuta saattaa syy olla siinä että se koskee häntä itseään.
- on onneksi
Nainen 40+ kirjoitti:
Jos nimitys loukkaa jotakuta saattaa syy olla siinä että se koskee häntä itseään.
opetettu, että kaikki nimittelyt kuuluvat rahvaanomaiseen käytökseen, munasarjoista tai niitten puuttumisesta huolimatta.
- niin on
vaihdevuodet.
- Nainen 40+
Omalla äidillä alkoi viiskymppisenä että kai ne sit mullakin tulee siinä iässä. Sithän se selviää.
- susa51
Vai hormoni hulkit. Vaikka itse olen vaihdevuosi-iässä, ei tulisi mieleenkään alkaa mesoamaan kellekkään palveluammatissa olevalle.
Olen sitäpaitsi itse myös palveluammatissa, hyvä onkin. Mielipiteeni sanon ilman muuta ja osaan myös vaatia palvelua, jos tarvitsee vaatia.
Eivätkö muuten nuoret kiroile ollenkaan ja onko se luvallista heidän käyttäytyä vanhempaa kohtaan huonosti?- Nainen 40+
Ei kellään ole oikeutta käyttäytyä huonosti. Mutta jostakin syystä nuoret naiset eivät ihan oikeasti käyttäydy noin.
- myös alalla
myyjän vaihdevuodet kuuluvat tähän juttuun? Puhutaan tosiaan enemmin teistä, jotka tulevat kauppaan kiukuttelemaan joka ainoasta asiasta. Ei oo sitä, ei oo tätä, no ei oo kun tullaan ysiltä kun kaupan pitäsi mennä kiinni. Mun puolesta nää vinkujat voi mennä vaikka v*ttuun ja Vaasan lääniin, vai arveleeko yksikään heistä että tulee ikävä? Ei kiinnosta tippaakaan vaikka vaihtavat naapurikauppaan, en katsokaas ole töissä missään perheyrityksessä. Haha hah haaa....
- siis myyjä?
??? :)))))
- Tilja
Vaihdevuosi-ikäiset naiset tulisi velvottaa kriisiryhmän kuultavaksi ja hoitoon, jos tarvetta näyttäisi olevan.
Fyysinen kurittaminen on vähentynyt parinkymmen vuoden ajan. Nyt vaihdevuosi-ikäiset ovat näitä kuritta kasvaneita.
Toivottavasti samanlaista ikävää palautetta tule, kuten Myyrmanni,Jokela ja Kauhajoki. - Jermuxi tms.
Ei osaa enää nykyään asikkaat olla olleskaan kiltisti. Se ei ole kivaa palvelua se. Kjäh!
- Nainen 40+
Asiakas saa toki vaatia palvelua ja huomauttaa jos jokin asia ei miellytä.Virheistä ja viosta tuleekin huomauttaa. Nyt on kuitenkin kyse ihmisistä jotka tarkoituksellisesti tahtovat riidellä ja loukata toista. Tuollaiselle käytökselle ei ole mitään hyväksyttävää syytä. Nuorten käytöksestä kyllä jaksetaan marista mutta vanhemmalla väellä on näemmä jokin eri oikeus käytäytyä huonosti.
- taisit huomata
jo takaa pilkottavan totuuden
- Jermuxi tms.
Nainen 40+ kirjoitti:
Asiakas saa toki vaatia palvelua ja huomauttaa jos jokin asia ei miellytä.Virheistä ja viosta tuleekin huomauttaa. Nyt on kuitenkin kyse ihmisistä jotka tarkoituksellisesti tahtovat riidellä ja loukata toista. Tuollaiselle käytökselle ei ole mitään hyväksyttävää syytä. Nuorten käytöksestä kyllä jaksetaan marista mutta vanhemmalla väellä on näemmä jokin eri oikeus käytäytyä huonosti.
Jos olisin ilkeällä tuulella, sanoisin sinun olevan väärällä puolella tiskiä...Hmmmm. Vaikea yhtälö sinänsä, jos kerran pitää olla kiltti.
Minä varmaan alkaisin aukomaan päätäni silleen herttaiseen sävyyn takaisin, lisäksi sotkisin aiheen ihan kokonaan muihin juttuhin ja sitten alkaisin sopottaa pyhiä tekstejä eri kielillä. Eiköhän siinä jo monelta menis tekarit solmuun. - Jermuxi tms.
taisit huomata kirjoitti:
jo takaa pilkottavan totuuden
Mutta oikeassa tilanteessa, siis ihan oikeasti...Kyllähän se loppupeleissä ottaa pääkköseen ketä tahansa. Luultavasti osaisin olla riittävän v-mäinen, että selittäisin itseni ulos tuollaisestakin tilanteesta, vai mitäs luulet?
- kohdallasi
Jermuxi tms. kirjoitti:
Mutta oikeassa tilanteessa, siis ihan oikeasti...Kyllähän se loppupeleissä ottaa pääkköseen ketä tahansa. Luultavasti osaisin olla riittävän v-mäinen, että selittäisin itseni ulos tuollaisestakin tilanteesta, vai mitäs luulet?
Ilkeilystä toiset pääsee hyvin vienolla takaisinannolla kyllin ymmärrettävästi.
Niinkuin asian jälkiselittelyistäkin.. - Jermuxi tms.
kohdallasi kirjoitti:
Ilkeilystä toiset pääsee hyvin vienolla takaisinannolla kyllin ymmärrettävästi.
Niinkuin asian jälkiselittelyistäkin..Pitäisi selkeästi järjestää v-lukurssi, jossa opeteltaisiin uusia tekniikoita nöyryyttää vastustajia. Kyllä tulis mielenkiintoista, vai mitä?
- aina ole
rapeeta 40 käytöskään näköjään?
- Nainen 40+
Sehän se on huonoa käytöstä kun huomautetaan näiden justiinojen käytöksestä. Ilmeisesti eräs ihmislaji on ominut itselleen erivapauden käyttäytyä loukkaavasti muita kohtaa.
- näkyy
Nainen 40+ kirjoitti:
Sehän se on huonoa käytöstä kun huomautetaan näiden justiinojen käytöksestä. Ilmeisesti eräs ihmislaji on ominut itselleen erivapauden käyttäytyä loukkaavasti muita kohtaa.
sinulla JO tuo mainitsemasi Justiina käytös.
Ei minulla ihan noin voimakkaasti alkanut vv:det. - Nainen 40+
näkyy kirjoitti:
sinulla JO tuo mainitsemasi Justiina käytös.
Ei minulla ihan noin voimakkaasti alkanut vv:det.Olen saanut hyvää esimerkkiä vanhemmilta naisilta. En oikein ymmärrä miksi tästä asiasta pitää loukkaantua jos se ei itseä koske. Toki enemmistö naisista käyttäytyy asiallisesti tilanteessa kuin tilanteessa. Näitä riidanhaluisia ränttyjä nyt vaan on niin paljon ja jostakin syystä he luulevat että heidän käytöksensä olisi jotenkin oikeutettua.
- Terroriin kyllästynyt
Tekee mieli ottaa miesnäkökanta ja tämän palstan muutamaa miestä seuranneena. Onkos miehellä
oikeus terrorisoida muita katkeruuksissaan vaikkapa tällä palstalla, jos munat tekee tepposia? Että
samassa veneessä tässä ollaan miehet ja naiset.
Tässäkin asiassa. Oli ne vehkeet sitten ihon
sisällä tai esillä. - Avauksesi
kertoo paljon enemmän omasta suhtautumisestasi naisen ikääntymiseen kuin oikeasta ongelmakäyttäytymisestä. On hyvin tyypillistä että 40 nainen alkaa pelätä vanhenemista ja sen mikanaantuomia muutoksia kehossaan ja kiinnittä ehkä juuri siksi liiallista huomiota hiukan itseään vanhempiin naisiin, jopa käyttäytyy heitä kohtaan provosoivasti ja piilotetun epäystävällisesti, niinkuin vain nainen osaa. Kun itseäsi jonkunverran vanhempi asiakkaasi tämän alentuvan käytöksen huomaa, toki hän siitä närkästyy ja saakin närkästyä.
Neuvoisinkin sinua kiinnittämään huomiosi siihen miten eritavalla palvelet itseäsi nuorempia kun itseäsi vanhempia naishenkilöitä. Olen itse 50 , mutta näytän ikäistäni paljon nuoremmalta ja saan senvuoksi kohtuullisen asiallista palvelua, mutta olen nähnyt niin monta kertaa miten vanhempia naisia kohtaan ollaan erittäin ylimielisiä, jopa epäystävällisiä ja katsellaan heitä nokkavartta pitkin ja tähän ylimielisyyteen sortuvat, eivät suinkaan nuoret vaan juuri ne 35-45 vuotiaat jotka kokevat olevansa vielä ns vetovoimaisia ja piilotajuisesti inhoavat sitä mitä heille on tapahtumassa...vanhenemista.
En usko että julkinen kiroileminen ja huono käytös on kovinkaan yleistä vaihdevuosi-ikäisilläkään normaaleilla naisilla ja koenkin tämän avauksen tarkoitushakuisena loukkauksena 50 ikäryhmää kohtaan ja juuri tyypillisenä 40 käyttäytymisenä ja piilopelkona omaa ikääntymistään kohtaan.
Hoida itseäsi, kuntoile ja lenkkeile. Laihduta jos on tarvetta, siten säilyt pidempään nuorekkaana ja vaihdevuotesikin ovat helpommat :) Tiesithän että vaihdevuodet alkavat usein jo alle viisikymppisinä ja monilla yli viisikymppisillä ne ovat jo ohitse ja menossa on seesteinen kausi. On tutkittu että ihminen on tyytymättömimmillään elämäänsä neilkymppisenä ja elämäänsätyytyväisyys kasvaa kovasti jo viidenkymmenen tietämillä.- esillenostamani
miljoona kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä kanssasi.
asetelman toinen puoli on ehkä vaietumpi asia, on niin helppoa syyllistää naisia vaihdevuosista ja tavallaan antamaan lupa käsitellä naista pelkästään hänen ikänsä perusteella huonosti.
- laidasta laitaan mennään
luin ketjua tähän asti ja pakko laittaa sananen sinulle.
Olen 51 ja menkat ollet pois puoli vuotta. Jotakin ehdin kokemaan ja apua hakemaan, vaan eipä nämä vaivat ole verrattavisssa PMS:aan.
Palvelualallakin paljon työskennellyt - ja useat itkut itkenyt. Kyllä se vaan on niin että ikään ja sukupuoleen katsomatta oli jokaiselle päivälle annos ankeaa riippumatta omasta olotilasta. Olisipa tuo ollut nätti mennä rähisemään vastavuoroisesti jollekulle, vaan valitsin metsän, missä sai kannot kyytiä.
Osa ihmisistä vain valitsee toisin. Tuovat sen viimeisenpisaransa ihmistenilmoille. Katsoisin, ettei hormooneilla ole asennevamman kanssa yhteneväisyyttä. Oma lukunsa on vielä menttaaliset ongelmat. Mahtaako niiden tiimoilta asiakaspalvelija saada "koulutusta" ?
Sinulle toivon voimia. - k/k
aloitus ,naimisis olevana voin osallistua vaik mies olenkin,jotain tierän minäkin ,olenhan siinä myrskyssä seisonut.
Kumpa kaikki naiset tajuaiskin ottaa avun vastaan,tollaisen hulkin parina elo on aika monimutkasta.
Järjellä ei niis rähinöissä ole mitään jakoa,huutoa huuron vuoksi vain.
Siksi Teräspetonin kappale ,taivas lyö tulta ,on rakas mulle.
Lämmin kiitos kunnon aloituksesta.- ehkä juna meni jo...
vaan jos seuraavan varalle sanoisin.
Herrain kukkarossa on aina oleva yksi parhaimmista lääkkeistä. - Yxitypy
Vaan ajatteles k/k, jos sulla olis sellanen kiltti, tasaluontoinen vaimo. Eikö siinä aika kävis pitkäksi?
Elämässä pitää olla vähän äksöniä :=)) - Nainen 40+
Olen itsekin muutaman kerran nähnyt yleisellä paikalla näitä raivareita. Nainen kirkuu ja rääkyy suu vaahdossa ja nolostunut mies seisoo hartiat kyyryssä. Mutta vikahan on luonollisesti miehessä jos hän karkaa toisen naisen matkaan tuossa tilanteessa. Sitä se viidenkympin villitys teettää:)
- torivahti
"Vaikka naiset olisivat lasia, ei heidän lävitseen näkisi"
Näin luki tänä aamuna hotellin aamiaispöydässä nauttimani Princess-teen pussin lipukkeessa. Näyttää olevan sarjan aforismi numero 1031. Teippaan sen tietokoneeni (töissä) ruudun kehykseen. - Yxitypy
vaihdevuodet naisille tee väliin vaikka millaisia kepposia, mutta senverran itsekuria pitäis olla, että osaa käyttäytyä asiallisesti, jos niin vaaditaan.
Olen kyllä tömännyt aika epäkohteliaaseen käytöseen myös asiakaspalvelun toiselta puolen.
Joskus, vaikka kohteliaasti kysyy jotain, saattaa saada erittäin äreän vastauksen.
Kerran erään vaatekaupan myyjättären palvelu oli erittäin epäystävällistä (huono päivä kait), en malttanut olla siitä mainitsematta kun lähdin.
Sanoin ihan rauhallisesti, että olikohan hän kenteis väärällä alalla.
Nainen jäi katsomaan suu auki :=)))
Tiedä sitten johtuuko epäystävällinen käytös aina vahdevuosista. Kyllä sen taidon osaavat nuoremmatkin. - Pirre*
on huonokäytöksisiä ihmisiä, naisia ja miehiä.
Olisiko niin, että sivistys on hyvin ohut kuorinen, ja kun ikää tulee ja hikeä pukkaa, niin se ihmisen todellinen sisäpuoli pääsee irti..
Mutta ei kannata yleistää..- torivahti
...löytyy valtion virastoissa. Siellä on käytössä termi "tylyttää asiakkaita".
- Pirre*
torivahti kirjoitti:
...löytyy valtion virastoissa. Siellä on käytössä termi "tylyttää asiakkaita".
Minä olen luullut, että Siperia so. julkkishallinnon supistukset eli kuntienn/valtion säästötalkoot, on opettaneet heitäkin palvelemaan..
- torivahti
Pirre* kirjoitti:
Minä olen luullut, että Siperia so. julkkishallinnon supistukset eli kuntienn/valtion säästötalkoot, on opettaneet heitäkin palvelemaan..
...että ne pahimmat tylyttäjät ovat saaneet jäädä...
- Pirre*
torivahti kirjoitti:
...että ne pahimmat tylyttäjät ovat saaneet jäädä...
sanoa oikein mitään virastojen palveluista kun en oikeastaan tarvitse koskaan niistä mitään, noin henk.kohtaisella kontaktissa.
Melkein kaikki asiat, meikäläisen asiat, voi selvittää netin kautta.
- Hassuttelija 53
En lukenut kommentteja joita olet saanut enkä luekaan luin vaan aloituksesi ja hymyilytti.
Olet hyvin pian mukana arvostelemassasi vaihdevuosien naiskaartissa. Toisilla nämä viihdevuodet alkavat siinä neljämkympin vaiheilla ja toisilla niitä ei tule lainkaan.
Siitä vain hormooneja popsimaan ja positiivista elämää opettelemaan. Kohtaan työssäni päivittäin sinunlaisiasi "narisioita" ja yritän antaa apua alkaviin v-v ongelmiin. - muuten tiedät
puhelimessa asiakkaittesi iän?
Kuinka tarkat rekisterit, nimet, syntymäajat teillä on?- Nainen 40+
En luonnollisesti tiedä ikää ellei ole tarvetta tutkia asiakkaan tietoja tietokannasta.
- koko ajatus
Nainen 40+ kirjoitti:
En luonnollisesti tiedä ikää ellei ole tarvetta tutkia asiakkaan tietoja tietokannasta.
vaihdevuosista on vain sinun mielikuvitustasi>?
Miksi teillä olisi tiedot ihmisten syntymäajoista? - että palvellaan oikein
Nainen 40+ kirjoitti:
ja joka paljastuu väärinkäyttäjäksi alallaan, voi menettää pallin jollekin toiselle.
Koska sinä näyt selvästi vieroksuvan ikänaisia ja kohtelevan heitä senmukaisesti, voit menettää pallisi miehelle ;) jolla ne ehkä kohdillaan... - ettemme tiedä...
koko ajatus kirjoitti:
vaihdevuosista on vain sinun mielikuvitustasi>?
Miksi teillä olisi tiedot ihmisten syntymäajoista?voi mennä yöunet..
- IKMA
Kukahan se täällä ketjun yläpäässä vedättää ja vähän provosoi?
- mutta täyttä
asiaa hän kirjoittaa.
40-50v. nainen ON usein äkäinen ja töykeä.
Vaadimme mahdottomia ja haukumme kaikki pataluhaksi tilaisuuden tullen. Ja sitten voivottelemme kuinka TÖRKEÄÄ palvelua saimme osaksemme.
PS. En minäkään tiedä kuka aloituksen tekijä on, mutta jos saat selville, niin kerro minullekin. :)
- Pirre*
peränkuulutti kunnollista keskustelua, ja omalta osaltani tähän aiheeseen liittyen lisään, että yleisesti maassamme palvelun taso on surkeaa.
Kummallista, kun ihmiset ei ymmärrä mistä se tili tulee... aloitit kesällä 30 palstalla vastaavan mollauksen, muistan sen oikein hyvin.
Siinä moitit nuoria naisia juuri samoista asioista!
Provona ja yllytyksenä kinkkiseen keskuteluun osuit naulan kantaan. Tai sitten olet täysin kelvoton asiakaspalveluun kaiken ikästen naisten kanssa.
No, minua nauratti hyökkäävä käytöksesi, enkä totisesti aio sinulle vakuutella millainen asiakas olen :P
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6662512Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,301246- 1091158
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki111083- 93955
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k104915Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101873Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e236815Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50769- 64741