Kummalla liikunta on tehokkaampaa? Molemmat hyviä laitteita, mutta kumpi voittaa?
Kokemuksia?
Crosstrainer vs. kuntopyörä
3
2631
Vastaukset
...siinä kuluu enemmän kaloreita, ja siinä toimii koko vartalo. Tosin kokemuksia mulla on enemmän kuntopyörästä, kun meillä on semmoinen kotona. Sillä oon saanut ainakin mahan littanaks. :)
- Vilipetteri
Jees Sanna Multitabs! mä oon kokeilu oikeeta crostraneria. Eka epäilin mut huomasin et se on tosihyvä kuntolaite!! jees myös sun kannattais kokeilla!!
- arthur49
Crosstrainerilla saa sykkeen nopeammin kohoamaan kuin kuntopyörällä, koska ct:lla käytetään niin käsiä kuin jalkojakin. Tehokkuus kun on suoraan verrannollinen sykkeeseen. Crosstraineri on omiaan lyhyehköihin treeneihin : lihaskuntoharjoittelun lämmittelyvehkeeksi ja intervalliharjoitteluvälineeksi.
Kuntopyörällä on helpompi tehdä pitkiäkin harjoituskertoja, koska äskeisestä syystä keskisykkeen pystyy pitämään kohtuullisena helpommin kuin ct:lla.
...
Itse käytän crosstraineria nimenomaan punttitreenien verryttelyyn (5-10 minuuttia). Pitemmät (yli 30 min) aerobiset harjoitteet teen ulkona pyöräillen, kävellen, hiihtäen tai huonolla säällä sisällä spinningpyörällä.
Käy tsekkaamassa myös kotisivuni http://www.kuntoguru.com ja blogini http://kuntoguru.blogspot.com.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232738- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
- 821199