Eikös me voitaisi juoda

täti puskasta

sovinnon malja, ja jatkaa tätä meidän tietä eteenpäin niin kuin ennenki.
On niin turhauttavaa katsella kun ei täällä nyt taas tapahdu mitään.

Ketä kiinnostaa, Skool yhteiselle jatkollemme.

30

1264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pois turha kritiikki ja hyvää mieltä kaikille.

• vaan

kaikille !

• Sinimarjanen

mutta varotaan laseja, ettei hajoa.:))

• Wenla-G

Sovinto sekä
      hymysuu niihin kaikki
      hyvä perustuu.

• dinero y amor. Eli siis, terveyttä, rahaa ja rakkautta. Jos jää yli niin voi palauttaa ylijäämän lähettäjälle, jolta puuttuu kaikkea kolmea.

• G.J.

just hörppäilen sopivasti karviaismarja-boysenmarjasoppaa. Joskus täällä on kivaakin :).

• Meriläinen

ne sano jamas, ja me sanottiin takas että samas jamas.
      Joten jamas ja kirkkaalla lähdevedellä koska sitä voin mäkin skoolata ja pohjan maan kautta ottaa.
      Nyt hyvää yötä teille mä lähen taas tehtaale lauleskelemaan

• Lasissa kirkasta

Suodatettua vettä.Nyt jäi kyllä epäselväksi mistä sitä on riidelty.
      Siitäkö kun tuhlasin viikonloppuna 600 €:a markkinoilla.
      *raapii päätään* Otto

• k/k

vaikka puskas on märkää niin ,siiryhän täti pikusen niin rasvanahkanen duunari ottaa kanssas maljat.
      Päivän konttasin laastin ja laattojen kans ,vähän jo janottaakin.

• vaikken tiijjä mille, - onko täällä muka riidelty..?

• täti puskasta

kähmää, miten keskustella.Miten käyttäytyä palstalla ym. ym.
        Niin kuin tiedät......
        Olisi suotavaa jos saisimme olla kuin ennenki, avautua itse kukin omalla tyylillään.

• k/k

semmost pientä vaatimatonta,kättä pitenpää ei oo käytetty.

• k/k
        täti puskasta kirjoitti:

kähmää, miten keskustella.Miten käyttäytyä palstalla ym. ym.
        Niin kuin tiedät......
        Olisi suotavaa jos saisimme olla kuin ennenki, avautua itse kukin omalla tyylillään.

olen huomannut et kaikkii ei pysty mielyttämään ja siks mä ajattelin touhuta sil ymmärryksellä joka mul on.
        Ajattelin myös jatkaa jutusteluu tuttujen kans ,kosk vieraat ei vastaile,ne vaan valittaa puskista.
        Jos nyt näet siel skutsis jonkun niin käske mennä kotiinsa,sielhän kastuu ja vilustuu.

• Pirre*
        k/k kirjoitti:

semmost pientä vaatimatonta,kättä pitenpää ei oo käytetty.

tappelee, niinkö? :))

• k/k
        Pirre* kirjoitti:

tappelee, niinkö? :))

ei vaan tierä kuka on äänes kun ei oo nikkei näkyvis,ja ei se nikkikään mitään kerro.

• Pirre*
        k/k kirjoitti:

ei vaan tierä kuka on äänes kun ei oo nikkei näkyvis,ja ei se nikkikään mitään kerro.

mutta noin sellaisena itsestään selvyytenä on joskus sanottu akkojen tappelevan kun heitä on paljon samassa esim. työpaikassa, ja jotain perääkin siinä on.....

Vitsinä vähä sanoin muka.., mutta nyt pitää lähtä nukkumaan, oli raskas viikonloppu, - kolme vuotiaalla lapsella on melkoisen työllistävä vaikutus, - Hyvää yötä Sinulle ja k a i k i l l e muillekin palstan immeisille.

• k/k
        Pirre* kirjoitti:

mutta noin sellaisena itsestään selvyytenä on joskus sanottu akkojen tappelevan kun heitä on paljon samassa esim. työpaikassa, ja jotain perääkin siinä on.....

Vitsinä vähä sanoin muka.., mutta nyt pitää lähtä nukkumaan, oli raskas viikonloppu, - kolme vuotiaalla lapsella on melkoisen työllistävä vaikutus, - Hyvää yötä Sinulle ja k a i k i l l e muillekin palstan immeisille.

siunaa ittes ja men maat,sanos äiti vainaa aikoinaan,siunaus on tahtonu unohtuu,maata olen muistanut.

• Yxitypy

Laulaa myös J.Karjalainen :=))

Juodaan maljat tyhjäks
      ja tehdään maailma ehjäks.

Kippis ja kulaus :=))

• tammikuun likka

Ja vielä sillekin, kun sain tänään kunnostetun koneen kotia. Tais olla aikamoinen virukki joka kaato kumoon "sovelluksen". :)

• k/k

sitä on luurattu kun virus iski? moikka vaan tammi pitkäst aikaa.

• tammikuun likka
        k/k kirjoitti:

sitä on luurattu kun virus iski? moikka vaan tammi pitkäst aikaa.

Mä en oikein tiä miten siinä pääsi niin käymään, mutta, en kyllä enää avaa linkkejä s-postista. Nyt ei pitäisi niin enää käydä, kun on automaattinen virustorjunta päällä. Vaan eihän sitä tiedä, niillä viruksilla on taipumus parantaa taitojaan.

No, mitäs sinulle kuuluu. Meitin neiti muutti Raisioon viime keskiviikkona, nyyh..

• k/k
        tammikuun likka kirjoitti:

Mä en oikein tiä miten siinä pääsi niin käymään, mutta, en kyllä enää avaa linkkejä s-postista. Nyt ei pitäisi niin enää käydä, kun on automaattinen virustorjunta päällä. Vaan eihän sitä tiedä, niillä viruksilla on taipumus parantaa taitojaan.

No, mitäs sinulle kuuluu. Meitin neiti muutti Raisioon viime keskiviikkona, nyyh..

varoittele noista posteista,itte en uskalla avata yhtään tuntematonta viestiä.
        Mun loma menee niinkuin ennenkin ,älytön lista hommia orottamas,mut meiltähän tämä käy.

• t.l.
        k/k kirjoitti:

varoittele noista posteista,itte en uskalla avata yhtään tuntematonta viestiä.
        Mun loma menee niinkuin ennenkin ,älytön lista hommia orottamas,mut meiltähän tämä käy.

Pidin oman lomani vasta nyt syksyllä. Tuntuu kuin kesää olis ollukkaan.
        Töitä ja lepoa vuorotellen, eikös se niin mee, vaikka olis hiukka älyttömästi hommiakin :)

• k/k
        t.l. kirjoitti:

Pidin oman lomani vasta nyt syksyllä. Tuntuu kuin kesää olis ollukkaan.
        Töitä ja lepoa vuorotellen, eikös se niin mee, vaikka olis hiukka älyttömästi hommiakin :)

vaatii värikkään syksyn,en mä työstä väsy mut kurjaa kun levosta ei saa voimii itelleen.
        Vähän kuin tuuleen huutais,Nikkaria lainatakseni.

• heipparalla

kohotan maljan kaikkien kanssa, jatketaan yhdessä ja eletään sovussa.

• täti puskasta

hyvä että tämänki verran oli skoolajia. Kiitos teille.
        Hyvää päivän jatkoa. Koko yön tuuli ja sade, nyt aurinko näkösällä ja tuuli rauhoittumassa.

• heipparalla*
        täti puskasta kirjoitti:

hyvä että tämänki verran oli skoolajia. Kiitos teille.
        Hyvää päivän jatkoa. Koko yön tuuli ja sade, nyt aurinko näkösällä ja tuuli rauhoittumassa.

Meillä on vielä pilvistä ja taitaa välillä sadellakin, mutta parempaa on luvassa, hyvä niin:)
        Päästään pojan kanssa ulos ja pienelle lenkillekin syysluontoa katselemaan.

• nyt ei tapahdu?

Taas kuusisataa viestiä, eikös niistä löydy yhtään sopivaa?

• kuten tavallista, mutta mukaan tulen kohottamaan lasin jatkumolle...

• Blueswings

vaikka en tiedä välttämättä mille skoolataan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      620
      2364
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      28
      1182
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1138
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      10
      1016
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      92
      916
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      875
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      91
      787
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    10. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      29
      623
    Aihe