5 kk rangaistus-työssäolo-ehto tuli !
Kysyn nyt tietäviltä;
- Millaisella työsuhteella pääsen takaisin kela tuelle ? (- 5kk? tuntia/ päivä ?)
- Ja Millaisella työsuhteella pääsen takaisin ansiosidonnaiselle ?( pituus / työtunnit? )
( - oikeita PALKKA-töitä en löydä edelleenkään, koska täällä ei ole.
- Siksi Joku tilasto-harjoittelu-ilmaistyö kai pitää ottaa vastaan.
- Siksi kysyn, että miten pitkään ilmaistöissä pitää lusia, jotain 5 kk ???
- Tällainen avo-vankila tämä karenssi on ! ).
5kk rangaistus
26
1943
Vastaukset
- Pakotietä ei ole
Työssäoloehto (8kk - yli 900€kk - työehtosopimus) pitää täyttyä. Muissa tapauksissa työssäoloehto jatkuu.
- Muuten ei tule mitään
"Työvoimatoimiston työntekijät päättävät"
Tämän takia tapahtuu ristiriitaisuuksia ja väärinymmärryksiä työnhakijoita kohtaan, kun työvoimatoimiston työntekijät soveltavat omia ajatuksia päätöksenteossa vaikka pitäisi noudattaa lakiin kirjattuja säänöstöjä.
- 50v ja ei palkkatöitä !
Työssäoloehto, se päättymätön 5kk työssäolo-ehto-rangaistus. Se vaatii ton 5kk työn. Kai osa-aikatyö riittää ?
Jos kehtaat noita ilmais-kuntoutus-harjoitteluja sen 5kk ajan kestää, niin kai pääset kela-tuelle ? Luulen niin. Mutta niissä terapia- kuntoutustöissä sun mielenterveys kyllä voi romahtaa ! Ja sua aletaan pitää hulluna. Ja ne työtodistukset ei sitten käy mihinkään !
Itse en ilmaistöitä siedä. Siirryin ulos koko järjestelmästä, kun sain tuon 5kk päättymättömän rangaistuksen. Nyt varastan ruokani ja rosvonnut olen rahaa, kuten kunnon markkinatalous-kapitalistit tekee !
Seura tekee kaltaisekseen.- Näin isot herrat meille
opetaa, että valehtelemalla pääsee pitkälle, kuin Katainen ennen vaaleja lupaili, ja pääsi ministerin paikalle, eikä sitten tarvinnutkaan lupauksia pitää! Valehtelu on sallittua, ja se kannattaa!
- kaunistaa tilastoja
Noi terapia/ ilmaisharjoittelu/ kuntoutustyöt ovat nykyajan avo b-mielisairaala systeemi.
Papereissa ja käytännössä sinusta tehdään hullu ja holhokki, ilmaistöillä.
Tämä tilastoa kaunistava harjoittelu on nykyajan huutolaissyteemi. Keino jolla esim yli 50v ihmiset saadaan pois työttömyystilastoista.
Julmaa ja raakaa touhua ! - kaunistaa tilastoja
Noi terapia/ ilmaisharjoittelu/ kuntoutustyöt ovat nykyajan avo b-mielisairaala systeemi.
Tämä tilastoa kaunistava harjoittelu on nykyajan huutolaissyteemi. Keino jolla esim yli 50v ihmiset saadaan pois työttömyystilastoista.
Julmaa ja raakaa touhua ! - kaunistaa tilastoja
Julmaa ja raakaa touhua !
- 5 kk töitä pitää
tehdä vaikka 4 h pvä! Sellainen 18- 20 tuntii viikko, jotta oikeus kelan päivärahaan tulee! Muuten et saa.
Työ voi olla ihan mitä vaan, mihin pääset.
Ilmaistöitä ne on, että palkkaahna siitä ei juurikaan saa, se on se korvauksen suuruinen summa jonka saat. Ei mitään terveydenhuoltoa, eikä mitään etuja muita, jotka kuuluu muille työntekijöille.
Voit joutua siivoaa, keittää kahvia, viemää roskii tai muuta vastaavaa.
Itse olin toimistovirkailijanimikkeellä, muttakeitin kahvia, siivosin ja juoksin kaupassa. että sellainen toimistotyö mulla.
Kaikkihan nyt ilmaistatyövoimaa ottaa, että ei pitäisi olla vaikeeta päästä, tarjontaa varmaan on. Töitä saat tehdä, mutta ei siitä sulle makseta. Sitten olet velvollisuutesi täyttänyt. Mutta siihä on yksi mutta vielä.
Firma voi tehdä työkkärin ja sun kanssa sopimuksen että olet siellä vaikka puolivuotta, 8 kk tai vuodenkin. Jos kieltäydyt siitä että saisit olla vuoden palkattomassa työssä, saat karenssin. - työvoimatoimiston kirjoissa?
Itsellä on kuulemma todistettu, just tänään kuulin (en tosin työvoimatoimistosta), jotain, todennäköisesti tarkoitti että olen työkelvoton, joku niin sairas tyyppi, että mun työssä oloni on täysi mahdottomuus. No, mistä mä saan eläkepaperit. Työkkäriin en mene. Sossuunko, pistääkö ne sieltä työkyvyttömyyseläkkeen hakemisen käyntiin, mikähän on dg. skitsofrenia, paranoidia, graavi luonnehäiriö, vähämielisyys, vajaaälyisyys? Mihin menen!
- hyvä valtio ja kansakunta
kuitenkin ole sitä mieltä, että jokaisella on oikeus toimeentuloon. No, mistä mä lähden sitä toimeentuloa nyt sitten kerjäämään, kun kerran on todistettu!
- löytyi kaupungin
perusturvan lomakkeista. Ai, ai, työvoimapoliittinen lausunto tarvitaan liitteeksi, no, eipä tarvitse hakea sitäkään etuutta, kun turha sinne työvoimatoimistoon on mennä. Kiitos.
- kyseisessä tukihaku-
löytyi kaupungin kirjoitti:
perusturvan lomakkeista. Ai, ai, työvoimapoliittinen lausunto tarvitaan liitteeksi, no, eipä tarvitse hakea sitäkään etuutta, kun turha sinne työvoimatoimistoon on mennä. Kiitos.
lomakkeessa tiedustellaan jopa työnhakusuunnitelman olemassaolosta! Voi, herranpieksut!
- lausuto pitää liittää
löytyi kaupungin kirjoitti:
Sossun hakemukseen pitää liittää tieto siitä, mitä työkkärissä on meneillään, jos on meneillään.
Toimeentulotukea myönnetään vasta sitten, kun kaikki muut edut on haettuna.
Tarkoittaa tässä tapauksessa, että hakijan pitää olla työkkärissä voimassaolevasti kokoaikatyön hakijana, ja jokin lausunto työkkäriltä pitää olla haettuna.
Vaikka ei työttömyyskorvausta saisikaan, niin siitäkin pitää olla tieto, ettei saa.
Karenssit ja 5kk rangaistustyössäoloehdot on linkitetty sossuun siten, että alentavat toimeentulotukea eka sanktiosta 20 % ja jos ei työkkärin kanssa ala yhteistyö pelaamaan, leikataan vielä 40 %.
Ajattelevat nimittäin niin, että se on oma moka ja syy, jos onnistuu hankkimaan itelleen työttömyyskorvauksen lopettamisen, niin sossukin rankaisee sitten siitä.
Eka työssäoloehdon jälkeen sulle pitäis työkkärin nyt tarjota aktiivisesti jotain toimenpidettä, että saisit sen ehdon täytettyä. Samalla tarkistetaan sun yhteistyöhalukkuus.Jos kieltäydyt taas uudelleen, jatkuu tietysti työssäoloehto, mutta sossu saa syyn leikata 40 % toimeentulotukea. Tiedän sossun ja työkkärin, jotka aktiivisesti yhteistyöllä ja keskenään viestitelleen näin tekevät. - huomasin tuon jo itsekin
lausuto pitää liittää kirjoitti:
Sossun hakemukseen pitää liittää tieto siitä, mitä työkkärissä on meneillään, jos on meneillään.
Toimeentulotukea myönnetään vasta sitten, kun kaikki muut edut on haettuna.
Tarkoittaa tässä tapauksessa, että hakijan pitää olla työkkärissä voimassaolevasti kokoaikatyön hakijana, ja jokin lausunto työkkäriltä pitää olla haettuna.
Vaikka ei työttömyyskorvausta saisikaan, niin siitäkin pitää olla tieto, ettei saa.
Karenssit ja 5kk rangaistustyössäoloehdot on linkitetty sossuun siten, että alentavat toimeentulotukea eka sanktiosta 20 % ja jos ei työkkärin kanssa ala yhteistyö pelaamaan, leikataan vielä 40 %.
Ajattelevat nimittäin niin, että se on oma moka ja syy, jos onnistuu hankkimaan itelleen työttömyyskorvauksen lopettamisen, niin sossukin rankaisee sitten siitä.
Eka työssäoloehdon jälkeen sulle pitäis työkkärin nyt tarjota aktiivisesti jotain toimenpidettä, että saisit sen ehdon täytettyä. Samalla tarkistetaan sun yhteistyöhalukkuus.Jos kieltäydyt taas uudelleen, jatkuu tietysti työssäoloehto, mutta sossu saa syyn leikata 40 % toimeentulotukea. Tiedän sossun ja työkkärin, jotka aktiivisesti yhteistyöllä ja keskenään viestitelleen näin tekevät.kun hain toimeentulohakemuslomakkeen esiin. Enkä muuten ole alkuperäinen aloittaja ketjussa.
No, mitäs helvettiä sitten jotkut luupäät väittävät että työkkäristä pois ja sossulle vaan. Tai kuten kerran eräs työkkärin setä sanoi: Mitäs tänne edes tulee!
Pakko mikä pakko, ja mitään palveluita sitten senkään suhteen että tyrkkäisivät itse asiallisesti sieltä omalta luukultaan vaikkapa työkyvyttömyyseläkkeelle ei tapahdu. Mitäs tässä omasta mielestäänkään sinne työvoimatoimistoon menee, kohta ei tarvitse mennäkään, kun joutuu asunnottomaksi, eihän asunnoton saa työvoimatoimiston kautta mitään, eikä taida saada sossustakaan. Siksipä oliskin hyvä kun se eläkehakemus lähtis vetämään tuota pikaa, eläkkeen vissiin saa asunnottomanakin! Hullun paperit on siis jo kädessä, työnantaja ne kirjoitti, mitäs tässä, työnantajahan saa kirjoitella mitä vaan! Oli muuten terveystieteiden tohtori joka sen kirjoitti, ei sentäs lääketieteen. - Kelaa vielä
huomasin tuon jo itsekin kirjoitti:
kun hain toimeentulohakemuslomakkeen esiin. Enkä muuten ole alkuperäinen aloittaja ketjussa.
No, mitäs helvettiä sitten jotkut luupäät väittävät että työkkäristä pois ja sossulle vaan. Tai kuten kerran eräs työkkärin setä sanoi: Mitäs tänne edes tulee!
Pakko mikä pakko, ja mitään palveluita sitten senkään suhteen että tyrkkäisivät itse asiallisesti sieltä omalta luukultaan vaikkapa työkyvyttömyyseläkkeelle ei tapahdu. Mitäs tässä omasta mielestäänkään sinne työvoimatoimistoon menee, kohta ei tarvitse mennäkään, kun joutuu asunnottomaksi, eihän asunnoton saa työvoimatoimiston kautta mitään, eikä taida saada sossustakaan. Siksipä oliskin hyvä kun se eläkehakemus lähtis vetämään tuota pikaa, eläkkeen vissiin saa asunnottomanakin! Hullun paperit on siis jo kädessä, työnantaja ne kirjoitti, mitäs tässä, työnantajahan saa kirjoitella mitä vaan! Oli muuten terveystieteiden tohtori joka sen kirjoitti, ei sentäs lääketieteen."Hullun paperit on siis jo kädessä, työnantaja ne kirjoitti, mitäs tässä, työnantajahan saa kirjoitella mitä vaan! Oli muuten terveystieteiden tohtori joka sen kirjoitti, ei sentäs lääketieteen."
Ei työnantaja voi mitään "hullun papereita" kirjoitella, eikä antaa edes kelvotonta työtodistusta, vaan sen on oltava märittelyjen ja sääntöjen mukainen. Voi viedä ammattiliiton tai työsujelupiirin tarkistettavaksi onko oikein laadittu.
Taas mitä tulee esim. työterveyspalvelun lääkäriin niin hänen lausunnot esim. työkykyä rajoittavasta/estävästä mielentervyden tilasta näkyy sairalomatodistuksessa vain työnantajalle, (lääkäri on muuten vaitiolovelvollinen). Eläkepäätöksissä taas on esim. mukana Kelan ja eläkevakuutusyhtiöiden ns. asiantuntija lääkäreitä työkykyä, sen alenemaa, kuntoutumista ja myös mahdollista alan vaihtoa arvioimassa.
Kunnan/kaupungin, sosiaalitoimen ja työvoimatoimiston yhteipalvelupisteet = työvoiman palvelukeskukset järjestävät esim. kuntouttavaa työtoimintaa, työkokeiluita ja työeläkeyhtiöt ammatillista kuntoutusta ja muuntokoulutuksia ym. - kyseessä ei ole
Kelaa vielä kirjoitti:
"Hullun paperit on siis jo kädessä, työnantaja ne kirjoitti, mitäs tässä, työnantajahan saa kirjoitella mitä vaan! Oli muuten terveystieteiden tohtori joka sen kirjoitti, ei sentäs lääketieteen."
Ei työnantaja voi mitään "hullun papereita" kirjoitella, eikä antaa edes kelvotonta työtodistusta, vaan sen on oltava märittelyjen ja sääntöjen mukainen. Voi viedä ammattiliiton tai työsujelupiirin tarkistettavaksi onko oikein laadittu.
Taas mitä tulee esim. työterveyspalvelun lääkäriin niin hänen lausunnot esim. työkykyä rajoittavasta/estävästä mielentervyden tilasta näkyy sairalomatodistuksessa vain työnantajalle, (lääkäri on muuten vaitiolovelvollinen). Eläkepäätöksissä taas on esim. mukana Kelan ja eläkevakuutusyhtiöiden ns. asiantuntija lääkäreitä työkykyä, sen alenemaa, kuntoutumista ja myös mahdollista alan vaihtoa arvioimassa.
Kunnan/kaupungin, sosiaalitoimen ja työvoimatoimiston yhteipalvelupisteet = työvoiman palvelukeskukset järjestävät esim. kuntouttavaa työtoimintaa, työkokeiluita ja työeläkeyhtiöt ammatillista kuntoutusta ja muuntokoulutuksia ym.työtodistus. Muuten paperi jonka työnantaja on kirjoittanut tilanteesta jossa oli myös ammattiliiton edustaja läsnä. Kyseessä nyt on vain sellainen paperi joka on vääristelty, ja joka olisi pitänyt kuulemma laatia niin että se olisi pitänyt kaikkien osallisten joko hyväksyä tai hylätä ja nyt siinä on vain yhden tht:n allekirjoitus ja käy muka todisteena! Valheellisesti ja vääristellen laadittu......
...Millaisella työsuhteella pääsen takaisin kela tuelle...
Väh. 5 kk sellaisessa työssä, jossa työaika on väh. 18 h/viikko. Rangaistustyössäoloehdon kuluttaa pois myös työkkärin toimenpiteissä olo. Tuo tarkoittaa tietysti useimmiten ilmaistyössäoloa, mutta myös työkkärin koulutuksessaolo kuluttaa työssäoloehdon pois.
...Siksi kysyn, että miten pitkään ilmaistöissä pitää lusia, jotain 5 kk ???...
Vähintään tuo 5 kk. Huomaa, että jos työkkäri kyykyttää sinut pidemmässä jutussa, niin et voi keskeyttää sitä kesken, tai pamahtaa uusi rangaistustyössäoloehto.
Kyykytystoimet ovat siis aukottomat.- ************
Jäipä vastaamatta tuohon:
...Ja Millaisella työsuhteella pääsen takaisin ansiosidonnaiselle ?( pituus / työtunnit? )...
Olet ilmeisesti ollut aikaisemmin ansiosidonnaisella. Silloin ns. paluuehtoon riittää 34 sellaista työviikkoa, joina työaika on väh. 18 h.
Huomaa, että ilmaistyö ei tuo oikeutta ansiosidonnaiseen, vaan kyse täytyy olla palkkatyöstä. Kokoaikatyössä paikka täytyy olla vähintään 960 euroa muistaaksi, joka tapauksessa liki 1000 euroa. Osa-aikatyössä riittää tietysti vähäisempi summa.
Palkkatukitöistä huomaa, että jos työnantaja saa korotettua palkkatukea, niin vain puolet työssäolosta kerryttää päivärahaan oikeuttavaa työssäoloehtoa. - ketjun aloittaja
************ kirjoitti:
Jäipä vastaamatta tuohon:
...Ja Millaisella työsuhteella pääsen takaisin ansiosidonnaiselle ?( pituus / työtunnit? )...
Olet ilmeisesti ollut aikaisemmin ansiosidonnaisella. Silloin ns. paluuehtoon riittää 34 sellaista työviikkoa, joina työaika on väh. 18 h.
Huomaa, että ilmaistyö ei tuo oikeutta ansiosidonnaiseen, vaan kyse täytyy olla palkkatyöstä. Kokoaikatyössä paikka täytyy olla vähintään 960 euroa muistaaksi, joka tapauksessa liki 1000 euroa. Osa-aikatyössä riittää tietysti vähäisempi summa.
Palkkatukitöistä huomaa, että jos työnantaja saa korotettua palkkatukea, niin vain puolet työssäolosta kerryttää päivärahaan oikeuttavaa työssäoloehtoa.Kiitos tiedosta.
Onkin tarkkaan harkittava, mihin alistuu.
Ei noista ilmais-työ-pilailuista ole hyötyä.
Toi tukityö on sitten sellaista huijjausta myös, ei ole etuja, turvaa, ansiosidonnainen ei kerry, jne.
Ei siis pääse ansiosidonnaiselle, eikä ole terveydenhoitoa, ei lomarahoja, ei mitään etuja. Kaikki tämä puuha-touhu on ilman palkkaa ja/tai huonolla korvauksella. Luultavasti eläkekkään ei kerry !
- olet siis aito orja, jos alistut tarjolla olevaan työharjoittelu-orjuuteen.
- edes sak ei aja työttömän asiaa !
- ei muuten ole palkallista työtä tarjolla nyt, vain tota ilmais-huijausta on vaikka miten paljon ! Taitaa olla nyky-bisnes se !
( olen jo 6 kk etsinyt palkkatyötä...)
- haaskataan !!
Kun oikeaa palkkatyötä ei löydy, niin joudut menemään noihin työterapia ja ajanvietto puuhiin.
Olin vastaavissa puuhissa itse 6kk ja meinasi usko loppua.
Olen terve mies, koulutettu, työkokemusta on 32v, mutta olen jo 50v, niin en kelpaa oikeisiin palkkatöihin enää. MIKSI on näin ?
Olin "töissä" "kuntoutumassa" juoppojen ja hullujen ja vammaisten kanssa 6kk. Keittelemässä kahvia tyhjänpäiväisellä työleirillä. Pois tilastoista. (- menin sinne, koska ukana ja kiristyksenä oli 5kk päättymätön pakkotyöehto )
Pääsin tuon avo-hoidon jälkeen sitten kela- tuelle takaisin.
On tämä 2008 suomi kumma paikka !
Työvoimaa haaskataan. Vain tilastoilla on merkitystä !- 43v
21 vuotta työkkemusta paperitehtaalla.
- oikein sinulle tuli
Mistä sait 5kk rangaistustyössäoloehdon ja oletko muuten tehnyt valituksen tästä työkkärin päätöksestä. Ja onko siihen mitään päteviä perusteita valituksen tekemiseen.
- ketjun aloittaja
5kk päättymätön Rangaistus tuli vääryydellä.
( olin muka kieltäytynyt toimenpiteestä, vaikka en ollut. Tieto ei vain tullut perille.)
Työttömällä ei siis ole oikeusturvaa !
Mielivalta jyllää!
Olen valittanut asiasta.
Vie kuulemma vuoden tai yli se ratkaisu. - mielivalta jyllää !
ketjun aloittaja kirjoitti:
5kk päättymätön Rangaistus tuli vääryydellä.
( olin muka kieltäytynyt toimenpiteestä, vaikka en ollut. Tieto ei vain tullut perille.)
Työttömällä ei siis ole oikeusturvaa !
Mielivalta jyllää!
Olen valittanut asiasta.
Vie kuulemma vuoden tai yli se ratkaisu.Mulla meni vastaavanlaisen väärän päätöksen korjauspyyntöön noin 11,5 kk vuonna 2007.
Eli taitaa nyt olla 2008 jo valtava määrä korjauspyyntöjä lisää epärehellisiin tuomioihin !
Suomessa menee todella huonosti !
Työttömiä syrjitään ja oikeusturvaa ei alimmalla kastilla ole ollenkaan !
Karenssijärjestelmä on lopullinen ratkaisu, se on se tuhoamisleiri ! - yks rangaistu myös
mielivalta jyllää ! kirjoitti:
Mulla meni vastaavanlaisen väärän päätöksen korjauspyyntöön noin 11,5 kk vuonna 2007.
Eli taitaa nyt olla 2008 jo valtava määrä korjauspyyntöjä lisää epärehellisiin tuomioihin !
Suomessa menee todella huonosti !
Työttömiä syrjitään ja oikeusturvaa ei alimmalla kastilla ole ollenkaan !
Karenssijärjestelmä on lopullinen ratkaisu, se on se tuhoamisleiri !Minäkin sain tuon 5 kk:n lottovoiton koska olen tyhmyyksissäni kokeillut montaa eri työpaikkaa lyhyen aikaa. Yhdestä puhelinmyyntifirmasta sain potkut koska en saanut tarpeeksi tulosta aikaiseksi, toisesta lähdin itse kolmen päivän sisällä koska ymmärsin etten voi/osaa sitä tehdä. Sen jälkeen hain osa-aikaiseen haastattelutyöhön mutta se kaatui koska työhön vaadittiin y-tunnus.Samalla olin osa-aikaisena koko ajan eräässä ulkomaisessa yrityksessä. Sain sitten kyllä y-tunnuksen myöhemmin muuten vaan, vaikka minulla ei ole edes liiketoimintaa. No koska
irtisanouduin ensin sieltä toisesta paikasta, vaikka olin ollut kahdessa eri työssä periaattessa siinä välissä, he katsoivat että ei ollut työvoimapoliittinen syy irtisanoutua.Eli ihan sama missä vaiheessa vuotta irtisanoudut, jos olet töissä sen jälkeen he silti katsovat sinut irtisanoutuneeksi, jos et ole tehnyt sitä 5 kk 18h/pvä. Ja koska en ole ollut riittävästi työssä tässä vuoden aikana, koska en ole saanut mitään enkä oikein päässyt haastatteluihin, tuli 500 päivän työmarkkinatukisääntö täyteen. Kiva tämä työvoimatoimisto kun ei kukaan voinu edes kertoa mulle työkkäris et mulla on tullu jo ne 500 päivää täyteen ja kävin siellä ekan kerran jo 2 kk sitten. Olen sen aikaa odotellut tätä uutista että en saa yhtään mitään. Itse ajattelin että voin karenssin saada tms. Samalla olen koko ajan yrittänyt hakea työtä, ja hain myös urasuunnittelukoulutukseen enkä sinnekään päässyt. Hienot on puitteet kun yrittää!
Minulla on sen verran mielenterveydellisiä ja muita ongelmia että olisin tämänkin ajan voinut olla persiilläni sairauspäivärahalla, mutta jos yrittää niin siitä sakotetaan.
- 5kk tai 5 vuotta?
Kuinka pitkään voidaan työtöntä roikottaa odottamassa että 5kk jotain työssäoloehtoa täyttyy? Kuukausia, vuosia?
Mikähän mahtaa olla tällä hetkellä ennätys?
Laki tuli voimaan jo 2000 luvun alussa, elikkä ensimmäiset ehdon saaneet ovat sitten odoteleet kohta vuosikymmenen että joku työssäolo osuisi kohalle sen 5kk. Sitten pääsis takaisin työmarkkinatuelle ja yhtä ku-----sisessa asemassa taas alusta.
Ei häävi.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853210Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921813Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871673- 1401513
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651448- 1621403
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur881292Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j991242- 851229