Käytkö töissä vai et, vittu-gallup

En pidä sellaisista ihmisistä jotka jättäytyvät yhteiskunnan tuen varaan ja loisivat kotona pillerihumalassa.

Toistan: en siis pidä sellaisista ihmisistä jotka jättäytyvät yhteiskunnan tuen varaan ja loisivat kotona pillerihumalassa.



http://www.youtube.com/watch?v=k04LgFbjDs0



"Ja miten ihmeessä ehtisinkään huolehtimaan kaikesta"



MarttyyriMallari-TTt

47

1986

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cookos

      käyn töissä. Ja jos joku täällä ei käy, saa olla käymättä.

      • Tiesitkö että jokaisen ihmisen velvollisuus on osallistua yhteiskunnan rakentamiseen?


        "Eihän tästä muuten mitään tule"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Tiesitkö että jokaisen ihmisen velvollisuus on osallistua yhteiskunnan rakentamiseen?


        "Eihän tästä muuten mitään tule"


        MarttyyriMallari-TTt

        ja olisi hyvä, jos kaikki sen ajatuksen sisäistäs..olen sisäistänyt sen omian lasten aivoihin. Riittää varmaan..mun oman sisäistämisen lisäks? Eihän tässä nyt voi ihan kaikkee ottaa kontolleen :D??


      • cookos kirjoitti:

        ja olisi hyvä, jos kaikki sen ajatuksen sisäistäs..olen sisäistänyt sen omian lasten aivoihin. Riittää varmaan..mun oman sisäistämisen lisäks? Eihän tässä nyt voi ihan kaikkee ottaa kontolleen :D??

        tietenkään kuulu ottaa kaikkea vastuuta harteilleen.
        Ja sehän oli kirjoitukseni pointti.


        "Jokainen tehköön osansa"


        MarttyyriMallari-TTt


    • jos se nyt sun oloos helpottaa.

    • Yksinkertainen blondi

      joka päivä. Teen myös töitä kotona. Vittu. Enkä syö pillereitä, muita kuin vitamiini-pillereitä. Vittu. Kuinka monta vittua täs kuuluu sanoa?

      • kotona tehtävää työtä ei lasketa ansiotyöksi, vittu.


        "Se on jotain muuta"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Yksinkertainen blondi
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kotona tehtävää työtä ei lasketa ansiotyöksi, vittu.


        "Se on jotain muuta"


        MarttyyriMallari-TTt

        Vaikka mä saan siitä tuntipalkkaa ja maksan veroa? Etkö sä laske yrittäjiä ansiotyöntekijäksi?
        "On sulla pieni maailma, vittu"


      • Yksinkertainen blondi kirjoitti:

        Vaikka mä saan siitä tuntipalkkaa ja maksan veroa? Etkö sä laske yrittäjiä ansiotyöntekijäksi?
        "On sulla pieni maailma, vittu"

        olisit heti sanonut että teet jotain sivutyötä kotona.


        "Luulin että tarkoitit siivoamista"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Yksinkertainen blondi
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olisit heti sanonut että teet jotain sivutyötä kotona.


        "Luulin että tarkoitit siivoamista"


        MarttyyriMallari-TTt

        ja lastenhoito kotona on ali-arvostettua. Mä en lähtisi arvostelemaan kotiäitejäkään enkä työttömiä, vittu.


    • tuollaisten

      ihmisten ajatusmaailmaa. Säälin sua. Ihan sydämestäni. Toivon, että sielusi paranee. Rukoilen ukko Ylijumalalta, että Hän sinkoaisi parantavan salamansa persuksiisi ja saisit opetuksen, joka estäisi sua istumasta siihen Vulva8000080000-vaimikäsenytoli-autosi ratin taakse kahteenkymmeneenkolmeen päivään ja kahteenkymmeneenkahteen yöhön. Sitten voisit nöyränä maailman ja kanssaihmisten edessä hiljakseen lipua takaisin elämään.

    • Lahtista.

      Kova kommunisti, jonka työmoraali ja arvomaailma on oikeasti terästä.

      Tuollaisia miehiä Suomi tarvitsee.

      Tämä oli sitten kehu.

    • Ja minua kun moititaan täällä epäempaattiseksi köyhiä ja työttömiä kohtaan.

    • olen :

      ja tulen potkimaan paskalinkittäjien ovet mäsäksi!

    • hilda-hymy

      ihan pirusti töitä, kaksvuorotyö, lisäksi kolme viikonloppua töitä, yks vapaa....

      Mut jos joku ei tee töitä, sillä on siihen hyvä syy...

    • En.kerro

      tällä hetkellä 2 työpaikkaa, joissa käyn vuoroviikoin.

      P.s. Olen ollut Italiassa Katri Helenan kanssa :D

      • hyvä juttu, sillä jokainen työ minkä teet koituu omaksi hyväksesi :)


        "Älä kuitenkaan rasita itseäsi liikaa"


        MarttyyriMallari-TTt


    • KÄY..

      PITKÄN SAIRASLOMAN JÄLKEEN PÄÄSEN VARHAIS-ELÄKKEELLE.

      VITUTTAAKO KUUNTELEN!

      • mitään

        kurssia tarjolla, miten päästään sairaseläkkeelle?


      • mitään kirjoitti:

        kurssia tarjolla, miten päästään sairaseläkkeelle?

        Jos et enää saa lapsilisää, niin tuosta voisi olla apua. Välivuoden 17-18 välissä voi viettää armeijan hoivissa.


      • TEKASE..
        mitään kirjoitti:

        kurssia tarjolla, miten päästään sairaseläkkeelle?

        33.VUOTTA PASKASTA JA RASKASTA TEHASTYÖTÄ...SENJÄLKEEN KÄSKE JONKUN HULLUN AJAA AUTOLLA SUN PÄÄLLE..EIKÖHÄN SIINÄ JOKU PAIKKA ALA REISTAAMAAN..!


    • Papeete1

      En käy. Makaan ja siivoskelen kotona sun rahojen ansiosta. Tai siis mä sanoin että ottavat sulta mulle ne rahat, mutta sanoivat että sulla on niin pienet tulot ettei ne riitä, joten Ratikalta otetaan sitten ne muut :D

      Kiitti rahoista enkä ole muuten tänään jaksanut sen kummemmin siivotakaan, ja nyt alan katseleen BB:tä. Niin ja noista pillereistä sen verran, että noi Ibumax 400mg:t ei kyllä aiheuta yhtään mitään pöhniä, mutta vie kyllä säryt mukavasti pois.



      "En pidä sellaisista ihmisistä jotka jättäytyvät yhteiskunnan tuen varaan ja loisivat kotona pillerihumalassa"
      -Se on sun ongelmasi eikä hetkauta minua yhtään mitenkään :D

      • töihin vaan :)


        "Saat aikasi kulumaan paremmin kun teet jotain hyödyllistä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Papeete1
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        töihin vaan :)


        "Saat aikasi kulumaan paremmin kun teet jotain hyödyllistä"


        MarttyyriMallari-TTt

        Sait päähäsi että omasta vapaasta tahdostani täällä kökin? Heti mennään kun lääkäri antaa luvan (sanonta) :D


      • Papeete1
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        töihin vaan :)


        "Saat aikasi kulumaan paremmin kun teet jotain hyödyllistä"


        MarttyyriMallari-TTt

        On tässä muuten jotain hyötyäkin, jota ei rahassa voi mitata. Olen kotona kun lapset lähtee, ja kun tulevat koulusta. Itseasiassa niiden ei tarvi olla ollenkaan yksin mikä on nuorimmaisen kohdalla ensiarvoisen tärkeä juttu. Niin että ei pelkkää pahaa, vaan kyllä jotain hyvääkin asiassa on :D


      • Papeete1 kirjoitti:

        On tässä muuten jotain hyötyäkin, jota ei rahassa voi mitata. Olen kotona kun lapset lähtee, ja kun tulevat koulusta. Itseasiassa niiden ei tarvi olla ollenkaan yksin mikä on nuorimmaisen kohdalla ensiarvoisen tärkeä juttu. Niin että ei pelkkää pahaa, vaan kyllä jotain hyvääkin asiassa on :D

        sittenhän sinulla on jo jotain työtä :)


        "Toimettomuus ei ole hyväksi"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Lada Niva

      Tuommoset saatanan marttyyrimallarit ois pitäny isiensä ymmärtää laskea jonnekin muualle kun naisensa pilluun loisimaan! Vittu vaikka lakanoille tai reisille!

      Jopa pahimpia sossupummeja pahempia ovat marttyyrimallarit. Luulevat olevansa hyväksi yhteiskunnalle, mutta tosiasiassa ovat loisista röyhkeimpiä ja vaarallisimpia.

      Maailma ei tarjoa kaikille yhtäläisiä mahdollisuuksia, kaikki eivät voi eivätkä tahdo olla elitistiloisia. Onneksi. Joillekin elämä esittäytyy todellisempana!


      "Mikähän lääke tehoaisi elitistiloisiin"

    • sininen_sitruuna

      Kyllä, käyn töissä aina silloin tällöin pyörähtämässä.

    • k32v

      töissä.

    • väliaika

      aina välillä.

    • töissä..

      mutta ei se kannattanut!

    • makailen

      kotona pillerihumalassa

    • Maanis-depressiivinen

      Opinnot jatkuu välivuoden jälkeen. Ai niin, en ole niinkään yhteiskunnan kuin puolison elätti. Sairastuin 17-vuotiaana. Muutama pilleri päivässä pitää psykoosin loitolla.

    • 44-v.

      19 vuotta oravanpyörässä riitti.

      "Olen eläkkeellä"

    • Töitä on vähän liikaakin :)
      Heinäkuun 18 pvän jälkeen ei mulla ole ollut yhtään vapaapäivää.

      Tän viikon sunnuntaina on pitkästä aikaa vapaapäivä.

      Mut ei se haittaa, pidän töistäni ja rahatkin säästyy kun ei ole vapaata. Eikä mulla ole tietenkään vapaa-ajan ongelmiakaan kun ei sitä vapaata paljon ole.

      Lokakuussa mulla on ruhtinaalliset kaksi vapaapäivää ja marraskuussa vielä enemmän kokonaiset kolme.

      Jännä homma mutta tuohon yhteiskunnantuenvaraan jääneitä ihmisiä on paljon, syyt on erillaisia ja pidänkin yhdelle tämänkaltaiselle ryhmälle viikottain toimintaterapiaa, taideterapian muodossa.

      Minun mielestäni yhteiskunnan pitää ehdottomasti tukea ihmisiä joilla ei mene niin hyvin ja yrittää kuntouttaa heitä.

      Mielipiteitä on monia, ymmärrän hyvin sinun kantasikin.
      Oma kantani kuitenkin on että yhteiskunnan on tuettava eri tavoin ihmisiä joiden elämä ei ole niin helppoa kuin minun.

    • rapiskarpalo

      toinen duuni on kaupungin alaisuudessa ja valtion. Toisessa olen itseni alaisuudessa ja pitkälti itse päätän milloin teen sitä duunia.

      Kolmattakin tehnyt tänä syksynä eli vanhan alan duuniani muutamaan yön kesän jälkeen tehnyt ja menee tuo nuorin siellä kivasti mukana nukkuessa.

      Olisi kyllä kiva olla yhteiskunnan tukien varassa kotona ja kyllä keksisin tekemistä ilman pillerihumalaakin, mutta siihen mulla ei ole resursseja ja ei huvita irtisanoa itseä vakituisesta duunistani, eikä jättää noit muitakaan.

    • -tosi tarina-

      mutta tiedän viiden lapsen äidin jolla samaan aikaan viisi työpaikkaa. Yksi lapsista vieläpä vammainen.

    • yhteiskunnan...

      ..tukia, enkä "loisi kotona pillerihumalassa".:) Toivottavasti vastaus oli tyydyttävä.

      • yhteiskunnan...

        ..tukia, mikäli niillä tarkoitettaisiin esim. sellaisia sosiaalietuuksia, kuten esim. toimeentulotuki(?) jne. En kuitenkaan yleensä karsaastikaan katso, jos joku niitä käyttää.


    • gips

      duunissa, vaan teen duunia. Palkkatyötä arkisin ja muuta työtä vapaalla. Pitikö nyt tähän lisätä se vittu?

    • rusalkaa

      sitte minuakin. Olen työkyvyttömyyden vuoksi pois työelämästä. Kohta pitäisi jotain alkaa koittaan. Enkä mä alakin olla jo aika hyvässä iskussa, mitä?

      *Loisin pillerihumalassa*

      • eläkkeellä

        määräaikaisesti, toistaiseksi vai oletko taitelija?

        Tutustuin keväällä töideni merkeissä n. viiskymppiseen pariskuntaan. Kertoivat olevansa taiteilijoita ja esittelivät töitään. Tapasin samat ihmiset muutama viikko sitten, nyt he olivatkin eläkeläisiä?

        Ota näistä nyt sitten selvää.


      • rusalkaa
        eläkkeellä kirjoitti:

        määräaikaisesti, toistaiseksi vai oletko taitelija?

        Tutustuin keväällä töideni merkeissä n. viiskymppiseen pariskuntaan. Kertoivat olevansa taiteilijoita ja esittelivät töitään. Tapasin samat ihmiset muutama viikko sitten, nyt he olivatkin eläkeläisiä?

        Ota näistä nyt sitten selvää.

        Enkä todellakaan ole pystynyt edes ajattelemaan mitään tekemistä. Yhteen aikaan lääkärin ohje oli, että teet vain sellaista mikä tuottaa mielihyvää. Se oli edes pikkasen.

        Nyt opettelen lähtemään mökistä. Tänään en kuitenkaan onnistunut. Olen ollut aika repaleina.

        *Poltin ison rovion teoksiani, jotenka apurahalla tekemiäni en ole myynyt, ne on tuhottu (siitä on nyt viisi vuotta aikaa)*


      • pariskunta..
        rusalkaa kirjoitti:

        Enkä todellakaan ole pystynyt edes ajattelemaan mitään tekemistä. Yhteen aikaan lääkärin ohje oli, että teet vain sellaista mikä tuottaa mielihyvää. Se oli edes pikkasen.

        Nyt opettelen lähtemään mökistä. Tänään en kuitenkaan onnistunut. Olen ollut aika repaleina.

        *Poltin ison rovion teoksiani, jotenka apurahalla tekemiäni en ole myynyt, ne on tuhottu (siitä on nyt viisi vuotta aikaa)*

        antoi käytännönläheisen vinkin rahapulassa (ja muussakin pulassa) painiskeleville "taiteilijoille". He olivat pahimpina aikoina pitäneet kenneliä taloutensa turvaamiseksi. Sinähän asuit maalla?


      • rusalkaa
        pariskunta.. kirjoitti:

        antoi käytännönläheisen vinkin rahapulassa (ja muussakin pulassa) painiskeleville "taiteilijoille". He olivat pahimpina aikoina pitäneet kenneliä taloutensa turvaamiseksi. Sinähän asuit maalla?

        juu.


    • täällähän on käyty hyvät käpinät yhden inmisen mielipiteestä.

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe