hiukset "paloi" pahasti ja katkeaa!

apua.....

Viimeksi kun kävin kampaajalla, se oli täysi katastrofi. Hiuksia vaalennettiin, ja ne paloi todella pahasti. En käytä shampoota tai hoitoainetta, jossa olisi silikonia ja kaikki hiustuotteet on kampaajalta. Nyt hiukset ovat ohuttakin ohuemmat, ja katkeilevat jos vähänkin kovempaa nykäisee! Mietin, että miten saan edes pidettyä nää hiukset päässäni!? Laitan joka päivä hoitoainetta ja hiuksiin jätettävää latvasuojaa, hiusnaamiota käytän muutaman kerran viikossa. Kuivaan hiuksia vain kylmäpuhalluksella, harjaan hiuksia todella varovaisesti luonnonharjas harjalla. Mitä teen, ettei hiukset katkea ihan tyvestä asti? Voiko näin pahasti vaurioitunutta hiusta mitenkään vahvistaa?

14

15507

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmhm

Siis onko tukka ihan juuresta asti "palanut"?
      Tuossa on kyllä käynyt paha kämmi kampaajalla, kai olet jonkinlaista hyvitystä saanut?
      Tukastasi on nyt ns. lähtenyt rakenne eikä sitä enää eloon saa, mutta voisit varmaan leikkauttaa pahimmat pois ja hoidella (oikeasti hyvillä) aineilla sen jälkeen. Sitten pikkuhiljaa tukan kasvaessa leikkauttelet vähän kerrallaan sitä kärsineempää pois. Äläkä nyt minimissään muutamaan kuukauteen värjäile ja yritä välttää muotoilutuotteiden käyttöä.

• kirjoittaja

Ei nyt aivan juuresta, mutta kyllä se pelottavan ohuelta sieltäkin näyttää... Juu, en kyllä tosiaan ajatellut vähään aikaan värjätä. Hmm, tuo ilman muotoilutuotteita kuulostaa kyllä pahalta... :/

• Expansion

Vaalensiko kampaaja hiukset kauttaaltaan? Oliko hiuksesi jo ennen vaalennetut?

Taitaa ainakin latvasuojassa olevan silikonia, jos muissa tuotteissa ei olekaan ;). Mitä tuotteita sulla on käytössä? Joku hoitoaine matalalla pH:lla olisi hyvä.

Ainoa tehokas aine purkkalettiin on ollut L'anzan reconstructor.

• kirjoittaja

Juu, kauttaaltaan värjättiin, ja on aiemminkin vaalennettu. Olen käyttänyt GoldWellin Dual Sensess- sarjaa, ja schwarzkopffin Bona Cure- sarjaa. Minulle on ainakin sanottu, ettei niissä ole silikonia...

Millä nimellä silikoni muuten on siinä tuoteselosteessa, niin voisi itsekin katsoa?

• Expansion
        kirjoittaja kirjoitti:

Juu, kauttaaltaan värjättiin, ja on aiemminkin vaalennettu. Olen käyttänyt GoldWellin Dual Sensess- sarjaa, ja schwarzkopffin Bona Cure- sarjaa. Minulle on ainakin sanottu, ettei niissä ole silikonia...

Millä nimellä silikoni muuten on siinä tuoteselosteessa, niin voisi itsekin katsoa?

http://beautyandnature.wordpress.com/2008/09/05/attack-of-the-cones/

Linkissä pitäisi näkyä lista yleisimmistä silikoneista eli silikoneja on vieläkin enemmän.

Bonacuren hoitoaineissa on silikonia, mutta voi olla muutama ilmankin. Goldwellin DualSenses-sarja ei ole vielä tuttu minulle.

Mainitsiko kampaaja syytä miksi laittoi aineen kauttaaltaan hiuksiin? Latvojen sävyä voi muuttaa suoravärilläkin, jolloin tarvitsee vain tyvi vaalentaa.

• kirjoittaja
        Expansion kirjoitti:

http://beautyandnature.wordpress.com/2008/09/05/attack-of-the-cones/

Linkissä pitäisi näkyä lista yleisimmistä silikoneista eli silikoneja on vieläkin enemmän.

Bonacuren hoitoaineissa on silikonia, mutta voi olla muutama ilmankin. Goldwellin DualSenses-sarja ei ole vielä tuttu minulle.

Mainitsiko kampaaja syytä miksi laittoi aineen kauttaaltaan hiuksiin? Latvojen sävyä voi muuttaa suoravärilläkin, jolloin tarvitsee vain tyvi vaalentaa.

En tiedä, ja koska en itse näistä jutuista niin tiedä, niin en tietenkään tajunnut kysyäkään. Kiitos tosta linkistä!

• mahdollisuus_
      • kirjoittaja

arvasin kyllä, että laitat tuollaisen videon.

• ...

kunhan saat hiukset vähän parempaan kuntoon värjää ne tummiksi,tai siis jollain ruskean sävyllä. älä missään nimessä vaalenna enää ikinä. Itselläni oli vuosi sitten ruskeat hiukset ja sitten värjäsin ne itse vaaleiksi ja kesään asti pystyin niitä vaaleina pitämään sen takia koska hiukset katkeili joka puolelta päätä ihan mistä sattui. se vaalennusaine on kauheeta myrkkyä eikä se kestä kaikkien hiuksia. nyt minulla on ruskeat hiukset joissa raitoja ja on tosi hyvässä kunnossa vaikkakin vielä kasvattelen lyhyeksi katkenneita hiuksia.

• -96

Hui! Kannattaa käydä jossain hiusten kuumaliimauksessa, ni saat uudet hiukset=)

• Lili 16v

Jos hiukset on palaneet tosi pahasti vaalennusaineesta nii sille ei voi mitään... Mutta kannattaa ottaa vaaleita raitoja, silloin hiukset ei kärsi nii pahasti jos laittaa esim. kokonaan vaalennuksen. Ja mun hiukset ei menny pahaks kun raidotin mut joillakin menee. :(

• Anne

Mulla paloi vaalennuksen yhteydessä kaikki päällihiukset jakauksen kohdalta ja takaraivolta, sekä muutamista kohdista hieman alempaa myös. Ei näytä kivalta eikä olokaan ollut kovin hehkeä sen jälkeen.

Jotta saisit pelastettua loput hiuksistasi, suosittelen Sebastianin Penetraitt-hoitoaineen/seerumin ostamista. Sitä saa ainakin Sokoksista. On todella tehokas hoito ja pelasti mun jenkkipurkkahamppukasan eli sain vähän yli viikossa loput pitkät hiukseni hyvään kuntoon, sileiksi ja kiiltäväksi.

Enää sun ei kannata laittaa kuukausiin päähäsi mitään värejä, vaan jos halut sävyä hiuksiin niin käytä vaikka KC Professionalsin Color Maskeja. Itse käytän sävyä Honey ja olen very happy with it.

• --------------------

Tollaiset kampaajat on velvollisia ,korvaamaan hiusten pilaamisen.Yleesä sieltä tulee pään aukomista takaisin.

• haluaa tietää

Millähän aineella on vaalennettu kerro ihmeessä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2371
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2267
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2260
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1522
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1456
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1412
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1160
    10. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1136
    Aihe