Laihduin viikossa 10kg

Nimetön

Laihduin viikossa 10 kg. Maksoi 0 €
Aloitin maanantai aamuna juomalla teetä ja syömällä porkkanan. Jatkoin suunilleen samaa sunnuntaihin.
10kg lähti ihan helposti.

96

33928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettäkö

      koko päivänä ei muuta kun,yksi tee ja porkkana?Tosin tee ei ole ilmaista,eikä porkkanatkaan:D Vaikka mistäs tiedän jos itse et ole niitäkään joutunut maksamaan.

      • mitäsnyttaas

        varmaa tarkotti et ei mitää sellasii dieetti juomii/ruokii joita ostetaa idiootti.ei tarvii alkaa viisastelee


      • Anonyymi

        no jos hänellä on jo valmiiksi ollut jo kotona niitä


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Garcinia Laihdutuslääke - http://tonzes.com/slimfi.htm Olen pudottanut yli 14 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää.

        Minkä ikäisenä sitä voi hankkia esim pitääkö olla 15 ja mistä se on saatavilla


    • olet terve ?

      niin.. ja sitten ku alat syömään normaalisti niin painoa tulee takaisin. viikossa voi korkeintaan lähteä kilo rasvaa, muuten se on nestettä.

      • Painokas

        Minäkin sanoisin että 10 kilon laihtuminen viikossa on mahdotonta, siis jos laihtumisella tarkoitetaan että läskiä ja lihaskudosta häviää. Nesteenmenetys ei ole laihtumista. Sanoisin että käytännössä viikossa voi laihtua korkeintaan 3-3,5 kiloa. Asia on mahdollista laskeakin jos tietää kuinka paljon kuluttaa vuorokaudessa ja ylipainokilohan on 7000kcal...


      • Painokas

        Itse olen laihtunut ENED:llä yli kaksi kiloakin viikossa! Ja jos olisin liikkunut enemmän niin ehkä kolme kiloakin olisi ollut mahdollista.. en nyt jaksa alkaa laskemaan sitä. Ekalla viikolla paino aleni jotain 5,5 kg ja sen jälkeen paino väheni n. kaksi kiloa viikossa, toisinaan vähän ali ja toisinaan vähän yli. Työni oli silloin tehdastyötä, työmatkat pyöräilin (2x6km/pv.) ja ei muuta varsinaista liikuntaa. 12 viikossa lähti 22 kiloa.


      • Sairasta_touhua
        Painokas kirjoitti:

        Itse olen laihtunut ENED:llä yli kaksi kiloakin viikossa! Ja jos olisin liikkunut enemmän niin ehkä kolme kiloakin olisi ollut mahdollista.. en nyt jaksa alkaa laskemaan sitä. Ekalla viikolla paino aleni jotain 5,5 kg ja sen jälkeen paino väheni n. kaksi kiloa viikossa, toisinaan vähän ali ja toisinaan vähän yli. Työni oli silloin tehdastyötä, työmatkat pyöräilin (2x6km/pv.) ja ei muuta varsinaista liikuntaa. 12 viikossa lähti 22 kiloa.

        Ei ole terveellistä laihduttamista tuollainen. Ihme ettet ole joutunut sairaalaan tiputukseen. Pää jatkuvasti sekava ja huimaa varmasti. Työnteosta ei taatusti tule yhtään mitään.


      • dietti

    • provo.........................

      taas liikenteessä. Ainakin tuntuu siltä. Ei kukaan laihdu 10 kiloa viikossa. Eihän se ole edes terveellistä laihduttaa viikossa tuollaisia määriä.

      • Täysin varma

        Olen siitä että provo,ei muuten sekään pidä paikkaansa=0eur,vaikka porkkanat olis ilmaisia niin vesimaksun maksaa jokainen jossain muodossa.

        Ainut mahdollisuus laihtua 10 kg viikossa on siten että on todella sairaana ja sairaalahoidossa tai järkyttävä ylipaino jota lasketaan sairaalahoidossa,siitäkin 10kg:sta olisi yli puolet nestettä.


      • Toivoton tunari
        Täysin varma kirjoitti:

        Olen siitä että provo,ei muuten sekään pidä paikkaansa=0eur,vaikka porkkanat olis ilmaisia niin vesimaksun maksaa jokainen jossain muodossa.

        Ainut mahdollisuus laihtua 10 kg viikossa on siten että on todella sairaana ja sairaalahoidossa tai järkyttävä ylipaino jota lasketaan sairaalahoidossa,siitäkin 10kg:sta olisi yli puolet nestettä.

        Että Ruotsalaiseesa sairaalassa kehitetty sairaaladieetti lupaa, jos sitä orjallisesti noudattaa 7-20kg kolmessatoista vuorokaudessa,
        eikä painon pitäisi sen jälkeen 3vuoteen nousta vaikka syö normaalisti,muuttaa jotenkin aineenvaihduntaa.
        Tunnen yhden miespuolisen henkilön joka suoritti tämän dieetin orjallisesti ja paino putosi yli 15kg 13 vrk,eikä ole vielä ainakaan palautunut,aikaa kulunut noin vuosi.


      • Nimetön
        Toivoton tunari kirjoitti:

        Että Ruotsalaiseesa sairaalassa kehitetty sairaaladieetti lupaa, jos sitä orjallisesti noudattaa 7-20kg kolmessatoista vuorokaudessa,
        eikä painon pitäisi sen jälkeen 3vuoteen nousta vaikka syö normaalisti,muuttaa jotenkin aineenvaihduntaa.
        Tunnen yhden miespuolisen henkilön joka suoritti tämän dieetin orjallisesti ja paino putosi yli 15kg 13 vrk,eikä ole vielä ainakaan palautunut,aikaa kulunut noin vuosi.

        Mistähä sais tämmösen ruotsalaisen sairaaladietti ohjeen? Vai toteutetaanko itse dietti sairaalassa? :D


      • anu
        Nimetön kirjoitti:

        Mistähä sais tämmösen ruotsalaisen sairaaladietti ohjeen? Vai toteutetaanko itse dietti sairaalassa? :D

        Minäkin ottaisin mielelläni tälläisen dietin repsun,kiitos jo etukäteen.


      • Antaaipalaa
        Täysin varma kirjoitti:

        Olen siitä että provo,ei muuten sekään pidä paikkaansa=0eur,vaikka porkkanat olis ilmaisia niin vesimaksun maksaa jokainen jossain muodossa.

        Ainut mahdollisuus laihtua 10 kg viikossa on siten että on todella sairaana ja sairaalahoidossa tai järkyttävä ylipaino jota lasketaan sairaalahoidossa,siitäkin 10kg:sta olisi yli puolet nestettä.

        Voihan sitä olla oma kaivo pihalla. Teet keittää metsän risujen nuotiolla tai lämmittää veden auringossa.

        Itse sain kerran ruokamyrkytyksen. Paino putosi 12 h sisään 9kg. Joten paino kyllä voi laskea viikossa hyvinkin sen verran.

        Joskus nuorempana laihdutin n. 10 kg pariin viikkoon. Söin lähinnä vain protskuja ja kasviksia. Tein 2-3 lenkkiä päivässä. Sykemittarin mukaan joku lenkki kulutti esim. 1500 kcal. Lisäksi kävin salilla. Laskettu peruskulutus oli yli 3000 kcal. Pudotetusta painosta 4kg oli normipainon sisällä.

        Mulla oli myös vaaka, joka mittasi kehonkoostumusta. Suhteellinen rasvaprosentti pieneni ja lihasprosentti kasvoi.

        Lopputulos: uskon, että rasvaa voi polttaa enemmän kuin 0,5 kg viikossa. Jos itse jaksaa pitää dieetistä kiinni ja on kestävyyttä, niin mikäpä siinä.


      • rasvanpolttokeitto
        anu kirjoitti:

        Minäkin ottaisin mielelläni tälläisen dietin repsun,kiitos jo etukäteen.

        Minä laitoin sen rasvanpolttokeiton ohjeet tuonne jonnekin. Etsin sen Puolalaisen ihmepillerin tilaajien/käyttäjien kokemuksia ja kirjoitin sinne ketjuun sen ohjeen. En jaksa enää uudestaan kirjoittaa sitä tänne, kun siinä neni aikaa. Menen nukkumaan, koska kello on jo 24.00. Yötä!


      • syö-normaalisti

        "Että Ruotsalaiseesa sairaalassa kehitetty sairaaladieetti lupaa, jos sitä orjallisesti noudattaa 7-20kg kolmessatoista vuorokaudessa,
        eikä painon pitäisi sen jälkeen 3vuoteen nousta vaikka syö normaalisti,muuttaa jotenkin aineenvaihduntaa."

        Normaalisti syömällähän eli kulutuksen mukaan painon ei kuulu noustakaan. Jos taas syöisi kuten ennen laihtumista, tietysti lihoisi.


    • Malttia on valttia

      Semmoinen 210 grammaa viikossa (30 gr päivässä) on hyvä tahti laihtua. Sopivan pienellä energiavajeella keho luovuttaa suosiolla varastojaan eikä ala kiusata nälällä.. Tekee vuodessa 11 kg.

    • onnistuu :)

      mä oon laihtunut 10kg 10vrk:ssa, tosin söi söin hiukan enemmän ku yhden porkkanan ja kupillisen teetä päivässä.. pääsääntöinen ruokavalio oli monta kuppia kahvia päivässä (maidon ja sokerin kera) ja melko paljon tupakkaa... Kahvi ja tupakka pitää hyvin näläntunteen poissa, mut muuta hyvää niissä ei sitten olekkaan :D Sen lisäks nakertelin hiukan leipää ja söin jonkun verran hedelmiä... 3vuotta pysy paino alhaalla ja sitten vasta lähti nousemaan... Se oli suht helppo ja nopea tapa laihduttaa mut en kyl suosittele kelleen :D

      • elliivo

        Muistan minäkin nuo kahvi ja tupakka-dieettini :)
        Nyt tuli jo neljä vuotta täyteen savuttomana että vanhoihin dieetteihin ei ole enää paluuta.
        Kerran olin kesäloman aikaan pari viikkoa kitukuurilla ja sen kymmenen kiloa pudotin. Aamusta alkaen vain kahvia ja tupakkaa. Illalla kun nälkä oli jo melkein tajun vievää nakersin vähän ruisleipää kevyin päällisin. Olo ei kylläkään ollut mitenkään kehuttava ja muistan saaneeni huimauskohtauksiakin.
        Kiloja on taas ihan julmetusti liikaa mutta nyt on varmaan käytettävä uusia keinoja niiden pudotukseen.


    • huh4

      Mahtavaa! pelkkä tee ja porkana päivässä :)

    • Jelppii nopeesti

      Ööm... Tä on nyt ehkä vähän tyhmä juttu mut oon 45 kiloinen 9v lapsi ja hauisin saada painokseni 29 kiloo 3 viikos. Onko mahdollista?

      • Jelppii nopeesti

        Vastatkaa!!!!


      • .............

        No ei ole.Ja tuon painoisena, jos on 9 v, kuuluu lääkärin valvonnan alle pudottamaan ylipainoa.


      • Mooooooooiiiiiiiiii

        Se vois kuule pirpana onnistui kerta painat 45kg jos...
        ;) :) ;)
        Treenaat sikana onnee yritykseen


      • 060
        ............. kirjoitti:

        No ei ole.Ja tuon painoisena, jos on 9 v, kuuluu lääkärin valvonnan alle pudottamaan ylipainoa.

        Mä Oon 11 ja Painan 45 kiloa


    • directioner ellioter

      omg , siis kui tyhmä ooot :D ooot vast 9 vuotta !!!! ohgod. siiis ooot nytki vrm alipainone ? ... ei kannata alkaa laihuttaa ton ikäsenä o:

    • Mooooooooiiiiiiiiii

      Joo nii siis
      Mie painan 52kg joka on miusta paljo
      Nii onko mahotonta laihuttaa 5/10kg
      1/2viikos?? Ja oon10v

      Ps.haluisin vastauksen vähä
      Äkkii haluun laihtuu

    • Mooooooooiiiiiiiiii

      Mua kiusattiin viime viikolla ku oon nii painava
      VASTATKAA...huomenna nyt on ilta
      Rupeen nukkuu moi moi mut jelppii helppii nopeestikki jookosta jooha...kiitos

    • Mooooooooiiiiiiiiii

      Heei! ! Mikskukaan ei vastaa mulle
      VASTATKAAAA ILTAAN MENNESSÄÄÄÄÄ
      jooko

      T:Mooooooooiiiiiiiiii
      (Pinja Svensk)

      • hjyfdhhhhjj

        Ootko mustalainen? Ketään ei kiinnosta sun läskis


    • enliity

      Hei kuules, parasta olisi mennä kouluterveydenhoitajalle puhumaan asiasta. Hän osaa neuvoa varmasti!

    • anorexiahell

      wou :) mä laihduin kymmenen kiloa 2 viikossa kun en syönyt kuin kolmen päivän välein salaatti annoksen(ja nyt kärsin anoreksiasta)

    • kysyn uteliaana

      Niin siis pitikö siinä juoda vain 1 tee kupillinen ja syödä 1 porkkana päivässä, vai useampia samanlaisia annoksia päivän mittaa?

    • hyvä dietti

      minä koitin tuota diettiä ja onnistuin olen 35 kiloinen nyt!

    • I made it

      Mikä helvetin ongelma teillä pikku kakaroilla on saatana... Ja muillekkin tiedoks, Syökää terveellisesti, ja liikkukaa paljon, vittu ku kaikki haluu näköjää itestää sairaita anorektikoita, EI VITTU.... Hankkikaa se anoreksia ja viillelkää ja tehkää itsari, tai suunnitelkaa itsellenne terveellinen ruokavalio, se vois kenties olla ihan elämänmuutos, paitsi jos haluutte elää entiseen tapaan minkä takii ootte lihonukkin...
      Itellä oli tämmönen ruokavalio (Huom. Liikuin ja nostelin painoja joka päivä):

      Klo 08: Kaksi ruisleipää täytteineen ja lasi appelsiinimehua vihreä tee (ilman sokeria, maitoa, pelkkä vesi ja tee)
      Klo 12: Ruoka lautasmallin mukaan ja lasi maitoa
      Klo 15:Maustamaton rahka (250g), lisukkeena esim hunajaa, marjoja
      Klo 18: salaatti ja lasi maitoa vihreä tee (ilman sokeria, maitoa, pelkkä vesi ja tee).

      Tein myös muun liikunnan lisäksi joka päivä punnerruksia, vatsoja ja kyykkyjä...

      Ja paino ei tosiaan noussut takasin, 2 vuotta olen pysynyt samassa painossa!

    • yleisesti

      Eiköhän lapsilla ole ongelmana esim se, että täällä neuvotaan jopa lapsia ja jopa normaalipainoisiakin epävarmoja ihmisenalkuja laihduttamaan ? Jokainen ottakaan vastuun omista kirjoituksistaan ja kantakoon ne omallatunnollaan, jos semmoseisen edes omistaa... :)

    • :)*

      Laihduitko sä oikeesti 10kg viikosppa ? yhdellä porkkanalla ja teellä ? jos toi toimii niin kokeilen ittekkin :)

    • :)*

      Kuntoilitko kun olit alottanut ton ?

    • apua!:O

      Mä oon menos uimaan ja oon aika lihavaja en haluu näyttää kaikil et oon in kauhee ni oisko jotain nopeet laihtumis vinkkii?

    • hehhe2

      Miten voisin laihtua 3kg viikossa?

    • perässähiihtäjä

      Joo tota nyt kyl jo eletään 2016 luvulla mut mietin vaan että toimiiko se porkkana ja tee juttu?

      • Anonyymi

        Öö tota nyt eletää 2019 lukuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö tota nyt eletää 2019 lukuuu

        Elämme 2022 lukuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämme 2022 lukuu..

        Jepp


    • jeheke

      Saitko vain aamupalaa maa-sunnuntaihin asti

    • pikkuruinuinen

      TIIÄN ET TÄ KUULOSTAA TYHMÄLTÄ MUT OON 13 VEE JA PAINAN 54 KILOO LIIKUN PALJO MUT MYÖS SYÖN PALJO LAIHUTUSVINKKEJÄ KIITOS

      • Anonyymi

        Sama


      • Anonyymi

        Oot melkein alipainonen


    • Mansikkahilloonkivaa

      Te pienet täällä.. Teidän ei tarvitse laihtua. Mutta jos on nyt joku ihan hirveä tarve siihen niin liikunta ja vähemmän epäterveellisiä ruokia voi auttaa paljonkin.

    • Terttu.Tampereelta
    • Ennenliianlihava

      Moi.. Oon sonja 12v ja testasin tota dieettii 15 päivää putkeen, painoin 76kg ja oon 160 pitkä,en kehannu käyttää bikinei. Sit 15 päivän jälkee mun paino oli 60kg ja sit tein sitä viel 5 päivää ni se oli 55kg ja oon NIIN onnellinen ja mul on tosi paljon lihaksii ku harrastan ratsastusta ja tanssii ja nyt pojatki tullu kehuun mun vartakoo rannalla ku oon bikineil kannattaa oikeesti koittaa suosittelen meinaa onnistuu!!!!

      • Anonyymi

        Mitä testasit sitä porkkana hommaako


    • Pakkokokeilla

      Pitääkö tätä tee porkkana "annosta" syödä vain kerran päivässä?

    • liianläski

      ai eikö muka syödä päivässä muuta kun teetä ja porkkanan?

      • Mayja-70

        Kun ei syö muuta kuin teetä ja porkkanaa - säästeliäästi - niin keho menee säästöliekille, eikä voi enää syödä muuta kuin teetä ja porkkanaa.
        Muussa tapauksessa saa alkaa pudottaa -10kg! Eikä se häviä viikossa!


    • Eilii.OKiänin.ei

      Viikossa ei häviä kuin nestettä ja maksan ympäriltä kilon pari riippuen ihmisen koosta.
      Ja jos aloittaa viikon jälkeen normaalisyämisen, tulee sama paino ja useimmiten 1 kilo lisää ja pysyvästi.

      Oikea laihduttaminen vaatii yli 4 viikkoa, ensin putoo viikossa maksan rasva ja nesteitä, viikon kuluttua alkaa painonpudotus jos syöt alle 800 kaloria, putoo 1 kilo viikossa ja se onkin maksimi, sillä jos pudotat enemmän se pudotus tuhoutuu joskus siihen valtavaan mielitekoon/nälkään.

      jos syöt jotain valmisruokaa 2x300 kaloria ja keittojuurespussin ja juot välillä usein 2 dl vettä ja taas vettä, alkaa 10 päivän jälkeen helppo osuus. Ei ole nälkä, joten kirjoita paperille kun syöt ja piirrä pinosta käyrää.

      Mutta kannattaa syödä yksin ja pöydän vieressä ja laittaa ruoka ensin kippoon ja syödä' se ja lähteä pöydän vierestä.

      aluksi ei kannata harrastaa ylimääräistä liikuntaa, sillä se voi tuoda isoja nälän tunteita. Vaikka liikkunut vain arkiliikunnan, et mene rikki, minä olen liikkunut vain normaalia arkiliikuntaa 78v ja olo on ihanaa.

      Ikävää vain, vaikka kuinka helppoa on, myöhemmin tulee taas painoa kun "luonto äiti" haluaa palkita kehoa ja tulee mielitekoja.

      seuraavaksi 10v kuluttua kannattaa laihduttaa kun on lihonut 10 kg tai alle, ettei tarvi kaikkia vaatteita aina uusia.

    • Jfufjfjgjfjgjxjx

      Voi kun saiskin 10 kg viikossa veke..

      • 29_kg_laihtunut

        Miksi ihmeessä. Eihän tuo kuullosta ollenkaan terveeltä. Onkohan aloittaja pitänyt sen 10kg poissa, sillä voisi kehua, toisin kuin tuollaisella sairaalla dieetillä.
        Laihuttaminen ei ole mikään kilpailu.


    • marko4

      Maailman suurin kaupallinen huijaus on laihdutus. Lihavuuden perusasia läski. Mikä käyttötarkoitus läskillä on kehossa,se on vararavintoa. Ja keho tarvitsee vararavintoa ainoastaan kun paastoaa. kun syöt oikein (riittävän usein) keho ei tarvitse vararavintoa.

      • Anonyymi

        Luonto on vaan järjestänyt niin, että naisille sitä vararavintoa kertynyy varmuuden vuoksi, kun joskus mukana on se toinenkin.


    • rasvanpolttokeitto

      Hmm....aika vaarallista noin ravinneköyhä dieetti.

    • Hmmmmmmm

      Moikka (: Olen 13 v tyttö ja pituus 160 paino 56. Puodotuksen määrä olis sellaset 5-6 kg. Ylipainoa on hieman ja haluaisin vinkkejä joilla painon pudotuksen saisi pysyväksi. Kiitos nyt jo etukäteen!
      Ps.. olisko vinkkeijä reisi treeniin?

      • Anonyymi

        Vanha juttu, mutta tuossa ei ole ylipainoa. 160 senttiä pitkä voi painaa 64 kiloa painoindeksin mukaan.


    • atkinsooni

      Et laihtunut! Painosi saattoi laskea. Eivät ole yksi ja sama asia.

    • Kahvifoxiee

      Eli siis et syöny muuta? Jos näin on pitää yrittää

    • Btww

      Olen nyt 55kg ja 13v olenko ylipainoinen ?

      • Neuvokaa

        Olen tällä hetkellä 13v ja 165 pitkä, mutta painan 43kg kuinka saan vielä 5-10kg pois


    • huolestunut

      Mitä ihmettä!

      Ei lapset saa laihduttaa tuolla tavalla!
      Leikitte terveydellänne!

      Missä se lapsuus ja normaali nuoruus on?

      Elkää menkö sen luonnottoman ulkonäkötrendin mukana vaan viettäkää normaali lapsuus ja nuoruus!

    • veeäm433

      Et laihtunut mutta painosi saattoi pudota tuon verran.
      Painoluokitetuissa urheililejeissa saattaa heppu pudottaa painoaan alle vuorokaudessa yli 7kg mutta laihtumisen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

    • jotaintekoo

      Paljonko sinulla oli ylipainoa. Ja olitko viikon päästä sairaalassa nestehukan takia tiputuksissa. Taitaa ihosikin ikävästi roikkua.

    • 44DivisjoonaKontula

      OLEN 104 VUOTIAS JA PAINAN 105 KILOA laihduin syömällä sanojani viikossa 66 kiloa.

    • Anonyymi

      Aitoa SUOMI24 kaatopaikka luokkaa!! Ylläpidon vajakki on onnesta kankeana.

    • Anonyymi

      Juu onko mahdollista saada 10kg laihdutettua tai enemmän viikossa olen 12.v ja ylipainoisten (kai)?

      • Anonyymi

        Korkeintaan 300 g rammaa voisit laihtua,siihenkin pitää tehdä erittäin paljo työtä,ja olla tiukalla dietillä.


      • Anonyymi

        ei ole vaikka olisit syömättä.varsinkin kun et tiedä oletko edes ylipainonen.


    • Anonyymi

      Mitä vittua. On terveellistä laihtua max 1.5 kg viikossa!

    • Anonyymi

      Kaverini laihtui vuorokaudessa 10kg. Hangessa juoksua, kuumassa saunassa useaan otteeseen pitkään istuen jalat kylmässä vedessä ja pyyhkeellä hikeä pyyhkien eikä löylyä lyöden.
      Ennen painikisoja vaihtoi sarjaa.
      Heppu ei laihtunut kuten et sinäkään vaan ainoastaan vaakanäyttö muuttui. Rasvaa saattoi lähteä hieman ja se olisi ollut oikeaa laihtumista.

      • Anonyymi

        Eli kroppa "kuivattiin". Poistettiin nestettä oikein urakalla jolloin saatiin eräänlanen kuivapaino. Nestettä poistamalla saa nopeita painonalenemia, mutta paino palautuu ennalleen kun juo normaalisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kroppa "kuivattiin". Poistettiin nestettä oikein urakalla jolloin saatiin eräänlanen kuivapaino. Nestettä poistamalla saa nopeita painonalenemia, mutta paino palautuu ennalleen kun juo normaalisti.

        Huom! Ennen painikisoja! Punnituksen jälkeen alkoi luonteen lujuutta vaativa harkittu ahmininen.
        Jopa poikasarjoissa punnituksen jälkeen kuuluu pukusuojasta vain lätinää puheen sorinan asemesta. Pennutkin ovat säädelleet painoaan mutta hyvin rajallisin määrin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huom! Ennen painikisoja! Punnituksen jälkeen alkoi luonteen lujuutta vaativa harkittu ahmininen.
        Jopa poikasarjoissa punnituksen jälkeen kuuluu pukusuojasta vain lätinää puheen sorinan asemesta. Pennutkin ovat säädelleet painoaan mutta hyvin rajallisin määrin.

        Pukusuojasta kuuluu lätinää. Mitä lätinää sieltä kuuluu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pukusuojasta kuuluu lätinää. Mitä lätinää sieltä kuuluu?

        Puntaroinnin jälkeen jengi tunkee suuhunsa jotain kiinteää, nopeasti sulavaa ja lotkuttavat maitoa kyytipojaksi. Lätinä kuuluu käytävän puolelle avoimen oven kautta koska kukaan ei puhu suu täynnä.
        Muuten yli 10:n alle murrosikäisen hepun laumasta lähtevän pulinan kuulisi jo kauas.


    • Anonyymi

      Oikeestiko? 🥺🥺

    • Anonyymi

      Käsitteet toistuvasti sekaisin!
      Laihtuminen ja painon laskeminen ei likimainkaan aina ole sama asia!
      Uskokaa nyt kalori- ja kilonikkarit!

      • Anonyymi

        Kun jätin alkoholin ja herkut paino putosi 10 kg viikoissa, oli todellakin mistä lähteä. Näytän hyvältä ja voin hyvin, ei itketä, vaikken olekaan oikeasti "laihtunut".


    • Anonyymi

      oon 13 vuotias 164 painan 68 kiloa joku auttakaa miten saan kesäksi normaalin ja kivan vartalon että kehtaan käyttää bikineitä ja näytän normaaleilta uikkareissa. (tässä tosiaan siis oikeaa ylipainoa kun bmi on 25.3)

      • Anonyymi

        Pitää vaan syödä vähä vähemmän tai liikkua vähä enemmän. Ei kannata kuitenkaan lisätä liikuntaa liikaa tai vähentää syömistä liian paljon. Ei mitään sellaista, että porkkana päivässä ja teetä, kuten tässä ketjun aloituksessa, vaan se on parempi terveydelle jos vähentää sitä painoa hitaammin (2 kg kuukaudessa), eli että syö vaikka yhden voileivän vähemmän päivässä tai jättää jonku herkun syömättä.


    • Anonyymi

      yli painosilla se kilo heti menee, koska yli paino yli määräiset kilot tippuvat, yli painosen ihmisen... miksi niillä tippuvat nopeammin kun normaali painoisilla? siksi: jos aloittaa kevyen syönnin, yli painoinen, yleensä niillä menevät nopeammin painoa pois siksi... on yli määräiset kertynet tai painoa ne yli määriset mene jotkut pois, jos aloittaa täys diettillä, paino ja läskit voi yli määräiset katoa kokonaan.

    • Anonyymi

      Ite tiputin 82..75 kahessa viikossa...aika vähän söin. hitaasti paino tippuu...65 ois tavoite..

    • Anonyymi

      Rasvaa on palanut korkeintaan 1 kilo. Loppu lähtenyt on nestettä.

    • Anonyymi

      En usko ihan noin nopeasti.Kyllä se julkis joku mainosti pelkällä porkkanalla,näkärillä ja perunalla laihdutti lika kilot pois. Aika janaa ei muista.Yksi henkilö lahdutti itsensä syömällä koiran kuiva muona,ohjen mukaan kipoon laitoin .Laski painonsa.Vettä pälle turpos vatsassa ja ei nälkä.Joitain vuosia laiha mutta on ylipainoinen ja raskaasti nykyisin

    • Anonyymi

      Testiin

    • Anonyymi

      Makaronin avulla pystyin itse yhä rukoilemaan. Teepussit ei juurikaan elämääni vaikuttaneet silloin.

    • Anonyymi

      Naidessahan voi pysyä laihana. Itse asiahan ei minulle kuulu. No, tuli vaan aatoksiin sivussa. Että näin.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe