Parisuhde tekemistä

JPhaa

Terve,
onko kellään mitään hyviä vinkkejä tekemiseen parisuhteessa. Siis yhteistä tekimistä esim. pelejä ym.

Kaipaisimme jotain mukavaa yhteistä tekemistä josta saisimme lisää parisuhteeseen virtaa.

5

9779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on niin paljon

Vaikka ei asutakkaan yhdessä (kokeiltu on, ei oikein toiminut ) niin me harrastetaan... tuota noin...
      ulkona liikkumista,varsinkin nyt metsässä sienten perässä.Kyläilyä tuttavien luona. Saunailtoja ja kokkausta. Kotien hoitoa, eli remppaamista ja sit ihan normi hommia.Puutarhan hoitoa.
      Joskus pelkkää töllön tuijottamista villasukat jalassa

hölmöjä kisoja: pahin / paras mahdollinen mainos
      / kumpi nukahtaa ensin (tässä ei voi huijata)/
      kumpi kestää kovemmat löylyt

Peleistä löytyy domino, afrikan tähti, lectra mix, huojuva torni.. oikeestaan ihan sama mikä peli, kunhan siinä on vähän haastetta.

ehkä eniten virtaa suhteeseen sai kun hankittiin
      omat kämpät niin se luo semmosta tietynlaista
      treffimeininkiä, eikä tartte koko ajan tuijottaa
      toista face to face. Ei se yhdessä asuminen ole onnen edellytys näin aikuisena kuitenkaan. Saattaa olla jopa päin vastoin.

kokeilkaa jotain extremeä ?
      Mie opetin tuon puoliskon rullaluistelemaan, hän
      mulle sudokun ja bridgen alkeet, tosin leikiksi
      taisi loppupeleissä mennä kaikki mut olipahan
      hauskaa.

Väliin sitten järkätään yhessä teemabileet; esim
      juhannuksena ostettiin joulukinkku ja tehtiin
      siitä rosvopaisti itelle ja ystäville. melottiin,
      rantasaunottiin (nyt menee kohta avanto-uinnin puolelle) ja pelattiin beach volleytä.
      Yöllä epävireistä yhteislaulua ja karaokea.

Sitä tekemistä on niin paljon; riippuu tietty
      teidän kohdalla mitä siitä haluatte? Intiimiä yhdessäoloa eli potkua kammarin puolelle vai
      sit oikeesti harrasteita ?

Kammariin.. vinks vinks... löytyy lääkkeet tarvittaessa ihan paikallisista alan liikkeistä, nekin on otettu huumorilla eikä niitä nyt aina tartte käyttää.
      Joskus risainen t-paita on eroottisempi kun vinyylihousut :o)

Näissä kannattaa tehä ylläreitä sopivuuden rajoissa (omistan pinkin höyhenpuuhkan)

Noh- siitä tuli mieleen- käytiin tuossa semmosilla vuodevaatekutsuilla ja siinä oli molemilla vähän pokassa pitelemistä. Ja onhan sitä nyt tapahtumia, festareita, konsertteja, teatteria.. ei aina tarvitse jäädä kotiin ns
      pönkittämään parisuhdetta , se saattaapi olla tuhon tie jos ei älyä välillä jalkautua ulkomaailmaan.

ja - ehottomasti oon sitä mieltä että omat harrastukset pohjana, sitten on mistä keskustella.

Olikohan tästä nyt mitään apua, toivottavasti?

No tän päivän projekti esim on se että koitan
      saada tuon körilään syömään valkosipulikettoa
      (kaalikääryleet onnistui eilen) ja sitten mennään
      valokuvaamaan majavan kaatoja lähijärvelle.

Minusta se perinteinen lenkkeilylinja ei siis pure, ihan säälittää katsoa pariskuntia jotka
      samanvärisissä tuulipuvuissa tarpoo sauvakävelyä.

Hyviä yhteisiä hetkiä teille , toivon että onnistuu :o)

• vinkiksi muille..

Me käydään lenkillä, marjassa, yms. yhdessä. Ihan kahdestaan. Metsällekin olen mieheni mukaan lähtenyt, kun hän kerran mukaan välillä ottaa. Luonto on meille molemmille rentoutumisen paikka. Mikäs sen mukavampaa kuin oman kullan kanssa luonnon helmassa. Saa tämän tytön sukat pyörimään ja rakkauden tunteet pintaan.

• vivere non est

necesse, eli mun kaikki naiset ovat pitäneet purjehduksesta. Halpoja parisuhteella käteviä ensiveneitä ovat esim joe 17, H-vene ja Guy 22.

http://www.paatti.com/joe17/

Rahamies voi ostaa suoraan korkeintaan 35-jalkaisen ja aloittaa vaikka moottoroimalla ensin.

Talvella snoukkaus ja leijapurjehdus lumilaudalla on hupaa:

Snowkite Slams
      http://www.youtube.com/watch?v=RyaY4SJFwuc

• idea

Molemmat siis. eipä juuri luo hohtoa naisen elämään moiset kikkailut. Taidat olla vaan
        narsisti joka leveilee rahoillaan ja taidoillaan.

Tai pikkupoika jolta on joskus jäänyt lekit leikkimättä kun on vaan lyöty puolen metrin ratakiskon pätkä käteen ja nyt pitää elvistellä.

Päivääkään / iltaakaan en tommosta snobbailua katosisi.

Ja oot muutenkin väärällä palstalla,
        kokeileppa jotain formulasivua. Siitäkin muuten
        tulee naiselle ihottumaa, näppyläitä ja pikainen
        pakoreaktio.

Kaikki mun naiset... no hoh hoijaa. Epäiemättä
        vaihtuvat tiheään.

• Näin meillä...

Tälläistä me puuhaillaan yhdessä:

väh. kerta viikkoon tehdään jotain spessua, käydään hohtokeilaamassa(on muuten superhauskaa)/syömässä/leffassa/shoppailemassa/pelaamassa jotain muuta, esim sulkkista tai tennistä, squashiakin ollaan kokeiltu! Kaiken uuden kokeileminen yhdessä on tosi kivaa, sitten jos se on hauskaa niin jatketaan sitä muutenkin.

sitten muuten katsellaan kotona leffoja, käydään lenkillä yhdessä, ja yksi ihan paras yhteinen harrastus on ruoanlaitto ja leipominen. Keksitään uusia ruokia ja leivonnaisia, mies ei ollut ennen mua mikään kokki (osasi lämmittää mikrossa valmisruoan :D) mutta nykyään se kokkailee itse lihapullia ja leipoo sämpylöitä. että hauskaa sekin on, jos vaan tykkää edes vähän ruoanlaitosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6153
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3406
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3335
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      270
      2081
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1646
    10. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1417
    Aihe