Minulla on otsassa 3 selvää ryppyä, 2-4 cm pitkiä. Olen nähnyt ne aamuisin jo vuoden ajan, mutta nyt ne tuntuvat olevan siinä koko päivän.
Minulla on vähän huono näkö, joten siristän silmiäni paljon ja otsassani on mahtavat muskelit. En kuitenkaan nosta kulmiani juuri koskaan, joten ilmeryppyjä ne eivät voi olla.
Näytän iholtani aivan liian vanhalta. Enkö tule koskaan pääsemään siihen "ihana nuori iho"-vaiheeseen kun heti finni-ihosta tuleekin ryppyiho?
Onko mahdollista, että öisin otsajumppailen huomaamattani ja siksi ne rypyt on aamuisin niin selvinä?
Mitä tämä on..
En osaa meikata niitä piiloon
Rypyt 18-vuotiaalla?!
5
924
Vastaukset
- .....
"Mitä tämä on.."
Ryppyjä. Ehehehe...- fgjkdltiseoöt
Eli sulla varmaan kuiva iho ja siksi "ryppyjä".. Sama vaiva itsellä oli joskus. Koseuta kunnolla ja kyllä ne rypytki oikenee.
- ...
Ja mars optikolle nyt, ettei tarvitse enää siristellä! Olkoonkin vain "vähän" huono näkö, niin silmien siristely tarkoittaa sitä että tarvii jo apuja näkemiseen.
- ihon pitäisi olla sileä?
Ehkä meillä on tänä päivänä hiukan nyrjähtänyt kuva siitä, että jossain vaiheessa ollaan sellaisia kuulaskasvoisia hurmureita niin kuin mainoksissa. Rypyt on aika luonnollisia, eikä tietysti kovin hehkeitä, mutta luonnollisia yhtä kaikki. Itselläni on ollut otsassa kevyet, mutta tarkasti tuijottamalla näkyvät rypyt 15-vuotiaasta. (Muuten, minun iho-ongelmani tulivat vasta ensimmäisten ryppyjen jälkeen! :))
Toki ensihoitona kannattaa muistaa asiallinen kosteutus. Optikolla käynti voi säästää sinut tulevilta ongelmilta (esim. päänsärky). Lisäksi kannattaa yrittää opetella pois pahoista tavoista (itselle yllätys-yllätys otsanrypistys) Ilmeikkäät kasvot kertovat vain eletystä elämästä. Naururypyt ovat kauniita.
- 19 vuotias äiti
heips!
minullakin on muuten ryppyjä jo,niitä on silmänympärys iholla ja kulmien kohdalla josta nypin kulmakarvoja.minulla tosin on kuiva iho ja olen huono rasvailemaan,en joka päivä laita edes rasvaa:(ihoa kiristelee ja iho punottaa suihkun jälkeen kun paloauto.koska ihoni on kuiva niin meikkivoidettakin käytän harvemmin..voiteena yleensä illalla ja aamulla käytän(silloin kun muistan siis)agualan perusvoidetta ja sillä myös joskus pesen meikit pois,nyt minulla on käytössä lumenen kuivalle ja herkälle iholle tarkoitettu puhdistus emulsio mutta minusta se ei ole hyvä,esim,silmämeikki sillä ei lähde pois..perusrasva on minusta paras meikin puhdistaja ja kosteusvoide.meikin teen yleensä näin:laitan perusvoidetta(annan vaikuttaa vähintään 20min)sitten laitan lumenen meikkivoiteen joka on tarkoitettu kuivalle iholle ja sitten sipasen poskipuna siveltimellä lumenen mineraalipuuterin joka on läpi näkyvä,eli ei siis anna väriä iholle vaan poistaa kiiltoa.sitten teenkin silmämeikin ja se siinä..iho jää ihanan tuntuiseksi ei tunnu että olis ees meikkii.eikä se ole kuivan näkönen vaan sopiva.lumene meikit ovat suhkot kalliita mutta ne ovat kyllä tosi hyviä ainakin minun iholle.ennen käytin anytimea ja se oli ihan paskaa meikkiä.sopivat meikit löytää kun ottaa avuksi kaupan myyjän.minäkään en tiennyt millainen meikkivoide mulle sopii mutta myyjä löysi heti minulle sopivan kun kokeili paria eri tuotetta iholle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6315350Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?283399HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2692424- 1281763
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1281474Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3691411Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101213- 121115
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76942- 115905