Tummat silmänaluset pois????

n18**

Hei!
Tarvitsisin vinkkejä miten saisin tummat silmänaluset piiloon meikin vaulla, sillä ei ole rahaa alaluomen leikkaukseen.

Olen itse kokeillut:
meikkivoidetta: se ei peitä.
Mousse: ei auta.
Puuteri: auttaa mutta kuluttaa ihoa ja lähtee parin tunnin päästä.
Olen myös kokeillut näitä kaikkia yhdessä, mutta tulos on vanhentunut iho. :(

12

1992

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimii mulla

laita meikkivoidetta, koko naamaan, ja sit peitepuikkoa silmänalusiin vielä sen päälle. peitepuikon on hyvä olla ehkä astetta vaaleampi. ite kärsiny vuosikaudet samasta ongelmasta, ratkaisu löyty onneks! :)

• n18**

..mutta ei auta. :(

• Nainen 33
        n18** kirjoitti:

..mutta ei auta. :(

Kun teet meikin itsellesi puhdistat kasvot, laitat kosteusvoiteen, silmänympärysvoiteen/geelin-tämä auttaa turvotukseen ja kosteuttaa herkkää ihoa. Et tarvitse vielä aktivoivia aineita, mutta silmämeikin poistoaineen sekä kosteuttavan geelin kylläkin.
        Tämän jälkeen laitat ihotyypillesi sopivan meikkivoiteen. Meikivoiteen laitoin jälkeen näet onko mitään mitä meikkivoide ei peittänyt.
        Tummat silmän aluset...
        ÄLÄ LAITA PEITEPUIKKOA jos se ei ole siihen tarkoitettu...nimittäin markkinoilla on peitepuikkoja jotka ovat tarkoitettu näppylöiden peittoon ja niissä on niitä hoitavia aineosia mitkä taas ovat liian vahvoja herkälle silmänympärys iholle.
        Kokeile valokynää tai valovoidetta (tuubeissa myytäviä) tummalle alueelle meikkivoiteen päälle...jos sinulla on turvotusta ns. silmäpussit valo laitetaan pussin alle eikä päälle!!!
        tämän jälkeen kiinnität meikkipohjan irtopuuterilla.

• Voinhan..
        Nainen 33 kirjoitti:

Kun teet meikin itsellesi puhdistat kasvot, laitat kosteusvoiteen, silmänympärysvoiteen/geelin-tämä auttaa turvotukseen ja kosteuttaa herkkää ihoa. Et tarvitse vielä aktivoivia aineita, mutta silmämeikin poistoaineen sekä kosteuttavan geelin kylläkin.
        Tämän jälkeen laitat ihotyypillesi sopivan meikkivoiteen. Meikivoiteen laitoin jälkeen näet onko mitään mitä meikkivoide ei peittänyt.
        Tummat silmän aluset...
        ÄLÄ LAITA PEITEPUIKKOA jos se ei ole siihen tarkoitettu...nimittäin markkinoilla on peitepuikkoja jotka ovat tarkoitettu näppylöiden peittoon ja niissä on niitä hoitavia aineosia mitkä taas ovat liian vahvoja herkälle silmänympärys iholle.
        Kokeile valokynää tai valovoidetta (tuubeissa myytäviä) tummalle alueelle meikkivoiteen päälle...jos sinulla on turvotusta ns. silmäpussit valo laitetaan pussin alle eikä päälle!!!
        tämän jälkeen kiinnität meikkipohjan irtopuuterilla.

...voin kokeilla tuota, mutta ärsyttää, kun puuteri muuttuu rumaksi jo parin tunnin jälkeen. :(

• Nainen 33
        Voinhan.. kirjoitti:

...voin kokeilla tuota, mutta ärsyttää, kun puuteri muuttuu rumaksi jo parin tunnin jälkeen. :(

Mitä puuteria sinä käytät? Entäpä meikkivoidetta? Käytätkö meikkivoiteen alla mitään?
        Jos pohjustus on hyvä :) ei pitäisi puuterinkaan muuttua rumaksi!?
        Meikin pohjan kuuluu olla mahdollisimman huomaamaton sekä väriltään että koostumukseltaan.
        Voisin ehkä antaa lisää vinkkiä jos kerrot millainen ihotyyppi sinulla on?
        kuiva? sekaiho? rasvainen? pinta kuiva? jne.

• n18**
        Nainen 33 kirjoitti:

Mitä puuteria sinä käytät? Entäpä meikkivoidetta? Käytätkö meikkivoiteen alla mitään?
        Jos pohjustus on hyvä :) ei pitäisi puuterinkaan muuttua rumaksi!?
        Meikin pohjan kuuluu olla mahdollisimman huomaamaton sekä väriltään että koostumukseltaan.
        Voisin ehkä antaa lisää vinkkiä jos kerrot millainen ihotyyppi sinulla on?
        kuiva? sekaiho? rasvainen? pinta kuiva? jne.

...Lumenen puuteria.

Käytän yleensä meikkivoidetta, sitten moussea ja sitten puuteria, lisäksi aurinkopuuteria poskiin jne.
        Ja ihoni on joistakin kohdista ehkä hieman kuiva.
        mutta sanoisin, että normaali. :)

• ja puuterin välissä
        n18** kirjoitti:

...Lumenen puuteria.

Käytän yleensä meikkivoidetta, sitten moussea ja sitten puuteria, lisäksi aurinkopuuteria poskiin jne.
        Ja ihoni on joistakin kohdista ehkä hieman kuiva.
        mutta sanoisin, että normaali. :)

Tummien silmänalusten peittämiseen oikea tuote on nimeltään "concealer", esim. Helena Rubinsteinilla on suht hyvä tuote. Valokynä (Dior, YSL, ...) on toinen hyvä, koostumukseltaan ohuempi, mutta saattaa sopia, riippuu ihotyypistä yms.

• Nainen 33
        ja puuterin välissä kirjoitti:

Tummien silmänalusten peittämiseen oikea tuote on nimeltään "concealer", esim. Helena Rubinsteinilla on suht hyvä tuote. Valokynä (Dior, YSL, ...) on toinen hyvä, koostumukseltaan ohuempi, mutta saattaa sopia, riippuu ihotyypistä yms.

Oriflamen ABSOLUTE concealer for eysia - sopii myös silmämeikin pohjustukseen kunhan muistaa kiinnittää senkin irtopuuterille.
        ps. ei kannata peittää valotuotteita meikkivoiteella vaan ne laitetaan meikkivoiteen päälle!!!

• Nainen 33
        Nainen 33 kirjoitti:

Oriflamen ABSOLUTE concealer for eysia - sopii myös silmämeikin pohjustukseen kunhan muistaa kiinnittää senkin irtopuuterille.
        ps. ei kannata peittää valotuotteita meikkivoiteella vaan ne laitetaan meikkivoiteen päälle!!!

tuo tuote on just sitä valovoidetta eli ei kynässä vaan tuubissa kaksi eri sävyä punertava ja keltasävyinen

• n18**
        Nainen 33 kirjoitti:

tuo tuote on just sitä valovoidetta eli ei kynässä vaan tuubissa kaksi eri sävyä punertava ja keltasävyinen

Kiitoksia todella paljon vikeistä ja tuotteiden nimistä! :)
        Nyt vain etsimään niitä. :)

• toimii ainakin mulla

Lumenen kolmea eriväristä peitevoidetta sisältävä paletti on osoittautunut toimivaksi ainakin minulla.Se Blue Neutralizer nimenomaan sopii tummille silmänalusille.Sitä vain levitetään kosteusvoiteen jälkeen ja meikkivoide tai meikki(voide)puuteri päälle.Ainoa vika paletissa on se,että siinä on sellaista tosi tummaa Red Neutralizer-voidetta,jota ei tod.tule käytettyä,ainakaan jos on melkoisen vaalea iho,kuten minulla.Se siis menee haaskuuseen.Onneksi siinä on kuitenkin vaalean ihon Red Neutralizer,joka peittää aika hyvin punaiset läiskät naamalta.Suosittelen lämpimästi tätä palettia,peitevoiteet pysyy myös koko päivän.Ei ole ainakaan minulla ollut päivän aikana tarvetta korjata meikkiä,oli sitten miten kiireinen päivä tahansa.

• n18**

Olen nähnyt, että sitä mainostetaan, mutta tuntuu aina että mitä tahansa ostan/laitan niin, että silmänaluset vain vähän peittyvät ja tilalle tulee kiilto. :(
        Mutta halauisin olla ilman puuteria. :P
        Mutta kiitos, voisin kokeilla tuota tuotetta kyllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1423
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1390
    3. 76
      1165
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1115
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      975
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      971
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      942
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      885
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      68
      866
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe