Olen ollut uutispimennossa sen kerran, kun ei olisi kannattanut. Sorppa, mutta kun tuli jo muutama vastaus, niin en viitsinyt enää vetää virhettäni takaisinkaan, kun rekattuja aina moisesta syytetään.
0Äänestä
Queen-Of-Hearts
todella surrealistiselta.
0Äänestä
caput.mortuum
Se vähän yli miljoona euroa tuntuu tosi surrealistiselta.
0Äänestä
Queen-Of-Hearts
caput.mortuum kirjoitti:
kun suhteuttaa sen siihen kuinka suomalaisten itsetunto tästä nousee.
0Äänestä
caput.mortuum
Queen-Of-Hearts kirjoitti:
Ollaan taas maailmankartalla. Kun mennään ulkomaille ja joku paikallinen kysyy että mistäs sitä ollaan kotoisin niin voidaan mainita että Ahtisaaren melkein naapureita ollaan, tiedät varmaan tämän kuuluisan nobelistin... ;)
0Äänestä
Queen-Of-Hearts
caput.mortuum kirjoitti:
Ollaan taas maailmankartalla. Kun mennään ulkomaille ja joku paikallinen kysyy että mistäs sitä ollaan kotoisin niin voidaan mainita että Ahtisaaren melkein naapureita ollaan, tiedät varmaan tämän kuuluisan nobelistin... ;)
Hyvä me! Ja onhan meillä vielä se -95 maailman mestaruus, sitä ei kukaan meiltä pois saa ;)
Mun mielestä oikeen huippuhieno juttu! Ihmettelin aikanaan sitä, että Ahtisaarta ei oikeen arvostettu presidenttinä. Hän on oikeesti valtiomies, jonka sanoilla painoarvoa.
Tässä kiihtyvän kilpailun ja rahan perässä juoksemisen tiimellyksessä ei oikeen ole haluttu nähdä, että rahavirtoja voi liikutella ilman sotia.
Vastaukset 19
Vanhimmat
150:s aloitus samasta aiheesta kyrsii jopa sukarilaisia
WANHA!
Olen ollut uutispimennossa sen kerran, kun ei olisi kannattanut. Sorppa, mutta kun tuli jo muutama vastaus, niin en viitsinyt enää vetää virhettäni takaisinkaan, kun rekattuja aina moisesta syytetään.
todella surrealistiselta.
Hyvä me! Ja onhan meillä vielä se -95 maailman mestaruus, sitä ei kukaan meiltä pois saa ;)
martti sai,
suomen kansa ei saanut.
Kaikille tiedoksi.
Niinpä. Silti se ei estä iloitsemasta maamiestensä menestyksestä.
voittama kulta. kaikki me ei olla sankareita edes silmiin katsomalla, ja mahtivaari ei edes ollut ensimmäinen suomalainen joka sai.
Se vanha juoppo on kyllä sen ansainnutkin. Oikeesti. Vanhan ajan poliitikot osaa tuon juottamisen, ja juomisen, ja asiat hoituu.
Ei näist nykyajan absoluttistesta, viherpiipertäjistä ja kilteistä perheenisistä samaan ole.
Ihmisiä orjuuttavat elitistit palkitsevat "valejeesuksen" eli elitistin joka esiintyy pelastajana ja te olette näin innoissanne ja onnessanne.
Kyllähän se Mara rahan ja elitistiystäviensä arvon ymmärtää ja juuri siksi elitistit antoivat Maralle vähän lisää rahaa, kunniaa ja valtaa.
Kappas vaan. Eihän täällä olekaan kuin muutama avaus samasta asiasta..
Mahtaa turpeaa narsistiporvaria vituttaa kun demari sai tollasen palkinnon :(
Taasko minä olen maassamakaavaa potkinut vai mitä vittua oikein piipität?
et ole köyhiltä kuppaava sosialistihuora. Pidetään me porvarit yhtä, noi sossut ei kykene edes saamaan sopua leiriinsä.
Ei persaukisuus mikään synti ole, mutta katkeruus on. ;-)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000038514053
Mun mielestä oikeen huippuhieno juttu! Ihmettelin aikanaan sitä, että Ahtisaarta ei oikeen arvostettu presidenttinä. Hän on oikeesti valtiomies, jonka sanoilla painoarvoa.
Tässä kiihtyvän kilpailun ja rahan perässä juoksemisen tiimellyksessä ei oikeen ole haluttu nähdä, että rahavirtoja voi liikutella ilman sotia.