Mä haluisin värjätä mun blondin tukan mustaksi, mutta mikä olis hyvä väri? Et se tarttuis kunnolla, eikä haalistuis???
mikä on hyvä musta hiusväri???
12
3831
Vastaukset
- ninni
eli jos olet siis vaalentanut hiuksiasi on erittäin todennäköistä ettei hiuksissasi pysy musta väri kauaa. Parin pesun jälkeen tulos voi olla harmaa. Hiuksesi pitäisi esipigmentoida joten suosittelen kampaajalle käyntiä (mikäli siis halua todellakin mustan ja tasaisen ja pysyvän värin).
- Muppetti
Minä käytin kesällä Schwartzkopf väriä ja pysyi kuin painettu. Ei mihinkään haalistunut, juurikasvun myötä vain sitten väheni. Mutta vieläkin on musta yhessä kohassa mihin tahallaan jätin, vaikka on ollut jo 4 kuukautta.
- dharma
mulla on ihan aito blondi väri
- Matilda
Voi miks ihmeessä haluat värjätä blondit hiuksesi mustiksi :( :/, kun mun mielestä ainakin ne (siis vaaleat hiukset) on todella kauniit. Itselläni on tummat hiukset mutta jos olisi luonnostaan vaaleat/blondit niin en missään nimessä värjäisi mustiksi, päinvastoin tai sitten en värjäilisi ollenkaan. Korosta sitä mitä sinulla on, on minun vinkkini!
- Nix
Matilda kirjoitti:
Voi miks ihmeessä haluat värjätä blondit hiuksesi mustiksi :( :/, kun mun mielestä ainakin ne (siis vaaleat hiukset) on todella kauniit. Itselläni on tummat hiukset mutta jos olisi luonnostaan vaaleat/blondit niin en missään nimessä värjäisi mustiksi, päinvastoin tai sitten en värjäilisi ollenkaan. Korosta sitä mitä sinulla on, on minun vinkkini!
Se taitaa olla niin että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella, eli blondi haluaa tummaks ja tumma haluaa blondiks :)
- Yvonne
Mieti tarkkaan oletko valmis luopumaan vaaleasta tukastasi, et nimittäin välttämättä saa sitä takaisin kuin kasvattamalla, jos mustaksi värjäät...
Kokemuksesta vain kerron.. - Lizzie
En nyt muista tarkkaan mitä väriä käytin.. mutta se oli kuitenkin kestoväriä.
Ensinnäkin se hiusväri haisi oikeasti niin pahalle että oksetti, värjäsin ne joku kuukausi sitten, ja nyt mun hiusväri on taas se sama vaaleanruskea, sitten vielä yksi juttu: hiukseni näyttävät rasvaisilta aina, jos käyn nyt suihkussa niin huomenna ne on ihan rasvaiset.
Ei kannata värjätä.
(heh, ei kukaan kuitenkaan noudata tuota..) :D - KERTOKAAAa
voisiko joku kertoa tarkan merkin millä kannattaa värjätä mustaksi että se pysyy eikä haalistu hirveästi edes kesällä?
- hiusvärit
Liven värit on tosi hyviä!
Joo Liven värit on hyviä. Oon monta vuotta värjänny sillonki ku oli mustat hiukset ja nyt sitte kun on blondit..
- nipsu--
itekki värjäsin kesällä schwartzkopfin live colorilla mustaks ja hyvin on tähänki asti pysyny! Haalistunu ihan vaa vähän auringossa mut muuten pysyy tosi tosi hyvin !! Suosittelen! ;)
- j
Itselläni on luonnostaan vaalea tukka ja aina silloin kun olen tukkaa mustaksi värjännyt olen käyttänyt Preferencea (tms.), värinä Mustanruskea tuhka. Ihan sitä mustaa oon kanssa käyttänyt, mutta se haalistui jo noin viikossa tummanruskeeks, välillä jäi jopa heti värjäyksen jälkeen ruskeaksi. Mutta tuo mustanruskea on ollut ihan pikimusta ja kestänyt aina seuraavaan värjäyskertaan asti. Ja värjään 1,5-2kk välein, joskus jopa 3kk välejä ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315296- 363681
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833253- 112485
- 292092
- 121977
- 1631856
- 1051342
- 141288
- 1371144