Löytyiskö Oulusta tai läheltä vanhaa kunnon Rockabilly & Rock'n Roll musiikin soittajia (kitaristi tai kaksi , laulaja ,läskibasson lätkyttäjä).Riittää,että diggaat ja soitat tätä lajia sillä minulla on tarjota kaikki muu valmiina....PA:T ,kitarakaapit,läskibasso,lauluvermeet sekä treenitila kuin myös(jos pidemmälle jalostetaan niin keikka-auto)ELI kokolailla valmis paketti josta et joudu maksamaan mitään!RIITTÄÄ KUN TULET JAMMAILEMAAN.....siis jos yksinsoittaminen tympii niin ota yheyttä. 0400-976936
Rockabilly soittajia!
Let's Rock
2
283
Vastaukset
- phaska-the-phokales
mä asun olussa ja voisin ehkä tulla mukaan siihen bändiin. kysyisin vain sitä et onko siitä bändistä tulossa ehkä isokin? mun serkku on hyvä soittamaan marakasseja ja mä olen hyvä hanurin rämpyttäjä... että jos vielä joku rytmi-munan soittaja löytyis niin ois kiva =]
- .
Kiinnostaisi kuvasti , mutta oulu nyt on vähän liian kaukana :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764