Löytyiskö Oulusta tai läheltä vanhaa kunnon Rockabilly & Rock'n Roll musiikin soittajia (kitaristi tai kaksi , laulaja ,läskibasson lätkyttäjä).Riittää,että diggaat ja soitat tätä lajia sillä minulla on tarjota kaikki muu valmiina....PA:T ,kitarakaapit,läskibasso,lauluvermeet sekä treenitila kuin myös(jos pidemmälle jalostetaan niin keikka-auto)ELI kokolailla valmis paketti josta et joudu maksamaan mitään!RIITTÄÄ KUN TULET JAMMAILEMAAN.....siis jos yksinsoittaminen tympii niin ota yheyttä. 0400-976936
Rockabilly soittajia!
Let's Rock
2
300
Vastaukset
- phaska-the-phokales
mä asun olussa ja voisin ehkä tulla mukaan siihen bändiin. kysyisin vain sitä et onko siitä bändistä tulossa ehkä isokin? mun serkku on hyvä soittamaan marakasseja ja mä olen hyvä hanurin rämpyttäjä... että jos vielä joku rytmi-munan soittaja löytyis niin ois kiva =]
- .
Kiinnostaisi kuvasti , mutta oulu nyt on vähän liian kaukana :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252058
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221460Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631161Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111079Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101047- 88942
- 80819
- 17807
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671