Kuinka tuota iPod Shufflen akkua oikein pitää ladata? Se on ollut nyt kytkettynä PC:ssä pian 1,5 vuorokautta, ja vielä vilkuttaa oranssia valoa mikä käsittääkseni on latauksen valo. Vain kerran olen saanut sen vihreän valon latauksessa syttymään, mutta en enää. Pitääkö iTunes olla välttämättä asennettuna, jotta akkua voi ladata? Jos näin niin melko byrokraattista, itse kun en ole iPod faneja ja tämä Shufflekin on vaimokkeen ;)
Shufflen akun lataaminen
3
864
Vastaukset
- embra
Itselläni ei shufflea ole enkä ole edes ikinä nähnyt, mutta kyllä ipodin pystyy lataamaan koneella kuin koneella itsekin olen lataillut ipod classiciani koulun koneilla missä ei varmasti mitään itunesia ole.
Mutta jos kytket shufflen koneeseen ja siihen syttyy tuo oranssi valo niin kyllä luulisin että silloin lataisi. - -s--
Mullakin on sama ongelma akun lataamisessa. Siis että lataako se vaikka valo vilkkuu oranssina? kun käsitykseni oli,että akku latautuu kun valo on oranssilla, ei siis vilku vaan on koko ajan oranssi. ja akku ois täynnä sit kun valo on vihreä. mutta,kun en siis ymmärrä miten sen saa vain olemaan oranssina, kun mulla se vaan vilkkuu ja vilkkuu. oon mielestäni kytkenyt sen ihan oikein, usbiin kiinni ja ipod siihen laitteeseen kiinni, tarvisko jotain vielä tehdä? vai eiks se sit pitäis ihan automaattisesti alkaa siitä sit latailee? (paitsi ei mulla,kun vaan vilkkuu oranssina)
- Hanttaaa
"Jos iPod shufflea käytetään levynä tai jos se synkronoituu iTunesin kanssa, merkkivalo vilkkuu oranssina merkiksi siitä, että ennen irrottamista iPod shuffle on poistettava näkyvistä."
Elikä siis oma tietokone ---> Safely remove tms ja itunes pois päältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019