Ukkomiehen vamppaajat

horon kohtalo

mitä te ajattelette niistä naisista jotka yrittävät iskeä ukkomiehiä?

26

884

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...ymmärtää hyvän päälle :P

      • ...saatan olla tekemässä niitä portaita.


    • Papeete1

      Lutkiahan ne on, ainakin onnistujat. Enpä mä kyllä hyvällä silmillä katso yrittäjääkään. Toivon koko sydämestäni samaa kohtaloa niille.. ne on sen ansainnut. Tosin onhan sekin kyllä hyvä kosto kun ne sen selkärangattoman ja moraalittoman miehen saa. Siinähän saa akkakin pohtia aina että onkohan nyt joku muu jo onnistunut vamppaan sen äijän kun sillä on niitä taipumuksia :D

      • tääl vamppaat

        äijien peräs paraski viisastelija


      • Papeete1
        tääl vamppaat kirjoitti:

        äijien peräs paraski viisastelija

        Yritys. En mä ole ketään vampannut enkä edes yrittänyt. Parisuhteessa olevat ovat hyvin tiedossa, eikä vahinkoja käy. Mä en ole inhimillinen tässä asiassa, eikä tunteet(pillu) vie mua mihinkään suuntaan. Mä määrään niitä :D


      • esim. richartin
        Papeete1 kirjoitti:

        Yritys. En mä ole ketään vampannut enkä edes yrittänyt. Parisuhteessa olevat ovat hyvin tiedossa, eikä vahinkoja käy. Mä en ole inhimillinen tässä asiassa, eikä tunteet(pillu) vie mua mihinkään suuntaan. Mä määrään niitä :D

        suosioon ? pillua antasit jos munaa saisit, richartista se roikkuu sä oot valmista kauraa


      • Papeete1
        esim. richartin kirjoitti:

        suosioon ? pillua antasit jos munaa saisit, richartista se roikkuu sä oot valmista kauraa

        Nyt ihan rohkeasti vaan omalla nikilläsi.

        Mä saan munaa heti kun haluan, sitä varten ei tarvi ketään vongata. Mutta enpähän halua. Tuosta voi joku sua fiksumpi jo ymmärtää yskän :)


      • epäilempä
        Papeete1 kirjoitti:

        Nyt ihan rohkeasti vaan omalla nikilläsi.

        Mä saan munaa heti kun haluan, sitä varten ei tarvi ketään vongata. Mutta enpähän halua. Tuosta voi joku sua fiksumpi jo ymmärtää yskän :)

        sulle ei olis kovinkaa ottajia

        itserakkaat ämmät harvempia MIEHIÄ kiinnostaa katsos


      • Papeete1
        epäilempä kirjoitti:

        sulle ei olis kovinkaa ottajia

        itserakkaat ämmät harvempia MIEHIÄ kiinnostaa katsos

        Itserakas vaan realisti eikä kukaan mua ota. Mä katson hyvinkin tarkkaan sen jonka _minä_ huolin :D


      • itsesuojelua
        Papeete1 kirjoitti:

        Itserakas vaan realisti eikä kukaan mua ota. Mä katson hyvinkin tarkkaan sen jonka _minä_ huolin :D

        pettymykset särkee toiset

        heikkous kätketään koviskäytöksen taakse

        looser


    • että mitä mieltä

      olette niistä ukkomiehistä jotka lähtevät vampin matkaan. Mutta nainenhan siinä on aina se suurempi syyllinen, ainakin toisen naisen mielestä.

    • tai oikeastaan tiedän, että nämä miehet ja naiset jotka hakevat varatuista seuraa ovat usein homo tai bi-seksuaaleja. Sillä eihän muuten ole selitettävissä se että kohteen täytyy olla varattu jotta kiinnostus herää. Toisin sanoen he pyrkivät oman sukupuolen edustajan lähelle tämän partnerin kautta.



      "Erikoista ja outoa"



      MarttyyriMallari-TTt

      • kokemuksen

        syvällä rintaäänellä, helpottiko tunnustaa olevasa biii?


      • kokemuksen kirjoitti:

        syvällä rintaäänellä, helpottiko tunnustaa olevasa biii?

        puhunut itsestäni. Yritin vain selostaa tämän ilmiön taustoja.


        "Älä tee hätiköityjä johtopäätöksiä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • plip plap plop
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        puhunut itsestäni. Yritin vain selostaa tämän ilmiön taustoja.


        "Älä tee hätiköityjä johtopäätöksiä"


        MarttyyriMallari-TTt

        paskaa sataa veteen


    • ihan tosissaan

      vamppaa ukkomiehiä, niinku asian ilmasit. Kun ilmesty sormus sormeen, niin johan tuplaantu kiinnostuneet baareissa...

      Tässei vissiin viitattu siihen onnistuuko vamppaajat, vaikka jompikumpi noista toistensa stalkkereista siihen ottikin kantaa. Vai, ymmärsinkö oikein?

      Mä en paljon semmosista naisista perusta. Enemmän nostaa itsetuntoa, jos nainen kiinnostuu muista syistä kun siitä, että on jo rengastettu.

      Ukkomiehiä metsästävät naiset kilpailee vissiin toisten naisten kanssa. Tulee vastenmielinen kuva semmosista.

    • Serpico

      ...en ole siis kivittämässä. En tuomitse heitä, mutta väärän teon kylläkin tuomitsen. Ei ehkä pitäisi tehdä edes sitä, koska nykyään on niin paljon muodikkaampaa väin lässyttää.

    • cookos

      en sano mistä...mutta se, jos kaks varattua ihastuu ja rakastuu toisiinsa, sille ei voi mitään. Tai varattu rakastuu sinkkuun. Elämä tekee yllätyksiä..

      • Serpico

        Mitä virkaa on sitoutumisella jos ihastuminen on se ylin auktoriteetti jonka mukaan mennään?


      • cookos
        Serpico kirjoitti:

        Mitä virkaa on sitoutumisella jos ihastuminen on se ylin auktoriteetti jonka mukaan mennään?

        mä oon jo sen ikänen, että oon nähnyt avo-ja avioliitot, eron, rakastumisen varattuna...ei se ihastuminen ole mikään must,mutta jos suhde ei anna enää yhtään mitään, ei vaikka mikä olis, loppuhan siitä helposti tulee.
        Toiset taas elää tässä suhteessa, jostain syystä ja hakevat sen välittämisen ja tunteen muualta. Oon minäkin tajuttomasti joskus ihastunut, ei muuta, mutta en kyllä parisuhteesta kuiteskaan luovu sen takia.
        Paras mun kaltaisten ois pysyä sinkkuna, jos vaan osais.


      • cookos kirjoitti:

        mä oon jo sen ikänen, että oon nähnyt avo-ja avioliitot, eron, rakastumisen varattuna...ei se ihastuminen ole mikään must,mutta jos suhde ei anna enää yhtään mitään, ei vaikka mikä olis, loppuhan siitä helposti tulee.
        Toiset taas elää tässä suhteessa, jostain syystä ja hakevat sen välittämisen ja tunteen muualta. Oon minäkin tajuttomasti joskus ihastunut, ei muuta, mutta en kyllä parisuhteesta kuiteskaan luovu sen takia.
        Paras mun kaltaisten ois pysyä sinkkuna, jos vaan osais.

        Enää ei tarvi niin tarkasti lukee rivien välistä ;)


    • Äveriäs ukkomies

      Tykkään kyllä horoista ja mielelläni käsittelen heitä =)

    • ,..,

      niin erotetaan lutkamiehet kunnollisista.

    • vika...

      No en ajattele onko mies naimisissa vai ei.
      On vaan miehiä, joista ei yksinkertaisesti voi kieltäytyä ;)

      Minkäs teet, kun hyvännäköinen namu mies tulee tarjoomaan itteään.

      Pitäiskö sanoo ei kiitos, jos mies oikeesti kiinnostaa :)

    • vänkyrä-nainen

      jos niin tekevät, niin ei löydy multa ainakaan ymmärrystä, eikä kunnioitusta heitä kohtaan silloin.

      Rakkaus taas ei kohdetta katso, joten sen sulattaa helpommin. Kuitenkin silloinkaan ei ole pakko tehdä mitään sen tilanteen eteen. Tuntea saa, mutta tunteet voi pitää omana tietonaan, ellei mieskin tunne samoin. Mutta musta sen varatun miehen on tehtävä aloite, ei sen "toisen" naisen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      148
      2597
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      179
      1548
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1403
    4. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      113
      1330
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1197
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1122
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      41
      1108
    8. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1085
    9. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1077
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      73
      986
    Aihe