Jos olisin

ollut vaikka tämän päivän uutispimennossa, niin osaisitko lyhyesti kertoa päivän tärkeimmät tapahtumat?

Pelkkä kyllä tai ei:kin riittää vastaukseksi, jos ei muuta jaksa.

23

674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niitähän

      oli tasan yks.

      • vittu mä tiesin, että tää menee tälle horoskooppi/bb-tasolle kuitenki, mut toivossa on hyvä elää ja yritinpä ainaki.


    • lätkän osalta. Tärkeimmät.


      Nii ja joku pankkikriisi on meneillään sekä finnair joutuu passailemaan lähi-idän lentojaan sen takii ku joku turisti tahtoo avaruuteen... se sukkula lähtee just ku reittikone ylittää suoja-alueet.

    • Mangusti.

      vilkaissutkaan uutisia tänään ja oikein hyvin menee. Jopa älyllisiä juttelun aiheita riittää siitä huolimatta. =)

      • 'miten te arvon neiti näette tämän tilanteen, jossa ihmiset on informaation ja tiedon keskipisteessä, mutta eivät kuitenkaan sitä käytä hyväksi?' Onko tämä kehityssuunta mielestänne huolestuttavaa?


      • Mangusti.
        relaxed_eyes kirjoitti:

        'miten te arvon neiti näette tämän tilanteen, jossa ihmiset on informaation ja tiedon keskipisteessä, mutta eivät kuitenkaan sitä käytä hyväksi?' Onko tämä kehityssuunta mielestänne huolestuttavaa?

        olla valikoiva mitä tietoa ottaa vastaan ja miten sitä käyttää.

        Jokainen tekee varmaan just niin kuin itsestä parhaimmalta tuntuu.


    • -ukko-

      en ole seurannut uutisia lainkaan. Sivukorvalla kuulin, että 12 kk euribor on lähtenyt laskuun. Ainoa uutisen tapainen, josta mulla on tältä päivältä muistikuva.

    • -ukko-

      että ihmiselle oikeesti riittää, että se saapi uutisia kerran, kaksi viikossa. Ei niitä sen enempää jaksa muistaa. Ja kun riittävän harvoin kuulee, niin ehkä kiinnostus riittää ihan keskittymiseen asti: kuulemisen laatu paranee.

      Ei tää maailma siinä uutisten välissä aivan ehdi kaatua.

      • harkitsin alotusta tehdessäni, et olisin laittanut aikamääreeksi viikon, mut pääydin sit kuitenkin vain päivään.

        Toi selostus tarkottaa tossa sitä, että komppaan.


      • -ukko-
        relaxed_eyes kirjoitti:

        harkitsin alotusta tehdessäni, et olisin laittanut aikamääreeksi viikon, mut pääydin sit kuitenkin vain päivään.

        Toi selostus tarkottaa tossa sitä, että komppaan.

        uutisoinnin kaaressa. Päivässä ehtii kierrättää saman uutisen aamu-tv:n haastattelussa, päivän mittaan neljällä radiokanavalla 30 minuutin välein eri pituisiksi leikattuina pätkinä ja iltsella siitä saapi vielä pääuutisiin viipaleen elävää kuvaa. Teksti-tv:ssä sitten irtolause keskeltä haastattelua. Eikä unohdeta nettisivuja: radio/tv-kanavan nettisivuilta voi mielensä mukaan joko lukea samaisen sähkeen tekstinä, tai katsoa aamu-tv.n lähetyksen illalla.

        Puhumattakaan siitä, että päivän mittaan saattaa ilmaantua kaksikin uutta uutisaihetta uutisoitaviksi.


    • eräs-n

      Pörssikurssit lähti vihdoin nousuun ja Kyröllä vielä jotain hampaan kolossa. Noin lyhyesti ;)

    • dayum

      Pörssikursseista ainakin, ilmeisesti kehittyneet parempaan suuntaan. Saksan, Espanjan ja oliko Ranskan tai Iso-Britannian miljardien tukipaketeista pankeilleen. Ja Kalifornian metsä(puska)paloista kanssa. Ja Suomen pankit ovat vakavaraisia.

      • Loukkaannut mulle ja itse mainitset vastauksessas vaan kaikkea joutavaa, ei mitään olennaisesta. Hmph.


    • Siis eiliseltä en osaisi kertoa mitään.

      • dayum

        ettei juorut leviäisi, vai eikö hääjärjestelyt yksistään sun mielestäsi (vielä) ylitä uutiskynnystä???!!


      • dayum kirjoitti:

        ettei juorut leviäisi, vai eikö hääjärjestelyt yksistään sun mielestäsi (vielä) ylitä uutiskynnystä???!!

        Joku kateellinen alkaa pian vikitteleen sua pois mun karvasesta kainalosta enkä mä haluais turvautua pannulla mätkimiseen just ennen papin aamenta.


      • dayum
        NtiBebs kirjoitti:

        Joku kateellinen alkaa pian vikitteleen sua pois mun karvasesta kainalosta enkä mä haluais turvautua pannulla mätkimiseen just ennen papin aamenta.

        ja sarvis.. karvoista sua, sillä sä lupasit käydä parturissa! Etkö muka käynyt? Munhan ei pitänyt nähdä sua ennen hääpäivää, niin en tiedä. Bad luck och sellaista, ju nou.


      • dayum kirjoitti:

        ja sarvis.. karvoista sua, sillä sä lupasit käydä parturissa! Etkö muka käynyt? Munhan ei pitänyt nähdä sua ennen hääpäivää, niin en tiedä. Bad luck och sellaista, ju nou.

        kelpaa sulle karvasena?
        No siis kyllähän mä kävin! Mutta siitä on jo kuitenkin aikaa. Ja eikö meidän hääpäivä ole tänään, vai jänistätkö sä?!

        Mutta aattele kuinka paljon meillä tuleekaan olemaan hyvää onnea kun näin orjallisesti noudatetaan ohjetta,eikä nähdä OLLENKAAN ennen hääpäivää? :))


      • dayum
        NtiBebs kirjoitti:

        kelpaa sulle karvasena?
        No siis kyllähän mä kävin! Mutta siitä on jo kuitenkin aikaa. Ja eikö meidän hääpäivä ole tänään, vai jänistätkö sä?!

        Mutta aattele kuinka paljon meillä tuleekaan olemaan hyvää onnea kun näin orjallisesti noudatetaan ohjetta,eikä nähdä OLLENKAAN ennen hääpäivää? :))

        Olen varmasti onnesta soikeana sinä kyseisenä päivänä. Tosin tänään ei vielä tunnu silti että olisin, mistähän tuo johtuu... eikö se sit ookkaan tänään tänä vuonna?


      • dayum kirjoitti:

        Olen varmasti onnesta soikeana sinä kyseisenä päivänä. Tosin tänään ei vielä tunnu silti että olisin, mistähän tuo johtuu... eikö se sit ookkaan tänään tänä vuonna?

        Mullahan niitä vakavia muistiongelmia on, kyllä sun pitäis muistaa oliko se tänään viime vuonna, tänään tänä vuonna vai tänään ens vuonna? Höh.


        Mä vähän luulen,että joku alkaa kohta tarjota näiden viisauksien takia meille astetta vahvempaa lääkitystä...


      • dayum
        NtiBebs kirjoitti:

        Mullahan niitä vakavia muistiongelmia on, kyllä sun pitäis muistaa oliko se tänään viime vuonna, tänään tänä vuonna vai tänään ens vuonna? Höh.


        Mä vähän luulen,että joku alkaa kohta tarjota näiden viisauksien takia meille astetta vahvempaa lääkitystä...

        ettei se ainakaan viime vuonna ollut. Hyvä että sulla, orastavalla dementikolla, on kuitenkin hyvämuistinen muistelija joka ei yritä valheilla johtaa sua harhaan. Onhan??

        Heipähei taas.


      • dayum kirjoitti:

        ettei se ainakaan viime vuonna ollut. Hyvä että sulla, orastavalla dementikolla, on kuitenkin hyvämuistinen muistelija joka ei yritä valheilla johtaa sua harhaan. Onhan??

        Heipähei taas.

        "Onhan??"

        On. :)

        Nyt lenkkipolulle, aurinko paistaa.
        Heips!


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe